Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
43 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nå  begynner det virkelig å bli for dumt når familiemedlemmene til SE og Kristin G begynner og krangler🤦‍♀️

Det er bare tull 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.2.2020 den 15.09, Xstrella skrev:

Hvorfor spiller hun så på kropp og sex? Ser hun ikke det selv hvor teit og umodent det er? Bare fordi hele instagram florerer av halvnakne jenter/damer så skal det være greit? Jeg er så lei denne avkledningen. Kle av deg, posér som i playboy og få likes. Altså kvinner blir ikke tatt seriøst da. 

Fordi hun syns hun er deilig.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Apocalypte skrev:

Fordi hun syns hun er deilig.

Det er en logisk brist her. Hun synes selv hun er deilig, og speilet er hennes beste venn. Samtidig er hun så misfornøyd med seg selv, at hun har fikset på det meste i en alder av 25. Jeg forstår ikke sammenhengen.

• Liker 29
Skrevet
17 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Det er en logisk brist her. Hun synes selv hun er deilig, og speilet er hennes beste venn. Samtidig er hun så misfornøyd med seg selv, at hun har fikset på det meste i en alder av 25. Jeg forstår ikke sammenhengen.

Ikke jeg heller.  Skjønner heller ikke hvorfor hun trykket rumpa si opp i kamera 232 ganger når hun var så misfornøyd med den.  Jeg er ikke spesielt fornøyd mer rumpa mi, og ville derfor unngått mye for å bli tatt bilde av bakfra, spesielt i bare g-strengen. 

• Liker 24
Skrevet
4 hours ago, Era Vulgaris said:

Ser virkelig ut som hun begynner å bli fornøyd, men samtidig, følelsen av misnøye vil jo kunne legitimere nye inngrep. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, filifjonka skrev:

Ser virkelig ut som hun begynner å bli fornøyd, men samtidig, følelsen av misnøye vil jo kunne legitimere nye inngrep. 

Jeg er litt delt.. For noen dager så er hun virkelig fornøyd,  imens andre dager så ser det ut til at hun leter etter nye feil som hun kan legge seg under kniven for. Eller lar sprøytepissen få gjøre sitt.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, filifjonka skrev:

Hun er jo veldig ung nå, og da er jo de fleste rimelig fornøyd med eget utseende. Lurer på hvordan hun vil takle aldringsprosessen, med rynker og hengete hud, dette kan provosere frem flere kirurgiske inngrep. 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Hun er jo veldig ung nå, og da er jo de fleste rimelig fornøyd med eget utseende. Lurer på hvordan hun vil takle aldringsprosessen, med rynker og hengete hud, dette kan provosere frem flere kirurgiske inngrep. 

Hun er 25 ved fødsels dato. Men gjennom bildene ser hun 35+ ut. Anna Anka ser nærmeste "yngre" ut henne på sikt.

• Liker 8
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun er 25 ved fødsels dato. Men gjennom bildene ser hun 35+ ut. Anna Anka ser nærmeste "yngre" ut henne på sikt.

Ja det er ulempen med plastisk kirurgi. Det kan "rette" opp i visse ting, men man får automatisk den 50 år gamle "trophy wife" looken

Anna ser litt eldre ut en hun er også, hun er veldig tynn. Hun hadde sikkert sett 10 år yngre ut med noen kilo ekstra. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Ja det er ulempen med plastisk kirurgi. Det kan "rette" opp i visse ting, men man får automatisk den 50 år gamle "trophy wife" looken

Anna ser litt eldre ut en hun er også, hun er veldig tynn. Hun hadde sikkert sett 10 år yngre ut med noen kilo ekstra. 

Men om du ser tilbake på bilder av Anna så ser du at hun har ikke fikset seg ihjel slik SE har gjort. Anna eldres med stil selv om hun tar botox. Også er hun veldig trenings bevisst. Nøye på kostholdet etc. SE har opperert seg til å se ut som at hun driver med trening å rent kosthold. Noe alle vet at hun ikke gjør. 

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Men om du ser tilbake på bilder av Anna så ser du at hun har ikke fikset seg ihjel slik SE har gjort. Anna eldres med stil selv om hun tar botox. Også er hun veldig trenings bevisst. Nøye på kostholdet etc. SE har opperert seg til å se ut som at hun driver med trening å rent kosthold. Noe alle vet at hun ikke gjør. 

Ja, Anna har har jo bakgrunn som modell og skuespiller og har vært velsignet med et veldig vakkert utseende også. Da er ikke "behovet" like stort for å fikse på neser, hake, kinn og diverse. Husker henne fremdeles fra sluttscenen i dum og dummere filmen fra 90 tallet som en av de svenske bikini jentene. 😛

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Ja, Anna har har jo bakgrunn som modell og skuespiller og har vært velsignet med et veldig vakkert utseende også. Da er ikke "behovet" like stort for å fikse på neser, hake, kinn og diverse. Husker henne fremdeles fra sluttscenen i dum og dummere filmen fra 90 tallet som en av de svenske bikini jentene. 😛

Ikke sant. Hadde SE latt naturen få gjøre sitt så ville hun nok se like så bra uten alle operasjonene. Man må ikke være plastikk fordi man er blodfan av Kardashian gjengen🙄

• Liker 14
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ikke sant. Hadde SE latt naturen få gjøre sitt så ville hun nok se like så bra uten alle operasjonene. Man må ikke være plastikk fordi man er blodfan av Kardashian gjengen🙄

Ja den familien er virkelig forbilder for mange. Det som er enda skumlere er at den er trendy og kult med inngrep for enkelte mennesker. Da har man penger, er i storbyen og vil da ligne enda mer på Kardashian forbildene. Plastisk kirurgi er et statussymbol

Endret av Castor Troy
  • Liker 7
Gjest Bloggleseren
Skrevet
1 hour ago, filifjonka said:

Jeg vet ikke altså... her om dagen la hun ut at hun måtte forlenge håret sitt fordi hun var så lei av det korte håret (som hun har hatt i ca. 2 sekunder) - og så forlenget hun det - og i dag la hun ut på insta at hun trenger en ny forandring.

Helt utrolig at hun legger ut slike ting samtidig som hun sender faren i krigen i det ene programmet etter det andre slik at han må forsvare hennes utseendefokus på some. Det er akkurat som hun ikke får med seg at dette foregår rundt henne. Disconnecten er komplett.

Skrevet
21 minutter siden, Castor Troy skrev:

Anna A er snart 50 og ser på ingen måte eldre ut, holder seg veldig bra. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Apocalypte skrev:

Anna A er snart 50 og ser på ingen måte eldre ut, holder seg veldig bra. 

Ja hun ser vanvittig bra ut, de fleste jenter i 20 årene kan bare drømme om det utseendet. Men hun har sagt at hun velger kroppen fremfor ansiktet, og tåler ikke et gram fett på kroppen. Når man da nærmer seg 50 vil det bli mer synlig i ansiktet at kroppsfett er veldig lavt. 

Andre kjendiser som victoria beckham har også uttalt at hun ønsker å gå opp i vekt nå som hun blir eldre, så mer fett kan fylle ut rynkene i ansiktet. Dette er jo flisespikker siden vi snakker om utrolig vakre damer i utgangspunktet. 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Castor Troy skrev:

Ja hun ser vanvittig bra ut, de fleste jenter i 20 årene kan bare drømme om det utseendet. Men hun har sagt at hun velger kroppen fremfor ansiktet, og tåler ikke et gram fett på kroppen. Når man da nærmer seg 50 vil det bli mer synlig i ansiktet at kroppsfett er veldig lavt. 

Andre kjendiser som victoria beckham har også uttalt at hun ønsker å gå opp i vekt nå som hun blir eldre, så mer fett kan fylle ut rynkene i ansiktet. Dette er jo flisespikker siden vi snakker om utrolig vakre damer i utgangspunktet. 

Jeg syns ikke hun er slående vakker, det er noe "spisst" ved ansiktet hennes og det er mye tenner og jeg tror også hun hadde kledd å veie litt mer. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Apocalypte skrev:

Jeg syns ikke hun er slående vakker, det er noe "spisst" ved ansiktet hennes og det er mye tenner og jeg tror også hun hadde kledd å veie litt mer. 

Anna poster av og til bilder fra modelldagene sine, da er hun en del yngre, og veier nok litt mer en hun gjør idag. Dette kler henne, og hun så utrolig godt ut, da også. Det "spisse" i ansiktet hennes var ikke så fremtredende da hun hadde litt mer fett på kroppen. 

• Liker 6
Skrevet
6 hours ago, Uglesjel said:

Jeg er litt delt.. For noen dager så er hun virkelig fornøyd,  imens andre dager så ser det ut til at hun leter etter nye feil som hun kan legge seg under kniven for. Eller lar sprøytepissen få gjøre sitt.

Akkurat, for var hun ikke misfornøyd ville det jo heller ikke bli nye inngrep. Følelsen av misnøye er en inngangsport til å gjøre noe mere med utseendet. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
14 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Har inntrykk av at hun bare er fornøyd i en periode etter et nytt inngrep. Blir vel "lei" den nye fasongen på samme måte som andre blir lei av en hårsveis. Hvis ikke dette er Dysmorfofobi så vet ikke jeg. Hun har tatt det lenger enn noen annen jeg har hørt om. 

Endret av Isild
  • Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...