pøbelsara Skrevet 11. februar 2020 #16261 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, MadameDeRosa skrev: Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her. SÅ du mener det som skjedde feste juledag har med kritikk av måten folk driver business på? Det er skikkelig lavmål å bruke Ari-kortet her. Han var syk. 35
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #16262 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, Sandin skrev: Skarpeste, ikke smarteste... Jeg vet jo det! Det er et VP visdomsord som har festet seg.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #16263 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her. Så utrolig respektløst mot familien til den du nevner å sammenligne. Skam deg!
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. februar 2020 #16264 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Så utrolig respektløst mot familien til den du nevner å sammenligne. Skam deg! Sammenligner ikke. Syns at man skal være snille med hverandre. Slutt å vri på ting så ut av dimensjoner. Endret 11. februar 2020 av MadameDeRosa
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #16265 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 8 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her. Så er dette virkelig en måte å skrive hyggelig til folk på?? Da oppfattes dette ulikt isåfall. Endret 11. februar 2020 av lillesnøfnugg
Gjest Lirah Skrevet 11. februar 2020 #16266 Skrevet 11. februar 2020 5 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her. Enig i at den kommentaren du siterte var ganske teit og unødvendig, men den siste setningen kunne du virkelig spart deg. Hvorfor vedkommende tok sitt liv har du ingen fasitsvar på og det står ingen steder at vedkommende valgte å forlate verdenen pga drittkommentarer/konstruktiv kritikk/omtale på nettet...... Snille kan man være med hverandre, absolutt, men det betyr altså at man IKKE skal kritisere, være skeptiske og stille spørsmål når noen driver skitten business? Man skal bare smile og være glad og gi faen?
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. februar 2020 #16267 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Så er dette virkelig en måte å skrive hyggelig til folk på?? Da oppfattes dette ulikt isåfall. Spar meg.
pøbelsara Skrevet 11. februar 2020 #16268 Skrevet 11. februar 2020 4 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Sammenligner ikke. Syns at man skal være snille med hverandre. Slutt å vri på ting så ut av dimensjoner. Du kunne holdt deg for god til det. 14
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. februar 2020 #16269 Skrevet 11. februar 2020 (endret) MadameDeRosa skrev (På 11.2.2020 den 17.57): Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ setning forsvant
Gjest Lirah Skrevet 11. februar 2020 #16270 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 1 time siden, LittleBabyNothing skrev: Hvorfor er hun selvdigger? Hvorfor gidder sånne folk å vise seg frem og hevde seg over andre hele tiden? Hun har jo betalt for halve kroppen sin. Det er hverken talent eller natur. Perfekt eksempel på bodyshaming. Slikt som dette forsøpler tråden så til de grader. Kropp er kropp, uansett. Har lyst å legge til at du burde skamme deg, men det er vell brukerangrep....... Endret 11. februar 2020 av Lirah
LittleBabyNothing Skrevet 11. februar 2020 #16271 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 36 minutter siden, Lirah skrev: Perfekt eksempel på bodyshaming. Slikt som dette forsøpler tråden så til de grader. Kropp er kropp, uansett. Har lyst å legge til at du burde skamme deg, men det er vell brukerangrep....... Ser du ikke at folk som betaler for justeringer de ikke trenger får et merverdighetskompleks? Joda jeg skammer meg, men det er ting jeg er født med. Endret 11. februar 2020 av LittleBabyNothing 3
Gjest Lirah Skrevet 11. februar 2020 #16272 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Ser du ikke at folk som betaler for justeringer de ikke trenger får et merverdighetskompleks? Joda jeg skammer meg, men det er ting jeg er født med. Hva så? Å snakke nedlatende om andres kropper er ikke greit, enten de har operert seg eller ikke. Det er nok av kvinner som hater kvinner og kvinner som snakker stygt om kvinner! Vi er så jævla stygge med hverandre at jeg vil kaste opp noen ganger. Ja og amen til konstruktiv kritikk og skepsis og konfrontasjon ved dårlig oppførsel og business og den slags ting. Men å gjøre narr av andres kropper, si stygge ting bare for å være slem og heve seg selv, fordi man selv tror man er så mye bedre fordi man ikke har operert seg mens andre har det..... Nei, vet du hva. Jeg blir ekstremt provosert, kjenner jeg.
Sandin Skrevet 11. februar 2020 #16273 Skrevet 11. februar 2020 42 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg vet jo det! Det er et VP visdomsord som har festet seg. Å gud... Hørtes ut som noe fra Paradise Hotel, men VP er vel omtrent samme nivået. 1
LittleBabyNothing Skrevet 11. februar 2020 #16274 Skrevet 11. februar 2020 30 minutter siden, Lirah skrev: Hva så? Å snakke nedlatende om andres kropper er ikke greit, enten de har operert seg eller ikke. Det er nok av kvinner som hater kvinner og kvinner som snakker stygt om kvinner! Vi er så jævla stygge med hverandre at jeg vil kaste opp noen ganger. Ja og amen til konstruktiv kritikk og skepsis og konfrontasjon ved dårlig oppførsel og business og den slags ting. Men å gjøre narr av andres kropper, si stygge ting bare for å være slem og heve seg selv, fordi man selv tror man er så mye bedre fordi man ikke har operert seg mens andre har det..... Nei, vet du hva. Jeg blir ekstremt provosert, kjenner jeg. Beklager 2
Gjest Lirah Skrevet 11. februar 2020 #16275 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, LittleBabyNothing skrev: Beklager ❤️
Sandin Skrevet 11. februar 2020 #16276 Skrevet 11. februar 2020 Jeg bruker så og si aldri ordet cringe, men det er som skapt for dagens insta om språk. Jeg kan være enige med henne om at hun høres ut som en rude bitch når hun snakker, men løsningen er ikke å legge om til engelsk. 9
filifjonka Skrevet 11. februar 2020 #16277 Skrevet 11. februar 2020 58 minutter siden, MadameDeRosa said: Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her. Skjer deg! 7
filifjonka Skrevet 11. februar 2020 #16278 Skrevet 11. februar 2020 Just now, filifjonka said: Skjer deg! P har du her. 5
Isild Skrevet 11. februar 2020 #16279 Skrevet 11. februar 2020 Trist å se at man ikke kan være kritiske til den indirekte promoteringen av plastiske operasjoner for tenk om hun som tjener millioner av kroner i året på å gjøre business av det blir lei seg??, tenk om hun faktisk blir så lei seg at: "Husk hva som skjedde 1. Juledag" (den var både upassende, respektløs ovenfor familien og lavmål) Med indirekte promotering av plastisk kirurgi så mener jeg at det er helt klart at frontfiguren i firmaet bruker den "kirurgisk konstruerte" kroppen til å selge ting. Det er kropp, kropp og kropp det går i -det kan man ikke komme forbi. Det er fakta. Hun opererer den for å bli mer fornøyd, og jo mer fornøyd hun blir etter operasjoner - jo mer viser hun den frem og bruker den i salg av produkter. Gjerne skjønnhetsprodukter og sexy klær. Jeg respekterer at folk liker det, men jeg syns de som liker det skal respektere at andre syns det er en farlig utvikling ift påvirkning av og reklamering mot ungdommene våre. Henne som privatperson har jeg ingenting imot, tvert imot hadde jeg sikkert lært masse og forstått ting jeg ikke forstår nå hvis hun hadde forklart behovet for å forandre seg hele tiden. Men, det ser ut til at det er Isabel Raad som blir influenceren som gjør det. Og takk til Isabel for det. 26
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #16280 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, MadameDeRosa skrev: Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her. Gud så pinlig det er og se deg med pekefingeren når du dreit deg loddrett på leggen med å bruke Ari's selvmord som avsluttening på "kjeft smelle" ditt🙈 Fanclub? Hvor hen da? Det jeg ser er at jeg og @Nasse Nøff ❤ har delt meninger å synspunkter om SE som offentlig person å forrettingskvinne SE AS. Om du ikke takler at andre har en lik samtale så ikke beveg deg innpå trådene da. For du tåler hvis svært lite av det som kommer av andres meninger. *kremp* 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå