Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Lin11
2 timer siden, MaleficentAurora skrev:

BLa bla, det er ikke slanking.. Jeg går på juciecleanse for å rense kroppen min for alkohol og godteri etc. Det er ikke slanking..  bla bla bla.. Det er ikke slanking.. Litt mer bla bla bla.. Det er ikke slanking og jeg vil ikke anbefale slanking heller. Bla bla bla

Neida.. Vi skjønner at det IKKE er "slanking" SE sier opp til flere ganger🤦‍♀️

Reklamerer hun for dette produktet? 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11

Tror ex manager pappa Isachsen, bør være glad for at han ikke er manager lenger. Snart tar SE en CBE og viser frem den nyfriserte glufsa også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn
2 timer siden, Lin11 skrev:

Tror ex manager pappa Isachsen, bør være glad for at han ikke er manager lenger. Snart tar SE en CBE og viser frem den nyfriserte glufsa også. 

gjorde CBE virkelig dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den juicecleanse-videoen var jo litt spesiell. Hun presiserer at det ikke er reklame, så det er jo greit. Hun er også veldig opptatt av å fortelle at det ikke handler om slanking osv - det er også bra. Hun forteller at hun ikke sliter med mat (regner med hun mener spiseforstyrrelser. Veldig bra for henne at hun ikke gjør det) Hun forteller at hun for ett år siden sluttet med alkohol, men at hun nå har begynt litt og litt igjen (!) - og dermed trenger å rense kroppen med grønn juicekur for den er "full av alkohol og snop". 

Så kommer motsigelsene: 

Hun virker veldig opptatt av å dele om denne juicekuren, og forteller at hun skal ta en kur til om et halvt år og kanskje da dele mer fra dag til dag. På slutten av videoen forteller hun derimot at hun skal ta ny kur i September (altså om to mnd, ikke et halvt år) - og at hun kanskje ikke skal dele noe allikevel for da kan hun bli beskyldt for å bidra til kroppspress (mao så innser hun ikke AT hun bidrar til kroppspress, hun blir BESKYLDT for å bidra til det) 

Hva var poenget med å snakke om, og vise, den juiceflaska i en halvtime på "vlogg" i hele tatt... 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det høres ut som reklame og ser ut som reklame er det sannsynligvis reklame. 
Jeg har mistet troen på at det ikke er reklame bare fordi det påpekes at det ikke er det. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lin11 skrev:

Reklamerer hun for dette produktet? 

Aner ikke og jeg bryr meg ikke heller. Det var bare veldig spesielt å absurd måte hun forklarte det hele på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Lin11 skrev:

Tror ex manager pappa Isachsen, bør være glad for at han ikke er manager lenger. Snart tar SE en CBE og viser frem den nyfriserte glufsa også. 

 

8 timer siden, kaprikorn skrev:

gjorde CBE virkelig dette? 

Nei det er bare tull.. CBE har aldri gjort det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Reklame eller ikke. Helt unødvendig og absolutt ikke bra at følgere helt ned i 12-13 års-alder blir eksponert for tøv om at kroppen trenger å renses. Kroppen renser seg selv naturlig gjennom nyrer og lever.

Hun må gjerne rense så mye hun vil, men det er galskap å dele en fastekur på SoMe, når hun følges av barn. Det er ikke slanking sier hun, men klart man går ned i (vann)vekt av dette, noe som igjen lett kan starte en usunn sirkel.

Faktisk kan en detoxkur skylle ut viktige vitaminer og mineraler.

https://forskning.no/mat-menneskekroppen-tarm-og-fordoyelse/det-er-ingenting-som-tyder-pa-at-detox-virker/1215643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

 

Nei det er bare tull.. CBE har aldri gjort det.

CBE viser frem «glufsa» i gjennomsiktig undertøy fra MyMuse på hennes IG konto. Harry men sant. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Finlay skrev:

Reklame eller ikke. Helt unødvendig og absolutt ikke bra at følgere helt ned i 12-13 års-alder blir eksponert for tøv om at kroppen trenger å renses. Kroppen renser seg selv naturlig gjennom nyrer og lever.

Hun må gjerne rense så mye hun vil, men det er galskap å dele en fastekur på SoMe, når hun følges av barn. Det er ikke slanking sier hun, men klart man går ned i (vann)vekt av dette, noe som igjen lett kan starte en usunn sirkel.

Faktisk kan en detoxkur skylle ut viktige vitaminer og mineraler.

https://forskning.no/mat-menneskekroppen-tarm-og-fordoyelse/det-er-ingenting-som-tyder-pa-at-detox-virker/1215643

Men så lenge det ikke er reklame kan man ikke melde det inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lin11 skrev:

CBE viser frem «glufsa» i gjennomsiktig undertøy fra MyMuse på hennes IG konto. Harry men sant. 

Hva legger du i at hun vise fram? Man ser ikke "glufsa" hennes. Så værse god kom med dokumentasjon på påstanden din. Jeg har sett bildene fra blonde kolleksjonen hennes å det sier noe annet.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn @Lin11 så er CBE bagateller i forhold til SE. Forskjellen er at SE lever av å kle av seg og da er det snakk om at alt av klær flyr av. Det oser mer harry av bildene til SE enn av CBE. Kontrasten mellom de to er så stor at man kan begynne å klø i seg i hodet før å kunne skjønne hvorfor CBE i det hele tatt blir nevnt ang SE. Jeg forsvarer ikke CBE men å si at de to er på samme bane er jeg ikke enig i. CBE blander barn,privat og bedrift på kontoen sin, mens SE kler bare av seg og når hun skal dekke seg til så gjøres det med godt lag av alle løgnene hun kommer med.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, J.. skrev:

For ikke å glemme at å bli "hengt ut" av Gjelsvik på Vixen har gitt henne traumer.

Jeg kan forstå at det var ubehagelig og vondt, men traumer...? 
 

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg kan forstå at det var ubehagelig og vondt, men traumer...? 
 

Enig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lin11 skrev:

CBE viser frem «glufsa» i gjennomsiktig undertøy fra MyMuse på hennes IG konto. Harry men sant. 

 

CBE har da vist frem akkurat den anatomien i treningstights også. Lyse sådanne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt å følge med på CBE, men tok en titt på Instagramkontoen hennes nå. Og det slår meg hvor like hun og SE er i ansiktet. Har CBE også tatt operasjoner? Hakene er så godt som identiske. SE har vel tatt implantat i haka, hva med CBE? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Hulderen skrev:

Jeg har ikke brukt å følge med på CBE, men tok en titt på Instagramkontoen hennes nå. Og det slår meg hvor like hun og SE er i ansiktet. Har CBE også tatt operasjoner? Hakene er så godt som identiske. SE har vel tatt implantat i haka, hva med CBE? 

Caroline har alltid hatt en fremtredende hake,men den er naturlig..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MaleficentAurora skrev:

@Bohemchick tror du skal titte innom de linkene der så ser du hvor mye løgner SE har bedrevet med ang sine "fantastiske" strekkmerker som hun omfanger så varmt nå.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Finlay skrev:

Reklame eller ikke. Helt unødvendig og absolutt ikke bra at følgere helt ned i 12-13 års-alder blir eksponert for tøv om at kroppen trenger å renses. Kroppen renser seg selv naturlig gjennom nyrer og lever.

Hun må gjerne rense så mye hun vil, men det er galskap å dele en fastekur på SoMe, når hun følges av barn. Det er ikke slanking sier hun, men klart man går ned i (vann)vekt av dette, noe som igjen lett kan starte en usunn sirkel.

Faktisk kan en detoxkur skylle ut viktige vitaminer og mineraler.

https://forskning.no/mat-menneskekroppen-tarm-og-fordoyelse/det-er-ingenting-som-tyder-pa-at-detox-virker/1215643

God artikkel! 👍

Detoxkur/fastekur har vært omstridt i alle år, det har vel mest av alt en religiøs opprinnelse, og i beste fall en mental effekt tror jeg. 

Det slo meg da jeg leste artikkelen (og som du skriver) at kroppen er ganske enestående som faktisk renser seg helt selv gjennom lever, nyrer, pust, svette og `andre ting`. Hvis man er i ubalanse i kroppen og lagrer giftstoffer (som igjen gjør at man blandt annet legger på seg, føler seg oppblåst osv)  -  så burde man kanskje se på aktivitetsnivået og kostholdet sitt, og gjøre noen permanente eller midlertidige justeringer der - fremfor å blakke seg på juice. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...