Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, DianaV skrev:

Pleide å ha det programmet stående på i bakgrunnen om morgenen, men de siste årene har det tapt seg drastisk. Sluttet å se på det etter Anna Rasmussen hadde vært der og sutret en gang eller 2. Så også klipp fra da Anne Brith var der og det var så grusomt. Og SE unngår jeg for alt jeg kan! Tulleprogram. Fristende å boikotte hele tv2, etiske skrupler forsvant der for lenge siden... 

AR har vært 5 ganger på det programmet og sutret. Hun har rene klippekort i forhold til andre bloggere. Jeg har sluttet og se på det fordi det er alltid en blogger som må stikke nesen frem å syte.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, Uglesjel skrev:

AR har vært 5 ganger på det programmet og sutret. Hun har rene klippekort i forhold til andre bloggere. Jeg har sluttet og se på det fordi det er alltid en blogger som må stikke nesen frem å syte.

Høres ikke ut som jeg har gått glipp av noe 🙄 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

Helt enig! Programmet har tapt seg veldig etter at de tydeligvis satser på "koseprat med bloggere". Aldri et eneste kritisk spørsmål. Merkelig å se på når man vet at kritikken mot flere av de egentlig hagler. 

Hadde ikke klart å styre meg som programleder i en setting med disse bloggerne jeg har nevnt. Får jo lyst å bare gi dem en reality check. Må være utrolig frustrerende og sitte der og være profesjonell når du sitter ovenfor et overfladisk,enkelt og narsissistisk brødhue.

• Liker 11
Skrevet

Høres ikke ut som jeg har gått glipp av noe 🙄 

Nei det har så absolutt ikke. Måtte Google for å være helt sikker. Er like før hun kan flytte innpå det programmet.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke klart å styre meg som programleder i en setting med disse bloggerne jeg har nevnt. Får jo lyst å bare gi dem en reality check. Må være utrolig frustrerende og sitte der og være profesjonell når du sitter ovenfor et overfladisk,enkelt og narsissistisk brødhue.

Og hvertfall når du vet at dem lyver deg midt oppi ansiktet 

• Liker 4
Gjest Gul_gul
Skrevet
On 12/31/2019 at 3:16 PM, pop up bruker said:

Jeg har inntrykk av at 2019 var det året hun kastet alt over bord. Hun så åpent at hun ikke bryr seg i butikken om sminke er testet på dyr eller ei, hun operteret både rumper og hofter, reiste på ferier til langt vekk og skrev vel også at nå som hun er ung vil hun reise mye - kanskje tenke litt mer på om det er miljøskadelig når hun er eldre, eller noe i den duren 🤷‍♀️

Ja, etter bråken og debatten i mars virket det som om hun ga opp 'nyttårsforsettene' for 2019 og ga faen i hva hun hadde 'lovet' leserne. Mange av leserne hadde jo 'svigtet' henne og tok parti med Gjelsvik, og så ble SE kontrær og sa 'føkk dere, liksom.' Hun fikk heller ikke den respons på podden som hun hadde ventet. Folk likte Fetisha bedre og det kunne SE ikke akseptere. Så nå kjør hun rumpe og pupper på Insta for de utenlandske følgere som ikke er like 'vanskelige' som de norske.  

Skrevet
4 timer siden, Vifte skrev:

Jeg blir sjokkert. Hun ser virkelig ikke ut som seg selv lenger. Verken i ansiktet eller kroppen. Dette er bare tragisk.

Fikk ikke sett. Var hos noen hvor TV2 sto på, men da hun ble annonsert ropte noen «bytt kanal - orker ikke hun der» og det ble diskutert hvorfor ikke hun blir tvangsinnlagt når hun ødelegger seg selv mer og mer.

• Liker 12
Skrevet

"Jeg har også fått en helt annen forståelse for venner som er i eksamensperioder, fordi jeg på en måte har vært der selv. Eksamen i å skape et liv for meg selv."

😂

• Liker 39
Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)
5 timer siden, Gul_gul skrev:

Ja, etter bråken og debatten i mars virket det som om hun ga opp 'nyttårsforsettene' for 2019 og ga faen i hva hun hadde 'lovet' leserne. Mange av leserne hadde jo 'svigtet' henne og tok parti med Gjelsvik, og så ble SE kontrær og sa 'føkk dere, liksom.' Hun fikk heller ikke den respons på podden som hun hadde ventet. Folk likte Fetisha bedre og det kunne SE ikke akseptere. Så nå kjør hun rumpe og pupper på Insta for de utenlandske følgere som ikke er like 'vanskelige' som de norske.  

Enig. Tror derfor derfor så mange har reagert så kraftig siste tiden. De holdt med henne under debatten, og trodde oppriktig på henne, også sier hun bare fuck dere. 

Endret av pop up bruker
Gjest pop up bruker
Skrevet
10 minutter siden, J.. skrev:

"Jeg har også fått en helt annen forståelse for venner som er i eksamensperioder, fordi jeg på en måte har vært der selv. Eksamen i å skape et liv for meg selv."

😂

Lol 

Eksamen i å skape et liv for meg selv? Hun kan ikke ha forstått begrepet eksamen. Tror hun tenker på prosjektarbeid type?

Skrevet
5 minutter siden, pop up bruker skrev:

Lol 

Eksamen i å skape et liv for meg selv? Hun kan ikke ha forstått begrepet eksamen. Tror hun tenker på prosjektarbeid type?

Var så pompøs og teit måte å ordlegge seg på at hun selv datt av på veien..

"Å skape ett liv for seg selv" er rett og slett å bli voksen..

• Liker 16
Gjest pop up bruker
Skrevet
4 minutter siden, J.. skrev:

Var så pompøs og teit måte å ordlegge seg på at hun selv datt av på veien..

"Å skape ett liv for seg selv" er rett og slett å bli voksen..

Nettopp. Noe de fleste av oss klarer helt fint uten å kalle det hverken prosjekt eller eksamen 😛 

Hun har vel heller ikke noe jeg vil kalle livsprosjekt, i form av et større prosjekt hun arbeider med? Kanskje forfatter ønsket om jeg skal legge godviljen til, men vi får i så fall lite innblikk i at hun arbeider aktivt med det. 

Skrevet

Hun går vel på livets harde skole? ;)

• Liker 20
Skrevet
10 minutter siden, pop up bruker skrev:

Nettopp. Noe de fleste av oss klarer helt fint uten å kalle det hverken prosjekt eller eksamen 😛 

Hun har vel heller ikke noe jeg vil kalle livsprosjekt, i form av et større prosjekt hun arbeider med? Kanskje forfatter ønsket om jeg skal legge godviljen til, men vi får i så fall lite innblikk i at hun arbeider aktivt med det. 

I siste innlegg (mål for 2020) nevnes alt fra internasjonal boksuksess,til norsk bestselgersuksess,til å produsere ny app,MINST 6 nye Glöd produkter og Gudene vet hva..

Jeg sier bare- lykke til.

• Liker 7
Skrevet
50 minutter siden, pop up bruker skrev:

Hun har «prosjekt kropp» da 🙄

• Liker 14
Gjest pop up bruker
Skrevet
1 minutt siden, Missy1 skrev:

Hun har «prosjekt kropp» da 🙄

Uff, ja 😩

Gjest pop up bruker
Skrevet
40 minutter siden, J.. skrev:

I siste innlegg (mål for 2020) nevnes alt fra internasjonal boksuksess,til norsk bestselgersuksess,til å produsere ny app,MINST 6 nye Glöd produkter og Gudene vet hva..

Jeg sier bare- lykke til.

Gud, det er jo bare tulle-mål og ikke ett konkret livsprosjekt i hvertfall. 

Skrevet
Akkurat nå, pop up bruker skrev:

Gud, det er jo bare tulle-mål og ikke ett konkret livsprosjekt i hvertfall. 

Pri 1 burde være egen psyke,ikke penger.

• Liker 14
Gjest pop up bruker
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Pri 1 burde være egen psyke,ikke penger.

Samtidig er det utrolig fint å ha et livsprosjekt, noe man jobber for og virkelig ønsker. Hva det er for henne aner jeg ikke, men jeg antar at hvis det ville vært internasjonalt gjennombrudd som forfatter- kanskje ta nasjonalt først, ville det innebærer kurs, og skrive, skrive, skrive. Det kunne jo faktisk vært interessant å følge med på! 

Skrevet
3 minutter siden, pop up bruker skrev:

Samtidig er det utrolig fint å ha et livsprosjekt, noe man jobber for og virkelig ønsker. Hva det er for henne aner jeg ikke, men jeg antar at hvis det ville vært internasjonalt gjennombrudd som forfatter- kanskje ta nasjonalt først, ville det innebærer kurs, og skrive, skrive, skrive. Det kunne jo faktisk vært interessant å følge med på! 

Ifølge seg selv har hun allerede gjort nasjonalt gjennombrudd som forfatter.

Hun skriver det i nevnte innlegg,derfor er målet for 2020 å slå ann internasjonalt.

Men bøkene hennes handler jo egentlig bare om sexlivet hennes,og en ellers helt normal ungdomstid.

Jaja.. Kjekt med mål.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...