Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 2.8.2020 den 15.28, Vipser skrev:

Hvorfor er det ettertraktet med hårsveis som får håret til å se fett og møkkete ut? Ser tydelig hvor ekte hår slutter og extensions fortsetter. Jeg hadde holdt meg laangt unna den frisøren der. 😬🙈

Glemte: umerka reklame for kommende strikkekolleksjon? 

Fortsatt det samme håret i dag? Er dette en trend jeg ikke skjønner? Er det som permanent, at det forblir stivt og hjelmaktig selv ved vask? 🤔 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Finlay skrev:

Nei.Det er noe hun har begynt med den siste tiden, for å vise at hun slett ikke er selvhøytidelig og selvsentrert, men tvert imot en gøyal jente som ikke bryr seg det dugg om hvordan hun ser ut.

He he, hun lager jo den samme grimasen om og om igjen.  Det finnes jo ikke mimikk i ansiktet hennes, så dette Må hun nok øve på. Det ser tilgjort og falsk ut. Er vel sånn en blir etter altfor mye botox over lengre tid. Dette er noe hun ikke mestrer, derfor ser det latterlig ut. Lo så jeg grein, men ikke fordi jeg synes hun er modig, pen, supet, fantastisk osv...! Hun trenger å øve inn dette med en god coach for å virke troverdig🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vipser skrev:

Fortsatt det samme håret i dag? Er dette en trend jeg ikke skjønner? Er det som permanent, at det forblir stivt og hjelmaktig selv ved vask? 🤔 

Såkalt «wet-look»... mulig det var for en el annen foto shot, og så prøver hun å beholde det lengst mulig? 🤷🏻‍♀️
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zenhouse skrev:

Såkalt «wet-look»... mulig det var for en el annen foto shot, og så prøver hun å beholde det lengst mulig? 🤷🏻‍♀️
 

Men wetlook oppå når resten av håret er tørt..? 🤔 Kan ikke se annet enn fett ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vipser skrev:

Men wetlook oppå når resten av håret er tørt..? 🤔 Kan ikke se annet enn fett ut. 

Samme tenkte jeg... sånn ser håret mitt ut når det er fett og jeg grer det bakover. Helt gratis er det også, og selv jeg som er elendig på hår klarer fint å lage denne «looken» hjemme uten frisør 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk henne opp på snap i dag. Hva i alle dager? Sitte på gulvet på treningen å dra genseren opp for å nesten vise puppene. Så hoppe opp og ned for å bounce rompa? Altså.. Er det dette unge jenter ser opp til i dag? 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hu skriver på storyen at ekte venner går fra jobben for å hjelpe henne med å ta horete bilder.

Ikke for å være pirkete men, trodde hu tok disse fordi det var så kunstnerisk og skikkelig feministisk. Liksom "in your face" til de som ikke takler kvinnelig nakenhet osv. Er ikke mye feministisk, kunstnerisk og befriende å kalle sinne egne bilder for "horete" akkurat. Men hu avslører jo seg selv og sin egentlige agenda med slik seksualisering, hensikten er mer klikk og penger. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Hehe, hu skriver på storyen at ekte venner går fra jobben for å hjelpe henne med å ta horete bilder.

Ikke for å være pirkete men, trodde hu tok disse fordi det var så kunstnerisk og skikkelig feministisk. Liksom "in your face" til de som ikke takler kvinnelig nakenhet osv. Er ikke mye feministisk, kunstnerisk og befriende å kalle sinne egne bilder for "horete" akkurat. Men hu avslører jo seg selv og sin egentlige agenda med slik seksualisering, hensikten er mer klikk og penger. 

Ekte venner? Hva om noen har en jobb de bare ikke kan gå fra da? Noen kan kanskje det men andre kan det ikke. En hjelpepleier kan ikke bare forlate brukerne sine, som et eksempel bare. Ting kan jo planlegges litt eller?

Og for å ta horete bilder, var det en spøk eller for å provosere? Skjønner virkelig stadig mindre av hvordan hun driver businessen sin for tiden .... 

Skulle ikke hun bruke tiden nå i sommer uten hunden for å skrive bok? Er hunden fortsatt hos foreldrene?

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Justlooking skrev:

Ekte venner? Hva om noen har en jobb de bare ikke kan gå fra da? Noen kan kanskje det men andre kan det ikke. En hjelpepleier kan ikke bare forlate brukerne sine, som et eksempel bare. Ting kan jo planlegges litt eller?

Og for å ta horete bilder, var det en spøk eller for å provosere? Skjønner virkelig stadig mindre av hvordan hun driver businessen sin for tiden .... 

Skulle ikke hun bruke tiden nå i sommer uten hunden for å skrive bok? Er hunden fortsatt hos foreldrene?

Hu mente det nok som spøk, men allikevel? 🤣 Hadde jeg kjempet for feminismen og friheten til å legge ut kunstneriske og befriende bilder på insta så hadde jeg ikke kalt det for horete, samme hva. 

Og ja, hvor er denne hunden? Fra å filme og ta bilder av den 24/7 til ingenting. Ut ifra feeden så ser det ikke ut som at hun skriver så mye at hunden måtte på ferie. Skjønner ikke det opplegget her altså. Men er det en ting jeg ikke skjønner enda mer, er alle "kjendisene" som støtter hu ukritisk til tross for alle hennes stadige skandaler. Det er på tide at folk som henne blir cancelled en gang for alle. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hunden heller er hos foreldrene slik at hun kan dra på fylla. For det ser ut som hun er mer på fylla enn hun skriver bok

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldrene hennes er alt for snille. De burde aldri ha tatt i mot alle dyrene hun ikke vil ha allikevel. Håper de setter foten ned nå og sier de ikke kan ha Oscar! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette med dyrene. Det er jo helt vanvittig slemt gjort å skaffe seg et dyr for å så stue det bort fordi man ikke har ’’tid’’. Som noen skrev så sier det en del om omsorgsevnen. Forstår ikke hvorfor hun skaffer seg så mange katter og hunder når hun bare gir de til foreldrene uansett. :( 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lin11 skrev:

Hva søren tenkte oppdretterne på når de solgte hund til denne umodne 25 åringen? 

Vat det en seriøs oppdretter? Er jo ganske enkelt å google hennes tidligere forhold til dyrene hun skaffer seg. Ikke at jeg tviler på at de har det bra hos foreldrene altså. Er det tre hunder og to katter så langt?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, 1995m skrev:

Foreldrene hennes er alt for snille. De burde aldri ha tatt i mot alle dyrene hun ikke vil ha allikevel. Håper de setter foten ned nå og sier de ikke kan ha Oscar! 

Alle? Er det flere enn hunden ?

Jeg skjønner ikke greia helt. Kunne ikke samboer passe hunden mens hun skrev bok? Gikk hun lei av valpen så fort?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, 1995m said:

Foreldrene hennes er alt for snille. De burde aldri ha tatt i mot alle dyrene hun ikke vil ha allikevel. Håper de setter foten ned nå og sier de ikke kan ha Oscar! 

De ligger som de har redt. De har lært henne at dyr er som kosebamser. Når hun ikke gidder leke mer med den, tar de seg av den.

Når det er sagt, tror jeg han får det bedre hos foreldrene. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Missy1 said:

Slik hun behandler dyrene sine sier mye om omsorgsevnen hennes. Den er totalt fraværende. At ikke foreldrene har satt ned foten på det området er også uansvarlig syns jeg. De bidrar til at SE skaffer seg flere dyr

Ja, foreldrene har absolutt skyld i det. Hun er voksen, men det er jo foreldrene som har lært henne at dette er Ok. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...