Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, J.. skrev:

#Hjertesak

20200818_134030.png

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
 

herregud....

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.8.2020 den 13.16, J.. skrev:

Fortsatt sokker her altså.

20200817_131526.png

Merkelig posisjon å reklamere for den nye kolleksjonen på. Er ikke undertøyet også en del av kolleksjonen, og burde ikke da trusen også synes på bildet? 🤔

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Uatskillelig skrev:

Huff. Fikk assosiasjon til gynekologisk undersøkelse på måten hun la seg ned på. Utrolig pinlig å eksponere seg selv i slike intime ’’stillinger’’.

 

Enig. Den assosiasjonen fikk jeg også.

For å si det rett ut, så synes jeg hun er blitt motbydelig. Både hun, og den nærmest desperate kampen for å få vise puppene på Instagram🤮

Hadde sansen for henne før, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

#Hjertesak

20200818_134030.png

Nå fremstår hun rett og slett bare ufattelig dum. 

Det har så lenge mennesket har levd vært en stor forskjell på mannlige og kvinnelige bryst. Hun som er så seksuell av seg burde jo vite den forskjellen.

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Nå fremstår hun rett og slett bare ufattelig dum. 

Det har så lenge mennesket har levd vært en stor forskjell på mannlige og kvinnelige bryst. Hun som er så seksuell av seg burde jo vite den forskjellen.

 

Hvis det er så viktig for henne... hvorfor går hun ikke toppløs på gata? Tviler på at hun ville gått uten bh med gjennomsiktig topp på åpen gate så denne «kampen» hennes er bullshit. 
Det er ganske stor forskjell på å gå uten bh under en bomullstopp og på å gå rundt i bar overkropp eller helt gjennomsiktig trøye. 

selv går jeg ofte uten bh og har aldri blitt hakket på av den grunn, men ser helt klart det ville blitt et problem om jeg spradet rundt helt toppløs... det er også ganske store kontraster her. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Nå fremstår hun rett og slett bare ufattelig dum. 

Det har så lenge mennesket har levd vært en stor forskjell på mannlige og kvinnelige bryst. Hun som er så seksuell av seg burde jo vite den forskjellen.

 

Kvinners bryst regnes som sekundære kjønnskarakteristika, det er med andre ord ikke «samfunnets skyld» at folk er litt ekstra oppmerksom på den delen av kvinners kropp. Kvinnebryst signaliserer at her er et kjønnsmodent kvinnemenneske, utrolig merkelig at noen kan finne det seksuelt opphissende hva?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det kan være greit å huske på at kleskasting ofte kort og godt handler om at man liker å vise seg frem (eller har noe å selge).

Det er ingenting galt i å ville vise seg frem, og det er helt i orden å være stolt over både kropp og brystvorter, men det klinger ofte hult når det fremstilles som et frigjøringsprosjekt for andre enn den som lar seg avbilde."

https://www.nrk.no/ytring/topplosmarsjen-1.11797975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 13.16, J.. skrev:

Fortsatt sokker her altså.

20200817_131526.png

Finnes det noen plasser man kan rapportere inn denne totalt misvisende reklamen ? Helt ufattelig at dette er reklame for SOKKER !!!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gro12 skrev:

Finnes det noen plasser man kan rapportere inn denne totalt misvisende reklamen ? Helt ufattelig at dette er reklame for SOKKER !!!

Forbrukertilsynet,vil jeg tro?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gro12 skrev:

Finnes det noen plasser man kan rapportere inn denne totalt misvisende reklamen ? Helt ufattelig at dette er reklame for SOKKER !!!

Den eneste instansen er vel Forbrukertilsynet, men de bryr seg forsvinnende lite om å følge opp influencere og reklame, noe jeg mistenker at influencerne utnytter og bruker for alt det er verdt. 

SE kjemper høylydt for sin rett til å vise pupper på Instagram om dagen, det kan også virke som om hun ønsker mer kropp og seksualiserte poseringer i reklamer for sokker og andre ting. Fordi slike bilder er frigjørende for henne skrev hun et sted. Jeg som kvinne føler det IKKE frigjørende for oss kvinner generelt. Det er helt annen kvinnefrigjøring jeg er opptatt av. Blandt annet å frigjøre kvinner fra stempel som "dumme dukker" som må spille på sex for å komme noen vei. 

Det er mer sexy å kle seg pent, ha et privatliv og posere med hjernen. 

Det er skikkelig tragisk at dette er idealene for unge jenter i dag. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det betyr SÅ mye for henne hvorfor starter hun ikke bare Nippstagram?! så kan hun vise frem brystvortene så mye hun vil

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Drittlei det maset om nipplene hennes. Faen Sofie, verden er ikke så interessert i nipplene dine, tro meg vi klarer oss fint uten. Kan du bare roe litt ned nå med den overseksualiseringen du driver med for tiden? Som du kamuflerer med ord som kunst, befrielse, feminisme. Du ødelegger feminismen og skitner til dens navn med dine handlinger. Folk gidder ikke å ta feminismen seriøst lenger pga. influencere som deg. 

Det var en som kommenterte under "Norge og verden trenger en som deg". Jeg har ikke ord lenger🤦‍♀️🙄

Enig! Ingen ord dekker denne galskapen den narsissistiske jentungen driver med i «beste sendetid»🙄🤢🤮

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er patetisk slik hun holder på.
Hvorfor lager hun seg ikke bare en bruker på OnlyFans hvis det er så viktig å få lagt ut bilder av nipler, pupper, rumpe, osv... 🙄 De bildene hun poster passer bedre der enn på Instagram synes nå jeg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finlay skrev (På 18.8.2020 den 15.20):

Enig. Den assosiasjonen fikk jeg også.

 

Jeg klarer ikke å fatte at noen vil eksponere seg selv så mye som det hun gjør. Jeg blir stresset på hennes vegne og tipper at hun kommer til å angre når hun blir eldre på at hun har lagt ut slike avslørende, intime og seksualiserte bilder av seg selv.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg klarer ikke å fatte at noen vil eksponere seg selv så mye som det hun gjør. Jeg blir stresset på hennes vegne og tipper at hun kommer til å angre når hun blir eldre på at hun har lagt ut slike avslørende, intime og seksualiserte bilder av seg selv. Jeg elsker når folk har et avslappet forhold til kropp - jeg har det ikke selv - og heier alltid på de som tørr å vise seg avkledd i naturlige settinger som svømmehall og/eller legeundersøkelser, men dette (??). Tenk om hun én gang får barn og de kommer over disse bildene? Jeg hadde lurt på hva i helvete mamma drev med om hun la ut slike bilder av seg selv på sosiale medier. Det hadde IKKE vært stas, for å si det sånn.

 

 

 

Helt enig. Og at denne «jordnære» kjæresten hennes aksepterer at hun holder på slik hun gjør, er også ganske rart. Han er vel av samme ulla...

 

Regner med hun har tenkt å skrive en bok når hun blir eldre, og advare andre mot å gjøre det samme som seg selv... men da er det dessverre for sent, for innen den tid har hun ødelagt mange ungjenter og sikkert fått flere til å følge sine fotspor. 
 

Hun er nok et forbilde for mange, men et utrolig dårlig forbilde. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg dessverre ikke klarer å ta SEs siste krumspring for å selge billigprodusert ræl via MyMuse:

Hvorfor selger ikke SE sokkene sine som munnbind istedet for å vise frem operasjonsresultatet og mase om brystvortene sine? Det hadde vært langt mer virkningsfullt. Fluffytøfler not so much. Hvis noen virkelig har "satt seg på liste" for å kjøpe Crocks med fakepels på, så tror jeg faktisk de fortjener å bli lurt.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Missy1 skrev:

Helt enig. Og at denne «jordnære» kjæresten hennes aksepterer at hun holder på slik hun gjør, er også ganske rart. Han er vel av samme ulla...

 

Regner med hun har tenkt å skrive en bok når hun blir eldre, og advare andre mot å gjøre det samme som seg selv... men da er det dessverre for sent, for innen den tid har hun ødelagt mange ungjenter og sikkert fått flere til å følge sine fotspor. 
 

Hun er nok et forbilde for mange, men et utrolig dårlig forbilde. 

I motsetning til de som angrer seg i ettertid er Sofie E en skikkelig narsissist, er kynisk og kalkulerende. Hun stryker seg over de opererte hoftene sine på instastoryes, VELL vitende om at det kommer til å ødelegge andre jenter sine selvtillitt. Det bidrar til å skape et overfladisk samfunn av plastkropper. Hun som elsket hipdipsene, helt fram til det ble populært å fylle dem. Nei jeg tror aldri at Sofie E kommer til å forandre seg. Hu er ikke en dum tenåring som gjør dumme valg, som sagt, hu er kalkulerende i sine beslutninger. Målet er å både tjene masse penger og få anerkjennelse, selv om det går på bekostning av miljøet og andre sårbare mennesker. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...