Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil si at 2019 er det året SE mistet fullstendig fotfeste for hvem hun er og mot følgerne sine. Jeg har aldri sett en blogger i en så unge alder som har gitt så mye faen, og bare forsette med sitt gamle røvel kjøring i sosiale medier. Må ærlig si at andre såkalte "skandale" bloggere å "kjendiser" blir jo helt i det fjernet langt inn i tåka av det hele. Og da mener jeg at hun overgår absolutt alt alle rundt seg i rampelyset på norsk jord å grenser. 

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 timer siden, pop up bruker skrev:

Jeg har inntrykk av at 2019 var det året hun kastet alt over bord. Hun så åpent at hun ikke bryr seg i butikken om sminke er testet på dyr eller ei, hun operteret både rumper og hofter, reiste på ferier til langt vekk og skrev vel også at nå som hun er ung vil hun reise mye - kanskje tenke litt mer på om det er miljøskadelig når hun er eldre, eller noe i den duren 🤷‍♀️

Hun hadde vel 4 operasjoner fra ca mars til nå i desember 🤣. Silikon ut av pupper, silikon inn i pupper, nese pluss rumpe/hofter. Og sikkert en del innsprøytninger i ansikt. Lurer på hva det neste blir.... 

• Liker 24
Gjest spinjitzu
Skrevet

Hun er litt som en en bilulykke, man vil ikke se, men så må man bare se likevel...

Skrevet

De der hoftene hun la ut på instastory i undertøyet nå er jo ikke diskret en plass 😨

Screenshot_20200101-210550.jpg

• Liker 16
Skrevet

Kjære vene.

Jeg håper virkelig hun er fornøyd selv.

• Liker 12
Skrevet (endret)
På 1.1.2020 den 22.48, Lilla33 skrev:

De der hoftene hun la ut på instastory i undertøyet nå er jo ikke diskret en plass 😨

Screenshot_20200101-210550.jpg

Endret av Nan4y5
  • Liker 11
Skrevet

Begynner å føle meg bedre og bedre for hver gang jeg ser nye bilder henne jeg, for man skal være glad for alt man IKKE feiler her i livet.. 

• Liker 19
Gjest Gul_gul
Skrevet

Hmm. Akkurat som med rumpen tror jeg hun kommer angre på hoftene etter 6-12 måneder. Det ser like unaturlig ut som rumpen, og selv om hun først insisterte på hun var veldig fornøyd med 'bleierumpen' sin, måtte hun jo etterhvert erkjenne at den var alt for stor.  

Skrevet

For ikke å snakke om lange skitne negler.... det samler seg masse dritt under negler

• Liker 7
Skrevet

Altså, umerket reklame for eget produktsamarbeid, der det meste som er i fokus er en sort truse inneholdende et par nye, brede hofter som ikke står i samsvar til spaghettiarmen som holder selve reklameproduktet langt oppe i periferien.

Hva var det egentlig reklame for igjen?

• Liker 22
Skrevet

Hvorfor kan hun ikke bare akseptere at hun har en petite kroppsform. Det er ikke naturlig med gigantiske hofter når resten av kroppen ikke står i stil med hoftene! Hun har liksom ikke timeglassfigur heller, det er liksom rett fra livet/magepartiet så går det gigantisk ut ved hoftene.  Det er synd hun aldri blir fornøyd for det er absolutt ikke noe galt med å være petite.

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, Breakeven skrev:

Hvorfor kan hun ikke bare akseptere at hun har en petite kroppsform. Det er ikke naturlig med gigantiske hofter når resten av kroppen ikke står i stil med hoftene! Hun har liksom ikke timeglassfigur heller, det er liksom rett fra livet/magepartiet så går det gigantisk ut ved hoftene.  Det er synd hun aldri blir fornøyd for det er absolutt ikke noe galt med å være petite.

Klarte ikke dy meg, så jeg har spurt på bloggen hennes hvordan i alle dager hun finner bukser som passer. 

• Liker 11
Gjest justloseit
Skrevet

Huff.. dette ser ikke bra ut. Tror ikke hun er ferdig med operasjoner ennå heller dessverre. Hun finner vel snart ut at de nye hoftene ikke var riktig heller. 

Skrevet

Jeg blir sjokkert. Hun ser virkelig ikke ut som seg selv lenger. Verken i ansiktet eller kroppen. Dette er bare tragisk.

• Liker 20
Skrevet
48 minutter siden, Xstrella skrev:

Hvorfor får denne syke damen mediatid? 

Så henne nettopp på God Morgen Norge. Gjorde forsåvidt en grei nok figur der, men de kunne like gjerne kalle programmet "Bloggermorgen", det er ikke en uke uten intervjuer med bloggere. Det er så utrolig lite interessant for folk flest. 

• Liker 26
Skrevet
28 minutter siden, Isild skrev:

Så henne nettopp på God Morgen Norge. Gjorde forsåvidt en grei nok figur der, men de kunne like gjerne kalle programmet "Bloggermorgen", det er ikke en uke uten intervjuer med bloggere. Det er så utrolig lite interessant for folk flest. 

Pleide å ha det programmet stående på i bakgrunnen om morgenen, men de siste årene har det tapt seg drastisk. Sluttet å se på det etter Anna Rasmussen hadde vært der og sutret en gang eller 2. Så også klipp fra da Anne Brith var der og det var så grusomt. Og SE unngår jeg for alt jeg kan! Tulleprogram. Fristende å boikotte hele tv2, etiske skrupler forsvant der for lenge siden... 

• Liker 28
Skrevet
2 minutter siden, DianaV skrev:

Pleide å ha det programmet stående på i bakgrunnen om morgenen, men de siste årene har det tapt seg drastisk. Sluttet å se på det etter Anna Rasmussen hadde vært der og sutret en gang eller 2. Så også klipp fra da Anne Brith var der og det var så grusomt. Og SE unngår jeg for alt jeg kan! Tulleprogram. Fristende å boikotte hele tv2, etiske skrupler forsvant der for lenge siden... 

Helt enig! Programmet har tapt seg veldig etter at de tydeligvis satser på "koseprat med bloggere". Aldri et eneste kritisk spørsmål. Merkelig å se på når man vet at kritikken mot flere av de egentlig hagler. 

• Liker 16
Gjest pop up bruker
Skrevet

Tipper det er veldig enkelt for tv2 å bruke bloggerne, som også er en del av et annet program de kjører, som fyll-stoff. 

Vinn-vinn: tv2 får fylt programmet med meningsløst tull, og bloggerne får promotere seg selv på TV. 

Eneste som taper på det de serene som ikke liker, eller syns disse bloggerne er interessante 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...