Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
52 minutter siden, Uglesjel skrev:

Og derfor kommenterte jeg som jeg gjorde lengre tilbake i tråden her. Hadde SE sett nøye og nærmere på bildet så ville hun ikke omtalt bildet med en hyllelse,  noe hun gjorde.

Det som er artig med akkurat det bilder, er at damen ikke likner på SE, men på en kjent svensk blogger, nemlig Alexandra Nilsson aka Kissie .)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, J.. skrev:

Så bra.

Hele meningen med kunst er vel nettopp å vekke følelser og nysgjerrighet.

Ehm jeg ble kvalm fordi jeg trodde det var en hyllest da jeg så det på hennes instagram. Så mye at jeg fikk lyst å sabotere greia.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Ehm jeg ble kvalm fordi jeg trodde det var en hyllest da jeg så det på hennes instagram. Så mye at jeg fikk lyst å sabotere greia.

Jeg gjentar mitt forrige svar - Så bra det vekker følelser i deg.

Det viser jo at kunstneren gjør noe riktig.

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det som er artig med akkurat det bilder, er at damen ikke likner på SE, men på en kjent svensk blogger, nemlig Alexandra Nilsson aka Kissie .)

Haha, der sier du noe

Skrevet
1 time siden, LittleBabyNothing skrev:

En ødelegger ikke andres kunstverk, uansett hvor upassende og stygt du måtte mene det er.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Syns likheten til SE er slående jeg.

Altså denne 2020-varianten av henne,nå da SE ikke engang selv ser ut som SE lenger..

Dama du nevner er jo en av forbildene hennes,kanskje en liten copy/paste hos kirurgene opp igjennom man kan "takke" likheten for.

• Liker 7
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Honey Dew skrev:

En ødelegger ikke andres kunstverk, uansett hvor upassende og stygt du måtte mene det er.

Jo det kan jeg, spesielt gatekunst. Og jeg kan igjen si det er en forbedring av jobben, uansett hvor stygt andre synes det er.

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Uglesjel skrev:

《Maleriet med navnet «Altarpiece New» laget av kunstneren RC bruker bilder fra den offentlige Instagram-kontoen til den mest produktive unge kvinnelige påvirkeren i Norge i dag - Sophie Elise.

Ved å legge element til bildene, endrer kunstneren innholdet, og gir dermed bildene ny mening.  Transformerende mening til spørsmål og kommentarer om hva slike narsissistiske, hyper-seksualiserte og produserte kropper gjør med oss som samfunn og enkeltpersoner.》

Ingen tvil om at SE ikke har klikket seg innpå siden og lest teksten. Bildet er ikke et hyllet til henne. Budskapet til maleren kommer godt fram. Noe som gjør det pinlig at SE ikke skjønner.

Intensjonen bak bildet er det helt motsatte av en hyllest.  Hun skjønner det, SÅ stokk dum er hun ikke!

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg forsøker, men vet ikke hva jeg skal se etter.

Ser du virkelig ikke alle de rød strekene på ungen??

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Apocalypte skrev:

Intensjonen bak bildet er det helt motsatte av en hyllest.  Hun skjønner det, SÅ stokk dum er hun ikke!

Si ikke det

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jo det kan jeg, spesielt gatekunst. Og jeg kan igjen si det er en forbedring av jobben, uansett hvor stygt andre synes det er.

Jaja, hvis du vil bli anmeldt for hærverk, er det bare å fortsette.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Apocalypte skrev:

Ser du virkelig ikke alle de rød strekene på ungen??

Jo, jeg gjorde det til slutt.

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Veldig barnslig måte å vise at man er uenig på.

Men fint at bildene er postet på nett til evig tid,både før og etter det ble hengt ut offentlig da.

Så kan vi som setter pris på budskapet,fortsette med det.

• Liker 12
Skrevet
24 minutter siden, J.. skrev:

Veldig barnslig måte å vise at man er uenig på.

Men fint at bildene er postet på nett til evig tid,både før og etter det ble hengt ut offentlig da.

Så kan vi som setter pris på budskapet,fortsette med det.

Hva med den gatekunsten med Sylvi Listhaug? Den ble jo ødelagt.

Skrevet
1 time siden, Plannergirl skrev:

Det er jo fordi kunst har en viss status. Denne holdningen har SE hatt i mange år. 

Og alikevel klarer hun å skrive "Push Wagner" istedenfor PUSHWAGNER. Hun prøver så hardt å fremstå som noe hun aldri kommer til å bli, bruker tusenvis på kunstverk men klarer faen ikke skrive kunstnerens navn engang. Det er patetisk. 

• Liker 24
Gjest Plannergirl
Skrevet
1 minutt siden, DianaV skrev:

Og alikevel klarer hun å skrive "Push Wagner" istedenfor PUSHWAGNER. Hun prøver så hardt å fremstå som noe hun aldri kommer til å bli, bruker tusenvis på kunstverk men klarer faen ikke skrive kunstnerens navn engang. Det er patetisk. 

Helt enig. Jeg bare synes det er rart at alle her tror SE er helt blåst når det gjelder beskrivelsen av bildet. SE er helt gjennomsnittlig smart og har vist mange ganger at så lenge det er høystatus er negativ fremstilling god PR. Kunstverket viser jo SE som en enorm maktperson med stor samfunnspåvirkning, det kan hun tolke som suksess selv om det ikke «hyller» henne. F.eks. dette med debatten har lignende holdninger, der står hun stille og later som om hun er «for god» fordi det kommer brautende fra en kollega som ikke er like «suksessfull» som henne. 

Skrevet
1 minutt siden, Plannergirl skrev:

Helt enig. Jeg bare synes det er rart at alle her tror SE er helt blåst når det gjelder beskrivelsen av bildet. SE er helt gjennomsnittlig smart og har vist mange ganger at så lenge det er høystatus er negativ fremstilling god PR. Kunstverket viser jo SE som en enorm maktperson med stor samfunnspåvirkning, det kan hun tolke som suksess selv om det ikke «hyller» henne. F.eks. dette med debatten har lignende holdninger, der står hun stille og later som om hun er «for god» fordi det kommer brautende fra en kollega som ikke er like «suksessfull» som henne. 

Det er mange måter å være dum på,sier jeg bare.

Tror ikke hun har tatt seg bryet med å lese om eller faktisk se på bildene..

Da tror jeg hun selv hadde utdypet detaljene mer enn "hihi,se på meg! henger på en vegg i Bergen!".

• Liker 8
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
På 6.2.2020 den 18.07, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er jo tydelig at hun ikke forstår tanken bak bilde i det hele tatt. Og det er ikke spekulasjoner. Hun trur at ungen er hekta på SoMe og at det er tydeligvis budskapet i hennes hodet. Også kommer hun med en kommentar om at hun ville aldri ha latt sin 1 åring leke med mobil 🤣

Nettopp 👌🏻

Endret av Måne Rampelyset
Sitat ryddet for brudd på opphavsrett.
  • Liker 7
Skrevet (endret)
På 6.2.2020 den 18.07, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er jo tydelig at hun ikke forstår tanken bak bilde i det hele tatt. Og det er ikke spekulasjoner. Hun trur at ungen er hekta på SoMe og at det er tydeligvis budskapet i hennes hodet. Også kommer hun med en kommentar om at hun ville aldri ha latt sin 1 åring leke med mobil 🤣

ENDELIG noen som skjønte det jeg skrev litt lengre bak i tråden her👏

Endret av Måne Rampelyset
Sitatet ryddet for brudd på opphavsrett
  • Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...