Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Isild skrev:

håper også at foreldrene nå sier stopp. Aner ikke om de er dumsnille

Vel, de tjener vel sine kroner via SE siden faren er med i businessen, så da svelger de vel noen kameler for å holde pengestrømmen innad i familien, og sånn går no dagan 🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Skrottefar skrev:

Vel, de tjener vel sine kroner via SE siden faren er med i businessen, så da svelger de vel noen kameler for å holde pengestrømmen innad i familien, og sånn går no dagan 🤣

Skjønner ikke hvordan man skal kunne ivareta ens barns (selv om SE er voksen og vel så det) ve og vel når man har økonomisk gevinst på å la være. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Jaymie skrev:

Bare jeg som reagerer på hvor mye hun tar fly? Selv nå i tiden med covid-19. 

Men nå kan hun i det minste hente tilbake Oscar da, det har jo gått mer enn en måned, er vell derfor hu har reist ♡ Eller? 🤔😥

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Men nå kan hun i det minste hente tilbake Oscar da, det har jo gått mer enn en måned, er vell derfor hu har reist ♡ Eller? 🤔😥

Mer hotel-fyll.

Hunden er jo i Oslo hos hennes tante og onkel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, J.. skrev:

Mer hotel-fyll.

Hunden er jo i Oslo hos hennes tante og onkel.

Trodde den var hos familien i Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 23.45, The Kitten skrev:

Problemet med S.E. er at hun alltid finner noe nytt å operere. Så lyver og later hun som det ikke er operert, samtidig som hun sier hun er åpen og ærlig. Alle har rett til å gjøre som de vil med egen kropp, men du kan ikke være influencer i så stor skala som S.E. og ikke stå for dine valg. 

Sant. Hun er vel en av de mest ekstreme her i landet når det kommer til operasjoner, og jeg synes det er trist.. hun har operert brystene 3 ganger, nesen, rumpa, underlivet, kjeven/haken, et eller annet med hårfestet bak ørene (!), tatt fettsuging, fillers, botox, Restylane ... hva er det igjen da, som er ekte ? 
 Jeg er ikke imot en operasjon eller to pga store komplekser eller helseproblemer altså, men dette her er helt hinsides 😞

Endret av Alexz
Autocorrect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 10.20, Finlay skrev:

Jeg hadde denne diagnosen en periode når jeg var ca 20 , gikk på betablokkere etpar/tre år... husker ikke nøyaktig. Det var pga noe med skjoldbruskkjertelen min . Det var faktisk slik jeg hørte om SE, når jeg googlet diagnosen min. Syntes det var «kult» å finne en annen jente som hadde det samme, for det er ikke så ofte man finner det.

Men det gikk faktisk bare over av seg selv 🤔 Jeg drikker sikkert mer enn gjennomsnittet da, men har aldri tatt botox ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2020 den 21.21, pop up bruker skrev:

For en dag siden skrev på instastory at hun savnet å ha noe å kjempe for. Tidligere har hun gått hardt ut og ment at hun kjemper for både miljø og dyrevelferd, men ettersom hun nå skrev at hun ikke har hatt noe å kjempe for, og kun vært opptatt av seg selv og egen prestasjon, har det tydeligvis bare vært løgn. 

Eventuelt kunne hun bare holdt fast ved den løgnen, så hadde hun hatt sin lille kampsak. 

https://sophieelise.blogg.no/favorittprodukter-som-ikke-er-sponsa.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«jeg føler meg veldig lite sexy generelt, men ELSKER å ta bilder som dette»... hun må slutte å snik moralisere slik at hun «slipper unna» å legge ut slike bilder. Selvfølgelig føler hun seg sykt sexy, ingen i verden hadde posert mens man nyter sitt eget speilbilde hele døgnet som henne. 
Hun misforstår hele greia. Og når det blir rapportert og slettet gang etter gang... ta et hint da? Og om hun føler seg sterkere og frigjort behold bildene og nyt de selv da slik som hun sikkert allerede gjør. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Karpe skrev:

«jeg føler meg veldig lite sexy generelt, men ELSKER å ta bilder som dette»... hun må slutte å snik moralisere slik at hun «slipper unna» å legge ut slike bilder. Selvfølgelig føler hun seg sykt sexy, ingen i verden hadde posert mens man nyter sitt eget speilbilde hele døgnet som henne. 
Hun misforstår hele greia. Og når det blir rapportert og slettet gang etter gang... ta et hint da? Og om hun føler seg sterkere og frigjort behold bildene og nyt de selv da slik som hun sikkert allerede gjør. 

