Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 time siden, Heisann1234 skrev:

Tror det bare er sminkeskille ellerno

Oi... det er isåfall et skikkelig lag med sminke 😳 isåfall er det ikke rart hun sliter med huden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skriver selv at hun flasser som alle andre (passe passivt aggresivt). Vel, jeg har aldri sett noen flasse på dobbelthaka før...? Ser mer ut som en dårlig selvbruning, men det kan hun så klart ikke si på grunn av glöd.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hulderen skrev:

På dette bildet fra Instagram, så er det nærbilde av «dobbelthaken» hennes. Altså, hun presser ned haken for at det skal se ut som en dobbelthake av en eller annen grunn. Midt på denne dobbelthaken er det et tydelig arr. Hva har hun operert her? 

E6B83F18-0FE5-4394-A130-EFAD88F382CC.jpeg

Det er blitt spekulert i hakeimplantat i forbindelse med kjeveoperasjonen. Etter operasjonen hadde haken blitt veldig annerledes, såpass at bare kjeveoperasjonen i seg selv ikke kunne være årsaken.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sofie h skrev:

Hun skriver selv at hun flasser som alle andre (passe passivt aggresivt). Vel, jeg har aldri sett noen flasse på dobbelthaka før...? Ser mer ut som en dårlig selvbruning, men det kan hun så klart ikke si på grunn av glöd.  

Ser ikke ut som flassing akkurat. Enig med deg at det ser ut som dårlig selvbruning

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Det er blitt spekulert i hakeimplantat i forbindelse med kjeveoperasjonen. Etter operasjonen hadde haken blitt veldig annerledes, såpass at bare kjeveoperasjonen i seg selv ikke kunne være årsaken.

Hakeimplantat blir satt inn fra innsiden av munnen for å ikke gi synlige arr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.8.2020 den 12.04, J.. skrev:

Hakeimplantat blir satt inn fra innsiden av munnen for å ikke gi synlige arr.

Det kan ikke være risikofritt å ha fremmedlegemer i kroppen på den måten! Hva skjer dersom hun faller på haka eller blir slått, vil implantatet flytte på seg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, hulillerunde skrev:

Det kan ikke være risikofritt å ha fremmedlegemer i kroppen på den måten! Hva skjer dersom hun faller på haka eller blir slått, vil implantatet flytte på seg? 

Samme som kan skje med all form for proteser og implantater,de kan både løsne og flytte på seg,samt bli støtet vekk av kroppen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste implantarer man selv velger å operere inn, må før eller siden opereres ut igjen. Ikke fordi implantatet ikke er evigvarende, men fordi kroppen ofte ikke takler det over tid. Eller at uhell skjer. Jeg vet ikke med hakeimplantatet, men SE er ikke ferdigoperert. Diverse implantater må ut. Eventuelt at SE blir lei av dagens utseende og finner en annen trend å følge. Under påskudd av noe annet  og får en landsdekkende avis til å virke som mikrofonstativ igjen.

Litt av et forbilde for unge mennesker uten utviklet kritisk refleksjonsevne.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

De aller fleste implantarer man selv velger å operere inn, må før eller siden opereres ut igjen. Ikke fordi implantatet ikke er evigvarende, men fordi kroppen ofte ikke takler det over tid. Eller at uhell skjer. Jeg vet ikke med hakeimplantatet, men SE er ikke ferdigoperert. Diverse implantater må ut. Eventuelt at SE blir lei av dagens utseende og finner en annen trend å følge. Under påskudd av noe annet  og får en landsdekkende avis til å virke som mikrofonstativ igjen.

Litt av et forbilde for unge mennesker uten utviklet kritisk refleksjonsevne.

Hun burde virkelig roe ned på operasjonene, ellers kommer hun til å ende opp med å se ut som et lappeteppe med alle arrene over alt 😔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/14/2020 at 10:38 AM, Revenge o'Cavatina said:

Det er blitt spekulert i hakeimplantat i forbindelse med kjeveoperasjonen. Etter operasjonen hadde haken blitt veldig annerledes, såpass at bare kjeveoperasjonen i seg selv ikke kunne være årsaken.

