Sassenach Skrevet 20. desember 2019 #15261 Skrevet 20. desember 2019 41 minutter siden, K91 skrev: Hun blir jo ofte sminket og ordnet profesjonelt før de skal filme, og hun ble jo fortalt at de skulle på middag og filme til Sophie Elises verden. Godt poeng! Det forklarer bare ikke det at hun plutselig er så på hugget om hvem som har levert kaker, ballonger, dekor etc. 13
Gjest pop up bruker Skrevet 20. desember 2019 #15262 Skrevet 20. desember 2019 Jeg tror heller ikke dette var en reell overraskelse. Jeg tror det ikke fordi hun skrev flere ganger på insta at hun gledet seg så til en rolig kveld med bare TV og avslapning, og at alt hun ville gjøre var å slappe av. Hvis det faktisk var en overraskelse bommet de litt på hva hun ønsket
DianaV Skrevet 20. desember 2019 #15263 Skrevet 20. desember 2019 (endret) Tror egentlig man kan konkludere med at ingenting er ekte i Sofie Elise's verden, hverken på tv, sosiale medier eller i hennes eget liv. Endret 20. desember 2019 av DianaV 34
Isild Skrevet 21. desember 2019 #15264 Skrevet 21. desember 2019 Trist å se hvordan hun svarer leserne sine i siste blogginnlegg. Forstår at hun er lei kritikk, men leserne er lei av halvsannheter. Jeg vet ikke om det er "image" at budskapet hennes som influencer nå for tiden går mye i å posere sexy med den nye kroppen, snakke Engelsk og selge skjønnhetsprodukter, men som Kristin Gjelsvik sa så blir mye annet hun står for borte i dette ekstreme fokuset på kropp. Jeg har nevnt det før - jeg hadde skikkelig troen på at SE ville bruke sin kjendisstatus og sine erfaringer til å utvikle seg i en voksen og moden retning i kjølvannet av "Norges mektigste mediekvinne" (som jeg senere har forstått at egentlig var en liten greie) Men slik jeg ser det, så er det nok først og fremst sitt eget utseende hun ønsker fokus og tilbakemeldinger på. Hadde det ikke vært det, så er det ikke det hun hadde lagt ut mest av. Så enkelt er det. 29
Justlooking Skrevet 21. desember 2019 #15265 Skrevet 21. desember 2019 Det har gjennom årene blitt til at man ikke tror noe som helst på bloggere generelt og SE spesielt. Alt er bullshit og spill for galleriet for å tjene mest mulig penger. Bloggere er blitt den yrkesgruppen man har minst tillit til av alle. 14
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. desember 2019 #15266 Skrevet 21. desember 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest bienvilleparish Skrevet 21. desember 2019 #15267 Skrevet 21. desember 2019 Brei som ei låvedør på den nye snapstoryen 🤷♀️
Missy1 Skrevet 21. desember 2019 #15268 Skrevet 21. desember 2019 12 minutter siden, R730 skrev: Brei som ei låvedør på den nye snapstoryen 🤷♀️ Ja tenkte det samme. Kan ikke forstå hvorfor hun har ønsket seg dette... det gir bare en illusjon om at hun er mye kraftigere enn hun er. Veldig trist at hun har blitt så blind på seg selv 🙁 9
Trine123 Skrevet 21. desember 2019 #15269 Skrevet 21. desember 2019 42 minutter siden, R730 skrev: Brei som ei låvedør på den nye snapstoryen 🤷♀️ Hun sa på en instastory at hun bruker str xs, så så brei kan hun ikke være😂 1
Isild Skrevet 21. desember 2019 #15270 Skrevet 21. desember 2019 29 minutter siden, Missy1 skrev: Ja tenkte det samme. Kan ikke forstå hvorfor hun har ønsket seg dette... det gir bare en illusjon om at hun er mye kraftigere enn hun er. Veldig trist at hun har blitt så blind på seg selv 🙁 Det er virkelig ikke fint, men tydeligvis et ideal nå... Trist! 6
Djækklåsst Skrevet 21. desember 2019 #15271 Skrevet 21. desember 2019 Kommentar fra ei som leste litt i Sophie Elises kommentarfelt: https://www.dagbladet.no/kultur/slik-er-de-kvinnelige-nettrollene/71955726
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 21. desember 2019 #15272 Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, Djækklåsst skrev: Kommentar fra ei som leste litt i Sophie Elises kommentarfelt: https://www.dagbladet.no/kultur/slik-er-de-kvinnelige-nettrollene/71955726 Med referanser til ABD den mest shady voksen bloggeren som har skrevet en eventyr bok om netthets, så sier noe meg at denne journalisten ikke kommer til å få Pulitzer prisen med det første.
Inocybe Skrevet 21. desember 2019 #15273 Skrevet 21. desember 2019 16 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Med referanser til ABD den mest shady voksen bloggeren som har skrevet en eventyr bok om netthets, så sier noe meg at denne journalisten ikke kommer til å få Pulitzer prisen med det første. Skulle til å bemerke det samme. Når man bruker ABs bok som referanse mister man all kredibilitet. Dessverre vil jeg si, for netthets er en viktig sak. 31
Gjest Plannergirl Skrevet 21. desember 2019 #15274 Skrevet 21. desember 2019 32 minutter siden, Djækklåsst skrev: Kommentar fra ei som leste litt i Sophie Elises kommentarfelt: https://www.dagbladet.no/kultur/slik-er-de-kvinnelige-nettrollene/71955726 Synes det ble litt for stort fokus på de som hadde lite konstruktive kommentarer som var over kanten, fordi hovedvekten av SE sine kommentarer på bloggen den siste perioden har faktisk vært godt formulerte, med konstruktiv kritikk som er høyst nødvendig. Men nå som før slipper hun unna kritisk blikk pga noen stygge kommentarer. Tok meg også tid til å lese kommentaren fra faren hennes på hennes Facebook side, det er tydelig at han står henne for nært til å kunne uttale seg på hennes vegne fordi han som henne går raskt i offerposisjon og forsvar.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 21. desember 2019 #15275 Skrevet 21. desember 2019 12 minutter siden, Plannergirl skrev: Synes det ble litt for stort fokus på de som hadde lite konstruktive kommentarer som var over kanten, fordi hovedvekten av SE sine kommentarer på bloggen den siste perioden har faktisk vært godt formulerte, med konstruktiv kritikk som er høyst nødvendig. Men nå som før slipper hun unna kritisk blikk pga noen stygge kommentarer. Tok meg også tid til å lese kommentaren fra faren hennes på hennes Facebook side, det er tydelig at han står henne for nært til å kunne uttale seg på hennes vegne fordi han som henne går raskt i offerposisjon og forsvar. Enig, han tjener penger på henne og blir dermed også inhabil som talsperson.
Gjest Plannergirl Skrevet 22. desember 2019 #15276 Skrevet 22. desember 2019 13 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Enig, han tjener penger på henne og blir dermed også inhabil som talsperson. De fleste som snakker for en bedrift tjener penger og det er greit. Men, han reagerer mer som en far enn en manager og det er ikke helt heldig i debatten selv om det selvfølgelig er naturlig.
Isild Skrevet 22. desember 2019 #15277 Skrevet 22. desember 2019 Tragisk at den viktige debatten om løgner og negativ påvirkning blir overdøvet av stygge kommentarer. Nok en gang legger media opp til "Stakkars SE som får så grusomme kommentarer" (og ja, det gjør hun. Veldig stygge mange av de -det er ikke greit!) "Så flott at SE fjerner silikon og advarer andre så de ikke faller for fristelsen til å få billige puppeimplantater i baken" At hun kom hjem fra LA med nye implantater OG nye hofter det spiller ingen rolle tydeligvis! Alle de leserne hennes som ikke skriver stygge kommentarer, men som tør å stille spørsmål og være kritiske blir bare overhørt og behandlet som om de er dumme. Ikke bra! Og media fortsetter å "frede" influencere som lever av å påvirke unge jenter til å kjøpe ting de ikke trenger, og til å føle at de ikke er bra nok som de er så lenge idolene opererer, poserer, opererer og poserer. 42
Malum Skrevet 22. desember 2019 #15278 Skrevet 22. desember 2019 19 minutter siden, Isild skrev: Tragisk at den viktige debatten om løgner og negativ påvirkning blir overdøvet av stygge kommentarer. Nok en gang legger media opp til "Stakkars SE som får så grusomme kommentarer" (og ja, det gjør hun. Veldig stygge mange av de -det er ikke greit!) "Så flott at SE fjerner silikon og advarer andre så de ikke faller for fristelsen til å få billige puppeimplantater i baken" At hun kom hjem fra LA med nye implantater OG nye hofter det spiller ingen rolle tydeligvis! Alle de leserne hennes som ikke skriver stygge kommentarer, men som tør å stille spørsmål og være kritiske blir bare overhørt og behandlet som om de er dumme. Ikke bra! Og media fortsetter å "frede" influencere som lever av å påvirke unge jenter til å kjøpe ting de ikke trenger, og til å føle at de ikke er bra nok som de er så lenge idolene opererer, poserer, opererer og poserer. Frustrerende at en journalist ikke forstår farene ved å ugyldiggjøre kritikken ved å fokusere på de stygge kommentarene. Dette bruker influensere for alt det er verdt. At en journalist lar seg lure av dette sier en del om mange timng, og det er rett og slett trist å være vitne til. 30
stinatina Skrevet 22. desember 2019 #15279 Skrevet 22. desember 2019 Å legge ut et stjålet bilde på insta.... hvem gjør dette i våre dager? 🤷🏼♀️ 🤦🏼♀️ 19
Dalmatian Skrevet 22. desember 2019 #15280 Skrevet 22. desember 2019 (endret) På debatten fra i mars sa hun at hun er flau og angrer, «legger seg flat» osv. Går det an å være så inkonsekvent? Jeg forstår ikke hvordan har hun lært? Det virker som hun liker å ha sånn «makt» og oppmerksomhet. Endret 22. desember 2019 av Dalmatian 25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå