Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett og svar. 

Sol, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier alle fettsuging? Når skjedde det??

• Liker 1
Gjest spinjitzu
Skrevet
Akkurat nå, Megplussto skrev:

Man fettsuger når man tar BBL operasjon - fettet som sprøytes inn i rumpa tas fra andre steder på kroppen. Så man former om på mer enn rumpa.

Skrevet
Akkurat nå, spinjitzu skrev:

Man fettsuger når man tar BBL operasjon - fettet som sprøytes inn i rumpa tas fra andre steder på kroppen. Så man former om på mer enn rumpa.

😳 Omg

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ble bildet jeg postet fjernet??? Dette er bilder som har ligget ute på nett som alle kan finne. 

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, nirvania said:

Hvorfor ble bildet jeg postet fjernet??? Dette er bilder som har ligget ute på nett som alle kan finne. 

Du må legge ved lenke til kilden. (KG regler). 

Gjest pop up bruker
Skrevet
5 timer siden, Paradisio1 skrev:

En på Jodel som har gjort en grundig jobb. SE husker ikke alle operasjonene sine selv, så noen lå jo hjelpe henne 🤷🏼‍♀️

065C894B-8831-4CF3-82F3-598D460AB956.jpeg

Det er helt sykt når du ser det slik som det her. Og ikke minst når det kommer kommentarer på at det ikke er alt. Jeg håper virkelig de faste leserne hennes har fått seg en aha-opplevelse. 

Gjest pop up bruker
Skrevet

Veldig bra at kjæresten hennes har valgt å donere et bidrag til dyrebeskyttelsen. Det trengs når de ønsker å skaffe en hund som har flere avslproblemer, og som de skal pendle med. Samtidig som SE har en historikk ved å dumpe dyrene sine hos foreldrene. 

Det er også fint at kjæresten til SE gir en bidrag til dyrebeskyttelsen, for SE selv er ikke så opptatt av om produktene hun bruker er testet på dyr eller ikke. Så fint at dyrebeskyttelsen bryr seg. 

Skrevet
3 minutter siden, pop up bruker skrev:

Veldig bra at kjæresten hennes har valgt å donere et bidrag til dyrebeskyttelsen. Det trengs når de ønsker å skaffe en hund som har flere avslproblemer, og som de skal pendle med. Samtidig som SE har en historikk ved å dumpe dyrene sine hos foreldrene. 

Det er også fint at kjæresten til SE gir en bidrag til dyrebeskyttelsen, for SE selv er ikke så opptatt av om produktene hun bruker er testet på dyr eller ikke. Så fint at dyrebeskyttelsen bryr seg. 

He, he. Også veldig fint å være opptatt av miljø når man elsker plastikk (plastiske operasjoner)

• Liker 12
Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Ada111 skrev:

He, he. Også veldig fint å være opptatt av miljø når man elsker plastikk (plastiske operasjoner)

Jeg tror nok hverdagsbruken av plastikk er verre for miljøet enn den mengden enkelte setter inn i kroppen :PMen joda, ganske ironisk, haha 

Endret av pop up bruker
Skrevet
1 minutt siden, pop up bruker skrev:

Jeg tror nok hverdagsbruken av plastikk er verre for miljøet enn den mengden enkelte setter inn i kroppen :P

Såklart. Men man skulle vel tro miljøbevisste hadde en liten forkjærlighet for det naturlige, for økosystemet osv😊

• Liker 14
Gjest CecilieX
Skrevet
6 timer siden, pop up bruker skrev:

Det er helt sykt når du ser det slik som det her. Og ikke minst når det kommer kommentarer på at det ikke er alt. Jeg håper virkelig de faste leserne hennes har fått seg en aha-opplevelse. 

Det er dessverre slik at alle de som har komplekser nok heller får ideer og ser hva som finnes av muligheter. Heldigvis er de fleste unge mennesker ikke bemidlet nok til å kunne gjennomføre så mange inngrep, så økonomien vil nok stoppe dem. Og forhåpentligvis vil de modnes såpass mye gjennom utdannelse at når de endelig har fått en jobb som betaler godt nok, så er de reflekterte nok til å ha andre prioriteringer. 

Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

Det er dessverre slik at alle de som har komplekser nok heller får ideer og ser hva som finnes av muligheter. Heldigvis er de fleste unge mennesker ikke bemidlet nok til å kunne gjennomføre så mange inngrep, så økonomien vil nok stoppe dem. Og forhåpentligvis vil de modnes såpass mye gjennom utdannelse at når de endelig har fått en jobb som betaler godt nok, så er de reflekterte nok til å ha andre prioriteringer. 

Nettopp! 

Har selv en datter som "hang seg opp i" at hun ville operere vekk noe hun hadde komplekser for. Heldigvis så forsvant de tankene da hun ble opptatt med studier, studiekamerater, en flott kjæreste og en altoppslukende jobb. 

Blogger var en stor kilde til påvirkning for henne i den perioden, og det var rett og slett ikke bra i hele tatt. 

• Liker 37
Skrevet
10 timer siden, Megplussto skrev:

Hun har fettsugd magen og sprøytet inn i leppene,samt inn i rumpa etter første operasjon.

Op.2 med rumpa var implantater.

• Liker 11
Skrevet

Tilbakeblikk til da SE vant vixen influencer awards 2016(?)

• Liker 12
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Synes Kasper ligner litt på Zach Roloff 🤔

Skrevet

Emballasjen på produktene regner jeg med er miljøvennlige?😁

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har mista helt trua på alt hun sier nå. Blitt skikkelig kynisk. 😂

Kjøper ikke engang at bursdagsfesten igår var en overraskelse. 1) Hvem får håret og sminken profesjonelt gjort (nei, SE kan hverken sminke eller ordne hår så bra for egen maskin) for en middag med noen få venner? 2) Hvordan kan det skrives et så detaljert innlegg om hvor alt var levert fra («ikke sponset», pffff) når hun ikke engang kan huske når hun har operert hva? 

Jeg kan selvfølgelig være helt på viddene med dette, men bare det at jeg er mistroisk sier litt om troverdigheten hennes. 🤷🏼‍♀️

Endret av Sassenach
  • Liker 47
Skrevet

Tråden er ryddet for hetsende innlegg. 

Sol, admin.

Skrevet
43 minutter siden, Sassenach skrev:

Jeg har mista helt trua på alt hun sier nå. Blitt skikkelig kynisk. 😂

Kjøper ikke engang at bursdagsfesten igår var en overraskelse. 1) Hvem får håret og sminken profesjonelt gjort (nei, SE kan hverken sminke eller ordne hår så bra for egen maskin) for en middag med noen få venner? 2) Hvordan kan det skrives et så detaljert innlegg om hvor alt var levert fra («ikke sponset», pffff) når hun ikke engang kan huske når hun har operert hva? 

Jeg kan selvfølgelig være helt på viddene med dette, men bare det at jeg er mistroisk sier litt om troverdigheten hennes. 🤷🏼‍♀️

Hun blir jo ofte sminket og ordnet profesjonelt før de skal filme, og hun ble jo fortalt at de skulle på middag og filme til Sophie Elises verden.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...