MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #16241 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, J.. skrev: Neppe. Men det er uansett en annen/egen tråd. Uten Kim så ville ikke noen i den familie vært kjent for resten av verden. Imens SE jobber for å bli kjent, for hva da liksom. Hun kan like så greit flytte til LA og prøve seg. Ingen som får gratis gullegg fra gåsa. Den må man jobber seg opp til og ha de rette kontaktene. Noe SE ikke er i nærheten av. 3
Rosewood Skrevet 11. februar 2020 #16242 Skrevet 11. februar 2020 Jeg hørte akkurat på den siste episoden av Emilie Nereng sin podcast - «Foodies» hvor hun snakket med han Joakim ang. denne debatten med SE, KG og kroppspress. Noen andre som har hørt den? Jeg vet ikke helt hva jeg tenker.. Joakim er jo en av Sophie Elises beste venner så han kan vel egentlig ikke være helt objektiv, det er jo naturlig at man vil forsvare vennene sine. De mente iallefall at KG gikk altfor hardt ut, at de opplevde talen hennes som et personangrep og mobbing, det ble på en måte fokuset der da. At man selv må ta ansvar og unfollow folk man får dårlig selvfølelse av, og foreldrene må ta ansvar. Jeg kan være enig i det - men influenserne må jo ta ansvar de og, tenker jeg. Være bevisst på hva de legger ut hvilken målgruppe de har. De største influenserne har en enorm påvirkningskraft. Man trenger jo ikke engang å følge SE på Instagram for å få med seg alt som skjer rundt henne - jeg gjør ikke det - det blir jo skrevet om henne overalt. Hun er liksom overalt. Og ellers var det hvor sterk og tøff SE er som står for det hun mener, er så åpen og tør å gjøre alt det hun gjør. Ikke redd for å ytre sine politiske og samfunnskritiske meninger. Flashe pupp og sånn.. Og at tv2 ikke glorifiserte plastisk kirurgi fordi den episoden viste jo hvor forferdelig smertefullt det var, man ble jo ikke fristet til å operere seg akkurat. Ingenting om at hun fikk satt inn nye implantater og fikset hoftene. Jeg vet ikke helt jeg.. 😕 12
LittleBabyNothing Skrevet 11. februar 2020 #16243 Skrevet 11. februar 2020 (endret) På 11.2.2020 den 11.28, Uglesjel skrev: Uten Kim så ville ikke noen i den familie vært kjent for resten av verden. Imens SE jobber for å bli kjent, for hva da liksom. Hun kan like så greit flytte til LA og prøve seg. Ingen som får gratis gullegg fra gåsa. Den må man jobber seg opp til og ha de rette kontaktene. Noe SE ikke er i nærheten av. Det er faren som gjorde dem kjent. Han forsvarte OJ. Ellers er det Bruce Jenner som flyktet fra det ene til det andre. Endret 15. februar 2020 av LittleBabyNothing 4
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #16244 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 5 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Det er faren som gjorde dem kjent. Han forsvarte OJ. Ellers er det Bruce Jenner som flyktt fra det ene til det andre. Sexvidoen til Kim fikk henne fram i rampelyset. Hadde ikke Kriss Jenner overtalt Kim til å selge vidoen så ville ingen av dem ha vært der de er i dag. Kris bygget framtiden demmes på den lille skandalen til Kim. Og det er totalt uavhening av Robert Kardashian og Catlin aka Bruce Jenner. Det er forsatt uforståelig for hva SE skal gjøre på forsiden av playboy når ingen har kjenskap til hvem hun er eller familie historikk. Playboy plassere ikke hvem som helst som forsidepike. Endret 11. februar 2020 av Uglesjel 8
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. februar 2020 #16245 Skrevet 11. februar 2020 (endret) Uglesjel skrev (På 11.2.2020 den 11.58): Sexvidoen til Kim fikk henne fram i rampelyset. Hadde ikke Kriss Jenner overtalt Kim til å selge vidoen så ville ingen av dem ha vært der de er i dag. Kris bygget framtiden demmes på den lille skandalen til Kim. Og det er totalt uavhening av Robert Kardashian og Catlin aka Bruce Jenner. Det er forsatt uforståelig for hva SE skal gjøre på forsiden av playboy når ingen har kjenskap til hvem hun er eller familie historikk. Playboy plassere ikke hvem som helst som forsidepike. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #16246 Skrevet 11. februar 2020 8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Akkurat, og husk at Kim fikk en fot inn via Paris Hilton også. Og hva har PH også gjort? Jo, sexvideo som også ble ganske så kjent. Den satt standarden for hennes karakter i rampelyset, som en partyjente og hun har jo selv sagt at det bare var en karakter. Hun har brukt andre partyjenter for å få enda mer spalteplass. Kim og hele K-klanen har ikke gjort en dags ærlig arbeid i sitt liv for å komme dit de er i dag. De har kopiert andre, brukt andre mennesker (Paris Hilton) som springbrett for å komme seg inni rampelyset, solgt ræva si (sexvideo) og kroppen sin for å komme seg dit de er i dag. Kylie Jenner hadde vært en fjert i vinden i modellbransjen om familien hennes ikke var den de er. Om hun i det hele tatt hadde kommet seg inni modellbransjen er også et spørsmål. Hun hadde aldri skapt den bedriften hun har i dag, om hun ikke hadde hatt den familien hun har. For det koster mye penger å tjene så mye penger, og det krever kontakter for å i det hele tatt få starte opp en slik bedrift. Er det en, som jeg vet om, som virkelig har jobbet for bedriften sin, så er det Jeffree Star. Han startet som en nobody på myspace. Ja, han har så klart fått kontakter på veien som har hjulpet, men han hadde ingen rik familie som kunne låne han de første millionene for å starte opp. Han hadde ingen familie som kunne hjelpe han inni rampelyset. Han brukte også en karakter eller "persona" om du vil og han har spilt på sin unike karakter (den sinna, emo, alien freakshowet han var i starten og er til en viss grad nå også) osv. Men det han har gjort, er å skape den karakteren selv og ikke kopiert andre slik som Kim og SE har gjort. SE har gjort mye av det samme som Kim, Paris hilton etc. Hun har kopiert andre, blant annet Svenske bloggere back in the day. Hun er ikke en fantastisk forretningskvinne eller et talent. Hun kunne aldri ha tatt en random 16 år fra gata og hjulpet henne opp til topp bloggverden i dag, UTEN å bruke sine kontakter og seg selv, bare... guide henne med sin påståtte talent. Den 16 åringen hadde aldri kommet seg opp, fordi SE har ikke noe talent. Hun hadde flaks og hun gikk inn med et mål og jobbet med det målet. Hun lagde seg en karakter, hun kopierte Svenskene, prøvde å stå ut fra de andre ved å være så provoserende som overhode mulig og hun kom inn den gangen blogging var nytt. Det er faktisk ikke så vanskelig som man skal ha det til (den gang, i dag er noe helt annet, da kvalitet er en selvfølge og man er en av flere hundre tusen). SE har ingen talent innenfor det å verken produsere sminkeprodukter, hudprodukter eller selvbruningskrem, og hun kan heller ikke å designe klær slik som reelle artister gjør. Fordi hun tar sitt navn på andres produkter, verken mer eller mindre. Bare se på bøkene hennes det, det eneste hun faktisk skaper med sine egne hender. Og de suger for å si det mildt. Hun kunne aldri ha publisert en bok med falskt navn og fått den igjennom et forlag uten å bruke sitt navn. Aldri, fordi hun eier ikke talent i å skrive, selv om at hun selv kaller seg for en forfatter. Hun tror hun er som Kardashian folkene, fordi hun bevist kopierer dem. Men om hun hadde reist til Hollywood så hadde hun fått døren i trynet og en streng beskjed om at de trenger ikke henne, hun er ubrukelig der. Hun har absolutt ingenting å gi LA, ingen talent, ingenting og den kroppen hennes er det nå flere hundre tusen som har. For plastikkirurgi er så vanlig at det er ikke headline news andre steder enn i lille Norge. BIIINGO👏👏 Det at SE sammenligner seg med Kardashian er helt på tryne. Hun tar æren for noe hun ikke har jobbet med. Det er fluss av andre influenser som er mindre kjente enn henne å dermed gjør det større med sine egende merke. Og hvorfor selges Glød-tan hennes så bra? Jo fordi det selges på billig kjede og har ikke blitt lansert på en ordentlig måte. Det samme ang såkalte pysjen, undertøyet og alt annet vræl hun har prøvd seg på. Imens andre bygger bedriften sin opp med riktige materialer som faktisk synes og blir respektert av høyere forretningsfolk, fra det så blir det problematisk og skille Sophie Elise Isachsen og SE AS som privat person å forrettingskvinne. For det jeg ser er ei ung dame som tror at hun har nådd målene sine her i lille Norge. Og dermed skal hun bli vellykket i Amerika pga av en liten artkkel i dailymail. Hun er kjent for for alle de feile grunnlagene og ikke de riktige. I ene øyeblikket så skal hun redde dyrene både her å det. Så skal hun framheve veganer sin sak når hun ikke en gang kan gi følgerne sine en optimal oppskrift tips æ, enn kunn frossent mat som plasseres enten i micro eller stekeovnen. Og pang så skal hun "brøle" enda mer ut på den politiske dagsorden av alt å ingenting. Hun er ikke aktiv nok til å bli tatt seriøst på noe av det hun gjør. Hun er som en hare som hopper og spretter fra den ene prosjekten til den andre uten å gjør seg helt ferdig. 9
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #16247 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, Rosewood skrev: Jeg hørte akkurat på den siste episoden av Emilie Nereng sin podcast - «Foodies» hvor hun snakket med han Joakim ang. denne debatten med SE, KG og kroppspress. Noen andre som har hørt den? Jeg vet ikke helt hva jeg tenker.. Joakim er jo en av Sophie Elises beste venner så han kan vel egentlig ikke være helt objektiv, det er jo naturlig at man vil forsvare vennene sine. De mente iallefall at KG gikk altfor hardt ut, at de opplevde talen hennes som et personangrep og mobbing, det ble på en måte fokuset der da. At man selv må ta ansvar og unfollow folk man får dårlig selvfølelse av, og foreldrene må ta ansvar. Jeg kan være enig i det - men influenserne må jo ta ansvar de og, tenker jeg. Være bevisst på hva de legger ut hvilken målgruppe de har. De største influenserne har en enorm påvirkningskraft. Man trenger jo ikke engang å følge SE på Instagram for å få med seg alt som skjer rundt henne - jeg gjør ikke det - det blir jo skrevet om henne overalt. Hun er liksom overalt. Og ellers var det hvor sterk og tøff SE er som står for det hun mener, er så åpen og tør å gjøre alt det hun gjør. Ikke redd for å ytre sine politiske og samfunnskritiske meninger. Flashe pupp og sånn.. Og at tv2 ikke glorifiserte plastisk kirurgi fordi den episoden viste jo hvor forferdelig smertefullt det var, man ble jo ikke fristet til å operere seg akkurat. Ingenting om at hun fikk satt inn nye implantater og fikset hoftene. Jeg vet ikke helt jeg.. 😕 Ingen av de to er vel de smarteste knivene i skuffen??
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #16248 Skrevet 11. februar 2020 3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Ingen av de to er vel de smarteste knivene i skuffen?? Nope. Emilie dilter etter andres meninger. Og Joakim klarer ikke å skille mellom vennskap og viktigheten. 13
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. februar 2020 #16249 Skrevet 11. februar 2020 (endret) Uglesjel skrev (På 11.2.2020 den 12.53): BIIINGO👏👏 Det at SE sammenligner seg med Kardashian er helt på tryne. Hun tar æren for noe hun ikke har jobbet med. Det er fluss av andre influenser som er mindre kjente enn henne å dermed gjør det større med sine egende merke. Og hvorfor selges Glød-tan hennes så bra? Jo fordi det selges på billig kjede og har ikke blitt lansert på en ordentlig måte. Det samme ang såkalte pysjen, undertøyet og alt annet vræl hun har prøvd seg på. Imens andre bygger bedriften sin opp med riktige materialer som faktisk synes og blir respektert av høyere forretningsfolk, fra det så blir det problematisk og skille Sophie Elise Isachsen og SE AS som privat person å forrettingskvinne. For det jeg ser er ei ung dame som tror at hun har nådd målene sine her i lille Norge. Og dermed skal hun bli vellykket i Amerika pga av en liten artkkel i dailymail. Hun er kjent for for alle de feile grunnlagene og ikke de riktige. I ene øyeblikket så skal hun redde dyrene både her å det. Så skal hun framheve veganer sin sak når hun ikke en gang kan gi følgerne sine en optimal oppskrift tips æ, enn kunn frossent mat som plasseres enten i micro eller stekeovnen. Og pang så skal hun "brøle" enda mer ut på den politiske dagsorden av alt å ingenting. Hun er ikke aktiv nok til å bli tatt seriøst på noe av det hun gjør. Hun er som en hare som hopper og spretter fra den ene prosjekten til den andre uten å gjør seg helt ferdig. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #16250 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Helt enig. Hun har jo ingen reell bedrift. SE AS er jo en inntektskilde for alle andre rundt henne. Hun brukes til det hun er verdt; Å nå yngre mennesker som henger på nett. Jefree Star og Kylie Jenner er to uavhengige bedrifter som ikke trenger en tredjepart for å selge produktene sine. Produkter med deres navn, produkter de bestemmer over. Om Kylie ønsker at den rosa lippglossen skal hete Mons, så vil den hete Mons. Hun Trude fra markedsføringen har ingenting hun skulle ha sagt, hun kan sitte med tall som sier at ingen under 60 kjøper sminke som heter Mons, Truls eller Johnatan så økonomisk sett så må de holde seg unna de navnene. Men om Kylie ønsker at den skal hete Mons, så vil den hete det. Fordi det er hennes produkt, hun har det første og siste ordet. SE er en reklameplakat for en bedrift. Verken mer eller mindre. De kan lett gi hun tre alternativer også får hun peke på den hun synes er finest, men hun har så absolutt ikke det første, siste eller tredje, fjerde eller hundrede ordet i saken i det hele tatt. Hennes mening er som en fjert i vinden, totalt ubetydelig i prosessen av disse produktene som hun kaller for sitt eget. For det er ikke hennes produkter, selv om at hun føler hun er så viktig i prosessen. Hun fant opp navna på ferdig-produkter i skappel-samarbeidet. Hun har ikke designet genserne helt selv. Hun har ikke kommet med egen tegnet skisser for hvordan genserne skal se ut, men hun får det til å høres ut som at hun har gjort det. I serien så leker hun bedrifts-kvinne, altså.. de gir faen i SE' mening rundt kopi-skandalen, det er ikke hennes produkt. Hun svarte ikke pressen, bedriften hadde ikke gått konkurs om hun hadde logget av og dro på vinkurs med vennene sine. Hun var faktisk ikke så viktig som hun selv skulle ha det til. Det provoserer meg litt, for de unge uvitende vil jo se på henne som den nye Kylie. At hun faktisk har produsert og eier disse produktene. Ja, hun får nok komme med sin mening om hvordan de skal se ut. Men til syvende og sist så er det ikke hennes produkter og bedriften er de som bestemmer. Hun fikk det til å høres ut som at hun satt på toppen og delegerte ansvar for alle rundt henne, når fakta er at pappa tar seg av pressen og bedrift tar seg av alt annet. Jeg sier ikke at det er gøy å få navnet sitt på produkter. Det er det helt sikkert. Og jeg sier ikke at det ikke kan være noe å være glad for.. men hun får det til å høres så mye bedre og flottere ut enn det faktisk er, og det provoserer. For det er ikke sant i det hele tatt at hun har sin egen merke, sin egen kleskolleksjon etc. Hun har satt sitt navn på andres produkter, og det kan ikke sammenlignes med Kylie som eier sin egen bedrift. Håper egentlig hun drar til LA. For innen 1 år har gått så vil hun komme tilbake til lille Norge med halen mellom beina og innse at hun er faktisk ikke så stor og fantastisk som hun selv tror. Jeg er så enig med deg at jeg jadde trykket likes uttalige ganger. SE er absolutt ingen forretningskvinne når du ramser opp hva som skal til for få en fungerende bedrift med ansatte til å funke opptimalt. Hun har ingen ansatte som hun kan idemyldre med eller få innspill fra. Om hun hadde det så hadde nok de ansatte sluttet på svært kort tid pga hun gor god faen. At hun i det hele tatt fikk innpass i strikkekolleksjonen til Skappel er rett å slett pinlig. Hun har ikke gjort noe so. Helst. Man ser i sesong 3 at det er Skappel å medarbeiderne som sitter med papirene arbeidet og ikke SE. Hun nipper bare til en kopp og svarer ja eller nei. Hun gir andre småbedrifter dårlige rykter. Igrunn så tror jeg at hun er sjalu på mange av sine influenser kollegaer som fjør det 20 ganger så bedre enn henne. Dem selger ikke kroppen sin via likes for få produktene sine solgt. Dem promotere, reklamere på en skikkelig måte som får folk til og kjøpe. Når man ser en influenser som faktisk legger arbeid i produkter så får man lyst til å kjøpe å være en del av de som gir penger i kassen til den bedriften. Jeg finner det merkverdig at kvinner som SE ikke har mer vett mellom ørene enn det dem ser i speilet. For i LA så er det ikke bare å stille opp på første møtet og tror at nå vet hele Hollywood hvem du er. Nei, det må mer arbeid til enn så. Greit nok at hun spiller mye på dum og deilig, men hvor lenge skal hun framstille seg om ei ung pike med det "naturlige" når bloggen og serien hennes avslørt alt på null komma niks liksom. 7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. februar 2020 #16251 Skrevet 11. februar 2020 (endret) Uglesjel skrev (På 11.2.2020 den 13.26): Jeg er så enig med deg at jeg jadde trykket likes uttalige ganger. SE er absolutt ingen forretningskvinne når du ramser opp hva som skal til for få en fungerende bedrift med ansatte til å funke opptimalt. Hun har ingen ansatte som hun kan idemyldre med eller få innspill fra. Om hun hadde det så hadde nok de ansatte sluttet på svært kort tid pga hun gor god faen. At hun i det hele tatt fikk innpass i strikkekolleksjonen til Skappel er rett å slett pinlig. Hun har ikke gjort noe so. Helst. Man ser i sesong 3 at det er Skappel å medarbeiderne som sitter med papirene arbeidet og ikke SE. Hun nipper bare til en kopp og svarer ja eller nei. Hun gir andre småbedrifter dårlige rykter. Igrunn så tror jeg at hun er sjalu på mange av sine influenser kollegaer som fjør det 20 ganger så bedre enn henne. Dem selger ikke kroppen sin via likes for få produktene sine solgt. Dem promotere, reklamere på en skikkelig måte som får folk til og kjøpe. Når man ser en influenser som faktisk legger arbeid i produkter så får man lyst til å kjøpe å være en del av de som gir penger i kassen til den bedriften. Jeg finner det merkverdig at kvinner som SE ikke har mer vett mellom ørene enn det dem ser i speilet. For i LA så er det ikke bare å stille opp på første møtet og tror at nå vet hele Hollywood hvem du er. Nei, det må mer arbeid til enn så. Greit nok at hun spiller mye på dum og deilig, men hvor lenge skal hun framstille seg om ei ung pike med det "naturlige" når bloggen og serien hennes avslørt alt på null komma niks liksom. .lbake til bloggen? Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #16252 Skrevet 11. februar 2020 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Er spent på hvordan det blir fremover når bloggen ikke er kilden til sin million-lønn. Instagram har jo forandret seg, likes er tatt vekk, så da blir markedsverdien i reklame mindre og nå er hun en av flere tusen på den plattformen. Siden hennes hovedkanal har alltid vært bloggen, mens andre som er ferskere i gamet enn henne, de har bygd seg opp på andre kanaler som insta og snap. Lurer på om det vil gå rundt på sikt. Hun er jo ikke på toppen på insta, hun var på topp på blogg.no. Det irriterer meg at TV2 holder på henne med en jernhånd, samme hvor dårlig rykte hun gir dem. For alt de ser er penger. Men når verdien av hennes reklameplakat aka kropp og ansikt synker pga ny lovendring, så blir det spennende å se om TV2 vraker henne snart. For hun vil ikke være verdt så mye penger når kroppen og ansiktet hennes er så å si ulovlig. 🤣 Det er jo snakk om at det skal strammes inn på alt dette med plastisk operasjon, promotering av det og alt det med kroppspress og medias ansvar i akkurat dette. Da vil jo SE blir giftig for bedrifter, for ved å bruke henne som reklame så bryter de jo kanskje loven i fremtiden. Hva vil hun gjøre da, gi ut dårlige selvbiografier til hun ikke får gitt ut mer, også krype tilbake til bloggen? Jeg skulle gjerne likte å vite hvor mye tv2 fikk inn på serien hennes. Og hvorfor dem ikke slipper tak i henne. Det er ikke nok verdier i henne som influencer eller offentlig person til og øke omkostningene hos tv2. Jeg ser at hun er mer på Snap og IG story å selger som bare det. Var noen som nevnte lengre bak i tråden at SE kommer til og ta opp bloggen igjen. Å det tror jeg også helt ærlig at hun blir å gjøre. Nå får hun virkelig se å prøvd seg på hva det vil si og være en av fiskene i havet. For hun er ikke unik eller skille seg ut på noe som helst måte. Copycat til de luks er hun. 8
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. februar 2020 #16253 Skrevet 11. februar 2020 (endret) Uglesjel skrev (På 11.2.2020 den 13.58): Jeg skulle gjerne likte å vite hvor mye tv2 fikk inn på serien hennes. Og hvorfor dem ikke slipper tak i henne. Det er ikke nok verdier i henne som influencer eller offentlig person til og øke omkostningene hos tv2. Jeg ser at hun er mer på Snap og IG story å selger som bare det. Var noen som nevnte lengre bak i tråden at SE kommer til og ta opp bloggen igjen. Å det tror jeg også helt ærlig at hun blir å gjøre. Nå får hun virkelig se å prøvd seg på hva det vil si og være en av fiskene i havet. For hun er ikke unik eller skille seg ut på noe som helst måte. Copycat til de luks er hun. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Rosewood Skrevet 11. februar 2020 #16254 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Ingen av de to er vel de smarteste knivene i skuffen?? 1 time siden, Uglesjel skrev: Nope. Emilie dilter etter andres meninger. Og Joakim klarer ikke å skille mellom vennskap og viktigheten. Nei jeg vet egentlig ikke helt hva jeg forventet 🤪 Haha 1
Gjest Gul_gul Skrevet 11. februar 2020 #16255 Skrevet 11. februar 2020 13 hours ago, Revenge o'Cavatina said: Unnskyld. Med det samme temaet er oppe lurer jeg på hvordan det ville sett ut om Kjos hadde tigget om å få brette seg lettkledd ut i et blad som Playboy for å styrke merkevaren sin. Komplett med kaninører og -rumpe. 😝 Lol. Jeg tror kanskje en yngre mannlig iverksetter med en typ trenings business kunne gjøre det en enkel gang og få positiv oppmerksomhet til businessen. Men det er det eneste eksemplet jeg kommer på. Jeg ser ikke for meg at noen kan gjøre sexy bilder av sjefen til en fast del av markedsføringen.
Zenhouse Skrevet 11. februar 2020 #16256 Skrevet 11. februar 2020 Det er mye jeg ikke liker ved SE. Det meste har blitt ramset opp over meg her. Men -jeg liker måten hun skriver på, så hadde gjerne sett en videre utvikling der. 2
Sandin Skrevet 11. februar 2020 #16257 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Ingen av de to er vel de smarteste knivene i skuffen?? Skarpeste, ikke smarteste... 7
LittleBabyNothing Skrevet 11. februar 2020 #16258 Skrevet 11. februar 2020 Hvorfor er hun selvdigger? Hvorfor gidder sånne folk å vise seg frem og hevde seg over andre hele tiden? Hun har jo betalt for halve kroppen sin. Det er hverken talent eller natur. 6
Aricia Skrevet 11. februar 2020 #16259 Skrevet 11. februar 2020 6 timer siden, Rosewood skrev: Jeg hørte akkurat på den siste episoden av Emilie Nereng sin podcast - «Foodies» hvor hun snakket med han Joakim ang. denne debatten med SE, KG og kroppspress. Noen andre som har hørt den? Jeg vet ikke helt hva jeg tenker.. Joakim er jo en av Sophie Elises beste venner så han kan vel egentlig ikke være helt objektiv, det er jo naturlig at man vil forsvare vennene sine. De mente iallefall at KG gikk altfor hardt ut, at de opplevde talen hennes som et personangrep og mobbing, det ble på en måte fokuset der da. At man selv må ta ansvar og unfollow folk man får dårlig selvfølelse av, og foreldrene må ta ansvar. Jeg kan være enig i det - men influenserne må jo ta ansvar de og, tenker jeg. Være bevisst på hva de legger ut hvilken målgruppe de har. De største influenserne har en enorm påvirkningskraft. Man trenger jo ikke engang å følge SE på Instagram for å få med seg alt som skjer rundt henne - jeg gjør ikke det - det blir jo skrevet om henne overalt. Hun er liksom overalt. Og ellers var det hvor sterk og tøff SE er som står for det hun mener, er så åpen og tør å gjøre alt det hun gjør. Ikke redd for å ytre sine politiske og samfunnskritiske meninger. Flashe pupp og sånn.. Og at tv2 ikke glorifiserte plastisk kirurgi fordi den episoden viste jo hvor forferdelig smertefullt det var, man ble jo ikke fristet til å operere seg akkurat. Ingenting om at hun fikk satt inn nye implantater og fikset hoftene. Jeg vet ikke helt jeg.. 😕 Takk for info. Tror jeg må unfollowe Emilie Nereng. 21
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. februar 2020 #16260 Skrevet 11. februar 2020 4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Håper egentlig hun drar til LA. For innen 1 år har gått så vil hun komme tilbake til lille Norge med halen mellom beina og innse at hun er faktisk ikke så stor og fantastisk som hun selv tror. Gud, så mye drittslenging det var om henne å lese her. Er det Kristin Gjelsvik og fanklubben som har slått seg løs? Skjønner ikke at dere har behov for å spy ut av dere så mye stygt om én person, hvorfor bry seg? Dere er klar over at det er en reell person, et menneske som kan lese dette? Trodde vi var kommet lengre etter det som skjedde første juledag her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå