Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feil

Endret av Fjugur
Feil
Skrevet (endret)

Så nettopp instastoryen og lurer litt på hva det egentlig var jeg så. Skjønte at hun tekstmessig annonserer for et klesfirma i starten, men ble forvirret over all beinviftingen liggende på et gulvteppe, og alt kamerafokuset på fjeset og rumpa når hun skal selge klær for annonsør. På noe som skal ligne engelsk mumling? Så er det plutselig gamle filmer med klær fra samme merket, akkompagnert med alkoholholdig drikke og strenende over en innbilt catwalk. Treningstøyet bruker hun visstnok til yoga og løping, men jeg sliter faktisk med tanken på hvordan tyngdekraften vil påvirke en løpende rumpe med digre silikonimplantater uten en slags form for støttetruse slik som med silikonimplantater i bryst og støttebh. Implantater bør sikres når man hopper og løper rundt. Deretter følger flere selfies i rekkefølge med noe jeg tror er "dype tanker" i liten skrift man ikke rekker å lese, og en slags hyllest til skuespilleren Phoenix. Hva i huleste var dette?

Artikkelen til Anki Gerhardsen fikk nettopp en ny betydning, og jeg er åpenbart for gammel til å se på SEs adferd som annet enn reinspikka selvdigging og tull gone industri, som dessverre påvirker en haug med unge, sårbare mennesker uansett hvor tåpelig denne salgstaktikken fremstår for meg.

Tilføyer at jeg ikke forstår hvordan det er mulig å selge noe med slik absurd adferd, og savner å se mannlige bedriftseiere som Kamprad (Ikea), Kjos (Norwegian), Simen Staalnacke og Finn Scjøll blant andre, bygge opp egne merkevarer med samme type adferd. Eller andre, mannlige influensere/selgere for den saks skyld.

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/BRB5R0/naar-kvinner-staar-bak-makten-blir-journalistene-mildere-stemt-anki-gerhardsen

Endret av Revenge o'Cavatina
Tilføyelse
  • Liker 28
Skrevet
48 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Så nettopp instastoryen og lurer litt på hva det egentlig var jeg så. Skjønte at hun tekstmessig annonserer for et klesfirma i starten, men ble forvirret over all beinviftingen liggende på et gulvteppe, og alt kamerafokuset på fjeset og rumpa når hun skal selge klær for annonsør. På noe som skal ligne engelsk mumling? Så er det plutselig gamle filmer med klær fra samme merket, akkompagnert med alkoholholdig drikke og strenende over en innbilt catwalk. Treningstøyet bruker hun visstnok til yoga og løping, men jeg sliter faktisk med tanken på hvordan tyngdekraften vil påvirke en løpende rumpe med digre silikonimplantater uten en slags form for støttetruse slik som med silikonimplantater i bryst og støttebh. Implantater bør sikres når man hopper og løper rundt. Deretter flere selfies i rekkefølge med noe jeg tror er "dype tanker" i liten skrift man ikke rekker å lese, og en slags hyllest til skuespilleren Phoenix. Hva i huleste var dette?

Artikkelen til Anki Gerhardsen fikk nettopp en ny betydning, og jeg er åpenbart for gammel til å se på SEs adferd som annet enn tull som har blitt til idustri som dessverre påvirker en haug med unge, sårbare mennesker.

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/BRB5R0/naar-kvinner-staar-bak-makten-blir-journalistene-mildere-stemt-anki-gerhardsen

Hallloooo vet du ikke at brystimplantater funker som en innbygd BH?!?!!? Det sliter jo ikke på kroppen i det hele tatt...

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Så nettopp instastoryen og lurer litt på hva det egentlig var jeg så. Skjønte at hun tekstmessig annonserer for et klesfirma i starten, men ble forvirret over all beinviftingen liggende på et gulvteppe, og alt kamerafokuset på fjeset og rumpa når hun skal selge klær for annonsør. På noe som skal ligne engelsk mumling? Så er det plutselig gamle filmer med klær fra samme merket, akkompagnert med alkoholholdig drikke og strenende over en innbilt catwalk. Treningstøyet bruker hun visstnok til yoga og løping, men jeg sliter faktisk med tanken på hvordan tyngdekraften vil påvirke en løpende rumpe med digre silikonimplantater uten en slags form for støttetruse slik som med silikonimplantater i bryst og støttebh. Implantater bør sikres når man hopper og løper rundt. Deretter følger flere selfies i rekkefølge med noe jeg tror er "dype tanker" i liten skrift man ikke rekker å lese, og en slags hyllest til skuespilleren Phoenix. Hva i huleste var dette?

Artikkelen til Anki Gerhardsen fikk nettopp en ny betydning, og jeg er åpenbart for gammel til å se på SEs adferd som annet enn reinspikka selvdigging og tull gone industri, som dessverre påvirker en haug med unge, sårbare mennesker uansett hvor tåpelig denne salgstaktikken fremstår for meg.

Tilføyer at jeg ikke forstår hvordan det er mulig å selge noe med slik absurd adferd, og savner å se mannlige bedriftseiere som Kamprad (Ikea), Kjos (Norwegian), Simen Staalnacke og Finn Scjøll blant andre, bygge opp egne merkevarer med samme type adferd. Eller andre, mannlige influensere/selgere for den saks skyld.

Jeg sliter veldig med å tro på at hun trener yoga og løper. Jeg tror SE kun «trener yoga» når det er kamera i nærheten. 

og jeg er enig med deg i forhold til støtte. Jeg har selv brystimplantater og når jeg løper med dårlig støtte så holder jeg på puppene mine 😄 de er ikke veldig store, men det hopper ganske greit hvis ikke noe holder de godt på plass. Tenk så store de implantatene i stumpen er 😳 det må være fælt å løpe med. 
Jeg er sikker på at hun vil få problemer med kroppen pga disse implantatene. Tenker at bare med det man gjør i hverdagen må implantatene føre til en enorm belastning på kroppen hennes. 

Også lurer jeg... man kan vel få kapsling i implantat bak og? Tenk så sykt vondt det må være. Ved kapsling i bryst kan man unngå å ligge på magen, men man kan ikke akkurat unngå å sitte 🙄

• Liker 19
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
Akkurat nå, Missy1 skrev:

Jeg sliter veldig med å tro på at hun trener yoga og løper. Jeg tror SE kun «trener yoga» når det er kamera i nærheten. 

og jeg er enig med deg i forhold til støtte. Jeg har selv brystimplantater og når jeg løper med dårlig støtte så holder jeg på puppene mine 😄 de er ikke veldig store, men det hopper ganske greit hvis ikke noe holder de godt på plass. Tenk så store de implantatene i stumpen er 😳 det må være fælt å løpe med. 
Jeg er sikker på at hun vil få problemer med kroppen pga disse implantatene. Tenker at bare med det man gjør i hverdagen må implantatene føre til en enorm belastning på kroppen hennes. 

Også lurer jeg... man kan vel få kapsling i implantat bak og? Tenk så sykt vondt det må være. Ved kapsling i bryst kan man unngå å ligge på magen, men man kan ikke akkurat unngå å sitte 🙄

Jeg har ikke implantater noen sted, og tro meg..ingen løping skjer uten støtte.

Skrevet
5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg har ikke implantater noen sted, og tro meg..ingen løping skjer uten støtte.

😂😂 ser den. Men tenk implantatet er i tillegg til eget fett og vev. To klumper som hopper inni puppen. Tenk å løpe med den følelsen både foran og bak 😳

• Liker 12
Skrevet

Et bryst kan man ikke trene større, men det kan man definivt gjøre med rumpa forutsatt at man trener og spiser nettopp for å få rumpa større. Da følger gjerne flatterende lår og flat midje naturlig med. Det koster ikke mer enn månedspris på treningssenter, eventuelt timer for veiledning av PT, egeninnsats og progresjon, riktig kost, samt minimum et halvt års tid. Og rumpa trenger ikke et støtteapparat når det nettopp er muskulaturen som er opptrent. Men det er klart det går fortere med en operasjon, selv om resultatet gjerne ser rart ut når resten av kroppen ikke henger med. Personlig kaller jeg rumpeoperasjoner à la influenser for risikofylt latskap, og virkningen av tyngdekraften ser vi vel om noen år. Gjerne før det er tid for å skifte ut implantatene. Implantater har gjerne livstidsgaranti, det har dessverre ikke kroppen som gjerne reagerer på fremmedlegemer over tid. Da blir det nok litt vanskeligere å selge treningstøy med rabattkode.

• Liker 19
Skrevet
43 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Et bryst kan man ikke trene større, men det kan man definivt gjøre med rumpa forutsatt at man trener og spiser nettopp for å få rumpa større. Da følger gjerne flatterende lår og flat midje naturlig med. Det koster ikke mer enn månedspris på treningssenter, eventuelt timer for veiledning av PT, egeninnsats og progresjon, riktig kost, samt minimum et halvt års tid. Og rumpa trenger ikke et støtteapparat når det nettopp er muskulaturen som er opptrent. Men det er klart det går fortere med en operasjon, selv om resultatet gjerne ser rart ut når resten av kroppen ikke henger med. Personlig kaller jeg rumpeoperasjoner à la influenser for risikofylt latskap, og virkningen av tyngdekraften ser vi vel om noen år. Gjerne før det er tid for å skifte ut implantatene. Implantater har gjerne livstidsgaranti, det har dessverre ikke kroppen som gjerne reagerer på fremmedlegemer over tid. Da blir det nok litt vanskeligere å selge treningstøy med rabattkode.

Man kan trene like bra hjemme uten tungt utstyr. Det har jeg gjort tidligere.

• Liker 2
Skrevet

Nå prøver hun å fiske etter fotoshoot med Playboy på instastory.. 

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Lundii skrev:

Nå prøver hun å fiske etter fotoshoot med Playboy på instastory.. 

Såg på instagrammen til Playboy, og damene der var slanke/normale og tilsynelatende naturlige, hadde inntrykk av at Playboy avbildet modeller sånn som FHM😅

• Liker 4
Gjest Gul_gul
Skrevet
7 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

Så nettopp instastoryen og lurer litt på hva det egentlig var jeg så. Skjønte at hun tekstmessig annonserer for et klesfirma i starten, men ble forvirret over all beinviftingen liggende på et gulvteppe, og alt kamerafokuset på fjeset og rumpa når hun skal selge klær for annonsør. (...)

Beklager for avsporing, men jeg leste dette tidligere i dag går, og nå klarer jeg ikke få bort "synet" av Kjos som ligger på gulvet og spreller sexy! Det kjører konstant på den indre videospilleren! 😂😂

Skrevet
6 minutter siden, Gul_gul skrev:

Beklager for avsporing, men jeg leste dette tidligere i dag går, og nå klarer jeg ikke få bort "synet" av Kjos som ligger på gulvet og spreller sexy! Det kjører konstant på den indre videospilleren! 😂😂

Unnskyld. Med det samme temaet er oppe lurer jeg på hvordan det ville sett ut om Kjos hadde tigget om å få brette seg lettkledd ut i et blad som Playboy for å styrke merkevaren sin. Komplett med kaninører og -rumpe.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Hun passer ikke til Playboy, ikke engang da de var på sitt mest heslige. På sen nittitall tidlig totusentall hadde cirka ni av tolv årlige Centerfolds brystimplantater. Og ja, jeg har telt. Har selv mange centerfolds fra sytti og åttitallet.  

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 7
Skrevet
7 timer siden, xxx123 skrev:

Såg på instagrammen til Playboy, og damene der var slanke/normale og tilsynelatende naturlige, hadde inntrykk av at Playboy avbildet modeller sånn som FHM😅

Si ikke det..

Kylie Jenner var jo forsidepike for de nå nettopp.

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, J.. skrev:

Si ikke det..

Kylie Jenner var jo forsidepike for de nå nettopp.

Kylie Jenner fikk nok jobben fordi Kim har vært calendergirl hos playboy for en god tid tilbake. Når noen i en familie har en fot inne, så er det null problem at resten av flokken får fri pass. At SE i det hele tror at hun har komment lengre med ny stuss og 2 støtdempere sier jo bare litt hvordan den dama tenker om seg selv. Og hva skal hun i playboy egentlig?  

• Liker 14
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Kylie Jenner fikk nok jobben fordi Kim har vært calendergirl hos playboy for en god tid tilbake. Når noen i en familie har en fot inne, så er det null problem at resten av flokken får fri pass. At SE i det hele tror at hun har komment lengre med ny stuss og 2 støtdempere sier jo bare litt hvordan den dama tenker om seg selv. Og hva skal hun i playboy egentlig?  

Kylie fikk nok forsiden fordi hun er Kylie.

SE er jo FirstPrice varianten av henne..

Var ille nok at hun landet forsiden av FHM som 18åring..

Endret av J..
  • Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Kylie fikk nok forsiden fordi hun er Kylie.

Å hun skulle vel det samme i Playboy som alle andre - vise hvor deilig hun er.

Hun fikk det pga hun er i familie med kim🤦‍♀️ kylie treng jo ikke jobbe seg opp når Kim allerede har tråkket vei til de fleste store navnene. 

Dama finnes ikke deilig i det hele tatt når alle vet sannheten om henne.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

Hun fikk det pga hun er i familie med kim🤦‍♀️ kylie treng jo ikke jobbe seg opp når Kim allerede har tråkket vei til de fleste store navnene. 

Dama finnes ikke deilig i det hele tatt når alle vet sannheten om henne.

Neppe.

Men det er uansett en annen/egen tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...