Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, filifjonka skrev:

Akkurat, for var hun ikke misfornøyd ville det jo heller ikke bli nye inngrep. Følelsen av misnøye er en inngangsport til å gjøre noe mere med utseendet. 

Så enig med deg. Jeg klarer rett og slett ikke å forstå meg på henne. Hat virkelig prøvd, men nei.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Bloggleseren
Skrevet
40 minutter siden, Zenhouse said:

https://sophieelise.blogg.no/1507996108_er_det_rart_man_blir_fucka_i_hodet.html

Her sier hun selv at hun har dysmorfofobi. 
Så hvorfor blir ikke dette et tema da under debatten?
Når hun i SIN OFFENTLIGE BEDRIFTS BLOGG sier at hun som PRIVATPERSON er syk. 

Pappa/manager kunne sagt:  «nå har det seg slik at datteren min har dysmorfofobi og derfor har foretatt en del operasjoner. Men vi tjener så gode penger på sykdommen hennes at vi derfor velger å dele konsekvensene av den med offentligheten. Heldigvis har vi fått Tv2 med på dette. Da blir det nødvendigvis endel nærbilder av opererte kroppsdeler, litt filming fra klinikker, litt au au( for det er jo tross alt vondt å operere- les:advarsel), og det er jo så fantastisk når hun blir lykkelig og fornøyd rett etter en operasjon. Når SE er glad, da er vi alle glade også. Men vi ønsker ikke kritikk for dette, for da blir SE lei seg.» 

Fantastisk 💐

Her er en annen variant: «Nå har det seg slik at datteren min har dysmorfobi, men jeg tjener så gode penger på at hun er i Rampelyset at jeg har valgt å si til meg selv at det sikkert går bra, og det er uansett ikke noe jeg kan gjøre for å hindre det.»

Skrevet (endret)

.

Endret av Pust
Feil
  • Liker 11
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Plannergirl
Skrevet
2 timer siden, Zenhouse skrev:

https://sophieelise.blogg.no/1507996108_er_det_rart_man_blir_fucka_i_hodet.html

Her sier hun selv at hun har dysmorfofobi. 
Så hvorfor blir ikke dette et tema da under debatten?
Når hun i SIN OFFENTLIGE BEDRIFTS BLOGG sier at hun som PRIVATPERSON er syk. 

Pappa/manager kunne sagt:  «nå har det seg slik at datteren min har dysmorfofobi og derfor har foretatt en del operasjoner. Men vi tjener så gode penger på sykdommen hennes at vi derfor velger å dele konsekvensene av den med offentligheten. Heldigvis har vi fått Tv2 med på dette. Da blir det nødvendigvis endel nærbilder av opererte kroppsdeler, litt filming fra klinikker, litt au au( for det er jo tross alt vondt å operere- les:advarsel), og det er jo så fantastisk når hun blir lykkelig og fornøyd rett etter en operasjon. Når SE er glad, da er vi alle glade også. Men vi ønsker ikke kritikk for dette, for da blir SE lei seg.» 

Hun gikk ut i sesong 1 av SEV (tror det var der) og trakk tilbake det utsagnet. Hun sier hun er sikker på at hun ikke har det, men at hun bare liker å fikse litt på seg selv. Jeg tror egentlig ikke hun har diagnosen, det er noe sykelig der definitivt, men de historiene ang diagnosen jeg har hørt er mye alvorligere enn hennes fremstilling av operasjoner. 

Skrevet
4 minutter siden, Plannergirl skrev:

Hun gikk ut i sesong 1 av SEV (tror det var der) og trakk tilbake det utsagnet. Hun sier hun er sikker på at hun ikke har det, men at hun bare liker å fikse litt på seg selv. Jeg tror egentlig ikke hun har diagnosen, det er noe sykelig der definitivt, men de historiene ang diagnosen jeg har hørt er mye alvorligere enn hennes fremstilling av operasjoner. 

Skulle kanskje lært leksa si da, og sluttet å ljuge på seg alle diagnosene i boka. Naut. 

• Liker 6
Skrevet

Kan jeg spørre? Har staten betalt for noen av operasjonene hennes? Jeg vet at det skjer. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
41 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Kan jeg spørre? Har staten betalt for noen av operasjonene hennes? Jeg vet at det skjer. 

Hun sier selv via bloggen at hun hat betalt alt sammen selv. Kun kjeveoperasjon hun fikk dekt av staten pga medisinske årsak.

Endret av Uglesjel
  • Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun sier selv via bloggen at hun hat betalt alt sammen selv. Kun kjeveoperasjon hun fikk dekt av staten pga medisinske årsak.

Hvordan får man det til? 

Skrevet
5 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

hva med tennene? hun viser jo ikke forholdene mellom tennene.

Du får Google og se om du finner noe om det. For det eneste jeg finner er at hun skulle få seg tannregulering via tv2 artikkel fra 2015.

https://www.tv2.no/a/7243210/

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Uglesjel skrev:

Du får Google og se om du finner noe om det. For det eneste jeg finner er at hun skulle få seg tannregulering via tv2 artikkel fra 2015.

https://www.tv2.no/a/7243210/

Jeg ser det på det bildet. Det så ut som overbitt. Men den spisse store haka kommer ikke automatisk fra kjevekorrigering. Ser ut som et implantat i haka. Lurer på noen av implantatene er dekt av staten. 

Hun har hatt så mange operasjoner og jeg har ikke råd til å dra til hudlege for tre ++ forskjellige symptomer/problemer. 

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jeg ser det på det bildet. Det så ut som overbitt. Men den spisse store haka kommer ikke automatisk fra kjevekorrigering. Ser ut som et implantat i haka. Lurer på noen av implantatene er dekt av staten. 

Hun har hatt sp mange operasjoner og jeg har ikke råd til å dra til hudlege for tre ++ forskjellige symptomer/problemer. 

Tviler på at det er blitt dekket av staten. For det var noe hun plutselig dukket opp med etter kjeveoperasjon. Det er noe hun blå nekter hvertfall på via bloggen.

《Jeg ser forresten mange lurer på om jeg har tatt hakeimplantat..?  Men nei, det har jeg ikke.》

https://sophieelise.blogg.no/1502914310_familiemiddag_og_hakeimplantat.html

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Hun har hatt så mange operasjoner og jeg har ikke råd til å dra til hudlege for tre ++ forskjellige symptomer/problemer. 

Hvorfor tror du hun er nødt å ha fått dekket det av staten?

Hun sitter ikke dårlig i det økonomisk, og for hver operasjon hun foretar seg, tjener hun mer penger... 

Jeg tviler sterkt på at hun har fått dekket noen av sine implantater av staten. Det er ikke bare å knipse med fingrene så betaler statskassa nye pupper for en. Det er en ganske lang og tung prosess å få dekket slikt og SE hadde såvidt meg bekjent en helt normal ungpike kropp før hun begynte å hamre løs på den

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Missy1 skrev:

Hvorfor tror du hun er nødt å ha fått dekket det av staten?

Hun sitter ikke dårlig i det økonomisk, og for hver operasjon hun foretar seg, tjener hun mer penger... 

Jeg tviler sterkt på at hun har fått dekket noen av sine implantater av staten. Det er ikke bare å knipse med fingrene så betaler statskassa nye pupper for en. Det er en ganske lang og tung prosess å få dekket slikt og SE hadde såvidt meg bekjent en helt normal ungpike kropp før hun begynte å hamre løs på den

hun må jo ha fått pengene for de første operasjonene fra en plass. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, LittleBabyNothing skrev:

Hun begynte jo å blogge i veldig ung alder og innen da hun tok første operasjon (pupper på 18 års dagen) så var hun allerede ganske kjent. 
Så regner med hun betalte det selv.,.. ellers er det også veldig enkelt å ta opp forbrukslån for slikt. Klinikker reklamerer jo med at finansiering kan ordnes gjennom de 🙄

• Liker 9
Skrevet (endret)
6 timer siden, LittleBabyNothing skrev:

Alt er komment fra bloggen. Når det gjeld hennes jobb som blogger så håvet hun inn ganske så mye. Derfor satt det lenge inne om hun skulle slutte å blogge eller ikke. For det var hennes sikker hetnår det kom til inntekt. Pappa-managere tok over økonomien veldig tidlig slik at pengene ikke skulle kastes rundt henne på ubetydelige shopping valg.

Endret av Uglesjel
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...