Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Gul_gul
Skrevet
46 minutter siden, pop up bruker said:

Enig. Tror derfor derfor så mange har reagert så kraftig siste tiden. De holdt med henne under debatten, og trodde oppriktig på henne, også sier hun bare fuck dere. 

Ja, og det er en tydelig parallell til den gangen hun innrømmet (første) rumpeoperasjonen. Hun hadde nektet for det veldig lenge (skyldt på trening osv.), og fansen hadde trodd henne og forsvart henne. Men da hun så endelig erkjente å ha tatt rumpeimplantater (ble så godt som tvunget til det), klarte hun ikke å forholde seg til at hun hadde lurt leserne/fansen i flere år. Så hun sa bare at 'det er jo åpenbart' - underforstått at leserne/fansen som hadde trodd på henne var idioter. Jeg har nevnt det før, men jeg tror fortsatt det var karrierens største feilsteg. Hun burde ha vært ydmyk og unnskyldt. I stedet mistet hun troverdigheten både over for fansen og profesjonelt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, pop up bruker skrev:

Lol 

Eksamen i å skape et liv for meg selv? Hun kan ikke ha forstått begrepet eksamen. Tror hun tenker på prosjektarbeid type?

Hun strør rundt seg med begreper hun synes høres 'fancy' ut for å virke intellektuell og veltalende, resultatet er at hun faktisk fremstiller seg selv som en uviten klovn når enkelte av setningene hennes er helt latterlige satt sammen.

• Liker 26
Skrevet
5 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Hun strør rundt seg med begreper hun synes høres 'fancy' ut for å virke intellektuell og veltalende, resultatet er at hun faktisk fremstiller seg selv som en uviten klovn når enkelte av setningene hennes er helt latterlige satt sammen.

Funny you would say..

Hun rundet av innlegget med "Jeg skal være mer med folk som utfordrer meg intellektuelt".

🤣

• Liker 22
Gjest Gul_gul
Skrevet
3 minutter siden, J.. said:

Hun rundet av innlegget med "Jeg skal være mer med folk som utfordrer meg intellektuelt".

Tiltrengt... 

Skrevet
16 minutter siden, J.. skrev:

Funny you would say..

🤣

Hah! :smoke:

• Liker 4
Skrevet
49 minutter siden, J.. skrev:

Funny you would say..

🤣

Det bør ikke akkurat være vanskelig😬😅

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Birdo skrev:

Det bør ikke akkurat være vanskelig😬😅

Det tenkte jeg å.. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Paradisio1 skrev:

Ambisjonen er ifølge TV2s egenreklame at hun skal ha en gate oppkalt etter seg i Harstad, mens den dårlige skrivekyndigheten på norsk (jeg vil si talentløst når hun ikke kopierer andre) skal gi henne et internasjonalt gjennombrudd. Samtidig som hun hermer etter the Kardashians måte å bli kjente på, 5 år senere.  Hvorfor finne opp hjulet på nytt og være kreativ selv🙄

Til å være 25 er det ufattelig mye umodenhet å være vitne til. Og, hva har hun egentlig bidratt til for hjembyen?

• Liker 22
Skrevet
11 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Ambisjonen er ifølge TV2s egenreklame at hun skal ha en gate oppkalt etter seg i Harstad

Vil hun ha en gate oppkalt etter seg selv? 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Gorilla skrev:

Vil hun ha en gate oppkalt etter seg selv? 

Hun er ganske tydelig på det i reklamen for programmet hennes. Det er jo rart om ingen har fått det med seg?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev:

Hun er ganske tydelig på det i reklamen for programmet hennes. Det er jo rart om ingen har fått det med seg?

Hvor kan man se den reklamen?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvor kan man se den reklamen?

På TV2, der har jeg sett den.

• Liker 3
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

På TV2, der har jeg sett den.

Fant den nå etter litt om og men

Endret av Gorilla
  • Liker 2
Skrevet

Det ene bildet i nyeste innlegget.. jeg kjente henne faktisk ikke igjen 😳 

• Liker 10
Skrevet

1: 

Det var ikke noe som var planlagt, men jeg skulle operere i den tidsperioden. Og jeg deler jo det som skjer i livet, og operasjonen var noe som skjedde i livet akkurat da.

2:

– Jeg begynte å tenke over om jeg egentlig har gjort noen «voksne» ting i det hele tatt. Men nå føles det bare veldig bra, og jeg føler meg 25.

3:

– Søsteren min bor på andre siden av jorden, så jeg er det eneste barnet som de kan passe på. Men å komme hjem til Harstad er litt komplisert, for jeg blir som om jeg var 16 år igjen. Usikker og irritert på meg selv.

https://www.tv2.no/underholdning/11105282/

Det er like før jeg tar en Britney Spears🤯

• Liker 17
Skrevet
7 timer siden, Kosetosta skrev:

Hun blir mer og mer lik LaToya Jackson faktisk. 

• Liker 19
Skrevet
7 timer siden, Kosetosta skrev:

Hun var faktisk prikk lik ListeStina på det bildet.

Samme tennene og munnen.. 😂

• Liker 4
Gjest Gul_gul
Skrevet
12 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

Ambisjonen er ifølge TV2s egenreklame at hun skal ha en gate oppkalt etter seg i Harstad, mens den dårlige skrivekyndigheten på norsk (jeg vil si talentløst når hun ikke kopierer andre) skal gi henne et internasjonalt gjennombrudd. Samtidig som hun hermer etter the Kardashians måte å bli kjente på, 5 år senere.  Hvorfor finne opp hjulet på nytt og være kreativ selv🙄

Til å være 25 er det ufattelig mye umodenhet å være vitne til. Og, hva har hun egentlig bidratt til for hjembyen?

Tuller hun? Første boken ble en (salgs-) suksess - 40k eksemplarer hvis jeg husker rett - fordi alle leserne/fansen kjøpte "SE boken." Dvs. den solgte på grunn av navnet, ikke på grunn av innholdet. Men hvordan gikk det med bok nummer to? Og hvilke utenlandske fans har hun tenkt seg skal kjøpe neste "SE bok"!? Hvis hun satser på fansen fra Daily Mail og de 15 minutters berømmelse hun fikk som 'deformed ass' personlighet, må hun heller "skrive" en billedbok...  

Skrevet

Billedboken er et evighetsprosjekt, og befinner seg ute på Instagram.

Mener også at SE uttaler å ønske seg en politisk karriere i denne reklameklippen på TV2. Det er klart at reklamen er klippet og limt for å vekke nysgjerrighet og øke antall seere, likevel sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn etter at tanken "hva har SE noensinne beriket omverdenen med som influencer, annet enn økt kroppspress, enkle løsninger som normalisering av fillers og operasjoner, og tanketom dobbeltmoral akkompagnert av selvdigging halvnaken gjennom kameraet"? 

Og selv ikke dét er suget av eget bryst, all den tid hun stort sett hermer etter andre til gagns fra tekst til bilder.

• Liker 18
Skrevet (endret)

Har hun alltid gjort seg så mye til foran kameraet på telefonen/speilet som det hun gjør nå? Det er sikkert veldig sexy eller noe, men hva er budskapet? Hun er opptatt av å fortelle at hun hun står for så mye, men jeg får ikke tak i hva, utover et ekstremt fokus på å posere "deilig". Og det er ikke kritikk, det er sannheten! 

Endret av Isild
  • Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...