Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Isild skrev:

Trist å se at man ikke kan være kritiske til den indirekte promoteringen av plastiske operasjoner for tenk om hun som tjener millioner av kroner i året på å gjøre business av det blir lei seg??, tenk om hun faktisk blir så lei seg at:  "Husk hva som skjedde 1. Juledag" (den var både upassende, respektløs ovenfor familien og lavmål) 

Med indirekte promotering av plastisk kirurgi så mener jeg at det er helt klart at frontfiguren i firmaet bruker den "kirurgisk konstruerte" kroppen til å selge ting. Det er kropp, kropp og kropp det går i -det kan man ikke komme forbi. Det er fakta. Hun opererer den for å bli mer fornøyd, og jo mer fornøyd hun blir etter operasjoner - jo mer viser hun den frem og bruker den i salg av produkter. Gjerne skjønnhetsprodukter og sexy klær. 

Jeg respekterer at folk liker det,  men jeg syns de som liker det skal respektere at andre syns det er en farlig utvikling ift påvirkning av og reklamering mot ungdommene våre.

Henne som privatperson har jeg ingenting imot, tvert imot hadde jeg sikkert lært masse og forstått ting jeg ikke forstår nå hvis hun hadde forklart behovet for å forandre seg hele tiden. 

Men, det ser ut til at det er Isabel Raad som blir influenceren som gjør det. Og takk til Isabel for det. 

Raad har fått enormt mye respekt etter hun støttet KG og stilte opp i debatt. Det kan man også se på flertallet hennes har økt. Hun er nå mer aktiv på IG og legger ut oftere på IG story enn før. Selv så har jeg fått enda mer respekt for Raad som sa det som det er. Hadde SE klart å gjøre det samme så ville hun ha fått enormt mye respekt også. Men neida.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, J.. skrev:

Kylie fikk nok forsiden fordi hun er Kylie.

SE er jo FirstPrice varianten av henne..

Var ille nok at hun landet forsiden av FHM som 18åring..

Å være hvilken som helst variant av Kylie Jenner er helt krise.

Skrevet
3 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Sammenligner ikke. Syns at man skal være snille med hverandre. Slutt å vri på ting så ut av dimensjoner.

Sier personen som sammenligner Aris sykdom med kritikk mot en en millionbedrift. 

• Liker 33
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
7 minutter siden, Birdo skrev:

Sier personen som sammenligner Aris sykdom med kritikk mot en en millionbedrift. 

🏼💯

Skrevet
3 timer siden, Lirah skrev:

Perfekt eksempel på bodyshaming. Slikt som dette forsøpler tråden så til de grader. Kropp er kropp, uansett. Har lyst å legge til at du burde skamme deg, men det er vell brukerangrep....... 

Hvorfor er det bodyshaming å si at noen som har operert brystene, rumpa, hoftene, nesen og kjeven, har brukt store doser fillers og andre oppstramminger + har tatt hodebunns- og leppetatovering (og helt sikkert mer jeg ikke kommer på) har betalt for kroppen sin?
Det er jo betalt for, og kommer verken av talent eller er naturlig?

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

Raad har fått enormt mye respekt etter hun støttet KG og stilte opp i debatt. Det kan man også se på flertallet hennes har økt. Hun er nå mer aktiv på IG og legger ut oftere på IG story enn før. Selv så har jeg fått enda mer respekt for Raad som sa det som det er. Hadde SE klart å gjøre det samme så ville hun ha fått enormt mye respekt også. Men neida.

Raad har vel operert det som kan opereres og anser seg som ferdig.  Det er lett da og si at man angrer på at man brukte operasjonene, dysmorfobien og kroppshysteriet til fordel for seg selv, klikkbait og letttjent cash. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, korallrev skrev:

Hvorfor er det bodyshaming å si at noen som har operert brystene, rumpa, hoftene, nesen og kjeven, har brukt store doser fillers og andre oppstramminger + har tatt hodebunns- og leppetatovering (og helt sikkert mer jeg ikke kommer på) har betalt for kroppen sin?
Det er jo betalt for, og kommer verken av talent eller er naturlig?

Kan du ikke lese? Hun skriver følgende; 

"Hvorfor er hun selvdigger? Hvorfor gidder sånne folk å vise seg frem og hevde seg over andre hele tiden? 

Hun har jo betalt for halve kroppen sin. Det er hverken talent eller natur."

"Sånne folk", altså folk som operer seg, skal visst ikke vise seg frem. I dette tilfellet Sophie Elise, fordi hun har "betalt for halve kroppen sin". Hva så om det ikke kommer av talent(????), hva så om det ikke er naturlig? Kropp er kropp likevel! 

Skrevet (endret)
11 timer siden, Apocalypte skrev:

Raad har vel operert det som kan opereres og anser seg som ferdig.  Det er lett da og si at man angrer på at man brukte operasjonene, dysmorfobien og kroppshysteriet til fordel for seg selv, klikkbait og letttjent cash. 

Joda men hun hørte på leserne sine til slutt å med å ikke legge ut om det. Der er forskjellen på henne og SE.

Endret av Uglesjel
  • Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, Uglesjel skrev:

Joda men hun hørte på leserne sine til slutt å sluttet med å øegge ut om det. Der er forskjellen på henne og SE.

Enig, og ikke minst så sier hun offentlig at hun forstår at det hun gjorde var feil. 

• Liker 9
Gjest Mocchhaa
Skrevet
3 hours ago, Lirah said:

Hva så? Å snakke nedlatende om andres kropper er ikke greit, enten de har operert seg eller ikke. Det er nok av kvinner som hater kvinner og kvinner som snakker stygt om kvinner! Vi er så jævla stygge med hverandre at jeg vil kaste opp noen ganger. Ja og amen til konstruktiv kritikk og skepsis og konfrontasjon ved dårlig oppførsel og business og den slags ting. Men å gjøre narr av andres kropper, si stygge ting bare for å være slem og heve seg selv, fordi man selv tror man er så mye bedre fordi man ikke har operert seg mens andre har det..... Nei, vet du hva. Jeg blir ekstremt provosert, kjenner jeg. 

Ikke glem at det er en bedrift! Det forandrer hele saken. 

Jeg føler "det er en bedrift" er unnskyldningen folk her bruker for og kunne si AKKURAT hva dem tenker og føler. Og ikke motsatt. Hadde folk kunne diskutert SE uten og nevne utseendet og hvem hun er som person (legge til karakteristikker man ikke har peil på) men heller hva slags signal bloggen hennes sender, så hadde jeg holdt helt kjeft. 

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Ikke glem at Sophie Elise AS tjener penger på å selge. Selge kroppen til Sofie, ærlig talt. En bedrift må være beredt på å få kritikk for produktet det selger. Sånn kan det være.

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 timer siden, Mocchhaa skrev:

Jeg føler "det er en bedrift" er unnskyldningen folk her bruker for og kunne si AKKURAT hva dem tenker og føler. Og ikke motsatt. Hadde folk kunne diskutert SE uten og nevne utseendet og hvem hun er som person (legge til karakteristikker man ikke har peil på) men heller hva slags signal bloggen hennes sender, så hadde jeg holdt helt kjeft. 

Man trenger virkelig ikke å ha en unnskyldning for å diskutere utseende til denne bedriften SE. Hun bruker utseende for å selge produkter! Er det virkelig så vanskelig å forstå?? Her med nyoperert brystparti blant annet.

5F83D4BB-663D-49A0-8BA2-16A25741998F.jpeg

Skrevet (endret)
3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Man trenger virkelig ikke å ha en unnskyldning for å diskutere utseende til denne bedriften SE. Hun bruker utseende for å selge produkter! Er det virkelig så vanskelig å forstå?? Her med nyoperert brystparti blant annet.

5F83D4BB-663D-49A0-8BA2-16A25741998F.jpeg

Ansiktet er veldig ugjenkjennlig her? Har det skjedd noe nytt?

Endret av Castor Troy
  • Liker 10
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Minner litt om Kimber i serien Nip/Tuck 

Endret av MadameDeRosa
Skrevet
8 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Minner litt om Kimber i serien Nip/Tuck 

Ja! En av mine favorittserier. Hadde binge med alle 6 sesongene i fjor 😍

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
25 minutter siden, Castor Troy skrev:

Ja! En av mine favorittserier. Hadde binge med alle 6 sesongene i fjor 😍

En av de bedre👍🏻 Har hele på DVD 😻

Skrevet
6 timer siden, Castor Troy skrev:

Ansiktet er veldig ugjenkjennlig her? Har det skjedd noe nytt?

Ja,det er noe rart med munnen/tennene..

Også en real dose facetune.

Er ikke dette ansiktet man møter om man går på henne på gata,kan man si..

• Liker 9
Skrevet
11 timer siden, Mocchhaa skrev:

Syns det er veldig lite innafor å kategorisere hennes kropp som en bedrift, for å si det sånn. Det er kun en unnskyldning for å slenge dritt om en ung kvinnes kropp, og på toppen av det hele har hun gjort mange operasjoner så da er det enda mer greit å slenge dritt, fordi når man tukler med kroppen og ikke er 100% naturlig så er det fullt lovlig å være stygg i kjeften og snakke nedlatende om andre..... For en syk logikk.

Skrevet
1 time siden, Lirah skrev:

Syns det er veldig lite innafor å kategorisere hennes kropp som en bedrift, for å si det sånn. Det er kun en unnskyldning for å slenge dritt om en ung kvinnes kropp, og på toppen av det hele har hun gjort mange operasjoner så da er det enda mer greit å slenge dritt, fordi når man tukler med kroppen og ikke er 100% naturlig så er det fullt lovlig å være stygg i kjeften og snakke nedlatende om andre..... For en syk logikk.

Kroppen er jo bedriften hennes med at det er den som vises 24/7 fram i sosiale medier. Er bare å ta en titt innom IG story og snap så vil du se hva du ser mest av. Det er ikke av hjemmet, mat hun liker, siste nytt av sminke eller nytt prosjekt. Nei det er kroppen og ansiktet som blir presset oppi kameraet. 

• Liker 16
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...