Lurer på en ting her. Jeg rapporterte bildene, og noen andre av og til. Får aldrig svar om sophie elise,  men om andre får jeg svar at det er fjernet. Er dette noe hun gjør for oppmerksomhet? Blir bildet/ bildene fjernet, eller lyver hun? Tar hun dem bort selv, for så å kjøre på med samme bilder og ny tekst for å blåse det enda større?

Endret av Lalunagoid
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lalunagoid skrev:

Lurer på en ting her. Jeg rapporterte bildene, og noen andre av og til. Får aldrig svar om sophie elise,  men om andre får jeg svar at det er fjernet. Er dette noe hun gjør for oppmerksomhet? Blir bildet/ bildene fjernet, eller lyver hun? Tar hun dem bort selv, for så å kjøre på med samme bilder og ny tekst for å blåse det enda større?

Hun lyver ja.. Dette er ikke første gangen. Hadde bildene hennes blitt rapportert så ville hun ha lagt ut bevis for det. Noe hun aldri har gjort eller kommer til å gjøre. Hun vet hva som får folk til reagere dermed blåser hun det opp. Når hun nevner denne influencere som er hennes forbildet på dette, så svarer ikke personen i kommentarfeltet eller liker bildene hennes. Så det er kalkulert trekk/plan fra henne for å rettferdig gjøre sine handlinger med slike type bilder.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise blir bare mer og mer latterlig.

På storyene hennes dukker det opp en lidende gris i ny og ne, (sånn for syns skyld) men det er jo åpenbart at det hun virkelig kjemper for, er å få vise niplene på Instagram.

Det er det hun vier tid til, gang på gang. Da er hun engasjert og forurettet.

🤮🤮🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.8.2020 den 13.03, DianaV skrev:

Ingen som er GLAD i dyret sitt setter det bort i flere uker noen få måneder etter de har anskaffet seg dyret. Hun sa også det var fordi han var så masete og hun trengte fred for å skrive bok. Man ser jo at tiden blir brukt til alt annet enn bokskriving. Det er provoserende og hun elsker at hun irriterer. Skikkelig toxic. Dette er det verste av alt med henne, måten hun behandler dyr på. Som andre sier, det er content og det er tilbehør. Hun er så egosentrisk at jeg blir helt dårlig. 

Enig! Har hunder selv, og når man får en ny valp er det jo som ha fått en baby! 😍 Du blir helt forelska og vil jo ikke dra fra valpen. Folk som er oppriktig glad i dyrene sine gir de ikke fra seg i flere mnd for å "skrive bok" (= feste). Ærlig talt, disse foreldrene hennes er jo helt dumsnille. Hun oppfører seg som om hun var 14 år. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Finlay skrev:

Sophie Elise blir bare mer og mer latterlig.

På storyene hennes dukker det opp en lidende gris i ny og ne, (sånn for syns skyld) men det er jo åpenbart at det hun virkelig kjemper for, er å få vise niplene på Instagram.

Det er det hun vier tid til, gang på gang. Da er hun engasjert og forurettet.

🤮🤮🤮

Sant! 

Tenk om hun like høylydt hadde engasjert seg i dyrevelferd som hun gjør i sin egen rett til å være drøy på IG. 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, naivsuper skrev:

Enig! Har hunder selv, og når man får en ny valp er det jo som ha fått en baby! 😍 Du blir helt forelska og vil jo ikke dra fra valpen. Folk som er oppriktig glad i dyrene sine gir de ikke fra seg i flere mnd for å "skrive bok" (= feste). Ærlig talt, disse foreldrene hennes er jo helt dumsnille. Hun oppfører seg som om hun var 14 år. 

Ja, bedriften SE var mer moden og reflektert da hun var 18-19 år. Utviklingen går tydeligvis feil vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som kjenner en 25 åring bedriftseier som oppfører seg som en fjortis? Slik SE gjør? Teksten under innlegget  er helt på trynet, på IG er det fritt frem for å vise ræv og nippler. Hvis CBE får det til, så er det rart at SE sine blir fjernet. Så sant det ikke er løgn det også. 

2B488635-3482-4377-8026-110DC2D109ED.jpeg

6D2779B9-BA26-4591-8ADE-752AFDD9DEEA.jpeg

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...