filifjonka Skrevet 18. februar 2020 #16441 Skrevet 18. februar 2020 33 minutter siden, LittleBabyNothing said: Hun gjorde instagram privat About time.. 3
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #16442 Skrevet 18. februar 2020 37 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Hun gjorde instagram privat 3 minutter siden, filifjonka skrev: About time.. Det er for få følger tallet opp. Det er helt vanlig at kjente influencere gjør det. Målet hennes er å få flere engelske og amerikanske følgere slik at hun får en fot innenanfor enten det britiske eller amerikanske markedet. Også går hun i håp om bli oppdaget av Kylie Jenner, av en eller annen merkelig grunn. 13
LittleBabyNothing Skrevet 18. februar 2020 #16443 Skrevet 18. februar 2020 (endret) 52 minutter siden, Uglesjel skrev: Det er for få følger tallet opp. Det er helt vanlig at kjente influencere gjør det. Målet hennes er å få flere engelske og amerikanske følgere slik at hun får en fot innenanfor enten det britiske eller amerikanske markedet. Også går hun i håp om bli oppdaget av Kylie Jenner, av en eller annen merkelig grunn. Jeg tenkte meg noe sånt. Hun vil bli internasjonal reklamemodell. edit; Ettersom standardene i dag, så får hun det nok lett til. Endret 18. februar 2020 av LittleBabyNothing 3
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #16444 Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, LittleBabyNothing skrev: Jeg tenkte meg noe sånt. Hun vil bli internasjonal reklamemodell. edit; Ettersom standardene i dag, så får hun det nok lett til. Tror ikke hun blir å nå helt opp dit hun helst vil. Men at hun havner på noen oppdrag skal man ikke se bort fra. Men så er høyden hennes et eventuelt problem når navnet hennes ikke er godt nok kjent. 1
LittleBabyNothing Skrevet 18. februar 2020 #16445 Skrevet 18. februar 2020 9 minutter siden, Uglesjel skrev: Tror ikke hun blir å nå helt opp dit hun helst vil. Men at hun havner på noen oppdrag skal man ikke se bort fra. Men så er høyden hennes et eventuelt problem når navnet hennes ikke er godt nok kjent. Pffft høyde har null å si. Dagene med Linda Evangelista, Cindy, Tatjana Patitz og Christy Turlington er forbi. Hvem som helst kan være modell i dag. Bransjen er ikke like splittet som før da noen var catwalk, noen var katalog eller undertøysmodell og noen var glamourmodeller. I dag kan man gjøre alt bare man er operert nok. 3
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #16446 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, LittleBabyNothing skrev: Pffft høyde har null å si. Dagene med Linda Evangelista, Cindy, Tatjana Patitz og Christy Turlington er forbi. Hvem som helst kan være modell i dag. Bransjen er ikke like splittet som før da noen var catwalk, noen var katalog eller undertøysmodell og noen var glamourmodeller. I dag kan man gjøre alt bare man er operert nok. Tro om igjen. Hos de store merker så har høyden absolutt noe å si. Hadde ikke høyden noen å si så ville Kim Kardashian ha prydet Victoria Secret , noe hun ikke gjør pga høyden sin. den jobben har Kendall Jenner fått. 7
LittleBabyNothing Skrevet 18. februar 2020 #16447 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Tro om igjen. Hos de store merker så har høyden absolutt noe å si. Hadde ikke høyden noen å si så ville Kim Kardashian ha prydet Victoria Secret , noe hun ikke gjør pga høyden sin. den jobben har Kendall Jenner fått. Oja, men KK har vært på forsiden av blader. 1
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #16448 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, LittleBabyNothing skrev: Oja, men KK har vært på forsiden av blader. Det er en ting å være på forsiden og ha kjente fedre. Uten den delen så ville hun ikke ha nådd så langt som hun gjorde. Til tross for at sexvidoen til KK som fikk alt sammen til å skytes til væres. SE finnes ikke i nærheten av å gå i KK eller KJ sine fotspor. Hun har ikke en gang et eget manager team som kan bygge hennes merke enda sterkere for nå ut til flere. Faren henne forviller seg for hver gang han opner opp kjeften i media. Han styrker ikke SE AS. Skal hun nå opp og fra til målene sine , så må hun nok revudere å anskaffe seg noen proffe folk vet å kunne gjøre jobben sin. 5
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #16449 Skrevet 18. februar 2020 Så villedende SE er til tider så tror jeg ikke det ville ha funket. Spesilet ikke med alle disse "pysiske lidelsene"hun har. Det er en ting at hun tar småe oppdrag med kjente ansikt å merke. Men i amerika så er markedet noe helt annet enn her i Norge. Her er hvertfall link til info ang modell oppdrag her i Norge . https://www.aktivioslo.no/modellbyraer/ 5
