Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
1 time siden, Vipser skrev:

Supert forbilde, der hun røyker på instastory. Kjempefint. 🤬

Instastoryene fra henne og venninnene den helgen var noe for seg selv.

SE åpenbart beruset over to-tre dager, sigaretter og flasker overalt, merkelige “yogaøvelser” i truse og Skappelgenser, “sexy” vrikkedans mens hun stryker seg over kroppen, fyllebading i sjø og badekar, alt utført av SE med venninnene som tilskuere.

Kjekt for 13-åringene å lære hvordan man oppfører seg på fest. Forbildet sitt det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11

SE klarer ikke å merke reklame riktig. Å se kommmentarfeltet til MH er som å se tråden til CBE her på KG. Utrolig at det finnes så mange enkle og naive sjeler der ute. Jeg er rystet!! Manglende merking for MyMuse og «bokklubben». Og teksten på bildet? «Haters gonna hate«. Rett inn i offerrollen der igjen. Fansen skriver at SE nekter på at hun har redigert, så da er det vel sant da🙄 Hun hadde ikke operert rumpa heller , neida var bare knebøy og trening 🙄

 

C83E1454-91D5-43FD-9CD8-0EC79FDB27E7.jpeg

C4A243B5-3F02-44A8-9079-84DBC8388A59.jpeg

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ABye skrev:

Er visst i ferd med å la meg inspirere av denne tråden til Desibelles igjen 😉

20200801_183208.jpg

Hahaha 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Era Vulgaris skrev:

Ok, jeg følger ikke SE, men hun dukker opp i snapfeeden i blant. Av ren nysgjerrighet tittet jeg innom instakontoen hennes, og det jeg så av bilder og leste i kommentarfeltene, gjorde at jeg fikk trangen til å komme med en aldri så liten "rant". Jeg er ikke i målgruppen hennes på noen som helst måte, men jeg jobber med barn, og har mange små og ikke så små jenter i nær familie, så jeg engasjerer meg fra et rent samfunnsmessig perspektiv.

I mine øyne representerer SE alt som er galt med samfunnet i dag. Overflatisk, selvdiggende, kropp og utseende er det viktigste, kynisme satt i system, løgn, bedrag og klingende mynt i kassa trumfer alt. Hun er operert fra topp til tå, bruker hair extensions eller parykk, restylane, falske negler, falske vipper, osv. Ingenting ved henne er naturlig, og voksne, kjente mennesker kommenterer med hvor heit, fin, flott, sexy og deilig hun er i kommentarfeltet. Jeg blir matt! Hva er motivasjonen for at disse voksne damene føler behov for å kommentere med :🔥 🔥 🔥 under bilder av den opererte rumpa hennes? Er det for å holde seg inne med henne? For å vise at de er en del av den "sosiale eliten" i lille Norge? Det fremstår merkelig, ureflektert og uforståelig, og listen over kjente mennesker jeg får i vrangstrupen blir lenger og lenger.

Når en så topper det hele med blodfans som sabler ned 13-åringer med fornuftige meninger i kommentarfeltet, så blir jeg både trist, forbanna og provosert! Ved to anledninger har jeg lest kommentarer fra 13 år gamle jenter, som på en fin måte, ber SE tenke over sin rolle som påvirker overfor unge jenter, for så å bli skjelt ut av blodfans som mener de kan pelle seg ut av tråden, og slutte å følge SE, etter som de "hater" henne. Jeg har ikke ord for sånn blind tilbedelse. Det er sykt. Og absolutt all motstand blir adressert som hat. Folk vet pokker ikke hva det ordet betyr lenger. Alle som våger å komme med kritikk, hater. Eller er misunnelige. Det er så oppbrukt - kom med noe annet. Et virkelig godt argument for hvorfor en operert plastikkdukke som kynisk tjener penger på alt hun kan komme på å tjene penger på. Og fansen hjelper henne hele veien til banken, og tror hun er venninna deres. 

I mellomtiden får vi se SE legge ut bilder i gjennomsiktig BH, naken ræv, hvit topp med billedteksten "Just love a good niple day" (altså, WTF!), blandet med en wanna be intellektuell SE poserende med en bok, reklamerende for Glød - samtidig som hun helt tydelig tar solarium. Når 13-åringer klarer å gjennomskue dette grelle togkrasjet, burde jammen voksne mennesker klare det også. 

Takk for meg 😅

👏👏👏

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Hvilket hotell bodde hun og Joachim Kleven på i natt? Jeg ser at Joachim prøvde å åpne en rusbrus med ølkork ved å holde korken mot skrivebordet på rommet og dra flasken ned mot gulvet. Selv på en mobiltelefon med liten skjerm ser jeg jo at skrivebordet får store riper av dette. På snap skriver SE at det tok 50 forsøk før de klarte å få av korken. Skrivebordet må jo se helt ødelagt ut langs kanten!?

Synes hotellet burde få beskjed om hva som har skjedd med skrivebordet og at SE og Joachim burde få en regning.

SE later som om hun er opptatt av miljø, men å ødelegge møbler slik at de må skiftes ut bryr hun seg ikke noe om. Hun er så fæl når hun hever seg over andre og vifter med pekefingeren samtidig som hun er så utrolig lite hensynsfull selv. Forbruket er latterlig høyt, flyreiser, unødvendige operasjoner som hun også har fått skattebetalerne til å finansiere ved et tilfelle, utbytting av interiør, stadig oppussing, altså... Hun gir totalt f  i miljøet.

Farlig forbilde det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, loveli skrev:

Hvilket hotell bodde hun og Joachim Kleven på i natt? Jeg ser at Joachim prøvde å åpne en rusbrus med ølkork ved å holde korken mot skrivebordet på rommet og dra flasken ned mot gulvet. Selv på en mobiltelefon med liten skjerm ser jeg jo at skrivebordet får store riper av dette. På snap skriver SE at det tok 50 forsøk før de klarte å få av korken. Skrivebordet må jo se helt ødelagt ut langs kanten!?

Synes hotellet burde få beskjed om hva som har skjedd med skrivebordet og at SE og Joachim burde få en regning.

SE later som om hun er opptatt av miljø, men å ødelegge møbler slik at de må skiftes ut bryr hun seg ikke noe om. Hun er så fæl når hun hever seg over andre og vifter med pekefingeren samtidig som hun er så utrolig lite hensynsfull selv. Forbruket er latterlig høyt, flyreiser, unødvendige operasjoner som hun også har fått skattebetalerne til å finansiere ved et tilfelle, utbytting av interiør, stadig oppussing, altså... Hun gir totalt f  i miljøet.

Farlig forbilde det der.

I deres verden er det ingen andre som eksisterer. Whatever liksom 😅

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Hvilket hotell bodde hun og Joachim Kleven på i natt? Jeg ser at Joachim prøvde å åpne en rusbrus med ølkork ved å holde korken mot skrivebordet på rommet og dra flasken ned mot gulvet. Selv på en mobiltelefon med liten skjerm ser jeg jo at skrivebordet får store riper av dette. På snap skriver SE at det tok 50 forsøk før de klarte å få av korken. Skrivebordet må jo se helt ødelagt ut langs kanten!?

Synes hotellet burde få beskjed om hva som har skjedd med skrivebordet og at SE og Joachim burde få en regning.

SE later som om hun er opptatt av miljø, men å ødelegge møbler slik at de må skiftes ut bryr hun seg ikke noe om. Hun er så fæl når hun hever seg over andre og vifter med pekefingeren samtidig som hun er så utrolig lite hensynsfull selv. Forbruket er latterlig høyt, flyreiser, unødvendige operasjoner som hun også har fått skattebetalerne til å finansiere ved et tilfelle, utbytting av interiør, stadig oppussing, altså... Hun gir totalt f  i miljøet.

Farlig forbilde det der.

Har ikke sett dette klippet, men det forteller meg bare at de kjører "rockstars dont give a shit". De (hun) oppfører seg litt som rockstars (without the rock) 

Det er ikke så mye sjarmerende igjen lenger. Det er bare full avvisning mot media, frekk holdning mot alle som har konstruktive tilbakemeldinger. - og "whatever". 

Som @Era Vulgaris skriver så er det betenkelig at kjendis-Norge trykker likes på alt og forteller hvor hot og digg hun er når hun kler av seg og kjører på med kirurgisk konstruert større-enn-før rumpe i monitor. Den samme rumpa hun fikk hyllest for at hun ønsket et mer naturlig utseende på igjen. https://www.dagbladet.no/kjendis/lei-av-a-ha-en-rumpe-som-ikke-ser-naturlig-ut/71717775

 

Right.... 

Vi må gå utifra at de kjendisene som digger dette her elsker at influencere forleder og lyver til ungdommene våre da. 

Endret av Isild
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loveli skrev:

Hvilket hotell bodde hun og Joachim Kleven på i natt? Jeg ser at Joachim prøvde å åpne en rusbrus med ølkork ved å holde korken mot skrivebordet på rommet og dra flasken ned mot gulvet. Selv på en mobiltelefon med liten skjerm ser jeg jo at skrivebordet får store riper av dette. På snap skriver SE at det tok 50 forsøk før de klarte å få av korken. Skrivebordet må jo se helt ødelagt ut langs kanten!?

Synes hotellet burde få beskjed om hva som har skjedd med skrivebordet og at SE og Joachim burde få en regning.

SE later som om hun er opptatt av miljø, men å ødelegge møbler slik at de må skiftes ut bryr hun seg ikke noe om. Hun er så fæl når hun hever seg over andre og vifter med pekefingeren samtidig som hun er så utrolig lite hensynsfull selv. Forbruket er latterlig høyt, flyreiser, unødvendige operasjoner som hun også har fått skattebetalerne til å finansiere ved et tilfelle, utbytting av interiør, stadig oppussing, altså... Hun gir totalt f  i miljøet.

Farlig forbilde det der.

Straandhotel (tagget på insta)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Ok, jeg følger ikke SE, men hun dukker opp i snapfeeden i blant. Av ren nysgjerrighet tittet jeg innom instakontoen hennes, og det jeg så av bilder og leste i kommentarfeltene, gjorde at jeg fikk trangen til å komme med en aldri så liten "rant". Jeg er ikke i målgruppen hennes på noen som helst måte, men jeg jobber med barn, og har mange små og ikke så små jenter i nær familie, så jeg engasjerer meg fra et rent samfunnsmessig perspektiv.

I mine øyne representerer SE alt som er galt med samfunnet i dag. Overflatisk, selvdiggende, kropp og utseende er det viktigste, kynisme satt i system, løgn, bedrag og klingende mynt i kassa trumfer alt. Hun er operert fra topp til tå, bruker hair extensions eller parykk, restylane, falske negler, falske vipper, osv. Ingenting ved henne er naturlig, og voksne, kjente mennesker kommenterer med hvor heit, fin, flott, sexy og deilig hun er i kommentarfeltet. Jeg blir matt! Hva er motivasjonen for at disse voksne damene føler behov for å kommentere med :🔥 🔥 🔥 under bilder av den opererte rumpa hennes? Er det for å holde seg inne med henne? For å vise at de er en del av den "sosiale eliten" i lille Norge? Det fremstår merkelig, ureflektert og uforståelig, og listen over kjente mennesker jeg får i vrangstrupen blir lenger og lenger.

Når en så topper det hele med blodfans som sabler ned 13-åringer med fornuftige meninger i kommentarfeltet, så blir jeg både trist, forbanna og provosert! Ved to anledninger har jeg lest kommentarer fra 13 år gamle jenter, som på en fin måte, ber SE tenke over sin rolle som påvirker overfor unge jenter, for så å bli skjelt ut av blodfans som mener de kan pelle seg ut av tråden, og slutte å følge SE, etter som de "hater" henne. Jeg har ikke ord for sånn blind tilbedelse. Det er sykt. Og absolutt all motstand blir adressert som hat. Folk vet pokker ikke hva det ordet betyr lenger. Alle som våger å komme med kritikk, hater. Eller er misunnelige. Det er så oppbrukt - kom med noe annet. Et virkelig godt argument for hvorfor en operert plastikkdukke som kynisk tjener penger på alt hun kan komme på å tjene penger på. Og fansen hjelper henne hele veien til banken, og tror hun er venninna deres. 

I mellomtiden får vi se SE legge ut bilder i gjennomsiktig BH, naken ræv, hvit topp med billedteksten "Just love a good niple day" (altså, WTF!), blandet med en wanna be intellektuell SE poserende med en bok, reklamerende for Glød - samtidig som hun helt tydelig tar solarium. Når 13-åringer klarer å gjennomskue dette grelle togkrasjet, burde jammen voksne mennesker klare det også. 

Takk for meg 😅

Så sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ettertraktet med hårsveis som får håret til å se fett og møkkete ut? Ser tydelig hvor ekte hår slutter og extensions fortsetter. Jeg hadde holdt meg laangt unna den frisøren der. 😬🙈

Glemte: umerka reklame for kommende strikkekolleksjon? 

Endret av Vipser
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Vipser skrev:

Glemte: umerka reklame for kommende strikkekolleksjon? 

Det har hun holdt på med leeenge. Ups, whatever.....

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Det har hun holdt på med leeenge. Ups, whatever.....

Eller «shut it» som hun leverte til en som kommenterte manglende reklame for Skappel. Sjarmerende dame, det der.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har SE "alltid" hatt så mye "dobbel-hakefokus"? Synes hun legger ut litt underlige bilder på IG/IG stories for tiden.. Eller har det vært slik lenge? 

 

Endret av Marioposa
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
13 minutter siden, Marioposa skrev:

Har SE "alltid" hatt så mye "dobbel-hakefokus"? Synes hun legger ut litt underlige bilder på IG/IG stories for tiden.. Eller har det vært slik lenge? 

 

Hun prøver å følge moten med å vise de mindre fine sidene av seg selv vil eg tro.. 

Endret av Trude4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Marioposa skrev:

Har SE "alltid" hatt så mye "dobbel-hakefokus"? Synes hun legger ut litt underlige bilder på IG/IG stories for tiden.. Eller har det vært slik lenge? 

 

Dette er visst hennes tanke hva "humor" er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
5 minutter siden, Marioposa skrev:

Har SE "alltid" hatt så mye "dobbel-hakefokus"? Synes hun legger ut litt underlige bilder på IG stories for tiden.. Eller har det vært slik lenge? 

 

Nei.Det er noe hun har begynt med den siste tiden, for å vise at hun slett ikke er selvhøytidelig og selvsentrert, men tvert imot en gøyal jente som ikke bryr seg det dugg om hvordan hun ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...