MaleficentAurora Skrevet 15. februar 2020 #16381 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, xxx123 skrev: Hun burde jo mistet retten til å ha dyr! Hvorfor henter hun ikke heller pomeranianen som hun plasserte hos foreldrene sine?? Det er et spørsmål som går om igjen som rene karusell hos meg å flere. Hun har bevist at hun ikke er i stand til å ta vare på noe dyr. 7
LittleBabyNothing Skrevet 15. februar 2020 #16382 Skrevet 15. februar 2020 (endret) Det virker som at kvinner som har ressurser til å «bevise» lidelsene sine med kosmetiske inngrep, er de som blir plukket opp og tatt mest seriøst av helsevesenet. Jeg har blitt nektet psykologhjelp på tredje året i fjor. Gikk til fastlegen i fjor og det kom fram at det er ikke noe de kan hjelpe meg med. Jeg er ikke syk nok. I fjor ble jeg hentet av ambulansen to ganger og så fikk jeg hå hjem etter en time. Da jeg var på ungdomsakutten var det de SE-typ pasientene som fikk mest og fortest oppfølging og mest respekt. Jeg ble der i to måneder og livet ble verre etter da. Jeg misunner hver eneste person som får psykologhjelp. Alle mine problemer, også nyere, blir relatert til en diagnose som jeg ikke engang har alle symptomene på. Den fikk jeg for mange år siden og etter da har jeg fått mindre oppfølging. Da jeg var tjue og på voksenakutt så var jeg suicidal på grunn av den diagnosen sa legen. Suicidal er ikke et symptom i den diagnosen likevel insisterte han. Så forsøkte han å trigge meg ved å si at jeg høres og ser ut som en utlending på grunn av fornavnet mitt. Jeg forsto at han prøvde å få en emosjonell reaksjon av meg slik at de kunne holde meg innlagt for observasjon. Flere ganger avsporte han og lo av meg i løpet av den samtalen. Han lot meg gå og jeg slapp ut etter noen timer etter det. Endret 15. februar 2020 av LittleBabyNothing 2
Gjest Xstrella Skrevet 15. februar 2020 #16383 Skrevet 15. februar 2020 Hvorfor spiller hun så på kropp og sex? Ser hun ikke det selv hvor teit og umodent det er? Bare fordi hele instagram florerer av halvnakne jenter/damer så skal det være greit? Jeg er så lei denne avkledningen. Kle av deg, posér som i playboy og få likes. Altså kvinner blir ikke tatt seriøst da.
MaleficentAurora Skrevet 15. februar 2020 #16384 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Det virker som at kvinner som har ressurser til å «bevise» lidelsene sine med kosmetiske inngrep, er de som blir plukket opp og tatt mest seriøst av helsevesenet. Jeg har blitt nektet psykologhjelp på tredje året i fjor. Gikk til fastlegen i fjor og det kom fram at det er ikke noe de kan hjelpe meg med. Jeg er ikke syk nok. I fjor ble jeg hentet av ambulansen to ganger og så fikk jeg hå hjem etter en time. Da jeg var på ungdomsakutten var det de SE-typ pasientene som fikk mest og fortest oppfølging og mest respekt. Jeg ble der i to måneder og livet ble verre etter da. Helsevenset i Norge er ikke noe å skryte av. For mange blir ingonert eller overlatt til eg selv når dem seriøst burde fått et rom på sykehuset for tettere oppfølging av medisinske grunnlag. Jeg blir lei meg når du forteller din opplevelser. Det er synd at slike personer blir sett å hørt flest enn deg som virkelig trengte det. Men samtidig så plasserte du nå den gruppe i en bås uten å kunne garantere at dette er som forekommer på daglig basis. 3
MaleficentAurora Skrevet 15. februar 2020 #16385 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Xstrella skrev: Hvorfor spiller hun så på kropp og sex? Ser hun ikke det selv hvor teit og umodent det er? Bare fordi hele instagram florerer av halvnakne jenter/damer så skal det være greit? Jeg er så lei denne avkledningen. Kle av deg, posér som i playboy og få likes. Altså kvinner blir ikke tatt seriøst da. Var en periode der hun ikke kledde av seg. Da så jeg at hun fikk mindre likes og mistet følgere. Hun går etter hva følgere vil ha fra henne, og ikke hva hun selv vil gi dem. 3
Gjest Xstrella Skrevet 15. februar 2020 #16386 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Var en periode der hun ikke kledde av seg. Da så jeg at hun fikk mindre likes og mistet følgere. Hun går etter hva følgere vil ha fra henne, og ikke hva hun selv vil gi dem. Påkledde får da likes de og. Vi må slutte med dette likes greiene. Fjern det heller. Vet om unge jenter som gråter seg i søvn pga for få likes. De sletter bildet og legger så ut et dristigere. De tenker ikke at familie, venner, lærere, kollegaer også ser bildet. Det blir negativ snakk om sånt.
MaleficentAurora Skrevet 15. februar 2020 #16387 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Xstrella skrev: Påkledde får da likes de og. Vi må slutte med dette likes greiene. Fjern det heller. Vet om unge jenter som gråter seg i søvn pga for få likes. De sletter bildet og legger så ut et dristigere. De tenker ikke at familie, venner, lærere, kollegaer også ser bildet. Det blir negativ snakk om sånt. Dette var en uttalser hun selv kom via IG story som jeg dessverre ikke får lagt til som en dokumentasjon. Selvsagt får de det. Men hun er så opphengt av dette amerikanske holding i sosiale medier, at hun glemmer at hun ikke er en av dem. Likes har forsvunnet fra mange. Om det har komment opptimalt til Norge vet jeg ikke. 4
Gjest this_is_she Skrevet 15. februar 2020 #16388 Skrevet 15. februar 2020 Hun opererer seg ikke lenger fordi hun er misfornøyd med det gud ga henne, hun opererer seg for å rette opp i det som allerede er operert. Hun kommer aldri til å bli mett og det kommer alltid til å være en ny operasjon som venter. Det virker som at hun nå gjemmer seg bak at det er ok å operere videre så lenge hun gir inntrykk av at hun angrer på en operasjon. Jeg så faren på Dagsnytt 18 her om dagen og på meg virker det som han innerst inne er enig med de som mener at dette har gått altfor langt nå, men han er en far som beskytter datteren sin. Han klarer ikke å svare for seg når kritikerne stiller han til veggs og blir nærmest fremstilt som pådriveren for operasjoner og andre ting rundt henne og det må jeg si jeg får litt vondt av. Men hun har et hav av muligheter. Det er mange gode sider ved henne også, hvorfor ikke livnære seg på noe av det hun brenner for? Jeg hadde slettet alt av sosiale medier hvis jeg var henne. Det nytter ikke å si "ikke gjør dette, barn" i det ene øyeblikket og så poste ut bilde av en struttende rumpe full av plastikk i det neste øyeblikket når du har tusenvis av følgere.
Era Vulgaris Skrevet 15. februar 2020 #16389 Skrevet 15. februar 2020 13 timer siden, xxx123 skrev: På en måte er det egentlig bra for andre jenter og kvinner å se at man ikke alltid ser bedre ut av kosmetiske inngrep! Det er litt ironisk, at botoxen som skal gjør man ser yngre ut, faktisk gjør at SE ser mye eldre ut😅 Det samme tenkte jeg da jeg så de nyeste bildene/snap`ene av henne (følger henne ikke, men får henne opp i feeden), at hun ser betraktelig eldre ut enn sine 25 år. Det kan umulig være hensikten med alle disse inngrepene. Selv jeg, som kunne vært mora hennes, ser faktisk freshere ut enn henne. Det hele er jo bare et trist skue. 11
anon15 Skrevet 15. februar 2020 #16390 Skrevet 15. februar 2020 Denne kommentaren i Dagsavisen ga en interessant vinkling på dette med å ha pappa som talsperson. "Hva om alle sender et familiemedlem?" 21
Gjest Bloggleseren Skrevet 15. februar 2020 #16391 Skrevet 15. februar 2020 (endret) 23 minutter siden, this_is_she said: Jeg hadde slettet alt av sosiale medier hvis jeg var henne. Det nytter ikke å si "ikke gjør dette, barn" i det ene øyeblikket og så poste ut bilde av en struttende rumpe full av plastikk i det neste øyeblikket når du har tusenvis av følgere. Det er nok det lureste hun kunne ha gjort, før det går helt galt med alle operasjonene. Det er svært farlig å legge seg under full narkose, og hun gjør det flere ganger i året uten at det er medisinske behov. Det er dømt til å gå galt til slutt hvis ikke hun klarer å stoppe. Og det er nettopp det som gjør meg så betenkt med pappa Isachsen. Han har gjort seg økonomisk avhengig av at datteren fortsetter å hausse opp sin tilstedeværelse i sosiale medier, selv om det ikke kan være så mye tvil om at psyken hennes ikke har godt av at hun skal livnære seg på å promotere utseendet sitt. Greier pappa Isachsen i det hele tatt lenger å se om de rådene han gir datteren virkelig er motivert ut fra hva som er best for henne, eller om han styres av behov for å sikre økonomien til seg og familien? Det er svært betenkelig at han tar ut en årslønn på kr 800 000 (som er høy lønn i Harstad) fra firmaet hennes og dermed er blitt helt avhengig av henne. Fedre som pimper ut sårbare døtre for cash er virkelig siste sort. Null respekt herfra. Endret 15. februar 2020 av Bloggleseren skrivefeil
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. februar 2020 #16392 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, anon15 skrev: Denne kommentaren i Dagsavisen ga en interessant vinkling på dette med å ha pappa som talsperson. "Hva om alle sender et familiemedlem?" Den var faktisk morsom, tenker på diskusjonen vi hadde om SE og om faren hennes er inhabil.
Gjest this_is_she Skrevet 15. februar 2020 #16393 Skrevet 15. februar 2020 10 minutter siden, Bloggleseren said: Det er nok det lureste hun kunne ha gjort, før det går helt galt med alle operasjonene. Det er svært farlig å legge seg under full narkose, og hun gjør det flere ganger i året uten at det er medisinske behov. Det er dømt til å gå galt til slutt hvis ikke hun klarer å stoppe. Og det er nettopp det som gjør meg så betenkt med pappa Isachsen. Han har gjort seg økonomisk avhengig av at datteren fortsetter å hausse opp sin tilstedeværelse i sosiale medier, selv om det ikke kan være så mye tvil om at psyken hennes ikke har godt av at hun skal livnære seg på å promotere utseendet sitt. Greier pappa Isachsen i det hele tatt lenger å se om de rådene han gir datteren virkelig er motivert ut fra hva som er best for henne, eller om han styres av behov for å sikre økonomien til seg og familien? Det er svært betenkelig at han tar ut en årslønn på kr 800 000 (som er høy lønn i Harstad) fra firmaet hennes og dermed er blitt helt avhengig av henne. Fedre som pimper ut sårbare døtre for cash er virkelig siste sort. Null respekt herfra. Godt poeng, jeg er enig med deg
Gjest Jegserdeg Skrevet 15. februar 2020 #16394 Skrevet 15. februar 2020 5 timer siden, Bloggleseren skrev: Det er nok det lureste hun kunne ha gjort, før det går helt galt med alle operasjonene. Det er svært farlig å legge seg under full narkose, og hun gjør det flere ganger i året uten at det er medisinske behov. Det er dømt til å gå galt til slutt hvis ikke hun klarer å stoppe. Og det er nettopp det som gjør meg så betenkt med pappa Isachsen. Han har gjort seg økonomisk avhengig av at datteren fortsetter å hausse opp sin tilstedeværelse i sosiale medier, selv om det ikke kan være så mye tvil om at psyken hennes ikke har godt av at hun skal livnære seg på å promotere utseendet sitt. Greier pappa Isachsen i det hele tatt lenger å se om de rådene han gir datteren virkelig er motivert ut fra hva som er best for henne, eller om han styres av behov for å sikre økonomien til seg og familien? Det er svært betenkelig at han tar ut en årslønn på kr 800 000 (som er høy lønn i Harstad) fra firmaet hennes og dermed er blitt helt avhengig av henne. Fedre som pimper ut sårbare døtre for cash er virkelig siste sort. Null respekt herfra. Om det går galt, så gjorde hun noe hun elsket som hun (vennen) sa og dem flirte godt av😉
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. februar 2020 #16395 Skrevet 16. februar 2020 (endret) Anbefales https://www.nrk.no/video/6cc95500-9379-46db-afcf-94e7712ebbed (obs satire). Endret 16. februar 2020 av lillesnøfnugg
LittleBabyNothing Skrevet 16. februar 2020 #16396 Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Anbefales https://www.nrk.no/video/6cc95500-9379-46db-afcf-94e7712ebbed Mamma til Bent haha 7
filifjonka Skrevet 16. februar 2020 #16397 Skrevet 16. februar 2020 10 hours ago, lillesnøfnugg said: Anbefales https://www.nrk.no/video/6cc95500-9379-46db-afcf-94e7712ebbed Herremin, du store, utrolig... 2
MaleficentAurora Skrevet 16. februar 2020 #16398 Skrevet 16. februar 2020 13 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Anbefales https://www.nrk.no/video/6cc95500-9379-46db-afcf-94e7712ebbed (obs satire). Nå begynner det virkelig å bli for dumt når familiemedlemmene til SE og Kristin G begynner og krangler🤦♀️ 2
LittleBabyNothing Skrevet 16. februar 2020 #16399 Skrevet 16. februar 2020 (endret) 24 minutter siden, Uglesjel skrev: Nå begynner det virkelig å bli for dumt når familiemedlemmene til SE og Kristin G begynner og krangler🤦♀️ Det var vel bare skuespillere ikke sant? Jeg vet det er tull uansett. edit; ja, jeg forstår de er skuespillere. Sjekket navnene. Endret 16. februar 2020 av LittleBabyNothing 5
MaleficentAurora Skrevet 16. februar 2020 #16400 Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, LittleBabyNothing skrev: Det var vel bare skuespillere ikke sant? Jeg vet det er tull uansett. Aner ikke. Jeg bet meg ikke merke i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå