DianaV Skrevet 17. desember 2019 #15161 Skrevet 17. desember 2019 Ang den reklamen sendte jeg mail til Poster Store og spurte om de sto inne for dette. Fikk dette svaret: "Hei DianaV, Takk for din tilbakemelding! Vi vil absolutt ikke promotere nakenhet. Jeg har derimot sett gjennom både instagram innlegget og blogginnlegget til Sophie Elise og jeg ser ikke noe seksuelt. Du kan gjerne sende meg printscreen av det bilde som du reagerte på Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen, M, Poster Store" Takket være en screenshot hadde jeg de bildene som opprinnelig lå ute, og sendte da disse til dem. Og fikk dette svaret: "Tusen takk for bilder DianaV. Vi har ikke sett dette, da hun mest sannsynlig endret det før vi så innlegget. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen, M, Poster Store" 24
Gjest Gul_gul Skrevet 17. desember 2019 #15162 Skrevet 17. desember 2019 43 minutter siden, Isild said: Det "køddebildet" til venninnen tror jeg ingen kjøper. Det havnet på bloggen ved en glipp ? Neppe. Det handler ikke om at man ikke tåler å se pupper SE! Det handler om at det virket både provoserende og respektløst dagen etter at du satt fyr på egne kommentarfelt ved å "lavmælt" posere med noen hofter ingen før har sett på deg så fort du kom hjem etter "rumpereduksjonen". Fansen og leserne dine føler at du har løyet for de - igjen. Men det vet hun jo. Hun flasher pupper og rumpe når hun vil provosere eller distrahere. Jeg tror ikke hun har blitt tatt på sengen her, tanken med den såkalte unnskyldningen må ha vært å provosere enda mer. (Derimot tror jeg ikke hun var forberedt på de kritiske spørsmålene i VG-intervjuet; det kom hun veldig dårlig ut av og det virket ikke som en situasjon hun hadde kontroll over).
Isild Skrevet 17. desember 2019 #15163 Skrevet 17. desember 2019 5 minutter siden, Gul_gul skrev: Men det vet hun jo. Hun flasher pupper og rumpe når hun vil provosere eller distrahere. Jeg tror ikke hun har blitt tatt på sengen her, tanken med den såkalte unnskyldningen må ha vært å provosere enda mer. (Derimot tror jeg ikke hun var forberedt på de kritiske spørsmålene i VG-intervjuet; det kom hun veldig dårlig ut av og det virket ikke som en situasjon hun hadde kontroll over). Jeg tror ikke hun har hatt godt av å ha fått være "fredet" i Norske medier. Det virker som det har resultert i en "jeg kan si og gjøre hva jeg vil"- holdning. Bra at hun får noen spørsmål nå. 29
Gjest Gul_gul Skrevet 17. desember 2019 #15164 Skrevet 17. desember 2019 15 minutter siden, Isild said: Jeg tror ikke hun har hatt godt av å ha fått være "fredet" i Norske medier. Det virker som det har resultert i en "jeg kan si og gjøre hva jeg vil"- holdning. Bra at hun får noen spørsmål nå. Ja, helt enig. Før boblen brast og SE mistet status som "urørlig" var det akkurat som Gjelsvik sa, at nesten ikke et eneste medie våget å stille SE kritiske spørsmål. Ikke overraskende ser man nå hun faktisk er veldig dårlig til å håndtere det. Hun har aldri lært det, for hun har aldri trengt det. Før kunne SE altid finne en eller annen til å stille opp og forsvare henne (Hegseth, bla.) og/eller selv "svare" i form av sutreinnlegg på bloggen avsluttet med et par pupper i kameraet. Og ang. det med 'jeg kan si og gjøre hva jeg vil' - Det er veldig interessant at hun ikke lenger kan få andre enn faren sin til å forsvare seg i media. (Etter hodebunns-gate i mars og nå med rumpeoperasjon nr. 2). Mens hun var på toppen må hun ha opptrådt på en veldig usympatisk måte ettersom absolutt ingen nå vil assosieres med henne.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 17. desember 2019 #15165 Skrevet 17. desember 2019 25 minutter siden, Gul_gul skrev: Ja, helt enig. Før boblen brast og SE mistet status som "urørlig" var det akkurat som Gjelsvik sa, at nesten ikke et eneste medie våget å stille SE kritiske spørsmål. Ikke overraskende ser man nå hun faktisk er veldig dårlig til å håndtere det. Hun har aldri lært det, for hun har aldri trengt det. Før kunne SE altid finne en eller annen til å stille opp og forsvare henne (Hegseth, bla.) og/eller selv "svare" i form av sutreinnlegg på bloggen avsluttet med et par pupper i kameraet. Og ang. det med 'jeg kan si og gjøre hva jeg vil' - Det er veldig interessant at hun ikke lenger kan få andre enn faren sin til å forsvare seg i media. (Etter hodebunns-gate i mars og nå med rumpeoperasjon nr. 2). Mens hun var på toppen må hun ha opptrådt på en veldig usympatisk måte ettersom absolutt ingen nå vil assosieres med henne. Mener å huske at noen skrev at hun aldri ble mobbet, men var en mobber. Selv om blogginnleggene hennes sa noe annet.
MaleficentAurora Skrevet 17. desember 2019 #15166 Skrevet 17. desember 2019 54 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Mener å huske at noen skrev at hun aldri ble mobbet, men var en mobber. Selv om blogginnleggene hennes sa noe annet. Det var jeg som skrev det. Og det stemmer. Det har også komment fram at Kasper i sin ungdomstid mobbet SE. Mange klør seg i hodet på hvordan SE tenker, nå som hun er i forholdt med sin tidligere mobber. Folk har virkelig gått inn for å få Kasper sin personlighet og rolle fram i lyset nå. Det er også ufattelig mange som reagerer sterkt på at han ikke gjør noe ang SE med at han utdanner seg som psykolog. 10
DianaV Skrevet 17. desember 2019 #15167 Skrevet 17. desember 2019 (endret) 27 minutter siden, Uglesjel skrev: Det var jeg som skrev det. Og det stemmer. Det har også komment fram at Kasper i sin ungdomstid mobbet SE. Mange klør seg i hodet på hvordan SE tenker, nå som hun er i forholdt med sin tidligere mobber. Folk har virkelig gått inn for å få Kasper sin personlighet og rolle fram i lyset nå. Det er også ufattelig mange som reagerer sterkt på at han ikke gjør noe ang SE med at han utdanner seg som psykolog. Fra intervju i Dagbladet+ "De gikk på skole sammen i Harstad, uten at hun har noen klare minner av ham, annet enn at han i kantina satt på bordet med de kule elevene." Hun ljuger jo hver gang hun åpner munnen, hva er egentlig sannheten? https://www.dagbladet.no/magasinet/aldri-folt-meg-sa-liten/70782006 Endret 17. desember 2019 av DianaV 14
J.. Skrevet 17. desember 2019 #15168 Skrevet 17. desember 2019 6 minutter siden, DianaV skrev: Fra intervju i Dagbladet+ "De gikk på skole sammen i Harstad, uten at hun har noen klare minner av ham, annet enn at han i kantina satt på bordet med de kule elevene." Hun ljuger jo hver gang hun åpner munnen, hva er egentlig sannheten? https://www.dagbladet.no/magasinet/aldri-folt-meg-sa-liten/70782006 Og at de var på de samme festene,han var SÅ interessert i henne,men ikke hun i han,tatt bilder sammen fra nevnte fester.. Jada. 3 historier om 1 person. 17
Citha Skrevet 17. desember 2019 #15169 Skrevet 17. desember 2019 27 minutter siden, DianaV said: Fra intervju i Dagbladet+ "De gikk på skole sammen i Harstad, uten at hun har noen klare minner av ham, annet enn at han i kantina satt på bordet med de kule elevene." Hun ljuger jo hver gang hun åpner munnen, hva er egentlig sannheten? https://www.dagbladet.no/magasinet/aldri-folt-meg-sa-liten/70782006 Han var vel også gjest i konfirmasjonen hennes? 4
J.. Skrevet 17. desember 2019 #15170 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, Citha skrev: Han var vel også gjest i konfirmasjonen hennes? Jepp. 4
DianaV Skrevet 17. desember 2019 #15171 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, Citha skrev: Han var vel også gjest i konfirmasjonen hennes? Det har blitt sagt det også ja... 3
naivsuper Skrevet 17. desember 2019 #15172 Skrevet 17. desember 2019 6 timer siden, J.. skrev: Tror neppe ett seriøst AS vil ha SE sine silikonpupper i det fri for å øke salget på postere.. Var vel bare SE som prøver å sjokkere ved å flashe igjen.. Men hva skal hun sjokkere med neste gang? Nå er det vel snart bare klitten hennes vi ikke har sett? Har jo sett alt annet. Presterte jo til og med å vise rumpehullet sitt på flere bilder, etter første gang hun opererte ræva og la ut close ups med g-strengen dratt lang opp i... 25
J.. Skrevet 17. desember 2019 #15173 Skrevet 17. desember 2019 16 minutter siden, naivsuper skrev: Men hva skal hun sjokkere med neste gang? Nå er det vel snart bare klitten hennes vi ikke har sett? Har jo sett alt annet. Presterte jo til og med å vise rumpehullet sitt på flere bilder, etter første gang hun opererte ræva og la ut close ups med g-strengen dratt lang opp i... Ja akkurat det bilde er brent fast på hjernehinnen. Forhåpentligvis (og ikke sannsynlig..) får blir vi vel "sjokkert" med mer hud/kropp.. Har snart sett henne mer naken enn meg selv.. 17
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2019 #15174 Skrevet 17. desember 2019 Jeg begriper ikke hvordan SE har fått status som "glup", "dyp" og "intellektuell" når faktum er at hun skriver det reneste selvmotsigende vås uten substans. Og denne gangen er det kirurgen som er ansvarlig for resultatet av den nye operasjonen, ikke hun? Ok. Når det gjelder begrepet privat, har hun åpenbart et helt annet perspektiv enn de fleste andre på det etter flere år med utlevering av seg selv. Så, hvis hun vil holde noe privat, anbefaler jeg at hun a) slutter å mase om det i alle sosiale kanaler, også TV2, og b) slutter å vise frem det som hun ønsker skal være privat. 49
Paradisio1 Skrevet 17. desember 2019 #15175 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, naivsuper skrev: Men hva skal hun sjokkere med neste gang? Nå er det vel snart bare klitten hennes vi ikke har sett? Har jo sett alt annet. Presterte jo til og med å vise rumpehullet sitt på flere bilder, etter første gang hun opererte ræva og la ut close ups med g-strengen dratt lang opp i... Hun skræver så godt hun kan i omtrent alle bilder hun har mulighet til det, så forundrer meg ikke at hun plutselig viser det lille som er igjen i den plastikk-kroppen. 13
Paradisio1 Skrevet 17. desember 2019 #15176 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg begriper ikke hvordan SE har fått status som "glup", "dyp" og "intellektuell" når faktum er at hun skriver det reneste selvmotsigende vås uten substans. Og denne gangen er det kirurgen som er ansvarlig for resultatet av den nye operasjonen, ikke hun? Ok. Når det gjelder begrepet privat, har hun åpenbart et helt annet perspektiv enn de fleste andre på det etter flere år med utlevering av seg selv. Så, hvis hun vil holde noe privat, anbefaler jeg at hun a) slutter å mase om det i alle sosiale kanaler, også TV2, og b) slutter å vise frem det som hun ønsker skal være privat. Hun rævsleiker media-Norge, derfor. 12
Gjest Gul_gul Skrevet 17. desember 2019 #15177 Skrevet 17. desember 2019 4 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: (...) Og denne gangen er det kirurgen som er ansvarlig for resultatet av den nye operasjonen, ikke hun? Ok. Jaja, hun fulgte bare kirurgens anbefalinger! Virkelig overraskende at rumpe- og hofteimplantatkirurgen anbefalet henne å sette inn rumpe- og hofteimplantater...
CabinCruiser Skrevet 17. desember 2019 #15178 Skrevet 17. desember 2019 Jeg syns man drar den litt langt ut når man spekulerer i intellektet til SE. Hun er alt annet enn dum. Det er mye man kan si og skrive om ting hun gjør, men fakta er at hun er Norges mektigste mediekvinne, og hun har klart å identifisere hva hun måtte gjøre for det - selv om noe av det har vært med etiske utfordringer tilknytta. Hun er 24 år, hun har brukt pengene sine ikke bare på kirurgi, men hun har kjøpt seg intet mindre enn to hus, reinvestert i karrieren, skapt seg flere bein enn bloggen å stå på og for ikke å snakke om, hun VET når hun skal sende ut brannfakler og hvilke knapper hun skal trykke på for å få ting til å skje for henne. 8
Mellem Skrevet 17. desember 2019 #15179 Skrevet 17. desember 2019 16 minutter siden, CabinCruiser skrev: Jeg syns man drar den litt langt ut når man spekulerer i intellektet til SE. Hun er alt annet enn dum. Det er mye man kan si og skrive om ting hun gjør, men fakta er at hun er Norges mektigste mediekvinne, og hun har klart å identifisere hva hun måtte gjøre for det - selv om noe av det har vært med etiske utfordringer tilknytta. Hun er 24 år, hun har brukt pengene sine ikke bare på kirurgi, men hun har kjøpt seg intet mindre enn to hus, reinvestert i karrieren, skapt seg flere bein enn bloggen å stå på og for ikke å snakke om, hun VET når hun skal sende ut brannfakler og hvilke knapper hun skal trykke på for å få ting til å skje for henne. Nei, hun er ikke dum. Hun er heller ikke smart. Hun er kynisk manipulerende. 48
Gjest pop up bruker Skrevet 17. desember 2019 #15180 Skrevet 17. desember 2019 (endret) Siste innlegget er jo bare tull. Hun skriver først at hun kommer til å være forsiktig med hva hun deler om selve prosessen. Altså hun har jo allerede tatt med leserne sine på reisen til LA, postet bilder både før og etter operasjonen, og ikke minst har hun dratt med seg et filmteam på reisen, og det hele vil dokumenteres på TV2. Å kalle det å være "forsiktig med hva man deler" blir bare tullete. Hun er ikke forsiktig hva med hun deler, hun skriver at hun er det fordi hun får kritikk. Å kun følge kirurgens råd virker også veldig naivt. Vi vet alle at kirurgene lever av disse operasjonene (logisk nok). Like etter inngrepet skrev hun at hun hadde vært naiv som hadde stolt på kirurgen i Tyrkia, og valgt en billig klinikk. Nå stoler hun igjen blindt på en kirurg. Ergo kan ikke hun klandres for noe. Skal man operere seg i utlandet så regner jeg med at de fleste vil gjøre en hel masse undersøkelser ført, og at de ikke stoler blindt på den de treffer. Noe annet virker i mine øyne som ekstremt dumt. Så skriver hun "Folk kan gjerne på spekulere frem og tilbake i nøyaktige detaljer på hva som har blitt gjort og hvordan kroppen min ser ut og hva som er forandret og så videre. Jeg kommer ikke til å dele noe av det. Jeg har vært åpen om at jeg har operert, men hva som ble utført etter det er noe jeg faktisk velger å beholde retten til å holde privat". For det første er det ikke spekulasjon i hva som er operert da det er nøye dokumentert i diverse medier, ei heller hvordan kroppen har forandret seg. For det andre deler hun det hele tiden - bare ved å poste bilder deler hun jo hvordan kroppen har forandret seg. Når det gjelder forskjellen på hva som er operert og nøyaktig hva som er utført (her tror jeg hun sikter til type innlegg osv), så er det vel heller ikke så himla nøye. Leserne ser at hun har forandret seg, de ser at hun har bredere hofter og de ser at hun har like stor rumpe. Til tross for at hun liksom dro til LA for å få mindre rumpe. Men oi, ja det er jo ikke hennes skyld - det er kirurgen. For hun har jo bare stolt på han. Videre skriver hun at hun ikke ønsker å være "hun rumpe-jenta eller hun plastisk-kirurgi jenta, og hadde det vært opp til meg, hadde jeg heller ikke vært det. Jeg skriver lite om det, men det er det folk legger fokus på. Merk, NOEN folk". Det er her kanskje det dummeste i hele dette innlegget. Hun har selv presset rumpa si inn i kamerat konstant siden hun fikk den. Hun har også snakket åpent om alle operasjonene sine, også de vi ikke vil vite om. Hun er den som drar med seg TV2 på slep for å dekke operasjonene sine. ALT i kanalen SE handler om kropp, og om operasjoner. Og det er hun selv som bestemmer hva som skal frontes i de kanalene. At hun skriver lite om det er direkte løgn. Å skylde på enkelte lesere her er kjempefrekt. Hvis hun ikke er totalt fraværende i eget liv vet hun selv hva hun har frontet siste årene. Til slutt stiller hun liksom spørsmål for å avslutte det hele. Blant annet stiller hun spørsmålet om hun mener at man skal promotere plastisk kirurg, som hun besvarer negativt. Men det er jo nettopp det hun gjør. Hun viser frem, og snakker om, seriøst hele tiden, plastisk kirurgi. Er det ikke nesa, så er det rumpa. Er det ikke rumpa er det puppene. Jeg vet ikke om noen annen som promoterer plastisk kirurgi så mye som SE. Hele innlegget er en big fat lie, og jeg håper at mange skriver mange kronikker og at media går bananas om dette (som om det kommer til å skje - SE er vernet i media). For det er virkelig så mye å diskutere, og så mye vi bør kjempe i mot. Endret 17. desember 2019 av pop up bruker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå