J.. Skrevet 24. august 2020 #19181 Skrevet 24. august 2020 Siste YT-video er en salig blanding av alkohol og reklame.. 6
Daudaferd Skrevet 24. august 2020 #19182 Skrevet 24. august 2020 Jeg reagerer også litt på YouTube - videoene hennes for tida, hun drar til frisør og stylist og diverse, men dette er IKKE merket som reklame på noen som helst måte. Er det innafor? Jeg føler det er skjult reklame. 7
Avokadonøtta Skrevet 24. august 2020 #19183 Skrevet 24. august 2020 8 timer siden, Daudaferd skrev: Jeg reagerer også litt på YouTube - videoene hennes for tida, hun drar til frisør og stylist og diverse, men dette er IKKE merket som reklame på noen som helst måte. Er det innafor? Jeg føler det er skjult reklame. Hun sier hun betaler for disse tingene selv, både hår og makeup. Vet ikke om det er sant, men hvis det stemmer skal det jo ikke merkes.
Gasellen Skrevet 25. august 2020 #19184 Skrevet 25. august 2020 På 22.8.2020 den 20.46, hulillerunde skrev: Hun sier at hun er avhengig av nesespray. Vel, det er vel ikke rart etter 3 (?) neseoperasjoner! Er vel ikke merkelig at hun har fysiske plager etter å ha utsatt seg selv for dette så mange ganger Jeg er også avhengig av nesespray. Har enorm nese som jeg har fått kommentarer på hele livet og som jeg mer enn gjerne skulle ha operert men jeg er ikke tøff nok til det. Nesespray tørker ut slimhinnene i nesen og nesen blir "tørr" innvendig. Dette gjør at den oppleves som tett. Det blir bra igjen - hvis man slutter å bruke nesesprayen. Men det ikke så kult å ikke få puste om natta osv. Har altså ingenting med operasjoner å gjøre. 1
Gasellen Skrevet 25. august 2020 #19185 Skrevet 25. august 2020 20 timer siden, Daudaferd skrev: Jeg reagerer også litt på YouTube - videoene hennes for tida, hun drar til frisør og stylist og diverse, men dette er IKKE merket som reklame på noen som helst måte. Er det innafor? Jeg føler det er skjult reklame. Jævelig mye vlogs om dagen.
Gjest Finlay Skrevet 25. august 2020 #19186 Skrevet 25. august 2020 21 timer siden, Daudaferd skrev: Jeg reagerer også litt på YouTube - videoene hennes for tida, hun drar til frisør og stylist og diverse, men dette er IKKE merket som reklame på noen som helst måte. Er det innafor? Jeg føler det er skjult reklame. Selvsagt er det skjult reklame. Det ER jo reklame, uansett om hun sier at hun betaler selv, salongene hun bruker får jo uansett reklame ved at hun omtaler dem. Så en eller annen avtale har hun nok.
Gjest hulillerunde Skrevet 25. august 2020 #19187 Skrevet 25. august 2020 2 timer siden, Gasellen skrev: Jeg er også avhengig av nesespray. Har enorm nese som jeg har fått kommentarer på hele livet og som jeg mer enn gjerne skulle ha operert men jeg er ikke tøff nok til det. Nesespray tørker ut slimhinnene i nesen og nesen blir "tørr" innvendig. Dette gjør at den oppleves som tett. Det blir bra igjen - hvis man slutter å bruke nesesprayen. Men det ikke så kult å ikke få puste om natta osv. Har altså ingenting med operasjoner å gjøre. Vet at nesespray fungerer slik dersom man bruker det over de anbefalte 10 dagene, men tenker at en nese som er operert 4 ganger vil bære preg av å være operert. Hun har også operert den smalere, og tenker at det er naturlig at dette er med på å bidra til at man opplever å være tett. Men kan ikke vite om det er operasjonene som gjør dette eller om hun er avhengig.
Palmetreet Skrevet 25. august 2020 #19188 Skrevet 25. august 2020 Synes det er rart hun ikke skriver hun savner Oscar engang. Vi hører liksom ikke noe om han.... Virker som hun ikke tenker på han i det hele tatt. Hadde jeg hatt en valp hadde jeg tenkt på den hele tiden. 24
Gasellen Skrevet 25. august 2020 #19189 Skrevet 25. august 2020 34 minutter siden, Palmetreet skrev: Synes det er rart hun ikke skriver hun savner Oscar engang. Vi hører liksom ikke noe om han.... Virker som hun ikke tenker på han i det hele tatt. Hadde jeg hatt en valp hadde jeg tenkt på den hele tiden. Sophie Elise har ikke en valp. Hun har en ascessorie. 39
Heisann1234 Skrevet 25. august 2020 #19190 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, Palmetreet skrev: Synes det er rart hun ikke skriver hun savner Oscar engang. Vi hører liksom ikke noe om han.... Virker som hun ikke tenker på han i det hele tatt. Hadde jeg hatt en valp hadde jeg tenkt på den hele tiden. 53 minutter siden, Gasellen skrev: Sophie Elise har ikke en valp. Hun har en ascessorie. Hu skulle fått Oscar tilbake i går etter hva hu sa i kommerfeltet sitt for to uker siden. Ser ikke noe hund på insta 😛 10
Gjest CecilieX Skrevet 25. august 2020 #19191 Skrevet 25. august 2020 Det som jo er interessant er at SE nok en gang legger seg ut med kjerneleserne sine. Hun har vært kompromissløs på kjøtt, miljø og dyrevern og tiltrukket seg lesere som er like kompromissløse. Slik som hun holder på nå vakler nok fundamentet. Idealister er nå engang idealister og det finnes lite tilgivelse for henne når hun nå fremstår som så lite tro mot idealene. Dessverre er hun fortsatt et ideal for de som er opptatt av utseende og kropp.
Palmetreet Skrevet 25. august 2020 #19192 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, Heisann1234 skrev: Hu skulle fått Oscar tilbake i går etter hva hu sa i kommerfeltet sitt for to uker siden. Ser ikke noe hund på insta 😛 Og hadde han vært tilbake hadde hun garantert vist det frem for å vise hvor "god" hundeeier hun er. Sender han antagelig alene med flyet også stakkars..... Håper at hun henter han selv. 10
Rev. Revenge Skrevet 25. august 2020 #19193 Skrevet 25. august 2020 57 minutter siden, CecilieX skrev: Det som jo er interessant er at SE nok en gang legger seg ut med kjerneleserne sine. Hun har vært kompromissløs på kjøtt, miljø og dyrevern og tiltrukket seg lesere som er like kompromissløse. Slik som hun holder på nå vakler nok fundamentet. Idealister er nå engang idealister og det finnes lite tilgivelse for henne når hun nå fremstår som så lite tro mot idealene. Dessverre er hun fortsatt et ideal for de som er opptatt av utseende og kropp. "Om du først spiser kjøtt, spis kjøttet fra *leverandørnavn som kan kjøpes på egen nettside eller hos *kjedenavn, se etter *@merketdyrevern i butikk," skrev hun på instagramposten, knugende en bitteliten gris i favnen som førstebilde av 8 blant bilder fra besøk hos *leverandørnavn med en takk til "*@dyrenesvern som arrangerte besøket for meg." "Takk for at du bryr deg om grisene," skrev førstekommentator *@frihetfordyrene Skal vi si det slik at all troverdighet for disse "navnene" forsvant ut døren like raskt som SE skifter sokker? 22
Gjest eelisabethh Skrevet 25. august 2020 #19194 Skrevet 25. august 2020 5 timer siden, Palmetreet skrev: Synes det er rart hun ikke skriver hun savner Oscar engang. Vi hører liksom ikke noe om han.... Virker som hun ikke tenker på han i det hele tatt. Hadde jeg hatt en valp hadde jeg tenkt på den hele tiden. Bortsett fra når hun legger ut instastory av andre dyr (ref. dagens story av en sommerfugl) og skriver typ «omg Oscar har tatt plastikkirurgi😍 Tullekopp🤪». Vet at hun har gjort det med en hjort(?) tidligere også. Humoren hennes er 10/10.
