Paradisio1 Skrevet 17. desember 2019 #15201 Skrevet 17. desember 2019 26 minutter siden, Lundii skrev: Operasjoner er en svært liten del av tankene mine, ja.. Hun tenker jo på sitt eget utseende 24/7. Altså, hun kan jo få hele dagen sin ødelagt om hun ikke føler seg pen. Det har vi jo sett på bloggen mange ganger.. "Idag føler jeg meg pen." "Idag føler jeg meg stygg." To setninger jeg har lest mange ganger.. Hvor mange operasjoner har hun tatt? Jeg kommer på 13 stk. Det er et helt SINNSYKT tall.. Når du har operert deg så mange ganger så er det ikke bare en liten brøkdel av livet! Tenk på alt det styret bare for én operasjon.. Konsultasjon og samtaler, selve operasjonen og tiden etter.. Minst 13 ganger... Hun er helt besatt av utseendet sitt - i så stor grad at det er pinlig flaut å se på. Bare insta-storiene hennes består utelukkende av kun speiling av seg selv der hun bytter på å ta hånden ut og inn av munnen. 29
Gjest spinjitzu Skrevet 17. desember 2019 #15202 Skrevet 17. desember 2019 Er det manisk å trene ni ganger i uken? Hva regnes som trening da? En joggetur? Yoga? Hvis man gjør en tradisjonell ashtanga praksis 6 morgener i uka, kan man da ikke jogge eller trene styrke tre ganger, for da er man like psyk som en som operer seg 4-5 ganger på et år? Jeg kjenner veldig mange som trener ni ganger i uken. Anser ingen av dem som besatte eller maniske eller psyke, og klarer virkelig ikke å se sammenligningen med plastisk kirurgi.
AntiBullshit Skrevet 17. desember 2019 #15203 Skrevet 17. desember 2019 2 minutter siden, spinjitzu skrev: Er det manisk å trene ni ganger i uken? Hva regnes som trening da? En joggetur? Yoga? Hvis man gjør en tradisjonell ashtanga praksis 6 morgener i uka, kan man da ikke jogge eller trene styrke tre ganger, for da er man like psyk som en som operer seg 4-5 ganger på et år? Jeg kjenner veldig mange som trener ni ganger i uken. Anser ingen av dem som besatte eller maniske eller psyke, og klarer virkelig ikke å se sammenligningen med plastisk kirurgi. Nå var det snakk om trening 9 dager i uken utelukkende kun for å endre fasongen på rumpa. Det vil jeg påstå er ganske psykt. 7
tuppa Skrevet 17. desember 2019 #15204 Skrevet 17. desember 2019 Hun har forskjellige forklaringer ut ifra hvem hun forteller historien til. Både om hvilke operasjoner, når hun opererte det ene og det andre, hvordan hun møtte typen osv. Lista er lang. Det som gagner historien best i en gitt situasjon, er den hun forteller. Det må være svært utfordrende å holde styr på hvem hun har sagt hva til. Men så virker det ikke som om hun skjønner at leserne gjennomskuer det. 26
Gjest spinjitzu Skrevet 17. desember 2019 #15205 Skrevet 17. desember 2019 Akkurat nå, AntiBullshit skrev: Nå var det snakk om trening 9 dager i uken utelukkende kun for å endre fasongen på rumpa. Det vil jeg påstå er ganske psykt. Det står ikke presisert nei. Men uansett synes jeg det er mys mindre psykt enn å operere inn fremmedlegemer i rumpa.
Monky Skrevet 17. desember 2019 #15206 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, AntiBullshit skrev: Nå var det snakk om trening 9 dager i uken utelukkende kun for å endre fasongen på rumpa. Det vil jeg påstå er ganske psykt. Det er ikke 9 dager i en uke😅 3
AntiBullshit Skrevet 17. desember 2019 #15207 Skrevet 17. desember 2019 6 minutter siden, Monky skrev: Det er ikke 9 dager i en uke😅 Wops hehe! mente ganger selvfølgelig 1
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 17. desember 2019 #15208 Skrevet 17. desember 2019 (endret) Denne gir mer og mer mening i forhold til SE tanker, "Gidder ikke trene, når jeg kan operere". TV2 har allerede lagt ut filmsnutt av SE på operasjonsbordet og kaller sekvensen for :" SE viser silikonsjokket fra operasjonsbordet", her skal det smis før hevelsene har gått ned. Endret 17. desember 2019 av lillesnøfnugg
~ Ada ~ Skrevet 17. desember 2019 #15209 Skrevet 17. desember 2019 Galskap på høyt nivå. Lurer på hvordan det er å tenke på utseende 24/7. Reise til Tyrkia, til L.A, hit og dit. Fjerne, legge nytt, utføre en hofteoperasjon i samme slengen... Skrive litt om å ønske seg hund igjen, skrive litt om kritikken hun har fått rundt hundevalget...skrive litt om gode pappaen min...skrive litt om en krem, ramse opp hvem som er vennene..tenke litt mer på kropp..og slik går nu dagene. 25
Silva Pluvialis Skrevet 18. desember 2019 #15210 Skrevet 18. desember 2019 EKSTREMT bekymringsverdig at TV2 går med på å filme en kosmetisk operasjon og den tilhørende prosessen. Det kan umulig være etisk forsvarlig?! Det er jo forbudt å reklamere for plastisk kirurgi, og en slik episode vil inneholde skjult reklame, og derav være brudd på markedsføringsloven. Det gir jo informasjon rett i hendene til dem som måtte ønske å operere seg - informasjon om sted, kirurg og bl.a. prosessen. Dette kommer til å sette griller i hodet på mange, så det er utrolig uproft av TV2. 34
nirvania Skrevet 18. desember 2019 #15211 Skrevet 18. desember 2019 Er det noe hun ikke har operert nå egentlig? Tilogmed underlivet har hun jo operert. Oppriktig spørsmål, hva har Sofie Elise ikke operert? 16
MaleficentAurora Skrevet 18. desember 2019 #15212 Skrevet 18. desember 2019 6 timer siden, tuppa skrev: Hun har forskjellige forklaringer ut ifra hvem hun forteller historien til. Både om hvilke operasjoner, når hun opererte det ene og det andre, hvordan hun møtte typen osv. Lista er lang. Det som gagner historien best i en gitt situasjon, er den hun forteller. Det må være svært utfordrende å holde styr på hvem hun har sagt hva til. Men så virker det ikke som om hun skjønner at leserne gjennomskuer det. Når man leser gjennom bloggen ang operasjonene og grunnlaget for de så ser man klart og tydelig at det er forskjellige historier som ligger til grunn. Ikke en gang i bloggen klarer hun og holde rede på hvilken historie som passer til hvert lege besøk. Det samme gjeld det ang huden hennes om acne.. For noen dager siden så blogget om hun hvilken foundastion som dekket acnene best. Hun som har lagt ut i det bredde om hennes kamp mot urent hud. Da vil ikke sminke tips mot acne være det beste akkurat. Hun er så speilvendt på seg selv og verden at hun tror at folk ikke ser gjennom ordene hennes. Jeg fryder meg over at leserene hennes har våknet skikkelig opp og tar enda mer avstand med å si klart og tydelig fra på løgnene som blir servert. 25
Zenhouse Skrevet 18. desember 2019 #15213 Skrevet 18. desember 2019 Det kommer nok ikke til å stoppe her... Har tenkt tidligere at når det ikke er nye ting å finne på, går hun nok løs på de som er, altså vedlikehold/reparasjon. Blir en evig runddans til kroppen ikke tåler mer. Nesen er jo «ferdig» nå. Jeg tenkte også da hun tok hull i ørene at det er en del av denne trangen til å gjøre drastiske ting med kroppen, fra å gå fra null hull, til ørten? Vet ikke hvor mange hun har nå, men hun tok bl.a 5 stk samtidig og filmet det. Ja, jeg vet mange har piercinger, men jeg ser hennes i sammenheng med: «hva kan jeg finne på nå å forandre på/trenger å gjøre en endring NÅ! ». 36
Gjest Gazpacho Skrevet 18. desember 2019 #15214 Skrevet 18. desember 2019 (endret) 5 timer siden, Zenhouse skrev: Det kommer nok ikke til å stoppe her... Har tenkt tidligere at når det ikke er nye ting å finne på, går hun nok løs på de som er, altså vedlikehold/reparasjon. Blir en evig runddans til kroppen ikke tåler mer. Nesen er jo «ferdig» nå. Jeg tenkte også da hun tok hull i ørene at det er en del av denne trangen til å gjøre drastiske ting med kroppen, fra å gå fra null hull, til ørten? Vet ikke hvor mange hun har nå, men hun tok bl.a 5 stk samtidig og filmet det. Ja, jeg vet mange har piercinger, men jeg ser hennes i sammenheng med: «hva kan jeg finne på nå å forandre på/trenger å gjøre en endring NÅ! ». Det er så fælt at hun er forbilde for så mange unge kvinner. Alt kan fikses ved å legge seg under kniven, liksom. De maltrakterer jo friske, fine kropper. De trenger psykologer, ikke kirurger. Noe av Det mest forstyrrende er jo at hun faktisk er samboer med en psykologistudent, som tydeligvis tenner på en åpenbart fake kropp full av implantater, arrvev og fillers. Endret 18. desember 2019 av Gazpacho
Knottogtott Skrevet 18. desember 2019 #15215 Skrevet 18. desember 2019 7 timer siden, nirvania skrev: Er det noe hun ikke har operert nå egentlig? Tilogmed underlivet har hun jo operert. Oppriktig spørsmål, hva har Sofie Elise ikke operert? Hmmm.. Tærne, skuldrene, hendene 🙃 Da er det vel ikke så mye annet som er urørt? 9
Gjest spinjitzu Skrevet 18. desember 2019 #15216 Skrevet 18. desember 2019 12 minutter siden, Knottogtott skrev: Hmmm.. Tærne, skuldrene, hendene 🙃 Da er det vel ikke så mye annet som er urørt? Hendene er vel sikkert ikke operert, men har aldri sett henne uten fake-negler, så vil ikke kalle dem urørt. Uten å sammenligne plast-negler med plastisk kirurgi altså, men her blir det en del av hele pakka - løshår, parykker, pålimte vipper, påtegnede øyenbryn, pålimte negler...
Zenhouse Skrevet 18. desember 2019 #15217 Skrevet 18. desember 2019 Lurer på hvor langt det kan gå, vil hennes nærmeste gripe inn den dagen hun feks vil ha «alve-ører»? El vil Pappa AS fortsatt forsvare «bedriften» i media? 17
Hjarte Skrevet 18. desember 2019 #15218 Skrevet 18. desember 2019 19 timer siden, naivsuper skrev: Men hva skal hun sjokkere med neste gang? Nå er det vel snart bare klitten hennes vi ikke har sett? Har jo sett alt annet. Presterte jo til og med å vise rumpehullet sitt på flere bilder, etter første gang hun opererte ræva og la ut close ups med g-strengen dratt lang opp i... Ikke gi henne flere ideer nå, vær så snill! Jeg vil ikke risikere å se klitten hennes neste gang jeg skrur på Tv 2 😆 17
Gjest Gul_gul Skrevet 18. desember 2019 #15219 Skrevet 18. desember 2019 15 hours ago, Revenge o'Cavatina said: Jeg begriper ikke hvordan SE har fått status som "glup", "dyp" og "intellektuell" når faktum er at hun skriver det reneste selvmotsigende vås uten substans. (...) Statusen er et tynnslitt levn fra da hun først ble kjent. Det var en periode (2014-2015 ish) hvor hun faktisk virket veldig reflektert (relativt til alder), både på blogg og i intervjuer. Deretter mistet hun bakkekontakten og ble fullstendig besatt av utseende. Hun blogget om det konstant, nesten intet annet, og det virket helt manisk. (Forut for dette ville jeg si hun var overmiddels opptatt av utseende, men ikke ha brukt ordet 'besatt'). SE i dag virker som en som sluttet på vgs for fem år siden. Hun er ikke dum dum, men det merkes at hun ikke har blitt jevnlig utfordret på det intellektuelle plan siden vgs. (I motsetning til jevnaldrende som studerer eller utdanner seg).
Gjest Gul_gul Skrevet 18. desember 2019 #15220 Skrevet 18. desember 2019 6 hours ago, Zenhouse said: Det kommer nok ikke til å stoppe her... Har tenkt tidligere at når det ikke er nye ting å finne på, går hun nok løs på de som er, altså vedlikehold/reparasjon. Blir en evig runddans til kroppen ikke tåler mer. Nesen er jo «ferdig» nå. Jeg tenkte også da hun tok hull i ørene at det er en del av denne trangen til å gjøre drastiske ting med kroppen, fra å gå fra null hull, til ørten? Vet ikke hvor mange hun har nå, men hun tok bl.a 5 stk samtidig og filmet det. Ja, jeg vet mange har piercinger, men jeg ser hennes i sammenheng med: «hva kan jeg finne på nå å forandre på/trenger å gjøre en endring NÅ! ». Jeg tror rett og slett hun tok neseoperasjon nr. 3 (april/mai 2019 i Tyrkia) som en "trøsteoperasjon" etter all bråket etter hodebunnstatoveringen. Forklaringen om smerter og pusteproblemer oppdiktet hun først da hun ble fersket med bandasje in New York etter neseoperasjon nr. 4.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå