Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Uatskillelig skrev:

Samtidig som hun viser alle hvordan man kan endre på alt man ikke er fornøyd med istedenfor å oppfordre dem til å søke hjelp for kompleksene sine...


 

 

Sikkert derfor hun først ikke ville innrømme operasjon. Formå ikke legge press på andre. Men så kommer det masse netthekser og kritiserer alt hun gjør og plager henne til hun til slutt innrømmer å ha operert.
Det er jo heksene som kritiserer henne for operasjonene som virkelig skader tankene til de ungene jentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Sikkert derfor hun først ikke ville innrømme operasjon. Formå ikke legge press på andre. Men så kommer det masse netthekser og kritiserer alt hun gjør og plager henne til hun til slutt innrømmer å ha operert.
Det er jo heksene som kritiserer henne for operasjonene som virkelig skader tankene til de ungene jentene. 

Mener du virkelig at det er oss som er kritiske til kroppspress og plastiske operasjoner som legger press på de unge?  :klo:

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Sikkert derfor hun først ikke ville innrømme operasjon. Formå ikke legge press på andre. Men så kommer det masse netthekser og kritiserer alt hun gjør, og plager henne til hun til slutt innrømmer å ha operert.
Det er jo heksene som kritiserer henne for operasjonene som virkelig skader tankene til de ungene jentene. 

I og med at du sa du liker at andre retter på dine skrivefeil.. værsågod! :)

* Formå - For å

* masse - mange

* `manglende komma`

* ungene - unge

Heks er forøvrig en lite konstruktiv måte å omtale SE`s kritikere på. Ønsker du å bidra til at SE blir bedre omtalt,  og at andre ser henne som du gjør, så blir det litt agressivt slik du holder på nå. Det hjelper henne nok ikke egentlig veldig mye, selv om du sikkert mener å forsvare henne, og endre andres syn på henne. 

Forøvrig er jeg enig med deg i at hun helt sikkert er en herlig jente privat, men ingen her kjenner henne som privatperson. Det er hva hun som påvirker legger ut i sine salgskanaler vi diskuterer. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Sikkert derfor hun først ikke ville innrømme operasjon. Formå ikke legge press på andre. Men så kommer det masse netthekser og kritiserer alt hun gjør og plager henne til hun til slutt innrømmer å ha operert.
Det er jo heksene som kritiserer henne for operasjonene som virkelig skader tankene til de ungene jentene. 

Det er like sant som alle diagnosene hun har hatt de siste 11 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Isild skrev:

I og med at du sa du liker at andre retter på dine skrivefeil.. værsågod! :)

* Formå - For å

* masse - mange

* `manglende komma`

* ungene - unge

Heks er forøvrig en lite konstruktiv måte å omtale SE`s kritikere på. Ønsker du å bidra til at SE blir bedre omtalt,  og at andre ser henne som du gjør, så blir det litt agressivt slik du holder på nå. Det hjelper henne nok ikke egentlig veldig mye, selv om du sikkert mener å forsvare henne, og endre andres syn på henne. 

Forøvrig er jeg enig med deg i at hun helt sikkert er en herlig jente privat, men ingen her kjenner henne som privatperson. Det er hva hun som påvirker legger ut i sine salgskanaler vi diskuterer. 

Takk for at du retter opp i skrivefeilene mine. Det var nok mer slurv enn uvitenhet. 
 

Aner ikke hvordan hun er privat. Kjenner henne bare gjennom blogg og sosiale medier. Det er der hun er så herlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uatskillelig skrev:

Mener du virkelig at det er oss som er kritiske til kroppspress og plastiske operasjoner som legger press på de unge?  :klo:

 

Jepp. 
Siden du skriver oss, så skriver jeg dere, og inkluderer deg under. 
Når dere skriver om alle operasjonene hennes, er det jo dere som gjør de unge oppmerksomme på operasjonene. Ikke sikkert at Kari Norkvinne på 14 hadde tenkt over at rompa var operert hvis ikke dere hadde blåst det opp sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Lin11 skrev:

Det er like sant som alle diagnosene hun har hatt de siste 11 årene.

Så nå påstår du at hun ikke har noe diagnoser? Det kjenner jeg ikke til, og hennes diagnoser har jeg ingenting med. Jeg skal i alle fall ikke påstå at hun ikke har noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
9 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Så nå påstår du at hun ikke har noe diagnoser? Det kjenner jeg ikke til, og hennes diagnoser har jeg ingenting med. Jeg skal i alle fall ikke påstå at hun ikke har noen

Jeg påstår det ikke, men bloggomtoppbloggere mener det. Jeg er enig. 

 

12 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jepp. 
Siden du skriver oss, så skriver jeg dere, og inkluderer deg under. 
Når dere skriver om alle operasjonene hennes, er det jo dere som gjør de unge oppmerksomme på operasjonene. Ikke sikkert at Kari Norkvinne på 14 hadde tenkt over at rompa var operert hvis ikke dere hadde blåst det opp sånn. 

SE måtte innrømme operert ræv, da hun løy om at unge jenter kunne trene seg opp til samme rumpe som hennes. Ingen presser eller har presset denne kyniske forretningskvinnen til noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lin11 skrev:

Jeg påstår det ikke, men bloggomtoppbloggere mener det. Jeg er enig. 

 

SE måtte innrømme operert ræv, da hun løy om at unge jenter kunne trene seg opp til samme rumpe som hennes. Ingen presser eller har presset denne kyniske forretningskvinnen til noe som helst. 

Hvis det ikke er dine påstander, så bør du kanskje henvise til den sida du snakker om. 
 

Måtte innrømme skriver du? Da er det jo relativt stor sjans for at noen har skrevet noe så hun føler seg presset til å innrømme. 
Stakar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
2 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hvis det ikke er dine påstander, så bør du kanskje henvise til den sida du snakker om. 
 

Måtte innrømme skriver du? Da er det jo relativt stor sjans for at noen har skrevet noe så hun føler seg presset til å innrømme. 
Stakar. 

Ja, og noen tvang Trump til å betale for sex. Stakar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

Hvis det ikke er dine påstander, så bør du kanskje henvise til den sida du snakker om. 
 

Måtte innrømme skriver du? Da er det jo relativt stor sjans for at noen har skrevet noe så hun føler seg presset til å innrømme. 
Stakar. 

Stakkar?

SE eier en millionbedrift og er en forretningskvinne. Hun må stå for det hun gjør - enten det er kosmetisk kirurgi, selvdiagnostisering, utlevering av sexliv, løgner, selvmotsigelser og villedende informasjon. 

Hun velger selv hva hun ønsker å legge ut og publisere offentlig. Hun velger selv hvilke sponsorer hun ønsker å ha. Hun velger selv å lyve. Hets er aldri greit, men folk må få lov til å kommentere kritikkverdige forhold ved en bedrift som tjener penger på å promotere ting som har en negativ påvirkning. 

 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lin11 skrev:

Ja, og noen tvang Trump til å betale for sex. Stakar..

Det kjenner ikke jeg til. I såfall er det jo utpressing. Ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

Det kjenner ikke jeg til. I såfall er det jo utpressing. Ikke bra

Du kjenne ikke til bedriften SE heller tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Stakkar?

SE eier en millionbedrift og er en forretningskvinne. Hun må stå for det hun gjør - enten det er kosmetisk kirurgi, selvdiagnostisering, utlevering av sexliv, løgner, selvmotsigelser og villedende informasjon. 

Hun velger selv hva hun ønsker å legge ut og publisere offentlig. Hun velger selv hvilke sponsorer hun ønsker å ha. Hun velger selv å lyve. Hets er aldri greit, men folk må få lov til å kommentere kritikkverdige forhold ved en bedrift som tjener penger på å promotere ting som har en negativ påvirkning. 

 

Jeg sier bare at det er nettopp den kritikken som gjør unge oppmerksomme på at hun har operert. Noe som igjen øker presset på at de og må operere seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lin11 skrev:

Du kjenne ikke til bedriften SE heller tydeligvis.

Nå synes jeg du skifter tema veldig ofte her. Først Sophie Elise. Så Trump og så rett tilbake til Sophie Elises bedrift. 
Hva prøver du egentlig å påstå nå? At Trump har kjøpt sex av Sophie Elise? Det tror jeg ikke noe på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

Nå synes jeg du skifter tema veldig ofte her. Først Sophie Elise. Så Trump og så rett tilbake til Sophie Elises bedrift. 
Hva prøver du egentlig å påstå nå? At Trump har kjøpt sex av Sophie Elise? Det tror jeg ikke noe på. 

🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Lin11 skrev:

Jeg påstår det ikke, men bloggomtoppbloggere mener det. Jeg er enig. 

 

SE måtte innrømme operert ræv, da hun løy om at unge jenter kunne trene seg opp til samme rumpe som hennes. Ingen presser eller har presset denne kyniske forretningskvinnen til noe som helst. 

Ikke glem, hun solgte også de "rumpebuksene" til den store gullmedalje før hun innrømmet operasjon.. 🙄 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jeg sier bare at det er nettopp den kritikken som gjør unge oppmerksomme på at hun har operert. Noe som igjen øker presset på at de og må operere seg

Det er ikke den dokumenterte og godt begrunna kritikken hun får, som øker kroppspress og gjør unge jenter og gutter usikker på seg selv. Det som øker kroppspresset er en millionbedrift forkledd som "ung usikker jente som bare skriver litt dagbok på nett". 

SE kan ikke gjemme seg bak det lengre. Hun er en kalkulert karrierekvinne som er fullstendig klar over hva hun holder på med og hvilken makt hun egentlig har - og hvordan hun kan manipulere/påvirke lettpåvirkelige unge. 

Det som er skummelt med SE er måten hun snakker om ting på. Som at hun skrev innlegg som "slik trener du rumpa" når hun slettes ikke hadde tatt en eneste squat, men reist til utlandet og operert seg for så p lyve om det. Eller hvordan hun snakker om selvdiagnostiserte alvorlige psykiske lidelser og f.eks skrev "å skade meg er det eneste som funker". En voksen hjerne forstår nok kanskje hva hun egentlig sier med det, men en ung sårbar hjerne vil i mye større grad lese det bokstavelig og tenke at det er den eneste løsningen. 

Poenget mitt er i alle fall at SE ikke tar ansvaret sitt på alvor og det er veldig kritikkverdig og alvorlig. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Klart hun spiller på kropp og sex. Hvorfor ikke? Det er jo derfor hun får lesere og følgere. Dere som ikke vil se det må jo bare la være å følge henne. 
Jeg kritiserer ikke strikkeblogger bare fordi jeg ikke liker å strikke. 
Hvem bryr seg om hun har kjøpt eller solgt en leilighet?
 

Hun er ei herlig jente. 

Du kan jo ta en prat med de medier som skrev om hennes leilighetskjøp, for så å oppdage at det hele var løgn, om de bryr seg? Hennes samarbeidspartnere, synes de det er greit at deres produkter blir koblet til en løgner? Hva med pappa "manager" som må forklare/bortforklare løgnhistorien, tror du han bryr seg?

Btw, jeg følger ikke, og har aldri fulgt frøken Isachsen hverken på blogg eller sosiale medier. Hun figurerer så mye i nettaviser at det er umulig å ikke få innblikk i galskapen.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Klart hun spiller på kropp og sex. Hvorfor ikke? Det er jo derfor hun får lesere og følgere. Dere som ikke vil se det må jo bare la være å følge henne. 
Jeg kritiserer ikke strikkeblogger bare fordi jeg ikke liker å strikke. 
Hvem bryr seg om hun har kjøpt eller solgt en leilighet? 
 

Hun er ei herlig jente. 

Ingen, men hva er poenget i å lyve om det? Det er ikke leiligheten folk reagerer på, men løgnen. Fullstendig unødvendig å lyve om å ha kjøpt og solgt en leilighet når det ikke er sant. Hva skulle hun oppnå med det?

 

 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...