Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Det er ingen grunn til å bli så defensiv. 

Jeg tok det opp fordi for meg høres det usannsynlig ut. Det er slitsomt å diskutere fake news, og en fjær blir veldig fort til fem høns i den her tråd. 

Men for all del, hvis folk mener det er bevist ut over enhver tvil at hun har fått et kosmetisk hakeimplantat samtidig med en kjeveoperasjon i regi av det offentlige, så diskuter i vei. 

Jeg tror først hun har fått Jay Leno-kjeven senere. (Og lyver om det, seff). Høres mer sannsynlig ut for meg. 


 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her snakker vi bare forbi hverandre.

Jeg hevder fortsatt ikke at hakeimplantatet kom samtidig som kjeveoperasjonen, dette er det du som har hengt deg opp i. Jeg refererte til spekulasjonene som dukket opp rundt OM hun hadde hakeimplantat, og disse spekulasjonene mener jeg dukket opp i kjølvannet av kjeveoperasjonen. Mulig jeg tar feil.

Å kverulere rundt temaet er å koke suppe på en spiker, og ingen av oss gidder å sjekke bloggen for å finne rekkefølgen. Dét blir det bare vås av, helt korrekt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umerket reklame for strikke genser kolleksjon og Eurosko (som svigers eier),blandet med alkohol i siste Insta-post.

20200816_171729.png

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er tilfellet med SE, men når det gjelder spekulasjonene om hakeimplantant så kom de før kjeveoperasjonen (iallfall her på KG). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ihvertfall én ting, og det er at bio-oil ikke fungerer mot strekkmerker.

Satan så dumme Sophie tror folk er når hun hyller strekkmerkene sine og reklamerer for strekkmerkefjerningsolje om hverandre.

Ikke en riktig tidsintervall, men:

Juni: "æ ælske strekkmerkan mine! Æ e kvinne å da e sånne merka en del av mæ og de har blidd min identitet. Se så store og bræie dæm e, æ ælska det!". *tar nærbilde av strekkmerkene i sola slik at de synes ekstra godt*. "Ælsk dæ sjøl!"

Juli: "Bio-oil har virkeli gjort underværka mot strekkmærkan mine og de e nesten borte! Se bare her!".  *tar bilde i skygge/inne og bruker filter for å blurre ut*.  "Æ har brukt Bio-oil i 3 måneda og æ ælske det produkte hær."

August: "æ elske strekkmærkan mine! Æ e kvinne å da e sånne merka en del av mæ og min identitet. Se så store og bræie dæm e, æ ælska det!". *tar nærbilde av strekkmerkene i sola slik at de synes ekstra godt*. "Ælsk dæ sjøl!"

September: "Bio-oil har virkerlig gjort underværka mot strekkmerkan mine og de e nesten borte! Se bare her!".  *tar bilde i skygge/inne og bruker filter for å blurre ut*.  "Æ har brukt Bio-oil i 3 måneda og æ ælske det produkte hær".

 

Bare så det er sagt, jeg har strekkmerker selv og jeg bryr meg ikke om Sophie har det. Men at hun reklamerer så åpenlyst på falskt grunnlag er rimelig umoralsk. Penger får folk til å miste sitt gode skinn.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE reklamerer for vippeserum nå på IG story.

Har hun vippeextensions samtidig, eller har hun fått så mye lengre vipper av dette serumet på så kort tid? 

Jeg savner iGlow, slik det var da det virket!! 

Endret av Marioposa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Marioposa skrev:

SE reklamerer for vippeserum nå på IG story.

Har hun vippeextensions samtidig, eller har hun fått så mye lengre vipper av dette serumet på så kort tid? 

Jeg savner iGlow, slik det var da det virket!! 

Det er max 2 uker siden hun reklamerte for vippedama si.

(LashesByKaisha eller noe..)

lol.

Endret av J..
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Det er max 2 uker siden hun reklamerte for vippedama si.

(LashesByKaisha eller noe..)

lol.

Har hun vippeextensions på samtidig som hun reklamerer for vippeserum? Blir som å reklamere for shampoo som gir tykkere hår samtidig som man har på seg parykk😳

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Marioposa skrev:

Har hun vippeextensions på samtidig som hun reklamerer for vippeserum? Blir som å reklamere for shampoo som gir tykkere hår samtidig som man har på seg parykk😳

Hun har gjort det også

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, allesote skrev:

Hun har gjort det også

Ikke glem hudprodukter for akne mens hun sto på isotretinoin-kur.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marioposa skrev:

Har hun vippeextensions på samtidig som hun reklamerer for vippeserum? Blir som å reklamere for shampoo som gir tykkere hår samtidig som man har på seg parykk😳

Ikke glem selvbruning mens hun tar solarium også... 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Marioposa skrev (På 16.8.2020 den 21.35):

Har hun vippeextensions på samtidig som hun reklamerer for vippeserum? Blir som å reklamere for shampoo som gir tykkere hår samtidig som man har på seg parykk😳

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, J.. skrev:

Fortsatt sokker her altså.

20200817_131526.png

Hjelpes. Hvor vanskelig er det å ta på seg en shorts?

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Hjelpes. Hvor vanskelig er det å ta på seg en shorts?

 

For å vise frem sokker,hadde det holdt lenge med bilder fra knærne å ned.

Men det skal jo godt gjøres å seksualisere.

"Sex selger" tatt til ett nytt nivå.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun må steppe up gamet når hun reklamerer på Snapchat ass. Hun skal jo vise så mye av seg selv som mulig at hun plasserer teksten helt nederst i bildet. Når vi andre åpner bildet kommer teksten gjemt under "send en chat" funksjonen. Hun har solgt sjela si i 10 år nå og burde vite bedre. Ufint å pushe på tenåringene som følger henne ved å si at "vi lager ikke mer av dette produktet så det må du bare kjøpe med en gang!!" 
For å ha så dårlig selvtillitt har hun jaggu mye selvtillitt.... 

Endret av Gasellen
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, J.. skrev:

For å vise frem sokker,hadde det holdt lenge med bilder fra knærne å ned.

Men det skal jo godt gjøres å seksualisere.

"Sex selger" tatt til ett nytt nivå.

Huff. Fikk assosiasjon til gynekologisk undersøkelse på måten hun la seg ned på. Utrolig pinlig å eksponere seg selv i slike intime ’’stillinger’’.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...