Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hun er et nydelig menneske i en nydelig kropp. Det har hun alltid vært. Om hun velger å forandre på noen ting måneds få være opp til henne. Hvis noe ved kroppen hennes plager henne, kan hun da få lov til å gjøre noe med det uten å bli hengt ut. 
Ei super jente som sier ting som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, MaleficentAurora skrev:

For å si det sånn @Lin11 så er CBE bagateller i forhold til SE. Forskjellen er at SE lever av å kle av seg og da er det snakk om at alt av klær flyr av. Det oser mer harry av bildene til SE enn av CBE. Kontrasten mellom de to er så stor at man kan begynne å klø i seg i hodet før å kunne skjønne hvorfor CBE i det hele tatt blir nevnt ang SE. Jeg forsvarer ikke CBE men å si at de to er på samme bane er jeg ikke enig i. CBE blander barn,privat og bedrift på kontoen sin, mens SE kler bare av seg og når hun skal dekke seg til så gjøres det med godt lag av alle løgnene hun kommer med.

Hva er feil med å leve av å vise litt hud? Mange elsker å se nakne kropper. Hvorfor kritisere de som er villige til å vise det? 

CBE blander inn barn, privat og bedrift? Er det noe man ikke bør gjøre, så er det jo å vise fram bilder av barna sine på en blogg. De er ikke gamle nok til å vite om de synes det er greit når de blir voksne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hva er feil med å leve av å vise litt hud? Mange elsker å se nakne kropper. Hvorfor kritisere de som er villige til å vise det? 

CBE blander inn barn, privat og bedrift? Er det noe man ikke bør gjøre, så er det jo å vise fram bilder av barna sine på en blogg. De er ikke gamle nok til å vite om de synes det er greit når de blir voksne. 

Hallo i luka.. Skjønte du i det hele tatt poenget mitt av kommentaren eller siterte du bare for å kvulere som du oftest gjør?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Stakkars lille sarte sjel. Pøh, tror ikke en døtt på henne at det har gitt henne traumer. Hun har seg selv å takke før at Kristin G måtte gå så langt. Hadde SE stått for sine ord når hun møttes til debatt så ville ikke K.G hatt den torden tale om/mot henne.

Her var det snakk om ren ondskap lot stakkars Sophie Elise. Nydelige jenta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

Her var det snakk om ren ondskap lot stakkars Sophie Elise. Nydelige jenta. 

Spar deg nå.. Var absolutt ikke snakk om noe rent ondskap. Du bagatelliserer veldig nå.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Hallo i luka.. Skjønte du i det hele tatt poenget mitt av kommentaren eller siterte du bare for å kvulere som du oftest gjør?

Nei jeg sliter fælt med å skjønne dine poenger. Sophie Elise skjønner jeg derimot veldig godt. Hun er ei herlig jente som liker å vise litt kropp. Og ja, hun får masse oppmerksomhet pga. Det må hun få lov til. Hun skriver tross alt om hudprodukter og lignende. 
Jeg kjenner ikke til hun andre du snakker om, men hvis hun Skriver om familie og barn, er det heller litt merkelig å sitte i undertøyet og vise brystvortene på Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Hva legger du i at hun vise fram? Man ser ikke "glufsa" hennes. Så værse god kom med dokumentasjon på påstanden din. Jeg har sett bildene fra blonde kolleksjonen hennes å det sier noe annet.

 

Har du spurt om lov til å bruke bildene hen

 

4 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Hva legger du i at hun vise fram? Man ser ikke "glufsa" hennes. Så værse god kom med dokumentasjon på påstanden din. Jeg har sett bildene fra blonde kolleksjonen hennes å det sier noe annet.

 

Har du spurt henne om lov til å dele bildene her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

Nei jeg sliter fælt med å skjønne dine poenger. Sophie Elise skjønner jeg derimot veldig godt. Hun er ei herlig jente som liker å vise litt kropp. Og ja, hun får masse oppmerksomhet pga. Det må hun få lov til. Hun skriver tross alt om hudprodukter og lignende. 
Jeg kjenner ikke til hun andre du snakker om, men hvis hun Skriver om familie og barn, er det heller litt merkelig å sitte i undertøyet og vise brystvortene på Instagram. 

Så la vær å siter meg om du ikke skjønner poengene ved kommentarene mine. For poengene ligger godt planta i det jeg sier.

Da får du tusle deg en tur innom CBE tråden å lese deg opp. Eller så kan du titte innom IG kontoen som forteller veldig greit hvordan hun bruker sine barn i SoMe.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Spar deg nå.. Var absolutt ikke snakk om noe rent ondskap. Du bagatelliserer veldig nå.

Å henge ut noen i offentligheten er ren ondskap. Mistet all respekt for det ekle vesenet som gjorde det. 

Endret av Sørlandsjenta02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Har du spurt om lov til å bruke bildene hen

Hun har open konto å dermed kan jeg linke til det. Så par meg for pekefingeren din. Såklart har jeg ikke spurt å kommer aldri til å gjøre det heller. Men i følge KG sine regelverk så må man vedlegget dokumentasjon med link eller så ses det på som spekulasjoner, påstander eller ryktespredning.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Å henge ut noen i offentligheten er ren ondskap. Mistet all respekt for det ekle vesenet som gjorde det. 

Javel du om det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Så la vær å siter meg om du ikke skjønner poengene ved kommentarene mine. For poengene ligger godt planta i det jeg sier.

Da får du tusle deg en tur innom CBE tråden å lese deg opp. Eller så kan du titte innom IG kontoen som forteller veldig greit hvordan hun bruker sine barn i SoMe.

Synes det er motbydelig å vise frem barna sine i åpne instagramprofiler. Helt ok i lukkede der man har kontroll på hvem som følger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Hun har open konto å dermed kan jeg linke til det. Så par meg for pekefingeren din. Såklart har jeg ikke spurt å kommer aldri til å gjøre det heller. Men i følge KG sine regelverk så må man vedlegget dokumentasjon med link eller så ses det på som spekulasjoner, påstander eller ryktespredning.

Don't feed the troll.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Hun har open konto å dermed kan jeg linke til det. Så par meg for pekefingeren din. Såklart har jeg ikke spurt å kommer aldri til å gjøre det heller. Men i følge KG sine regelverk så må man vedlegget dokumentasjon med link eller så ses det på som spekulasjoner, påstander eller ryktespredning.

Det heter åpen, ikke open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Nei jeg sliter fælt med å skjønne dine poenger. Sophie Elise skjønner jeg derimot veldig godt. Hun er ei herlig jente som liker å vise litt kropp. Og ja, hun får masse oppmerksomhet pga. Det må hun få lov til. Hun skriver tross alt om hudprodukter og lignende. 
Jeg kjenner ikke til hun andre du snakker om, men hvis hun Skriver om familie og barn, er det heller litt merkelig å sitte i undertøyet og vise brystvortene på Instagram. 

Vise litt kropp??

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Det heter åpen, ikke open

Unødvendig kommentar syns jeg. Helt ok å være uenige, men å kommentere skrivefeil blir litt lavmål. 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Vise litt kropp??

Ja, hun viser jo ikke alt? Jeg vil anslå at omtrent 50% av jenter fra 17-23 viser like mye hud på bikinibildene sine på Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Unødvendig kommentar syns jeg. Helt ok å være uenige, men å kommentere skrivefeil blir litt lavmål. 

 

Så da er det mye bedre å kommentere at man synes kommentaren var unødvendig? Hadde du latt være hadde det nok dødd bort. :) 

Selv setter jeg veldig pris på hvis noen kommenterer skrivefeil, slik at jeg kan bli enda bedre på rettskrivning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Så da er det mye bedre å kommentere at man synes kommentaren var unødvendig? Hadde du latt være hadde det nok dødd bort. :) 

Selv setter jeg veldig pris på hvis noen kommenterer skrivefeil, slik at jeg kan bli enda bedre på rettskrivning. 

Ok

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...