Hvis hun har hakeimplantat* tror jeg hun har tatt det en liten stund etter kjeveoperasjonen. (*personlig har jeg ingen anelse). Fordi det høres usannsynlig ut at hun har fått det i direkte sammenheng med kjeveoperasjonen? Kjeveoperasjonen var i offentlig regi - hun trengte det (nok) til at det ble dekket. Og det er et forholdsvis omfattende inngrep - knokkelen blir brekket, og skal gro sammen igjen. Jeg tror liksom ikke det offentlige helsevesenet tilbyr en 'hakeimplantat og kjeveoperasjon'-kombi!? Og selv hvis det var mulig, blir det liksom veldig mye 'gambling med utseendet' å ta det samtidig - før man har sett hvordan den "nye kjeven" egentlig ser ut. Som sagt, ingen anelse om hun faktisk har det, men jeg tror i alle fall ikke det har skjedd samtidig med kjeveoperasjonen.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 23.29, Missy1 skrev:

Så bra 👍🏼👍🏼
 

man ser ikke bare rumpe heller... ser også underlivet hennes. Det bildet der er FHM materiale 

Viktig å vise dåsa når man skal selge sokker.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 20.31, Hulderen skrev:

På dette bildet fra Instagram, så er det nærbilde av «dobbelthaken» hennes. Altså, hun presser ned haken for at det skal se ut som en dobbelthake av en eller annen grunn. Midt på denne dobbelthaken er det et tydelig arr. Hva har hun operert her? 

E6B83F18-0FE5-4394-A130-EFAD88F382CC.jpeg

Hakeinplantat

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gul_gul skrev:

Hvis hun har hakeimplantat* tror jeg hun har tatt det en liten stund etter kjeveoperasjonen. (*personlig har jeg ingen anelse). Fordi det høres usannsynlig ut at hun har fått det i direkte sammenheng med kjeveoperasjonen? Kjeveoperasjonen var i offentlig regi - hun trengte det (nok) til at det ble dekket. Og det er et forholdsvis omfattende inngrep - knokkelen blir brekket, og skal gro sammen igjen. Jeg tror liksom ikke det offentlige helsevesenet tilbyr en 'hakeimplantat og kjeveoperasjon'-kombi!? Og selv hvis det var mulig, blir det liksom veldig mye 'gambling med utseendet' å ta det samtidig - før man har sett hvordan den "nye kjeven" egentlig ser ut. Som sagt, ingen anelse om hun faktisk har det, men jeg tror i alle fall ikke det har skjedd samtidig med kjeveoperasjonen.  

Da formulerte jeg meg uklart. Jeg mente ikke å fremme at det eventuelle hakeimplantatet var i sammenheng med kjeveoperasjonen, men at selve spekulasjonene omkring hakeimplantatet kom etter at utseendet ble påpekt å være svært annerledes rett etter operasjonen. Hva hun faktisk har gjort og når vet jeg ikke, da hun ikke har innrømmet hakeimplantat. Har hun?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en inspirerende eller "må ha" plagg i den kolleksjonen. SKIMS (Kim kardashian) kopier, refererer spesielt til det todelte koseplagget, samt undertøyet. Alle plaggene "finnes" fra før, enten på Nelly, NA-KD eller Bikbok. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apocalypte skrev:

Hakeinplantat

Ja. Og Michael Jackson ringte fra graven og vil ha nesen sin igjen🙄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Da formulerte jeg meg uklart. Jeg mente ikke å fremme at det eventuelle hakeimplantatet var i sammenheng med kjeveoperasjonen, men at selve spekulasjonene omkring hakeimplantatet kom etter at utseendet ble påpekt å være svært annerledes rett etter operasjonen. Hva hun faktisk har gjort og når vet jeg ikke, da hun ikke har innrømmet hakeimplantat. Har hun?

Hun har innrømmet at haken er pyntet på. Det skjedde i forbindelse med kjeveoperasjonen som ble bekostet av våre skattepenger og som først var livsviktig på grunn av plager - og som etterpå ble omtalt som viktig på grunn av estetikk. 
 

Forresten kjenner jeg nå på behovet på å bytte brukernavn fra «pust» til noe annet etter å ha sett påvirkerens annonse for klesplagg merket «pust». 😔

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/14/2020 at 10:38 AM, Revenge o'Cavatina said:

Det er blitt spekulert i hakeimplantat i forbindelse med kjeveoperasjonen. Etter operasjonen hadde haken blitt veldig annerledes, såpass at bare kjeveoperasjonen i seg selv ikke kunne være årsaken.

8 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

Da formulerte jeg meg uklart. Jeg mente ikke å fremme at det eventuelle hakeimplantatet var i sammenheng med kjeveoperasjonen, men at selve spekulasjonene omkring hakeimplantatet kom etter at utseendet ble påpekt å være svært annerledes rett etter operasjonen. Hva hun faktisk har gjort og når vet jeg ikke, da hun ikke har innrømmet hakeimplantat. Har hun?

Så du mener spekulasjonene om hakeimplantat kom forut for et eventuelt hakeimplantat?

Altså, ting skjedde i denne rekkefølge: 1) kjeveoperasjon, 2) spekulasjoner om hakeimplantat, 3) hakeimplantat? 

Kjeveoperasjonen er forholdsvis veldokumentert, den ble filmet i forbindelse med TV-serien. Hun var voldsomt hevet i hele ansiktet i uker etter operasjonen - Nettavisen. Som sagt, jeg aner ikke om hun har tatt hakeimplantat senere, eller gjort noe annet med haken. Den ser mer "Jay Leno" ut nå enn før, så vidt jeg klarer å se.

Det er trådsannheten at "hakeimplantat bevises av utseendet rett etter kjeveoperasjonen" jeg ikke får til å stemme. Da må de to ting ha skjedd samtidig, og det anser jeg som usannsynlig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pust skrev:

Hun har innrømmet at haken er pyntet på. Det skjedde i forbindelse med kjeveoperasjonen som ble bekostet av våre skattepenger og som først var livsviktig på grunn av plager - og som etterpå ble omtalt som viktig på grunn av estetikk. 
 

Forresten kjenner jeg nå på behovet på å bytte brukernavn fra «pust» til noe annet etter å ha sett påvirkerens annonse for klesplagg merket «pust». 😔

 

5 timer siden, Gul_gul skrev:

Så du mener spekulasjonene om hakeimplantat kom forut for et eventuelt hakeimplantat?

Altså, ting skjedde i denne rekkefølge: 1) kjeveoperasjon, 2) spekulasjoner om hakeimplantat, 3) hakeimplantat? 

Kjeveoperasjonen er forholdsvis veldokumentert, den ble filmet i forbindelse med TV-serien. Hun var voldsomt hevet i hele ansiktet i uker etter operasjonen - Nettavisen. Som sagt, jeg aner ikke om hun har tatt hakeimplantat senere, eller gjort noe annet med haken. Den ser mer "Jay Leno" ut nå enn før, så vidt jeg klarer å se.

Det er trådsannheten at "hakeimplantat bevises av utseendet rett etter kjeveoperasjonen" jeg ikke får til å stemme. Da må de to ting ha skjedd samtidig, og det anser jeg som usannsynlig. 

 

 

Se Pusts innlegg.

Jeg skjønner ikke hvorfor du insisterer på å dissekere akkurat mine innlegg om et eventuelt hakeimplantat og tidslinjen for dette. Jeg prøver ikke å "bevise sannheten" rundt dette på noen måte. Det kom ganske enkelt et spørsmål her i tråden om et arr under haken som jeg besvarte med at det hadde blitt spekulert om hakeimplantat i sammenheng med kjeveoperasjon, ikke at jeg bekreftet at det ER et arr etter hakeimplantat.

Når det ellers gjelder antall operasjoner SE har fått gjennomført, er det dog ikke usannsynlig om hun har hakeimplantat, og hvis du leser Pust sitt innlegg har hun visst altså bekreftet også dette selv om jeg savner dokumentasjonen på det.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Gul_gul @Revenge o'Cavatina Bloggen hennes ligger fremdeles på nettet, så for den som orker er det mulig å finne ut av rekkefølgen på inngrepene. Jeg _tror_ implantatet kom først og kjeveoperasjonen etterpå. Senere er implantatet blitt mer avrundet ved hjelp av fillers. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...