Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Jodel sier også at produsenten bak Camilla Pihl produktene også er de samme som bak Glöd.

Forklarer jo all *IKKE SPONS* reklamen på storys.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Hedy Lamarr skrev:

SE og Kasper skal besøke God Morgen Norge i morges. De ble omtalt (ikke ordrett) som «kjærestene som begge har slitt med angst, noe de knapt gjør mer. Og grunnen er et felles prosjekt: strikking!»

Hva reklameinntekter gjør for angsten, altså 🥳

Og igjen er TV2 mikrofonstativ og behjelpelig med å spre det glade (reklame)budskapet fra en influencer. 

Edit: Det sendes ca 9:40 om noen bare må få det med seg.

Hva er dette for noe TULL?!! At SE og kjæresten strikker, er noe av det dummeste jeg har hørt. Hadde hun «strikket selv» så hadde vi i det minste sett noen bilder av henne halvnaken med strikketøy. Å strikke en genser til voksen tar faktisk tid, og da er det rart ingen har sett henne strikke noen gang. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Missy1 skrev:

Hva er dette for noe TULL?!! At SE og kjæresten strikker, er noe av det dummeste jeg har hørt. Hadde hun «strikket selv» så hadde vi i det minste sett noen bilder av henne halvnaken med strikketøy. Å strikke en genser til voksen tar faktisk tid, og da er det rart ingen har sett henne strikke noen gang. 

Så enig.

Hadde SE strikket, hadde vi nok fått sett noen sexy strikkebilder. Adskillig lettere å se for seg at Kasper strikker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pust skrev:

K er et-par år eldre enn SE? Altså en voksen mann på full fart mot de tretti? 

1 år eldre,han er 26.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Kasper ønsker å assossieres med henne om han faktisk ønsker å lage en slags meditasjons/bli kvitt angst med pusten/new age influencerkarriere. Det er absolutt marked for noe slikt og det hadde vært interessant å følge flere slike, men blir så ufattelig vanskelig å ta han alvorlig når han er sammen med ei som SE og gjør business med henne i tillegg. Han hadde hatt godt av å ikke la SE snakke om han i sine egne sosiale medier, slik at han kunne holdt på med hans greier litt mer anonymt og uten tilknytning til SE. 

Endret av deedee_
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Isild skrev:

Strikking tar jo fort litt tid. Ved siden av yoga, tennis, styrketrening, jogging, alle bøkene hun leser og seriene hun ser, så forstår jeg jo at hun måtte omplassere den nye hunden også :ironi:Ved siden av å skrive bok og lage svært mange lettkledde og sexy reklameinnlegg i løpet av en dag - så er det bare helt utrolig at hun får tid til strikking også, -  døgnet hennes ha minst 48 timer for å rekke alt det der. 

 

2 timer siden, Missy1 skrev:

Hva er dette for noe TULL?!! At SE og kjæresten strikker, er noe av det dummeste jeg har hørt. Hadde hun «strikket selv» så hadde vi i det minste sett noen bilder av henne halvnaken med strikketøy. Å strikke en genser til voksen tar faktisk tid, og da er det rart ingen har sett henne strikke noen gang. 

Kanskje hun multitasker? Strikker i badekaret mens hun ser serie og tar ansiktsmaske?  Men jo - du har rett! Vi har ikke sett et eneste "nei - æ bare står her i sokka og g-streng i velkjent kom og ta mæ i toern positur, toppløs, og strikker. Kjennes så syyykt empowering og passe edgy &sexy".  

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, deedee_ skrev:

Skjønner ikke hvorfor Kasper ønsker å assossieres med henne om han faktisk ønsker å lage en slags meditasjons/bli kvitt angst med pusten/new age influencerkarriere. Det er absolutt marked for noe slikt og det hadde vært interessant å følge flere slike, men blir så ufattelig vanskelig å ta han alvorlig når han er sammen med ei som SE og gjør business med henne i tillegg. Han hadde hatt godt av å ikke la SE snakke om han i sine egne sosiale medier, slik at han kunne holdt på med hans greier litt mer anonymt og uten tilknytning til SE. 

Han driver og graver sin egen psykologgrav, men er ikke smart nok til å se det. Ingen som kommer til å ta han seriøst.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt styres tydeligvis av penger ... Det gjør seg utslag på lommeboken også 😊

https://www.dn.no/etterbors/sophie-elise/skjonnhet/influensere/sophie-elise-med-rekordresultat-hadde-inntekter-pa-nesten-syv-millioner-i-2019-ikke-sa-opptatt-av-hoyt-forbruk-eller-luksus/2-1-867634

Tjente nesten 7 millioner i 2019.

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så alt pisset om å kjøpe en gave med mening «kjøp en strikkepakke i julegave eller bursdagsgave til mor eller mormor, så får du en genser og du har gledet noen». 

Altså what the fuck? Jeg strikker, men om noen gir meg en garnpakke i gave så betyr jo ikke det at jeg skal ta alt arbeidet mdd å strikke det plagget og gi det til den jeg fikk gaven fra! 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flaut å se hvordan hun fisker etter spons... «trenger hytte på Son» skriver hun på snapstory. Syns å huske hun har mast om noe lignende før... hun tjener jo så sinnsykt mye på å ødelegge selvbildet til unge jenter- hun av alle burde ha råd til å kjøpe sin egen hytte om hun absolutt vil ha det 🤦🏼‍♀️

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Hedy Lamarr skrev:

SE og Kasper skal besøke God Morgen Norge i morges. De ble omtalt (ikke ordrett) som «kjærestene som begge har slitt med angst, noe de knapt gjør mer. Og grunnen er et felles prosjekt: strikking!»

Hva reklameinntekter gjør for angsten, altså 🥳

Og igjen er TV2 mikrofonstativ og behjelpelig med å spre det glade (reklame)budskapet fra en influencer. 

Edit: Det sendes ca 9:40 om noen bare må få det med seg.

Hæ? Mener de at de har blitt kvitt angst gjennom strikking? :klo:
 

 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Uatskillelig skrev:

Hæ? Mener de at de har blitt kvitt angst gjennom strikking? :klo:
 

 

He he, de er jo ikke riktik navla! Jeg har strikket hele mitt liv, og har slitt med angst som er så lammende at det er umulig engang holde i en strikkepinne. , det kan gi ro og glede på  gode dager, men når angsten river gjennom kroppen og alt skjelver og pusten uteblir.., besvimelser, sykehusinnleggelser .., da river jeg heller istykker hele det bedritne strikketøyet. Dritlei av denne romantiserende måten av angst. Dette er sykelig angst pga bipolar. Sophie: eksistensiell angst er noe stort sett alle sliter med til tider, særlig i en livskrise.  Dere irriterer og skaper sinne iblandt oss med alvorlige diagnoser. Å romantisere angst for å få barn til å strikke er så hinsides utspekulert og stygt, men igjen det er jo deg.  Kan ikke vente annet. Glad jeg ikke er 13 år igjen, og tok alt du sa for god fisk. Er voksen nå og endelig ser jeg deg for den du er. Du er ikke som de fleste og godt er. Vi klare oss så mye uten stor narsissisister som deg . Du er så kalkulerende/ manipulerene, hvis du ikke skjønner det selv, et det nok mer enn angst du sliter med. ⁸

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV2 har lagt ut klippet fra God Morgen Norge. https://www.tv2.no/underholdning/11620940/

Jeg tror ikke en tøddel på at Sophie Elise strikker selv. I videoen er det med en scene der Dorthe Skappel strikker, og så gir hun strikketøyet til SE. Der kuttes det. Det er åpenbart at SE ikke en gang klarer å holde strikketøyet riktig, da ville de jo vist henne strikke. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ser hun la ut et bilde på insta om bokklubben. Er det de kjedelige farge coverene/omslagene som folk roser opp i skyene? 😳
Du kan jo lage det selv i paint, hvor eksklusivt omslag kan det da være? På nettsiden så står det "En bok i måneden, med et eksklusivt omslag". Mange forfattere legger mye omtanke i hvordan bøkene skal se ut.... også presterer denne boklubben å ta 300 kr for dette, inkludert kruseduller og meninger fra en influenser som ikke en gang er en ekte forfatter og bokleser. Det er et hån mot forfatterne som legger ned mye omtanke og arbeid i bøkene sine. 
Design-uten-navn-25_124b17296fd8c1f93e10ccccbd4ae84a.jpg
Dette kaller de for EKSKLUSIVT! De gikk fra den under(original omslaget) til det over... også kaller de det for "eksklusivt". 😳
9788203375392_org_48a97af269c3cdae632fa0008c6d2d50.jpg

En bokklubb så nær svindel har jeg aldri sett maken til. Fatter ikke at folk betaler for dette! Heller støtt forfatteren ved å handle via normal butikk, de får nok mer igjen for det enn for kjøp via bokklubb. Har du så mye penger at du ikke vet hvor du skal bruke dem. Støtt kreftforeningen eller noen andre som kan gjøre en forskjell. Ikke støtt slik svindel som dette. 

Eksklusivt betyr her at det er et lite, avgrenset opplag med dette omslaget som man ikke får kjøpt gjennom andre kanaler. Forfatteren får betalt like mye (eller lite) for disse utgavene. 

I eksklusiv a1 (gjennom tysk, engelsk, fra middelalderlatin egentlig 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte

Og ikke "fornem, luksuriøs",som er en annen definisjon av ordet. 

.. Tenker jeg. 

Endret av Vipser
La til definisjon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Vipser skrev (På 3.9.2020 den 14.32):

Eksklusivt betyr her at det er et lite, avgrenset opplag med dette omslaget som man ikke får kjøpt gjennom andre kanaler. Forfatteren får betalt like mye (eller lite) for disse utgavene. 

I eksklusiv a1 (gjennom tysk, engelsk, fra middelalderlatin egentlig 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte

Og ikke "fornem, luksuriøs",som er en annen definisjon av ordet. 

.. Tenker jeg. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det vet jeg, altså definisjonen på eksklusivt, men som jeg sier. Det er ikke så spesielt som de skal ha det til. Du kan jo lage det i paint selv, tar deg 5 sekunder maks. De får det til å høres ut som noe unikt og spesielt som er kun forbeholdt disse bøkene du får fra bokklubben. Kall meg sær, men jeg forventer litt mer en 2 forkanter i forskjellig farge. Hadde SE tegnet kruseduller selv på omslagene, så hadde det vært tusen ganger bedre enn det de velger å gi ut. 

Ja, nettopp! Det ER både unikt og kun tilgjengelig via bokklubben. Utseendet spiller ingen rolle sånn sett. 

Jeg må innrømme at jeg kjøper eksklusive utgaver av bøker selv, og har flere utgaver av titler jeg er mest glad i. Meen hadde aldri blitt med på bokklubben til en blogger...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god morgen norge intervjuet nå. De sitter å sier at Kasper deler angsten sin fordi han oppriktig vil hjelpe andre og ikke for å tjene penger osv fordi «det er en del av jobben» slik det er for sophie Elise, samtidig som han sier han jobber med litt forskjellige prosjekter og å bringe personer sammen (og studerer psykologi) 

bare for meg dette ble litt feil? Han legger jo fint inn disse prosjektene sine så folk skal bli nyskjærrig og dermed prøver han jo og tjene penger (lage en jobb ut av angsten) eller tolket jeg dette helt feil?

Endret av iansak
Trykkleif
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...