Jaymie Skrevet 26. august 2020 #19195 Skrevet 26. august 2020 Det jeg synes er interessant på denne videoen hvor hun forteller om kritikken ang Oscar er at hun ikke skjønner forskjellen på én uke hundepass når hunden er voksen en sjelden gang, og å ha en måned (+) valpepass. Det er så viktig for en valp å ha det stabilt og det er derfor så mange reagerer også. Min hund er to år og har aldri hatt pass mer enn en hel dag (ikke natt) pga dåp/ bryllup og da var hun over ett år. Da var det også hos nær familie hun har møtt mange ganger. Jeg mener ikke nødvendigvis at alle har mulighet til det samme som meg, men det er altfor tidlig for en så liten valp med hundepass utover 1-2 dager hos godt kjente. 28
Isild Skrevet 26. august 2020 #19196 Skrevet 26. august 2020 1 time siden, Jaymie skrev: Det jeg synes er interessant på denne videoen hvor hun forteller om kritikken ang Oscar er at hun ikke skjønner forskjellen på én uke hundepass når hunden er voksen en sjelden gang, og å ha en måned (+) valpepass. Det er så viktig for en valp å ha det stabilt og det er derfor så mange reagerer også. Min hund er to år og har aldri hatt pass mer enn en hel dag (ikke natt) pga dåp/ bryllup og da var hun over ett år. Da var det også hos nær familie hun har møtt mange ganger. Jeg mener ikke nødvendigvis at alle har mulighet til det samme som meg, men det er altfor tidlig for en så liten valp med hundepass utover 1-2 dager hos godt kjente. Jeg fatter ikke at foreldrene sier ja til alt dette tullet hennes med dyr jeg. 25
non_stop Skrevet 26. august 2020 #19197 Skrevet 26. august 2020 Hun høye blondinen som ofte er avbildet sammen med SE på Instagram er vel trekantdama til henne og Kasper vil jeg tro. Siden hun skrev "traff henne på Tinder" under ene bildet av de. 4
Gjest CecilieX Skrevet 26. august 2020 #19198 Skrevet 26. august 2020 15 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: "Om du først spiser kjøtt, spis kjøttet fra *leverandørnavn som kan kjøpes på egen nettside eller hos *kjedenavn, se etter *@merketdyrevern i butikk," skrev hun på instagramposten, knugende en bitteliten gris i favnen som førstebilde av 8 blant bilder fra besøk hos *leverandørnavn med en takk til "*@dyrenesvern som arrangerte besøket for meg." "Takk for at du bryr deg om grisene," skrev førstekommentator *@frihetfordyrene Skal vi si det slik at all troverdighet for disse "navnene" forsvant ut døren like raskt som SE skifter sokker? Jeg trodde du tulla og lagde en parodi. Min kommentar handlet om hundeholdet hennes og hvordan hundeeiere reagerer på manglende kunnskap om valp. Jeg gikk inn for å se instapostem med egne øyne og innså at det faktisk ikke var en parodi. Skjønner at du trodde jeg skrev om reklame for svinekjøtt for dette treffer kjerneleserne midt i magen. Mange skuffa veganere der ute nå. Lite skriker mer enn at alt er til salgs. Så prinsippløs trodde jeg ikke hun var.
Isild Skrevet 26. august 2020 #19199 Skrevet 26. august 2020 15 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: "Om du først spiser kjøtt, spis kjøttet fra *leverandørnavn som kan kjøpes på egen nettside eller hos *kjedenavn, se etter *@merketdyrevern i butikk," skrev hun på instagramposten, knugende en bitteliten gris i favnen som førstebilde av 8 blant bilder fra besøk hos *leverandørnavn med en takk til "*@dyrenesvern som arrangerte besøket for meg." "Takk for at du bryr deg om grisene," skrev førstekommentator *@frihetfordyrene Skal vi si det slik at all troverdighet for disse "navnene" forsvant ut døren like raskt som SE skifter sokker? Leste akkurat teksten under bildet av SE som holder den lille søte grisen - ikledd blondekjole. Mon tro om det var bonderomantisk fotosession i landlig idyll, eller dyrevelferd som veide tyngst den dagen. "Hvis du først spiser kjøtt, så spis det herfra" ? Og fansen er over seg av begeistring som vanlig for at hun er så empatisk og fantastisk ?? Lurer på hvordan denne avtalen om besøk egentlig forløp seg: "Ja, influenceren som er IMOT kjøttindustrien kan gjerne komme hit og kose med grisene (på vegne av en dyreverns-organisasjon) HVIS det nevnes at den matproduksjonen VI holder på med er innafor, og at det oppfordres til å spise kjøtt fra oss hvis man først spiser kjøtt. Det skal også nevnes HVOR man kan få tak i vårt kjøtt" Altså, WHAT? 23
Skrottefar Skrevet 26. august 2020 #19200 Skrevet 26. august 2020 1 time siden, Isild skrev: Jeg fatter ikke at foreldrene sier ja til alt dette tullet hennes med dyr jeg. De får sikkert godt betalt og vil derfor ikke komme på kant med inntektskilden sin 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå