BellaSwan Skrevet 5. januar 2020 #15441 Skrevet 5. januar 2020 Fetisha var jo den som gjorde podcasten verd å høre på. 23
Gjest CecilieX Skrevet 5. januar 2020 #15442 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har med ujevne mellomrom lest bloggen og tilhørende kommentarfelt og utviklingen har vært påfallende. Det store flertallet av kommentarer er nå konstruktiv kritikk. Sjokkerte og sinte følgere som påpeker dobbeltmoral og løgn. Hun har påvirket flere til å tenke klima og miljø, men har ikke greid å leve opp til sine egne idealer. Og det er det som er grunnen til at bloggen har blitt vanskelig å håndtere. Det er åpenbart for alle at det er stor divergens mellom det hun sier og det hun gjør, og det dokumenterer hun via bloggen.
J.. Skrevet 5. januar 2020 #15443 Skrevet 5. januar 2020 (endret) 1 time siden, Gul_gul skrev: Research!? Hun som foreleste om det nyoppfundne Dark Web, som ikke ante hva egen kjæreste studerte, og forøvrig plapret om seg selv 90% av tiden... klager på Fetisha ikke gjorde nok research!? 💩 Akkurat når hun gnålet i vei om DW,viste hun jo hele verden hvor lite hun vet om egen arbeidsplass. Hun vet ikke forskjell på DarkWeb,DeepWeb og OpenWeb engang,så å lære bort til andre er jo bare latterlig.. Men som du nevner,hun har jo heller ingen interesse av å vite noe om andre eller annet,utover seg og sitt (ikke engang egen samboer). Endret 5. januar 2020 av J.. 16
Justlooking Skrevet 5. januar 2020 #15444 Skrevet 5. januar 2020 Tenk å ha så grandiose tanker om seg selv. Så hun ville ha en gate oppkalt etter seg i Harstad. Hva har hun egentlig gjort som er så stort? En rosablogger som har tjent seg rik på utseende- og kroppsfokus. Som har operert seg ugjenkjennelig og solgt tulleprodukter og holdt naive følgere for narr i mange år. 37
Djungelvrål Skrevet 6. januar 2020 #15446 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, Birdo skrev: Er ikke de liksom veganere? Bare når hun skal være viktig. 14
Birdo Skrevet 6. januar 2020 #15447 Skrevet 6. januar 2020 1 time siden, SupaWoman skrev: Bare når hun skal være viktig. Sant nok. 1
Gjest pop up bruker Skrevet 7. januar 2020 #15448 Skrevet 7. januar 2020 (endret) 2 timer siden, Birdo skrev: Er ikke de liksom veganere? Jeg har ikke hatt inntrykjet av hun er badtant veganer eller vegansk. Mener at hun har skrevet at hun hovedsakelig spiser vegetarisk. Etter et raskt søkt ser det imidlertid ut som hun er veganer/vegetarianer. 8. Januar 2017 skrev hun at hun var vegetarianer på vei til å bli veganer. https://sophieelise.blogg.no/1483730781_dette_er_hva_jeg_bren.html 2. Juli 2018 skriver hun at hun at hun har 95 % vegansk kosthold Siste innlegget fra desember 2019 skriver hun at hun spiser vegetarisk, så regner med at hun svinger mellom vegetar/vegan. Endret 7. januar 2020 av pop up bruker
J.. Skrevet 7. januar 2020 #15449 Skrevet 7. januar 2020 I begge de første episodene av sesong 3,er hun på flyplassen.. 🙄 #MiljøAngst Også sier hun i dagens episode det samme som i podden - blogging er en døende greie hun velger vekk før det slutter å generere penger. 21
Tuppeluren Skrevet 7. januar 2020 #15450 Skrevet 7. januar 2020 Instastory: bretter ut hoftene til sangen My hips don’t lie🤦🏽♀️ neida. Hoftene lyver ikke, men det gjør ho. 28
Mippi Skrevet 7. januar 2020 #15451 Skrevet 7. januar 2020 At en blogg full av løgner blir lagt ned med en løgn synes jeg er en passende avslutning. 29
Gjest pop up bruker Skrevet 7. januar 2020 #15452 Skrevet 7. januar 2020 3 timer siden, Mippi skrev: At en blogg full av løgner blir lagt ned med en løgn synes jeg er en passende avslutning. Ja, samtidig blir det vanskeligere å vise til at løgn når det ikke lenger er en blogg. Det er ikke like lett å søke på instagram for å se hva som er sagt og gjort, som det er i en blogg. Jeg tror ikke det blir mindre selvmotsigelser i tiden som kommer, men det kommer til å være veldig mye vanskeligere å dokumentere det.
Missy1 Skrevet 7. januar 2020 #15453 Skrevet 7. januar 2020 (endret) Ligger i badekaret og ser på sin egen serie 🤮 (ref. Snapstory) Endret 7. januar 2020 av Missy1 Ref. 14
Justlooking Skrevet 7. januar 2020 #15454 Skrevet 7. januar 2020 34 minutter siden, Missy1 skrev: Ligger i badekaret og ser på sin egen serie 🤮 (ref. Snapstory) Hun skrev forrige sesong at hun elsket serien og så den flere ganger 😊 Kom forresten over en gammel VG artikkel hvor hun skrev om vektoppgangen og elsket det også. Da hadde hun allerede fikser rumpa..https://www.vg.no/rampelys/i/yPpja/sophie-elise-har-gaatt-opp-15-kilo-og-elsker-det 9
n_97 Skrevet 7. januar 2020 #15455 Skrevet 7. januar 2020 Hun skrev et sted at hun hadde lest sin egen bok sikkert 50 ganger, eller noe. Finner dessverre ikke igjen innlegget. 7
dainty Skrevet 7. januar 2020 #15456 Skrevet 7. januar 2020 På 7.11.2019 den 19.38, korallrev skrev: Jeg er også fra Nord-Norge og stemmen min endrer seg litt når jeg snakker andre språk og dialekter. Snakker lysere og raskere med min vanlige dialekt, roligere og «dypere» når jeg snakker f.eks engelsk eller østnorsk. Kanskje noe av det samme? Men regner med hun kanskje gjør seg litt til også, siden hun synes det er så sexy? Jeg er fra Nord Norge og føler det motsatt. På engelsk snakker jeg mer feminint. På norsk høres jeg ut som en mann uansett for jeg er så hes. 2
Pust Skrevet 7. januar 2020 #15457 Skrevet 7. januar 2020 Det verste er at hun har holdt på i ti år (hadde en blogg før den hun legger ned nå) og er en av dem som har hatt sterk innflytelse på hvordan den moderne kvinnen skal sees: objektifisert, fordummet og blottet for integritet. Det er til å gråte over. 15
Paradisio1 Skrevet 7. januar 2020 #15458 Skrevet 7. januar 2020 8 timer siden, Mippi skrev: At en blogg full av løgner blir lagt ned med en løgn synes jeg er en passende avslutning. 😂😂👏🏼👏🏼 6
Silva Pluvialis Skrevet 8. januar 2020 #15459 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Jeg synes det er forferdelig kleint når offentlige personer generelt snakker om detaljer om sexlivet sitt og publiserer nakenbilder på sosiale medier. Det er litt vanskelig å forstå at noen kan være komfortable med å dele slike ting offentlig. Men, kanskje det bare er meg. Det har jo blitt så normalt å dele sexlivet i detalj. Til og med finnes det også folk som har sex på TV (ref, EOB - Ex on the beach). Og det uten at folk grynter på nesa. Men jeg reagerer på denne utleveringen og tenker at noe også bør få være privat. Er jeg den eneste om tenker sånn? Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 25
DianaV Skrevet 8. januar 2020 #15460 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 7 timer siden, Gorilla skrev: Det er kanskje bare meg som reagerer på det siden jeg er preget av mye skam knyttet til kropp og seksualitet. MEN, jeg synes det er forferdelig kleint når offentlige personer generelt snakker om detaljer om sexlivet sitt og publiserer nakenbilder på sosiale medier. Det er litt vanskelig å forstå at noen kan være komfortable med å dele slike ting offentlig. Men, kanskje det bare er meg. Det har jo blitt så normalt å dele sexlivet i detalj. Til og med finnes det også folk som har sex på TV (ref, EOB - Ex on the beach). Og det uten at folk grynter på nesa. Men jeg reagerer på denne utleveringen og tenker at noe også bør få være privat. Er jeg den eneste om tenker sånn? Nei, du er ikke alene. Det skal noen spesielle personlighetsforstyrrelser til for å oppføre seg som de du nevner. De er villige til å selge seg billig for oppmerksomhet i alle former. Det kan ikke være sunt, og jeg syns hvertfall ikke det er "normal" oppførsel. Endret 8. januar 2020 av DianaV 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå