Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Er det ikke litt underlig å annonsere for egen kolleksjon i en bh som ikke passer? Det gir helt feil inntrykk av produktet og dets passform, hvilket jeg kaller dårlig markedsføring som hun tar seg betalt for være seg merket eller ikke.

Ja man ser at bhen er altfor stor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, sofie h skrev:

Sophie Elise kommer med «den kanskje viktigste posten sin, noen sinne» (noensinne* frøken forfatter), som omhandler at dyrevelferd for griser er det hun bryr seg aller mest om. Omtrent samtidig presterer hun å poste video på YT hvor hun ranter over at folk kritiserer henne for å ha satt bort valpen sin. Her sier hun at livet skjer, det gikk fint når de var to (har de ikke dessuten vært to helt fram til nå nylig?), men hunden har best av å være hos foreldrene når hun skal skrive bok. 
 

Hun har jo visst hele tiden at hun skulle skrive bok, og at hun på et tidspunkt blir alene - så hvorfor i alle dager skaffe seg hund? Og NEI valper har ikke godt av å bli satt bort og skifte miljø i valpetiden. Det blir så selvmotsigende at hun bryr seg om dyrs rettigheter og at de skal ha det bra, når det hun gjør er det stikk motsatte. 

Leser hun tråden her inne ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Er det ikke litt underlig å annonsere for egen kolleksjon i en bh som ikke passer? Det gir helt feil inntrykk av produktet og dets passform, hvilket jeg kaller dårlig markedsføring som hun tar seg betalt for være seg merket eller ikke.

Det der så jo helt på trynet ut🤣. Ser hun ikke selv at den hverken pAsser eller er særlig flatterende?🤪😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sofie h skrev:

Sophie Elise kommer med «den kanskje viktigste posten sin, noen sinne» (noensinne* frøken forfatter), som omhandler at dyrevelferd for griser er det hun bryr seg aller mest om. Omtrent samtidig presterer hun å poste video på YT hvor hun ranter over at folk kritiserer henne for å ha satt bort valpen sin. Her sier hun at livet skjer, det gikk fint når de var to (har de ikke dessuten vært to helt fram til nå nylig?), men hunden har best av å være hos foreldrene når hun skal skrive bok. 
 

Hun har jo visst hele tiden at hun skulle skrive bok, og at hun på et tidspunkt blir alene - så hvorfor i alle dager skaffe seg hund? Og NEI valper har ikke godt av å bli satt bort og skifte miljø i valpetiden. Det blir så selvmotsigende at hun bryr seg om dyrs rettigheter og at de skal ha det bra, når det hun gjør er det stikk motsatte. 

"Livet skjer" var vel uttrykket Kristin Gjelsvik (med rette) brukte da hun som frivillig barnløs, uplanlagt ble gravid.

Som om SE bare plutselig sto der med en hund i armene, og at dette ikke var noe hun så komme🤣

Hun er et STORT fjols.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til alle eventuelle tenåringer som ser opp til Sophie Elise og som havner i denne tråden:

Jeg anbefaler dere å sjekke ut to andre influencere: 

Emilienutrition på IG (gamle VOE) og Ellen Aabol (snapchat og IG) Voe var stor blogger for mange år siden og er en av få som er naturlig vakker og ett oppriktig sunt forbilde med ett godt forhold til mat og hodet på rett sted. I stede for å reklamere for sminke og rumpeoperasjoner reklamerer hun for egen kokebok og har samarbeid med diverse matvarebutikker. Kosthold er tross alt litt viktigere enn selvbruningskrem, nipler og flyffy tøfler. 


Ellen Aabol er også helt nydelig og ett kapittel for seg selv. Hun lager også mye mat, er naturlig vakker og musiker som engasjerer seg i viktige saker som ikke baserer seg på trender. Følg heller disse to enn å bruke tid på Sophie Elise.. 

Noter gjerne opp andre dyktige influencere som de heller kan følge.

 

Beklager om dette ble en avsporing.. Jeg blir bare veldig trist av tanken på at det sitter jenter der ute og vil være som Sophie Elise... 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Nei,hun leser på Jodel.

Hvordan finner man de gossipkanalene på jodel egentlig? Har prøvd flere ganger men får det ikke til.... #appkyndig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lirah skrev:

Hvordan finner man de gossipkanalene på jodel egentlig? Har prøvd flere ganger men får det ikke til.... #appkyndig 

På Jodel ser du vel bare det som skjer i umiddelbar nærhet av deg tror jeg. Så er du i Oslo får du opp masse men er du på bygda får du ikke opp noe nødvendigvis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gasellen skrev:

På Jodel ser du vel bare det som skjer i umiddelbar nærhet av deg tror jeg. Så er du i Oslo får du opp masse men er du på bygda får du ikke opp noe nødvendigvis

Bor langt ifra Oslo, så... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lirah skrev:

Hvordan finner man de gossipkanalene på jodel egentlig? Har prøvd flere ganger men får det ikke til.... #appkyndig 

Sett Oslo som hjemby,så søk opp kanal + følg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun sier hun ikke fortjener kritikk rundt valpen..... voks for svarte opp! Det er kjæledyr nr 4 (!!!!) som hun sender vekk!! Dyrevelferd meg i ræva. 

Fortjener? Hun syntes valpen var litt slitsom men det er jo vanligvis valper .... Visste hun ikke det fra tidligere hunder hun har eid? Selv jeg vet det selv om jeg aldri har hatt hund, nettopp pga ansvaret som medfølger. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun sier hun ikke fortjener kritikk rundt valpen..... voks for svarte opp! Det er kjæledyr nr 4 (!!!!) som hun sender vekk!! Dyrevelferd meg i ræva. 

Ekstremt provoserende at hun skaffer seg enda flere dyr når hun ikke engang tar seg av de hun allerede har. 

 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Gasellen skrev:

Til alle eventuelle tenåringer som ser opp til Sophie Elise og som havner i denne tråden:

Jeg anbefaler dere å sjekke ut to andre influencere: 

Emilienutrition på IG (gamle VOE) og Ellen Aabol (snapchat og IG) Voe var stor blogger for mange år siden og er en av få som er naturlig vakker og ett oppriktig sunt forbilde med ett godt forhold til mat og hodet på rett sted. I stede for å reklamere for sminke og rumpeoperasjoner reklamerer hun for egen kokebok og har samarbeid med diverse matvarebutikker. Kosthold er tross alt litt viktigere enn selvbruningskrem, nipler og flyffy tøfler. 


Ellen Aabol er også helt nydelig og ett kapittel for seg selv. Hun lager også mye mat, er naturlig vakker og musiker som engasjerer seg i viktige saker som ikke baserer seg på trender. Følg heller disse to enn å bruke tid på Sophie Elise.. 

Noter gjerne opp andre dyktige influencere som de heller kan følge.

 

Beklager om dette ble en avsporing.. Jeg blir bare veldig trist av tanken på at det sitter jenter der ute og vil være som Sophie Elise... 

 

Sorry for avsporing, men jeg synes ikke at Ellen Abol viser et godt forbilde for mat og kosthold. Har du sett videoene med "hva jeg spiser i løpet av en dag" på youtube? Altfor lite. Utenom det så virker hun som en veldig snill og hyggelig jente. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hvalen skrev:

 

Sorry for avsporing, men jeg synes ikke at Ellen Abol viser et godt forbilde for mat og kosthold. Har du sett videoene med "hva jeg spiser i løpet av en dag" på youtube? Altfor lite. Utenom det så virker hun som en veldig snill og hyggelig jente. 

Oi, ja det var ikke mye i den nyeste videoen i hvert fall. Har sett henne på Instagram og synes hun virker skikkelig blid og søt, fine bilder tar hun også :)  Men skjønner ikke hvorfor influencere på død og liv må vise alt de spiser i løpet av en dag (med nøyaktige porsjoner), i hvert fall ikke når du det eneste du har spist før middag er 1 pære, 1 banan, 1 appelsin og 1 litchi. Det sender så feil signaler. :( 

Beklager avsporingen.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jeg kjenner eller vet om har satt bort valpen sin (eller hunden sin for den saks skyld) annet enn kortere passing pga. reise. Merkelig miljø hun tydligvis henger i da siden dette er så vanlig. Kanskje slemt å si det men om det er sant, kan det være litt for mange bekjente i samme bransje som er veldig selvsentrerte og ser på dyrene sine mer som tilbehør som de kan sette bort enkelt? Alle jeg kjenner (normale folk ingen kjendiser eller influencere..:P) med dyr ser på dem som en del av familien og setter dem svært høyt og prioriterer dem i hverdagen og livet sitt. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...