MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #16361 Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, Cammomillo skrev: Har akkurat begynt å se serien.. med veldig blandet følelse nå på sesong to reagerer ekstremt på at det fremheves at hun har hatt det tungt og har vært på akutt psyk 3 ganger - men å fortsette med «influenser as» det skal hun. Hadde blitt syk av mindre sjæl. Usunt og destruktiv oppførsel, skjønner ikke at faren som er manager lar henne holde på. Ikje bra! Da burde du sjekke ut IG story hennes. Det er det fullpakket av spilling på pysisk helse for alt som det er verdt. 5
Missy1 Skrevet 14. februar 2020 #16362 Skrevet 14. februar 2020 14 minutter siden, Uglesjel skrev: Da burde du sjekke ut IG story hennes. Det er det fullpakket av spilling på pysisk helse for alt som det er verdt. Hun har faktisk slettet det 1
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #16363 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Missy1 skrev: Hun har faktisk slettet det Så bra. Mulig hun fikk en del negative tilbakemeldinger på DM. 3
Lundii Skrevet 14. februar 2020 #16364 Skrevet 14. februar 2020 Hva har skjedd med ansiktet? Ser helt oppblåst ut jo😐 8
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #16365 Skrevet 14. februar 2020 5 minutter siden, Lundii skrev: Hva har skjedd med ansiktet? Ser helt oppblåst ut jo😐 Det kan vel ikke bare være fillers, kanskje bivirkning av piller? 2
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #16366 Skrevet 14. februar 2020 5 minutter siden, Lundii skrev: Hva har skjedd med ansiktet? Ser helt oppblåst ut jo😐 For mye Botox og fillers ser det ut til 11
Blablaa Skrevet 14. februar 2020 #16367 Skrevet 14. februar 2020 Ser siste instaposten hennes. Peter Peters som skriver at Sophie Elise er en solid merkevare. Javel? Så nå er hun en bedrift? 🙈 19
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. februar 2020 #16368 Skrevet 14. februar 2020 15 minutter siden, Blablaa skrev: Ser siste instaposten hennes. Peter Peters som skriver at Sophie Elise er en solid merkevare. Javel? Så nå er hun en bedrift? 🙈 Peter Peters er en av oppdragsgiverne hennes, så det er vel en måte å reparere brandet SE. Utifra likes på diverse IG poster så har hun ikke like engasjement som før hun la ned bloggen.
Ice_83 Skrevet 14. februar 2020 #16369 Skrevet 14. februar 2020 (endret) Er det ikke på tide at noen stopper den dama fra å gjøre mer med den stakkars kroppen? Virker som hun gjør ting med kroppen for å trøste seg. Nytt påfyll med botox nå??? Helt tragisk!! Er over 11 år eldre enn henne og har ikke gjort en dritt med kroppen annet enn hårfarging og solarium tidligere, men sluttet for 2 år siden. Vi alle har skavanker men man må ikke fikse på det fordi. Det er en sjarm med det. Helt utrolig trist å være vitne til alt hun gjør med kroppen til stadighet. Hva med å snakke med en psykiater som kan hjelpe henne med det hun sliter med i stedet å fikse på absolutt alt. Det er langt fra normalt. Kan ikke faren som manager sette ned foten og ikke gi henne penger som går til fiksing av kroppen? Endret 14. februar 2020 av Ice_83 15
Miss.Wildfox Skrevet 15. februar 2020 #16370 Skrevet 15. februar 2020 OT, men er jeg den eneste som irriterer meg over at denne tråden har stavet navnet hennes feil? 2
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2020 #16371 Skrevet 15. februar 2020 (endret) 34 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: OT, men er jeg den eneste som irriterer meg over at denne tråden har stavet navnet hennes feil? Hun heter Sofie, SoPHie er noe hun selv har funnet på i et forsøk på for å gjøre seg selv mer interessant. Endret 15. februar 2020 av Apocalypte 17
Gjest Emmaa90 Skrevet 15. februar 2020 #16372 Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: OT, men er jeg den eneste som irriterer meg over at denne tråden har stavet navnet hennes feil? Hun heter egentlig «bare» Sofie, men valgte å bruke Sophie Elise når hun startet blogg.
Miss.Wildfox Skrevet 15. februar 2020 #16373 Skrevet 15. februar 2020 7 minutter siden, Apocalypte skrev: Hun heter Sofie, SoPHie er noe hun selv har funnet i et forsøk på for å gjøre seg selv mer interessant. 7 minutter siden, Emmaa90 skrev: Hun heter egentlig «bare» Sofie, men valgte å bruke Sophie Elise når hun startet blogg. What? Hvordan har jeg klart å misse den informasjonen? 😅 Merkelig greie. 3
xxx123 Skrevet 15. februar 2020 #16374 Skrevet 15. februar 2020 3 timer siden, Ice_83 skrev: Er det ikke på tide at noen stopper den dama fra å gjøre mer med den stakkars kroppen? Virker som hun gjør ting med kroppen for å trøste seg. Nytt påfyll med botox nå??? Helt tragisk!! Er over 11 år eldre enn henne og har ikke gjort en dritt med kroppen annet enn hårfarging og solarium tidligere, men sluttet for 2 år siden. Vi alle har skavanker men man må ikke fikse på det fordi. Det er en sjarm med det. Helt utrolig trist å være vitne til alt hun gjør med kroppen til stadighet. Hva med å snakke med en psykiater som kan hjelpe henne med det hun sliter med i stedet å fikse på absolutt alt. Det er langt fra normalt. Kan ikke faren som manager sette ned foten og ikke gi henne penger som går til fiksing av kroppen? På en måte er det egentlig bra for andre jenter og kvinner å se at man ikke alltid ser bedre ut av kosmetiske inngrep! Det er litt ironisk, at botoxen som skal gjør man ser yngre ut, faktisk gjør at SE ser mye eldre ut😅 15
J.. Skrevet 15. februar 2020 #16375 Skrevet 15. februar 2020 9 timer siden, Ice_83 skrev: Er det ikke på tide at noen stopper den dama fra å gjøre mer med den stakkars kroppen? Virker som hun gjør ting med kroppen for å trøste seg. Nytt påfyll med botox nå??? Helt tragisk!! Er over 11 år eldre enn henne og har ikke gjort en dritt med kroppen annet enn hårfarging og solarium tidligere, men sluttet for 2 år siden. Vi alle har skavanker men man må ikke fikse på det fordi. Det er en sjarm med det. Helt utrolig trist å være vitne til alt hun gjør med kroppen til stadighet. Hva med å snakke med en psykiater som kan hjelpe henne med det hun sliter med i stedet å fikse på absolutt alt. Det er langt fra normalt. Kan ikke faren som manager sette ned foten og ikke gi henne penger som går til fiksing av kroppen? Skjønner hva du mener,men hun er myndig,så hun gjør jo hva enn hun vil med egen kropp. Å være manager gir (heldigvis) ingen rett til å umyndiggjøre arbeidsgiveren. Sagt det hele tiden i denne tråden - hun må lære seg å ta ansvar for seg selv. Alt innen kosmetisk kirurgi kan utføres,hvis man er villig til å betale for det.. 4
Zenhouse Skrevet 15. februar 2020 #16376 Skrevet 15. februar 2020 9 timer siden, Ice_83 skrev: Er det ikke på tide at noen stopper den dama fra å gjøre mer med den stakkars kroppen? Virker som hun gjør ting med kroppen for å trøste seg. Nytt påfyll med botox nå??? Helt tragisk!! Er over 11 år eldre enn henne og har ikke gjort en dritt med kroppen annet enn hårfarging og solarium tidligere, men sluttet for 2 år siden. Vi alle har skavanker men man må ikke fikse på det fordi. Det er en sjarm med det. Helt utrolig trist å være vitne til alt hun gjør med kroppen til stadighet. Hva med å snakke med en psykiater som kan hjelpe henne med det hun sliter med i stedet å fikse på absolutt alt. Det er langt fra normalt. Kan ikke faren som manager sette ned foten og ikke gi henne penger som går til fiksing av kroppen? Hun har gått til diverse psykologer, men sluttet pga hun har «visst» mer enn dem. De har ikke kunnet si noe hun ikke visste fra før. Eller som jeg tror: de har nok ikke spilt etter hennes noter ( går det an å si?? ) Mener hun for ikke altfor lenge siden skrev hun hadde funnet en hun likte da? Men tror det handler om at de må «gi» henne noe intellektuelt, ikke få henne til å slutte med fillers. For det vil hun garantert ikke. Altså, hun går ut med at hun har psykiske lidelser, ønsker hjelp, men ønsker ikke hjelp til å slutte med konsekvensene av hennes psykiske lidelser. Forvirrende.... 15
Isild Skrevet 15. februar 2020 #16377 Skrevet 15. februar 2020 12 minutter siden, Zenhouse skrev: Hun har gått til diverse psykologer, men sluttet pga hun har «visst» mer enn dem. De har ikke kunnet si noe hun ikke visste fra før. Eller som jeg tror: de har nok ikke spilt etter hennes noter ( går det an å si?? ) Mener hun for ikke altfor lenge siden skrev hun hadde funnet en hun likte da? Men tror det handler om at de må «gi» henne noe intellektuelt, ikke få henne til å slutte med fillers. For det vil hun garantert ikke. Altså, hun går ut med at hun har psykiske lidelser, ønsker hjelp, men ønsker ikke hjelp til å slutte med konsekvensene av hennes psykiske lidelser. Forvirrende.... Svært forvirrende! Har var du rett på det jeg selv reagerer på når det gjelder egendiagnostiseringen hun holder på med ang psykiske lidelser. Listen hennes med lidelser hun hevder å ha er etterhvert lang - samtidig så "tuller" hun når det gjelder behandling og hjelp. "Smartere" enn psykologen osv. Dette leser (leste) ungdom på bloggen hennes og ungdommer sammenligner seg med idolene sine. De kjenner seg igjen i symptomene hun skriver side opp og ned om. "Farlig" påvirkning, men det virkelig farlige er når de leser at SE er smartere enn psykologer, så psykolog er det indirekte oppfordret til å IKKE kaste bort tid på. At SE og manageren ikke tar ansvar for denne type påvirkning er ille. "Skriver bare litt om livet sitt" - de ordene fra manageren har brent seg litt fast hos meg. Det fortalte meg noe om at forelder-manageren kanskje aldri har forstått at datteren han tjener masse penger på kanskje virkelig har den lidelsen som heter Dysmorfofobi - og trenger hjelp til å forstå det. 31
filifjonka Skrevet 15. februar 2020 #16378 Skrevet 15. februar 2020 5 hours ago, Isild said: Svært forvirrende! Har var du rett på det jeg selv reagerer på når det gjelder egendiagnostiseringen hun holder på med ang psykiske lidelser. Listen hennes med lidelser hun hevder å ha er etterhvert lang - samtidig så "tuller" hun når det gjelder behandling og hjelp. "Smartere" enn psykologen osv. Dette leser (leste) ungdom på bloggen hennes og ungdommer sammenligner seg med idolene sine. De kjenner seg igjen i symptomene hun skriver side opp og ned om. "Farlig" påvirkning, men det virkelig farlige er når de leser at SE er smartere enn psykologer, så psykolog er det indirekte oppfordret til å IKKE kaste bort tid på. At SE og manageren ikke tar ansvar for denne type påvirkning er ille. "Skriver bare litt om livet sitt" - de ordene fra manageren har brent seg litt fast hos meg. Det fortalte meg noe om at forelder-manageren kanskje aldri har forstått at datteren han tjener masse penger på kanskje virkelig har den lidelsen som heter Dysmorfofobi - og trenger hjelp til å forstå det. For ikke å snakke om den uttalte narsissisme. Beklager, men jeg blir dårlig av denne typen mennesker. Jeg vet at det er mitt eget problem, men at denne typen mennesker finnes, det gjør noe med meg. 10
MaleficentAurora Skrevet 15. februar 2020 #16379 Skrevet 15. februar 2020 Så var man tilbake på om hun skal kjøpe seg en hund eller adopterer en katt fra dyrebeskyttelsen. Hvordan kan det ha seg til at hun vingler så til de grader akkurat på det, men ikke når det kommer til kropp og utssendet? Info om dette er komment via snapchat fra henne selv. 6
xxx123 Skrevet 15. februar 2020 #16380 Skrevet 15. februar 2020 25 minutter siden, Uglesjel skrev: Så var man tilbake på om hun skal kjøpe seg en hund eller adopterer en katt fra dyrebeskyttelsen. Hvordan kan det ha seg til at hun vingler så til de grader akkurat på det, men ikke når det kommer til kropp og utssendet? Info om dette er komment via snapchat fra henne selv. Hun burde jo mistet retten til å ha dyr! Hvorfor henter hun ikke heller pomeranianen som hun plasserte hos foreldrene sine?? 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå