Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
26 minutter siden, førstedamen skrev:

Du skriver at SE ikke har klikket seg inn å lest om bildet, og at hun ikke forstår. Hvor henter du den infoen fra? Og hvor står det at SE mener at dette er en hyllest til henne?? 

Det var min mening av hennes framstilling av bildet. Hun framstiller det som en hyllelse når budskapet er noe helt annet. Så det er ikke noe info jeg har hentet noen sted som må linkes til. Så gjerne la vær å vri på det jeg sier,  og heller se helheten av dette. 

Endret av Uglesjel
  • Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det var min mening av hennes framstilling av bildet. Hun framstiller det som en hyllelse når budskapet er noe helt annet. Så det er ikke noe info jeg har hentet noen sted som må linkes til. Så gjerne la vær å vri på det jeg sier,  og heller se helheten av dette. 

Enig.

• Liker 5
Gjest førstedamen
Skrevet
46 minutter siden, Uglesjel skrev:

Du overtolker. Se skrev at det er gøy å være avbildet i bybildet i Bergen. 

Du leser ALT for mye i hennes ene setning. Litt flaut å se hvordan du overtolker. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, førstedamen skrev:

Du leser ALT for mye i hennes ene setning. Litt flaut å se hvordan du overtolker. 

Det er DINE ord på mine meninger som jeg ikke har sagt. Så vennligst la vær om du ikke klare å komme med noe mer konstruktivt argument. Det er null overtolking på det jeg sa. Hva jeg leser eller ikke i hennes ene setning, vet du ingenting om. Selvsagt skrev hun det. Dermed ga jeg min mening som ga det hele en mer betydelig mening i henhold til budskapet i bildet og fra malerien.

Endret av Uglesjel
Tilføyelse
  • Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, førstedamen skrev:

Bruker forteller hva bruker syns.

Bruker spør ikke hva du mener,om den meningen.

Snakk om overtolkning.

• Liker 11
Skrevet (endret)
6 minutter siden, J.. skrev:

Bruker forteller hva bruker syns.

Bruker spør ikke hva du mener,om den meningen.

Snakk om overtolkning.

Nettopp. Enkelte klarer ikke og se det å skal herdig forvare noe som ikke finnes av og forvare.

Endret av Uglesjel
  • Liker 5
Skrevet

Også flyr man til Stockholm igjen,for 1 dag..

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Også flyr man til Stockholm igjen,for 1 dag..

Når det går tog🚅 som er mye billigere å miljøvennlig.. For ingen mening.

• Liker 13
Gjest førstedamen
Skrevet
20 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det er DINE ord på mine meninger som jeg ikke har sagt. Så vennligst la vær om du ikke klare å komme med noe mer konstruktivt argument. Det er null overtolking på det jeg sa. Hva jeg leser eller ikke i hennes ene setning, vet du ingenting om. Selvsagt skrev hun det. Dermed ga jeg min mening som ga det hele en mer betydelig mening i henhold til budskapet i bildet og fra malerien.

Jeg bad deg utdype din mening, noe du ikke ønsket. Dette er et forum og jeg har selvfølgelig lov å mene noe om hva du mener om SE sine poster. 

Er det noe rampelyset trådene er kjent for, så er det å overtolke, og tolke absolutt alt i verste mening. Og jeg mener at du bidrar til dette i din post, spesielt når du ikke engang gidder å forklare hvorfor du mener det du skrev. 

Skrevet
14 minutter siden, førstedamen skrev:

Jeg bad deg utdype din mening, noe du ikke ønsket. Dette er et forum og jeg har selvfølgelig lov å mene noe om hva du mener om SE sine poster. 

Er det noe rampelyset trådene er kjent for, så er det å overtolke, og tolke absolutt alt i verste mening. Og jeg mener at du bidrar til dette i din post, spesielt når du ikke engang gidder å forklare hvorfor du mener det du skrev. 

Nå er det virkelig ekko i dine kommentarer her. Jeg sier det igjen for andre gang: svaret ligger i meningen/kommentaren min som jeg postet via en sitering. Det er ikke noe å utdype når det er en meining og ikke en fakta sim må linkes til. Så for min del skal du bare forsette å analysere hvert eneste ord jeg legger ut her til deg, men det ender kun opp med at du kjeder meg med gnålet ditt på noe som er blitt besvart av både meg å andre.

• Liker 8
Gjest førstedamen
Skrevet
12 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nå er det virkelig ekko i dine kommentarer her. Jeg sier det igjen for andre gang: svaret ligger i meningen/kommentaren min som jeg postet via en sitering. Det er ikke noe å utdype når det er en meining og ikke en fakta sim må linkes til. Så for min del skal du bare forsette å analysere hvert eneste ord jeg legger ut her til deg, men det ender kun opp med at du kjeder meg med gnålet ditt på noe som er blitt besvart av både meg å andre.

Sier bare at du må tåle at folk kommenterer når du ikke uttrykker deg så man klart ser hva du mener. 

Egentlig unødvendig å komme med uforståelige kommentarer og ikke gidde å oppklare etterpå. Hvorfor kommentere i det hele tatt liksom. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, førstedamen skrev:

Sier bare at du må tåle at folk kommenterer når du ikke uttrykker deg så man klart ser hva du mener. 

Egentlig unødvendig å komme med uforståelige kommentarer og ikke gidde å oppklare etterpå. Hvorfor kommentere i det hele tatt liksom. 

Du sier ikke noe som helst enn at det er ekko fra deg. Dermed er det ikke mye å hente fra deg på dette. Kommenterer på det jeg vil. Om folk er enig eller ikke er ett fett for meg. Kommentarene mine er ikke så mye uforståelig, men skjønner at enkelte ikke klare å la vær med pirking fra topp til tå av irrelevant synspunkter som kjøre det hele helt av perspektivet av det hele.

Når det er sagt så står jeg ved den kommentaren ang SE ift bildet. Så enkelt er det

Endret av Uglesjel
Tilføyelse
  • Liker 7
Skrevet
3 timer siden, førstedamen skrev:

Så fordi meningen med bildene er endret av kunstneren så får ikke SE synes at det er kult? Hun skriver jo ikke mer enn det om bildet. 

Hun må gjerne synes det er kult, og jeg tviler heller ikke på at hun syns det, fordi hun ikke er i stand til å se at det er en grotesk kritikk av at vi blir presentert for idealer som er kroppskorrigerte IRL. Det lille barnet er tegnet opp klar for operasjon, det har hun neppe sett. Jeg følger kunstneren på SoMe og vet at det er en med sterke meninger, så dette er ingen hyllest, slik SE tror.

• Liker 26
Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

Når det går tog🚅 som er mye billigere å miljøvennlig.. For ingen mening.

Tog tar mye lengre tid.

Skrevet
19 minutter siden, Pust skrev:

Hun må gjerne synes det er kult, og jeg tviler heller ikke på at hun syns det, fordi hun ikke er i stand til å se at det er en grotesk kritikk av at vi blir presentert for idealer som er kroppskorrigerte IRL. Det lille barnet er tegnet opp klar for operasjon, det har hun neppe sett. Jeg følger kunstneren på SoMe og vet at det er en med sterke meninger, så dette er ingen hyllest, slik SE tror.

Hvordan kan du se at barnet er klart til operasjon?

Gjest Plannergirl
Skrevet

Jeg tror ikke SE er så dum at hun ser på det som en hyllest til seg selv, men jeg tror hun liker kunst som kan overtolkes. I beskrivelsen kommer det frem at kanskje er det de narsissistiske holdningene influenseren har eller evt at influenseren er et offer for dagens samfunn. Dette bildet kan tolkes på mange måter og jeg tror SE bare synes det er stort å være en del av selv om hun til sist velger ansvarsfraskrivelse når det gjelder egne følgere. Kunstneren selv har linket beskrivelsen til henne i kommentarfeltet på Facebook. 

Skrevet (endret)
28 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvordan kan du se at barnet er klart til operasjon?

Tja, prøv å google kunstneren? Sjekk rcart_ på Instagram, for eksempel. Da vil du finne detaljbilder som viser at barnet er tegnet på med «kirurgtusj», slike linjer de tegner opp før operasjonen (Hahaha - Alt hva man vet på grunn av Botched! 😁).

Endret av Pust
Lagt til tekst
  • Liker 13
Skrevet
51 minutter siden, Honey Dew skrev:

Tog tar mye lengre tid.

Ja huff av meg. Er det ikke hun som elsker og leser bøker da? Det er helt perfekt å gjøre når man tar tog.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...