Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Missy1 skrev:

Men de siste bildene hennes på insta bryter klart med reglene. Kan jo se hele puppen. Har hun lagt ut de i håp om at de blir sletta?

 

Merkelig nok ser det ut til at IG godtar gjennomsiktige bh’er. Selv om en ser «alt». Flere som har lagt  ut lignende nylig, feks CBE, og idolet til SE, Matilde Tantot. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Zenhouse skrev:

Merkelig nok ser det ut til at IG godtar gjennomsiktige bh’er. Selv om en ser «alt». Flere som har lagt  ut lignende nylig, feks CBE, og idolet til SE, Matilde Tantot. 

At hun ikke like gjerne tar den helt ut og prøver seg på playboy elle penthouse? Eller alle menn eller hva som helst av slike blader/steder om de finnes fremdeles? 😊😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Justlooking skrev:

At hun ikke like gjerne tar den helt ut og prøver seg på playboy elle penthouse? Eller alle menn eller hva som helst av slike blader/steder om de finnes fremdeles? 😊😊

Hun har vel allerede vært i FHM. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naken bildene til Annijor aka Anniken Jørgensen blir fjernet ved første rapportering. Så hun måtte legge ut på nytt med senusert versjon. Men dette skjer ikke med SE. Undres på hvorfor IG er mer på andre og slakk på de som virkelig treng seg en smekk over fingrene lissom.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Synes det er trist - og ganske rart - at ikke kjæresten ("som studerer til å bli psykolog") prøver å hjelpe henne med det ekstreme bekreftelsesbehovet hun har. I stedet er han med på galoppen, nå også som fotograf (og tilbehør.)

Et eller annet sted på veien har noe gått galt, når folk ikke engang kan avbildes med ei bok uten å være tilnærmet naken.

Hadde faktisk litt respekt for SE før, men nå er hun bare patetisk og latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Naken bildene til Annijor aka Anniken Jørgensen blir fjernet ved første rapportering. Så hun måtte legge ut på nytt med senusert versjon. Men dette skjer ikke med SE. Undres på hvorfor IG er mer på andre og slakk på de som virkelig treng seg en smekk over fingrene lissom.

Annijor la ut rapportering valset for 18 timer siden som hun fikk fra IG. Jeg har enda til gode å se at SE gjør det samme om sine påstander at hennes bilder blir rapportert og dermed må legges ut på nytt. 

*Screenhots av IG story og kan dermed ikke linkes til*

Screenshot_20200716-133802_Instagram.jpg

Endret av MaleficentAurora
Rettelser
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Annijor la ut rapportering valset for 18 timer siden som hun fikk fra IG. Jeg har enda til gode å se at SE gjør det samme om sine påstander at hennes bilder blir rapportert og dermed må legges ut på nytt. 

*Screenhots av IG story og kan dermed ikke linkes til*

Screenshot_20200716-133802_Instagram.jpg

Kopie Elise på sitt beste dette, stjeler andres kontroverser og "opplever det samme" uten noe bevis og totalt blottet for troverdighet, kun takket være seg selv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DianaV skrev:

Kopie Elise på sitt beste dette, stjeler andres kontroverser og "opplever det samme" uten noe bevis og totalt blottet for troverdighet, kun takket være seg selv. 

Nettopp. Men å vedlegget bevis på at det har skjedd klarer hun ikke. Og dermed så har det ikke skjedd heller. Er kun hun som er ute etter å høste sympati for de slemme å frekke kommentaren som slår inn virkeligheten som hun ikke vil være en del av.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bladd noen sider i tråden, hadde ikke fått med meg at hun promoterer "homeparty" med Attitude. Jeg er mildt sagt SVÆRT forundret over at et så kjent og profesjonelt studio samarbeider med en såpass kontroversiell influencer. Jeg googlet og hun har reklamert for dem tidliger også. Electric Linda er kjent i hele Skandinavia, og har ventelister på flere mnd. Kanskje får de noen ekstra kunder siden leserene hennes er i den alderen hvor man tatoverer seg, men er det verdt pengene å bli assosiert med en som er kjent for å ta mange og farlige plastiske operasjoner? Jeg synes ikke det. 

Endret av n_97
Typo
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Finlay skrev:

Synes det er trist - og ganske rart - at ikke kjæresten ("som studerer til å bli psykolog") prøver å hjelpe henne med det ekstreme bekreftelsesbehovet hun har. I stedet er han med på galoppen, nå også som fotograf (og tilbehør.)

Et eller annet sted på veien har noe gått galt, når folk ikke engang kan avbildes med ei bok uten å være tilnærmet naken.

Hadde faktisk litt respekt for SE før, men nå er hun bare patetisk og latterlig.

Hadde fått en fornyet respekt for henne jeg også. Det virket et sted på veien som hun ville bruke sin status og stemme som stor blogger til noe viktig videre fremover. Jeg trodde faktisk at hun av alle kom til å ha noe å si - og bli hørt ift unge jenter og gutters tøffe hverdag med press, kroppspress, vanskelige selvbilder og dårlige selvtillit.  Hun sa også at hun var ferdig med å spille på sex, og ytret vel noe om at det hadde hun gjort for bekreftelser pga usikkerhet osv. 

Men neida, nå blåser hun tilsynelatende i absolutt alt andre måtte mene, hun svarer fornærmet og barnslig (hvis hun i hele tatt svarer) - og hun gjør ikke annet enn å vrikke, vri, kle av seg og ta seg i håret. Og fansen og reality-kjendis-Norge bare: " 🔥🔥🔥 "

Hun aner virkelig ikke hvem hun er, hvordan hun vil se ut, hva hun står for eller hvordan hun vil fremstå særlig lenge av gangen. 

Trist at hennes nærmeste tilsynelatende syns alt er helt topp. Hadde det vært min datter hadde jeg vært alvorlig bekymret. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 22.37, Viking-girl skrev:

Hun skjønner ikke at HUN er med på å gjøre andre kvinner til å føle seg verre. Hun er farlig for både helt unge jenter og eldre. Operert, operert, operert. Hun har ikke et naturlig smil engang, og hun ligner MJ i ansiktet der nesa henger i en innlagt tråd (den hun fortalte om da hun kjørte bil og skulle pille ut en buse, hun hadde vært redd hun dro ut tråden i nesa men kunne konstatere at den fortsatt var på plass til venninnas overraskelse. Når man må heise opp nesa med tråd!..... say no more) OG jeg og mange andre er DRITTLEI av å se henne trykke ræv og bryster oppi kamera, der hun står og deier seg i speil og mobil. Ikke minst drittlei all den skjulte reklamen for undertøy, badetøy, Nelly og Skappel 😤 Så lenge som hun har vært i gamet så VET hun at hun går over alle streker og det er IKKE EDGY! 

Så enig! Tenker akkurat det samme. Jeg ser kun Michael Jackson med den nesa og de øynene og alt. Blir garantert flere operasjoner på henne, så hun kommer bare til å bli mer lik MJ når årene går.

Endret av Palmetreet
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Missy1 skrev:

Og der var hun igang igjen. Nyeste på insta er nærbilder av rumpa hennes, med teksten «bare fordi jeg med hånden på hjertet syns strekkmerker er sexy som faen». 
 

jeg husker veldig godt at SE reklamerte for biooil en god stund. For å selge dette produktet, reklamerte hun med at den fjerner strekkmerker. Syns også huske hun la ut bilder for å vise at den virket og strekkmerkene var nesten borte. 

Så... har hun glemt dette? Har hun skaffet seg nye strekkmerker fordi hun begynte å like det og angret på at hun hadde «fjernet de med bio oil»? hun klarer jo ikke holde styr på noe av det hun sier til leserne sine. 
 

Hun er tydeligvis desperat etter unnskyldninger for å vise frem naken kropp. For jeg kjøper ikke et sekund at hun «elsker strekkmerkene sine» 

(hadde noen sponset behandling som kunne fjernet de for henne, er jeg 100% sikker på at hun hadde slått til. Og deretter jobbet med å få leserne til å kjøpe samme behandling)

6.juni 2016

https://sophieelise.blogg.no/1463741786_hvordan_bli_kvitt_str.html

18. Mars 2017

https://sophieelise.blogg.no/1489847259_hvordan_bli_kvitt_strekkmerker_enkelt.html

 1.mai 2017 igjen

https://sophieelise.blogg.no/1493657915_bedre_bilder__strekkmerker_fr__etter.html

14.okt 2018

https://sophieelise.blogg.no/1539541790_strekkmerker_og_arr__min_historie.html

På alle bildene som lissom skal vise "fungerende resultater" er redigerte.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Den siste YT-videoen hennes er jo.... noe for seg selv.

BLa bla, det er ikke slanking.. Jeg går på juciecleanse for å rense kroppen min for alkohol og godteri etc. Det er ikke slanking..  bla bla bla.. Det er ikke slanking.. Litt mer bla bla bla.. Det er ikke slanking og jeg vil ikke anbefale slanking heller. Bla bla bla

Neida.. Vi skjønner at det IKKE er "slanking" SE sier opp til flere ganger🤦‍♀️

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig rart at Sophie Elise kun viser fram og skryter av de tingene på kroppen som IKKE går ann fikse (enda)? Akkurat som med hipdipsene, var ikke måte på hvor mye hun eeeelsket dem helt til det ble populært å fylle de, DA forsvant dem plutselig 🤔

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

BLa bla, det er ikke slanking.. Jeg går på juciecleanse for å rense kroppen min for alkohol og godteri etc. Det er ikke slanking..  bla bla bla.. Det er ikke slanking.. Litt mer bla bla bla.. Det er ikke slanking og jeg vil ikke anbefale slanking heller. Bla bla bla

Neida.. Vi skjønner at det IKKE er "slanking" SE sier opp til flere ganger🤦‍♀️

For ikke å glemme at å bli "hengt ut" av Gjelsvik på Vixen har gitt henne traumer.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, J.. skrev:

For ikke å glemme at å bli "hengt ut" av Gjelsvik på Vixen har gitt henne traumer.

Stakkars lille sarte sjel. Pøh, tror ikke en døtt på henne at det har gitt henne traumer. Hun har seg selv å takke før at Kristin G måtte gå så langt. Hadde SE stått for sine ord når hun møttes til debatt så ville ikke K.G hatt den torden tale om/mot henne.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nytter det ikke å argumentere logikk med SE. Men hvis strekkmerker er «sexy som faen», hvorfor er de da sminket eller photoshoppet bort på de fleste rumpe- og lår-bildene hennes? Hun burde jo heller fremheve dem. Det finnes sikkert tatoveringer man kan ta som ser ut som strekkmerker.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
2 timer siden, Palmetreet skrev:

Så enig! Tenker akkurat det samme. Jeg ser kun Michael Jackson med den nesa og de øynene og alt. Blir garantert flere operasjoner på henne, så hun kommer bare til å bli mer lik MJ når årene går.

For 6 år og gud vet hvor mange inngrep siden:

-i kommentarfeltet mitt skrev folk at jeg så ut som en plastdukke, og jeg tok det som et kompliment. Det er en sykdom.

- Jeg har tenkt mye på om jeg har ønsket å operere meg på grunn av reelle komplekser, eller om det handler mest om oppmerksomheten og spenningen. Og jeg har kommet frem til at hvis jeg hadde gjort noe mer med utseendet mitt nå, hadde jeg bare endt opp med et dårligere selvbilde enn jeg har fra før.

https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/hele-livet-mitt-handlet-om-operasjoner-2864423

(Denne saken ble første gang publisert 25/01 2014, og sist oppdatert 03/05 2017)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...