Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Klarer ikke se det. Det ser ut som et vanlig koselig babybilde.

Du må zoome... Eller sjekk ut direkte på Instagrammen til rcart_ 

Første bilde i feeden der er detaljbilde av babyen i bildet. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Ja huff av meg. Er det ikke hun som elsker og leser bøker da? Det er helt perfekt å gjøre når man tar tog.

Det er ikke alle som har tid til å sitte og humpe på et tog, som tar flere timer.

Skrevet
10 minutter siden, Honey Dew said:

Klarer ikke se det. Det ser ut som et vanlig koselig babybilde.

Da vil du ikke se. 

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, filifjonka skrev:

Da vil du ikke se. 

Jeg forsøker, men vet ikke hva jeg skal se etter.

Skrevet
7 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ja huff av meg. Er det ikke hun som elsker og leser bøker da? Det er helt perfekt å gjøre når man tar tog.

Men hun har jo fobi mot papir :rolleyes:

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Rosewood skrev:

Men hun har jo fobi mot papir :rolleyes:

Da skjønner jeg ikke hva hun skal med hel vegg med bøker hjemme da🤪

• Liker 7
Skrevet (endret)
7 timer siden, Honey Dew skrev:

Det er ikke alle som har tid til å sitte og humpe på et tog, som tar flere timer.

Hun har så god tid så. Har hun tid til å speile seg daglig foran kameraet eller speilet,  så har hun tid til å sitte på sin LA stuss til Stockholm🙄

Endret av Uglesjel
  • Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Aricia skrev:

Hvis man er fargeblind (dvs i bokstavelig forstand) vil det kunne være umulig å skjelne de rødrosa strekene fra den grå bakgrunnen. Vet ikke om Sophie Elise er det da, det bare slo meg.

https://fargeblind.no/fargeblind-test/ishihara

Det er noe vi ikke vet. Men hun hyller hvertfall bildet på helt feil grunnlag.

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Aricia skrev:

Hvis man er fargeblind (dvs i bokstavelig forstand) vil det kunne være umulig å skjelne de rødrosa strekene fra den grå bakgrunnen. Vet ikke om Sophie Elise er det da, det bare slo meg.

https://fargeblind.no/fargeblind-test/ishihara

Håper det,for hennes egen del.

Kan også legge til at Ikeabilde,på veggen i Bergen,har tøystykke for å dekke ræva.

Løfter man på den,så løfter man "kjolen" hennes slik hun gjør selv på det ekte bilde,der får vi se den svære slikonræva i all sin prakt,samt hjertetatoveringen på rumpa som egentlig har en R inni seg,har kunstneren skrevet inn "Me" istedet.

• Liker 21
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
3 timer siden, førstedamen skrev:

Du overtolker. Se skrev at det er gøy å være avbildet i bybildet i Bergen. 

Du leser ALT for mye i hennes ene setning. Litt flaut å se hvordan du overtolker. 

Det som er flaut er at SE og folk i kommentarfeltet ikke skjønner at bildet er «kritikk» eller et «stikk» til det psyke operasjonsregime SE fronter. Det er overhodet ikke flatterende for henne, og det skjønner man uten å overtolke. Alle forstår budskapet utenom hovedpersonen og de lettlurte følgerne hennes. Forøvrig er bildet veldig bra utført med gode poeng og detaljer.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Det som er flaut er at SE og folk i kommentarfeltet ikke skjønner at bildet er «kritikk» eller et «stikk» til det psyke operasjonsregime SE fronter. Det er overhodet ikke flatterende for henne, og det skjønner man uten å overtolke. Alle forstår budskapet utenom hovedpersonen og de lettlurte følgerne hennes.

Jepp!

• Liker 3
Gjest Gul_gul
Skrevet

Apropos ingenting... har hun helt lagt musikkkarrieren på hyllen, eller skal den gjenopplives nå hvor blogg og podd er nedlagt? 

Skrevet

Huff det kunstverket der gir henne bare flere ideer. 

Det er jo mye jobb og talent i det så klart. Gatekunst altså. 

Jeg hadde blitt kvalm om jeg måtte gå forbi det hver dag. 

• Liker 5
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
førstedamen skrev (På 6.2.2020 den 7.46):

Så fordi meningen med bildene er endret av kunstneren så får ikke SE synes at det er kult? Hun skriver jo ikke mer enn det om bildet. 

Når .

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Plannergirl
Skrevet
35 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Når en kunstner sier noe med kunst så er det kult, men når en blogger sier det samme med ord så er det mobbing. Jadda, det gir vist mening i bare SE' hode. 🤣

Det er jo fordi kunst har en viss status. Denne holdningen har SE hatt i mange år. 

Skrevet
44 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jeg hadde blitt kvalm om jeg måtte gå forbi det hver dag. 

Så bra.

Hele meningen med kunst er vel nettopp å vekke følelser og nysgjerrighet.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...