Djungelvrål Skrevet 22. desember 2019 #15281 Skrevet 22. desember 2019 32 minutter siden, Dalmatian skrev: På debatten fra i mars sa hun at hun er flau og angrer, «legger seg flat» osv. Går det an å være så inkonsekvent. Forstår ikke hvordan har hun lært? Det virker som hun liker å ha sånn «makt» og oppmerksomhet. Og siden den gang har hun tatt 2-3 operasjoner. 20
tuppa Skrevet 22. desember 2019 #15282 Skrevet 22. desember 2019 18 timer siden, Djækklåsst skrev: Kommentar fra ei som leste litt i Sophie Elises kommentarfelt: https://www.dagbladet.no/kultur/slik-er-de-kvinnelige-nettrollene/71955726 Sitert fra siste avsnitt i artikkelen: Hun skrev videre om noen nye bilder hun hadde kjøpt til gangen. Jeg gikk ned til kommentarfeltet for å se hva lesernes reaksjon var. Det første innlegget var rett på sak: «Er du klar over at puppene dine vises på dette bildet?» Unnskyld meg, men er dette hets? Hun viste da vitterlig hele brystvorten, det var en opplysende kommentar, knapt kritikk en gang. Og jeg har lest dette kommentarfeltet selv, folk kommenterer hovedsakelig at de er skuffet over at hun pakker inn den nye hofteoperasjonen i bortforklaringer om at hun måtte fjerne brystimplantater i rumpa. Det er jo en skam at hun som skrev artikkelen mener dette er hets. 40
Dalmatian Skrevet 22. desember 2019 #15283 Skrevet 22. desember 2019 På 18.12.2019 den 18.16, hufsaaaaa skrev: Kan også plusse på underlivet (og hodebunnstattovering, selv om det forsåvidt ikke er operasjon/inngrep sånn sett). Og hun er bare 25 år. 25! Å fjerne deler av underlivet er rene lemlestelse. Det gjør vondt også etterpå. Ødelegger vevet og nervene. 9
Dalmatian Skrevet 22. desember 2019 #15284 Skrevet 22. desember 2019 (endret) På 19.12.2019 den 0.18, pop up bruker skrev: Jeg tror nok hverdagsbruken av plastikk er verre for miljøet enn den mengden enkelte setter inn i kroppen Men joda, ganske ironisk, haha Nei, faktisk ikke. Kirurgi bør være forbeholdt de som faktisk trenger det, ellers er det misbruk av ressurser og talent. Tannlegene kan ikke fikse tannkjøttet mitt, men de kan gjøre alt mulig annet for de vrangforestilte. Endret 22. desember 2019 av Dalmatian 11
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. desember 2019 #15285 Skrevet 22. desember 2019 (endret) https://www.seher.no/kjendis/forbrukertilsynet-mener-influenser-bryter-loven/71961588 Gjelder en annen influencer, at TV2 sender bilder av operasjonene til SE må vel også bryte reglene til ombudet? Endret 23. desember 2019 av lillesnøfnugg
Gjest pop up bruker Skrevet 23. desember 2019 #15286 Skrevet 23. desember 2019 På 21.12.2019 den 19.58, Djækklåsst skrev: Kommentar fra ei som leste litt i Sophie Elises kommentarfelt: https://www.dagbladet.no/kultur/slik-er-de-kvinnelige-nettrollene/71955726 Denne artikkelen er et rent skivebom etter min mening. For det første er den dårlig skrevet. Den starter med Sofie Elise, og at hun har mottatt leie kommentarer. Så veldig mye stoff om hva nettroll er og bla bla, så tilbake til Sofie Elise i avslutningen for å si at noen sa at puppen hennes syntes på bildet - som faktisk er en sannhet. Altså er det der vi legger lista? Artikkelforfatteren bruker også boka til AB som et eksempel. Det viser at hun enten ikke har satt seg inn i hva AB står for, eller hva hun selv har gjort. Hun viser også til foliket som ble inngått, men sier til tross for dette viser boken hvordan det er å leve med nettroll daglig. Med tanke på hvor mange spørsmål som ble stil, og hvor mye som ble tilbakebevist (kilde AB tråden her på rampelyset), så er vel det noe boken absolutt ikke viser. Joda, det var en del leie kommentarer. Flesteparten var absolutt ikke det, og kommentaren hun drar frem var absolutt ikke over streken.
Gjest pop up bruker Skrevet 23. desember 2019 #15287 Skrevet 23. desember 2019 23 timer siden, lillesnøfnugg skrev: https://www.seher.no/kjendis/forbrukertilsynet-mener-influenser-bryter-loven/71961588 Gjelder en annen influencer, at TV2 sender bilder av operasjonene til SE må vel også bryte reglene til ombudet? Nei, saken som SEHER omtaler er sponset. Operasjonen til SE er ikke sponset (av andre enn indirekte tv2 i så fall), så den vil ikke falle inn hva forbruker tilsynet holder øyet med. I artikkelen du viser til står det: "Å normalisere det er én ting. Også er det en del betraktninger på slutten der som på toppen av det hele prøver å ufarliggjøre et kirurgisk inngrep. Hun mener også videoen reiser spørsmål etter andre regelverk, blant annet kringkastingsloven og forskrift om kosmetisk kirurgi, som ligger under helsepersonelloven". Jeg kjenner ikke regelverket som det her vises til, men det er mulig at TV2 sin fremvisning vil være i samme kategori som hun her snakker om.
Gjest kalkulator Skrevet 23. desember 2019 #15288 Skrevet 23. desember 2019 På 22.12.2019 den 14.42, tuppa skrev: Sitert fra siste avsnitt i artikkelen: Hun skrev videre om noen nye bilder hun hadde kjøpt til gangen. Jeg gikk ned til kommentarfeltet for å se hva lesernes reaksjon var. Det første innlegget var rett på sak: «Er du klar over at puppene dine vises på dette bildet?» Unnskyld meg, men er dette hets? Hun viste da vitterlig hele brystvorten, det var en opplysende kommentar, knapt kritikk en gang. Og jeg har lest dette kommentarfeltet selv, folk kommenterer hovedsakelig at de er skuffet over at hun pakker inn den nye hofteoperasjonen i bortforklaringer om at hun måtte fjerne brystimplantater i rumpa. Det er jo en skam at hun som skrev artikkelen mener dette er hets. Det er en "ufyselighet" som ikke er relevant for blogg-innlegget. Ut av det blå. Men ikke hets i mine øyne.
Gjest pop up bruker Skrevet 23. desember 2019 #15289 Skrevet 23. desember 2019 (endret) 7 minutter siden, kalkulator skrev: Det er en "ufyselighet" som ikke er relevant for blogg-innlegget. Ut av det blå. Men ikke hets i mine øyne. enig med deg. Det handler ikke om innlegget om rumpe og hofte-operasjonen. Det er også en helt legitim kommentar, for puppen hennes syntes jo. Hun valgte å slette bilde, men det er da vitterlig ikke hets å kommentere at puppen synes. Endret 23. desember 2019 av pop up bruker
Salmonella Skrevet 25. desember 2019 #15290 Skrevet 25. desember 2019 Bare tull at bloggen legges ned? 1
Littlewoman Skrevet 25. desember 2019 #15291 Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, Salmonella skrev: Bare tull at bloggen legges ned? Hvor står det? 1
MaleficentAurora Skrevet 25. desember 2019 #15292 Skrevet 25. desember 2019 (endret) På podden til Kristine Ullebø så bekrefter SE at 2019 er siste året for bloggen hennes. Hun vil så gå mer over til insta og bygge seg en større platform der. MEEEN vi får nå se hvor lenge det vare. Alle vet jo hvordan SE opptrer for å skape litt ekstra bless rundt seg. Helt innerst så håper jeg virkelig at hun kan stå for det. For da mister hun et platform for å kunne nå ut til de unge følgerne. Insta er tross alt myyye strengere enn hva blogg.no er. Om det skulle vise seg at hun blir ypperlig rapportert innpå insta, så blir kontoen hennes stengt umiddelbart. Å da er det ikke bare bare og få kontoen sin tilbake; med at det er face som styrer det hele siden dem eier insta. Endret 25. desember 2019 av Uglesjel 18
K91 Skrevet 25. desember 2019 #15293 Skrevet 25. desember 2019 10 minutter siden, Uglesjel skrev: På podden til Kristine Ullebø så bekrefter SE at 2019 er siste året for bloggen hennes. Hun vil så gå mer over til insta og bygge seg en større platform der. MEEEN vi får nå se hvor lenge det vare. Alle vet jo hvordan SE opptrer for å skape litt ekstra bless rundt seg. Helt innerst så håper jeg virkelig at hun kan stå for det. For da mister hun et platform for å kunne nå ut til de unge følgerne. Insta er tross alt myyye strengere enn hva blogg.no er. Om det skulle vise seg at hun blir ypperlig rapportert innpå insta, så blir kontoen hennes stengt umiddelbart. Å da er det ikke bare bare og få kontoen sin tilbake; med at det er face som styrer det hele siden dem eier insta. Bra at hun legger ned bloggen og får en mindre plattform, men at Instagram er så mye strengere tror jeg ikke. Det er ikke noe hun har delt på bloggen som hun ikke kunne ha delt på Instagram? 2
MaleficentAurora Skrevet 25. desember 2019 #15294 Skrevet 25. desember 2019 Akkurat nå, K91 skrev: Bra at hun legger ned bloggen og får en mindre plattform, men at Instagram er så mye strengere tror jeg ikke. Det er ikke noe hun har delt på bloggen som hun ikke kunne ha delt på Instagram? På insta får man ikke blogget som man gjør på bloggen. Instagram er mer begrenset for hva man kan legge ut. Å rapportere en blogg er vanskeligere enn å rapportere en insta konto. Om hun skulle drevet samme bane fra bloggen til insta så har hun måtte legge ut story mye oftere, og på både norsk å engelsk. Dermed blir det lettere for folk å ta henne og få henne rappotert over en lav sko. 5
J.. Skrevet 25. desember 2019 #15295 Skrevet 25. desember 2019 Festlig at hvis noen utenfor Norge spør hva SE er kjent for/hva hun gjør,så sier hun aldri at hun er blogger/influencer. Wonder why. Ref - Karrierepodden med Ullebø. 5
AntiBullshit Skrevet 25. desember 2019 #15296 Skrevet 25. desember 2019 Jeg følger ikke SE på IG, men er ofte innom for å se hva folk skriver om. Jeg synes det er mye lettere å følge med uten å støtte henne med en større følgerskare på IG, håper flere avfølger henne så hun mister relevansen sin. 8
Zenhouse Skrevet 25. desember 2019 #15297 Skrevet 25. desember 2019 6 timer siden, K91 skrev: Bra at hun legger ned bloggen og får en mindre plattform, men at Instagram er så mye strengere tror jeg ikke. Det er ikke noe hun har delt på bloggen som hun ikke kunne ha delt på Instagram? Jo, brystvortene sine... 2
queensnella Skrevet 29. desember 2019 #15298 Skrevet 29. desember 2019 Ny sminkevideo på bloggen/youtube. Påfører foundation med fingrene, som hun sier hun "alltid" har gjort. Vasker ei aldri hendene sine, sier hun.. ..også lurer henne på hvorfor hun har masse kviser på hake/kinn..? Wow 👍👍 24
rebony Skrevet 29. desember 2019 #15300 Skrevet 29. desember 2019 (endret) Som noen nevnte i kommentarene på YouTube videoen: hun sier hun er heldig som har klart å spare ut brynene sine og derfor slipper å tegne de på, men microblader hun ikke bryna? Det at hun fortsatt bruker dyretestet sminke gjør meg også irritert. Hun går i fakkeltog mot pels, men legger likevel igjen penger i bedrifter som dyretester? Det er jo en av de verste formene for dyremishandling, minst like ille som pelsdyroppdrett. Endret 30. desember 2019 av rebony (Skrivefeil) 38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå