Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Gorilla skrev:

Det er kanskje bare meg som reagerer på det siden jeg er preget av mye skam knyttet til kropp og seksualitet. MEN, jeg synes det er forferdelig kleint når offentlige personer generelt snakker om detaljer om sexlivet sitt og publiserer nakenbilder på sosiale medier. Det er litt vanskelig å forstå at noen kan være komfortable med å dele slike ting offentlig. Men, kanskje det bare er meg. Det har jo blitt så normalt å dele sexlivet i detalj. Til og med finnes det også folk som har sex på TV (ref, EOB - Ex on the beach). Og det uten at folk grynter på nesa. Men jeg reagerer på denne utleveringen og tenker at noe også bør få være privat. Er jeg den eneste om tenker sånn?

Jeg tror ikke det er sunt for de selv å dele på den måten hun og andre influencere gjør. Min mening er at vi mennesker har behov for privatliv. Jeg mener også at det blir noe påtrengende over hvordan media og TV lager programmer med-  og skriver om private menneskers sexliv. 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gjør virkelig en dårlig figur på serien sin. Henrik overskygge henne fullstendig, og det er like så greit😅

• Liker 14
Skrevet
10 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun gjør virkelig en dårlig figur på serien sin. Henrik overskygge henne fullstendig, og det er like så greit😅

Jeg har kun sett en episode (fra sesong 2 tror jeg) - hun virket som (fremsto som) "Diva" ovenfor vennene sine, litt kontrollerende. Aner ikke om det var et image hun og vennene var enige om å spille på i serien. Men særlig sjarmerende var det ikke å se på... 

Hvis hun lar vennene skinne litt mer i sesong 3, så er det bra.

(uttaler meg kun på bakgrunn av den ene episoden, så det er jo mulig hun var veldig hyggelig og søt med vennene sine i resten av sesongen) 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Isild skrev:

Jeg har kun sett en episode (fra sesong 2 tror jeg) - hun virket som (fremsto som) "Diva" ovenfor vennene sine, litt kontrollerende. Aner ikke om det var et image hun og vennene var enige om å spille på i serien. Men særlig sjarmerende var det ikke å se på... 

Hvis hun lar vennene skinne litt mer i sesong 3, så er det bra.

(uttaler meg kun på bakgrunn av den ene episoden, så det er jo mulig hun var veldig hyggelig og søt med vennene sine i resten av sesongen) 

Fra mitt ståsted så har hun vært en dårlig figur på serien sin fra første sesong. Vennene hennes tar over serien uansett hva. Vi kan godt si at hun "lar" dem skinne. Men sannheten er noe annet mener nå jeg. Greit nok at hun treng sterke folk rundt seg, men å ha venner som har dobbel så sterkere personelighet enn seg selv er som å lage pannekake i blinde. Da hun nevnte at hun hadde fjernet elementer som tok for mye tid og energi så skjønte jeg med en gang at det var Joakim hun mente. For det var kun han på det tidspunktet som turte å gå imot SE på en del ting. Spesielt når det kom til F og SE sitt vennskap. Men jeg ser også at Henrik er veldig snar på SE om det er noe.

• Liker 14
Skrevet
4 timer siden, Isild skrev:

Jeg tror ikke det er sunt for de selv å dele på den måten hun og andre influencere gjør. Min mening er at vi mennesker har behov for privatliv. Jeg mener også at det blir noe påtrengende over hvordan media og TV lager programmer med-  og skriver om private menneskers sexliv. 

Det tror ikke jeg heller. Jeg tror også mennesker har behov for privatliv og for å skjerme seg. Alle trenger ikke vite detaljer om ens sexliv. 

• Liker 9
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ikke SE fan, absolutt ikke. Hun burde sendes til en annen planet og glemmes før hun setter griller i hodet på unge, usikre jenter. Men nå må folk slutte å snakke om tvangsinnleggelser, og at SE bør tvangsinnlegges. Vet dere hvor vanskelig det er å få folk tvangsinnlagt i Norge? Vel - kriteriene for å bli tvangsinnlagt i Norge er at du er psykisk syk og en trussel fordi du prøver/truer å skade andre mennesker.  Og at annen behandling som har vært prøvd før ikke fungerer. Det er faktisk svært vanskelig (heldigvis) å få tvangsinnlagt en som vil skade seg selv alvorlig - typ ta selvmord. Bare se på alle de som tar livet av seg og de fortvilte pårørende som sier at avdøde ikke fikk hjelp.

Gå inn å les https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1999-07-02-62 Loven om etablering og gjennomføring av psykisk helsevern. 

Sofie Elise er ikke psyk. Ikke det hele tatt. Hun er bare en usikker, sutrete kjerring med for mye penger mellom hendene. 

• Liker 9
Skrevet
29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun snakker om i serien at hun har kuttet ut giftige folk i livet, som liksom gjorde ting verre før.... og jeg legger merke til at det har vært mindre Joakim på blogg og i serien så langt.. Er det han hun snakker om? 

Nei, hun klemmer hardt på han i episode 3... 

Skrevet
16 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det er nå rart når man fikk se tilbakeblikk fra sesong 2 der han var med, rett etter hun sa det. Hadde det ikke vært noe i det så ville dem ikke ha lagt til et slik tilbakeblikk under en slikt utsagn.  

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Uglesjel skrev (På 8.1.2020 den 16.52):

Det er nå rart når man fikk se tilbakeblikk fra sesong 2 der han var med, rett etter hun sa det. Hadde det ikke vært noe i det så ville dem ikke ha lagt til et slik tilbakeblikk under en slikt utsagn.  

Viking-girl skrev (På 8.1.2020 den 16.34):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

enig, hadde helt glemt hele fyren til de viste det. Og det er jo ingen andre synlige endringer i vennegjengen liksom.

har ikke sett den enda. da de ligger ikke gratis på sumo som hun påstår. bare første ep. 

Nettopp.. Man kaster ikke stein i glasshuset om ting har ordnet seg. Alle skjønte jo at det var Joakim hun mente når det kom til drama. Like etter så sier hun til F at det er egentlig ikke slik dem er, og at det er godt å bare ha fokuset på forretning nå. Hallo liksom🤦‍♀️

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Uglesjel skrev (På 8.1.2020 den 17.36):

Nettopp.. Man kaster ikke stein i glasshuset om ting har ordnet seg. Alle skjønte jo at det var Joakim hun mente når det kom til drama. Like etter så sier hun til F at det er egentlig ikke slik dem er, og at det er godt å bare ha fokuset på forretning nå. Hallo liksom🤦‍♀️

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

blir spennende å se om det blir mer drama når han er med videre nå da. 

Får se.. SE er veldig uforutsigbar av seg. Ingenting har overrasket meg hittil.

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Håper hun forsvinner, men det gjør hun nok ikke.

Skrevet (endret)
1 time siden, naivsuper skrev:

Ikke SE fan, absolutt ikke. Hun burde sendes til en annen planet og glemmes før hun setter griller i hodet på unge, usikre jenter. Men nå må folk slutte å snakke om tvangsinnleggelser, og at SE bør tvangsinnlegges. Vet dere hvor vanskelig det er å få folk tvangsinnlagt i Norge? Vel - kriteriene for å bli tvangsinnlagt i Norge er at du er psykisk syk og en trussel fordi du prøver/truer å skade andre mennesker.  Og at annen behandling som har vært prøvd før ikke fungerer. Det er faktisk svært vanskelig (heldigvis) å få tvangsinnlagt en som vil skade seg selv alvorlig - typ ta selvmord. Bare se på alle de som tar livet av seg og de fortvilte pårørende som sier at avdøde ikke fikk hjelp.

Gå inn å les https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1999-07-02-62 Loven om etablering og gjennomføring av psykisk helsevern. 

Sofie Elise er ikke psyk. Ikke det hele tatt. Hun er bare en usikker, sutrete kjerring med for mye penger mellom hendene. 

Innlegget mitt som du hinter til er satt på spissen, som man av og til gjør i en diskusjon for å understreke et poeng.

Det er ikke tvil om at hun har dysmorfofobi. Og det kan bli ganske så alvorlig, ihvertfall hos en usikker ung kvinne med masse penger og ja-mennesker rundt seg. Så jeg vil påstå det er ganske så psykt jeg. 

"Dysmorfofobi er antakelig langt vanligere enn tidligere antatt (0,7 – 2,3 %), og er fremdeles ukjent for mange klinikere. Lidelsen debuterer ofte i puberteten, og har et kronisk forløp uten adekvat behandling. Selv om tilstanden synes triviell for utenforstående, har den betydelige konsekvenser i form av sosial isolering, arbeidsuførhet, unødvendig kosmetisk kirurgi, psykiatrisk komorbiditet, selvmordsforsøk og selvmord."

Fra https://tidsskriftet.no/2003/03/oversiktsartikkel/dysmorfofobi-nytt-lys-pa-gammel-sykdom

" ... fordi jeg har dysmorfofobi"

Fra https://sophieelise.blogg.no/1507996108_er_det_rart_man_blir_fucka_i_hodet.html

Endret av DianaV
  • Liker 13
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

enig, hadde helt glemt hele fyren til de viste det. Og det er jo ingen andre synlige endringer i vennegjengen liksom.

har ikke sett den enda. da de ligger ikke gratis på sumo som hun påstår. bare første ep. 

Er ikke det hun driver med villedende markedsføring da? Hun reklamerer jo heftig for tv2 sumo (som forøvrig ikke merkes som reklame ) og dersom det kun er første episode som er gratis så er jo dette reklame for å få folk til å abonnere 🙄 

• Liker 6
Gjest pop up bruker
Skrevet
3 timer siden, naivsuper skrev:

1 time siden, DianaV skrev:

Innlegget mitt som du hinter til er satt på spissen, som man av og til gjør i en diskusjon for å understreke et poeng.

Det er ikke tvil om at hun har dysmorfofobi. Og det kan bli ganske så alvorlig, ihvertfall hos en usikker ung kvinne med masse penger og ja-mennesker rundt seg. Så jeg vil påstå det er ganske så psykt jeg. 

"Dysmorfofobi er antakelig langt vanligere enn tidligere antatt (0,7 – 2,3 %), og er fremdeles ukjent for mange klinikere. Lidelsen debuterer ofte i puberteten, og har et kronisk forløp uten adekvat behandling. Selv om tilstanden synes triviell for utenforstående, har den betydelige konsekvenser i form av sosial isolering, arbeidsuførhet, unødvendig kosmetisk kirurgi, psykiatrisk komorbiditet, selvmordsforsøk og selvmord."

Fra https://tidsskriftet.no/2003/03/oversiktsartikkel/dysmorfofobi-nytt-lys-pa-gammel-sykdom

" ... fordi jeg har dysmorfofobi"

Fra https://sophieelise.blogg.no/1507996108_er_det_rart_man_blir_fucka_i_hodet.html

Psykologer og leger setter diagnoser. Selv om vi får mye informasjon om enkelte influensere kan vi overhode ikke si at de har de og de diagnosene. 

Influenserne kan heller ikke si at de har de og de diagnosene uten at det faktisk er satt av en lege/psykolog, da blir det selvdiagnosering og det er absolutt ikke bra. 

Skrevet

Joakim har tatt bladet fra munnen.

- Det er ikke mer dramatisk enn at jeg synes det ble litt vel mye drama i fjor. Det blir ganske sterkt når sånt utspiller seg på tv, og jeg ville ikke ødelegge det fine vennskapet med Sophie. Hun er helt fantastisk og jeg er veldig glad i henne, sier han.

https://www.seher.no/kjendis/derfor-er-han-ikke-med/72004448

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...