Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Emmaa90
Skrevet
På 11.2.2020 den 17.57, MadameDeRosa skrev:

Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her.

Enig i det du skriver, og skjønner at det handler ikke om å sammenligne et selvmordstragedie med en kynisk bedrift - som mange sier her...

Det handler om et håp og et ønske om en mer raus verden, hvor man ikke skriver / sier så utrolig slemme ting til hverandre.

Greit at man kan diskutere å være uenig i bedriften og/eller bloggeren SE. Men wow denne tråden var full av mye hat gitt. Lenge leve janteloven, ikke lov å skille seg noe ut, være stolt av seg selv/det man har oppnådd.

Så kan man diskutere hva man synes om reklameringsmåter, kvalitet på produkter, plastiske operasjoner mm. Men la oss holde oss for gode til direkte ondsinnet hat. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, LittleBabyNothing skrev:

Hun har skaffet seg Jay Leno hake

Hvor mange ganger skal jeg nevne det?

Haka er spiss og større og hun ser mer maskulin ut nå på grunn av det. Hun fikset det enten i fjor eller i 2018.

Ja det kan godt hende.

Jeg syns tennene hennes ser rare ut nå,ser ut som gebiss..

• Liker 7
Skrevet
5 timer siden, J.. skrev:

Ja det kan godt hende.

Jeg syns tennene hennes ser rare ut nå,ser ut som gebiss..

Er bare å sammenligne med gamle bilder, tennene er fikset på de og. 

• Liker 7
Skrevet
På 12.2.2020 den 1.01, Castor Troy skrev:

Ansiktet er veldig ugjenkjennlig her? Har det skjedd noe nytt?

Bildet fulgte ikke med i siteringen, men i tillegg til haken og tennene som vel er gammelt nytt, så ser kinnene mye rundere ut.

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, DianaV skrev:

Er bare å sammenligne med gamle bilder, tennene er fikset på de og. 

Jepp..

Ser veldig kunstig ut.

• Liker 8
Skrevet (endret)
6 minutter siden, J.. skrev:

Jepp..

Ser veldig kunstig ut.

Det ser ut som hun har puttet inn samme gebiss i munnen som de jentene i toddlers & tiaras på TLC

Endret av Castor Troy
  • Liker 6
Skrevet

Her ser man de "uredigerte" bildene av henne..  Er enig i at bildet som ble valgt ang glød kampanjen er uheldig siden det ser veldig falskt ut pga for mye facetune. Det er ingen som ser slik ut.

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Uglesjel skrev:

Her ser man de "uredigerte" bildene av henne..  Er enig i at bildet som ble valgt ang glød kampanjen er uheldig siden det ser veldig falskt ut pga for mye facetune. Det er ingen som ser slik ut.

Selv dette minner meg en voksdukke fra Madame Tussauds. Smilet hennes gjør det mer creepy. Marylin Monroe er vel inspirasjonen her 

• Liker 16
Skrevet

Å herregud, managerpappa i debatten på nrk2 nå 🙄🙄🙄

• Liker 7
Skrevet

Han er jo verre enn alle rosabloggere tilsammen. 

• Liker 13
Skrevet

Isachsen fikk siste ord, og Espen Aas konkluderte: "Ok, jeg vet ikke om jeg ble så veldig mye klokere av det".

😂

• Liker 15
Skrevet

Flaut å se manageren/faren nok engang streber etter argumenter. Klarte ikke svare på spørsmålene, flakker bare med blikket, stammer og er rett og slett ubekvem. Som forelder må man skjønne at ikke alt barnet gjør er fantastisk. Selv den beste gjør feil. Sophie Elise AS er ikke feilfri.

• Liker 24
Skrevet

Han svarte jo ikke på et eneste spørsmål, denne pappaen/manageren, noe Anki Gerhardsen også understrekte. Skal jeg bruke Metoo-sammenligningen (som AG også nevnte) på hr Isachsens vis, kan vi ikke kritisere Giske, Burøe osv. i metoo-saker, uten å også i samme stund nevne alt det andre (og gode) de har gjort! 

• Liker 23
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Far til SE er manager og tjener minst en million på henne, det skinner igjennom i argumentasjonen hans at han ikke er hakket bedre en datter og inntektskilden sin SE. De burde ansette en kommunikasjonsrådgiver for dette var puteflaut for Isachsen nok en gang. Å dra «hun har blogget om eget liv siden hun var 16 kortet»? Det er bare så patetisk.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Hvor kan man se den nye debatten med far Isachsen?

• Liker 2
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
3 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvor kan man se den nye debatten med far Isachsen?

NRK på Dagsnytt 18.

Skrevet
16 minutter siden, Poltergeist skrev:

Flaut å se manageren/faren nok engang streber etter argumenter. Klarte ikke svare på spørsmålene, flakker bare med blikket, stammer og er rett og slett ubekvem. Som forelder må man skjønne at ikke alt barnet gjør er fantastisk. Selv den beste gjør feil. Sophie Elise AS er ikke feilfri.

Har ikke sett, men skal prøve å se i kveld. Han er tydeligvis like klønete som forrige gang, og da burde de egentlig leid inn noen som er proff. Om det koster litt ville det lønt seg for firmaet - men for alle andre er det nok veldig greit at de ikke gjør det 😊

• Liker 5
Skrevet

Manageren til influencer Isachsen gjør det bare værre syns jeg. "Har bare skrevet om livet sitt, hvordan får du det til å bli kynisk". Sa han. Vel det kyniske oppstår når det som skrives er løgner om operasjoner (si at det kommer av trening) selvdiagnostisering med alvorlige psykiske lidelser. Og også hele tiden bruke seksualiserte bilder for å reklamere for produkter som skal gjøre leseren "pen",  - samtidig som det gjerne kommer noen innlegg innimellom alt salget som blir mer venninneprat om at "husk at du er bra nok som du er" osv (Det blir lite troverdig) 

Alt dette tjener SE AS mange millioner kroner på å selge til unge mennesker -og om ikke det er kynisk, så vet ikke jeg. 

(Jeg skal forøvrig bli bevisst på å gjøre som AG sier - bruke "titler" når jeg omtaler influencerbedrifter, det var faktisk både ryddig og smart) 

• Liker 32
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
4 minutter siden, Isild skrev:

Manageren til influencer Isachsen gjør det bare værre syns jeg. "Har bare skrevet om livet sitt, hvordan får du det til å bli kynisk". Sa han. Vel det kyniske oppstår når det som skrives er løgner om operasjoner (si at det kommer av trening) selvdiagnostisering med alvorlige psykiske lidelser. Og også hele tiden bruke seksualiserte bilder for å reklamere for produkter som skal gjøre leseren "pen",  - samtidig som det gjerne kommer noen innlegg innimellom alt salget som blir mer venninneprat om at "husk at du er bra nok som du er" osv (Det blir lite troverdig) 

Alt dette tjener SE AS mange millioner kroner på å selge til unge mennesker -og om ikke det er kynisk, så vet ikke jeg. 

(Jeg skal forøvrig bli bevisst på å gjøre som AG sier - bruke "titler" når jeg omtaler influencerbedrifter, det var faktisk både ryddig og smart) 

Eller etternavn 😊

Skrevet
4 hours ago, Uglesjel said:

Men, er det ikke Linda Johansen da... 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...