filifjonka Skrevet 18. februar 2020 #16450 Skrevet 18. februar 2020 (endret) Får jeg nevne Emilia Clarke som nå har blitt Cliniques nye ansikt. I utgangspunktet snarlik SE i både ansikt og kropp, men for en forskjell. For et smil og for en utstråling EC har, ikke noe man kan operere seg til nei. Mye kan kjøpes, men ikke karisma. Endret 18. februar 2020 av filifjonka 13
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #16451 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, filifjonka skrev: Får jeg nevne Emilia Clarke som nå har blitt Cliniques nye ansikt. I utgangspunktet snarlik SE i både ansikt og kropp, men for en forskjell. For et smil og for en utstråling EC har, ikke noe man kan operere seg til nei. Mye kan kjøpes, men ikke karisma. Nettopp. Der er den stor forskjellen 5
Era Vulgaris Skrevet 18. februar 2020 #16452 Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, filifjonka skrev: Får jeg nevne Emilia Clarke som nå har blitt Cliniques nye ansikt. I utgangspunktet snarlik SE i både ansikt og kropp, men for en forskjell. For et smil og for en utstråling EC har, ikke noe man kan operere seg til nei. Mye kan kjøpes, men ikke karisma. Synes du de to er like? Der ser man hvor forskjellig man kan oppfatte ting. Jeg synes ikke de finnes like i det hele tatt! Hadde jeg vært Emilia ville jeg blitt fornærmet 41
Castor Troy Skrevet 18. februar 2020 #16453 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, Era Vulgaris skrev: Synes du de to er like? Der ser man hvor forskjellig man kan oppfatte ting. Jeg synes ikke de finnes like i det hele tatt! Hadde jeg vært Emilia ville jeg blitt fornærmet EC er en klassisk skjønnhet, SE er mer kylie jenner versjonen av henne 5
Spøkelse Skrevet 18. februar 2020 #16454 Skrevet 18. februar 2020 Ser på serien hennes på Sumo no, trodde ikke jeg skulle bli SÅ irritert som jeg faktisk blir. Haha! Henrik sin kommentar om at han trenger gassmaske for å overleve når SE sprer sin dårlige stemning som gass i rommet.. Men neida, det er aldri hennes feil. 16
Castor Troy Skrevet 18. februar 2020 #16455 Skrevet 18. februar 2020 (endret) 6 minutter siden, Spøkelse skrev: Ser på serien hennes på Sumo no, trodde ikke jeg skulle bli SÅ irritert som jeg faktisk blir. Haha! Henrik sin kommentar om at han trenger gassmaske for å overleve når SE sprer sin dårlige stemning som gass i rommet.. Men neida, det er aldri hennes feil. Jeg likte best kommentaren av SE selv, hvis hun skulle dø under operasjonen av rumpa: "She died doing what she loved" 😂 Endret 18. februar 2020 av Castor Troy 9
filifjonka Skrevet 18. februar 2020 #16456 Skrevet 18. februar 2020 (endret) 5 hours ago, Era Vulgaris said: Synes du de to er like? Der ser man hvor forskjellig man kan oppfatte ting. Jeg synes ikke de finnes like i det hele tatt! Hadde jeg vært Emilia ville jeg blitt fornærmet Nå kjenner nok ikke Emilia til Sophie Elise, men de er begge petite med en hjerteformet ansiktsfasong, blå øyne bla bla... Ja, de har faktisk en del felles trekk, enten du liker det ikke eller. Men de oppfattes totalt forskjellige. Endret 18. februar 2020 av filifjonka 1
Missy1 Skrevet 18. februar 2020 #16457 Skrevet 18. februar 2020 Det hun holder på med på Snapchat nå, burde så absolutt ikke vært lov starter med «personlig prat» og forteller hun har hatt så mye angst de siste dagene, måttet avlyse jobber osv... dette fører da videre til at hun forteller hvordan hun tar vare på seg selv når hun ikke har det bra: ansiktsmasker osv... og det hele skulle vise seg å være reklame for goodiebox! Hele greia er jo egentlig reklame. Men kun siste del er merket som reklame. 38
Castor Troy Skrevet 18. februar 2020 #16458 Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, Missy1 skrev: Det hun holder på med på Snapchat nå, burde så absolutt ikke vært lov starter med «personlig prat» og forteller hun har hatt så mye angst de siste dagene, måttet avlyse jobber osv... dette fører da videre til at hun forteller hvordan hun tar vare på seg selv når hun ikke har det bra: ansiktsmasker osv... og det hele skulle vise seg å være reklame for goodiebox! Hele greia er jo egentlig reklame. Men kun siste del er merket som reklame. Ja synes også den reklamebiten fikk grådig mye forspill 9
LittleBabyNothing Skrevet 18. februar 2020 #16459 Skrevet 18. februar 2020 Kommentarfeltet er helt skadet: 1
Missy1 Skrevet 18. februar 2020 #16460 Skrevet 18. februar 2020 Siste snapstory: nakenbilde (hun holder noe foran seg) med teksten «nytt bilde (usensurert) ute på insta :)» rett etter å ha gjort insta privat. En liten periode med låst profil for å sanke følgere, ved å lokke med seksualiserte bilder av seg selv 🤦🏼♀️ Uff. 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå