Gjest pop up bruker Skrevet 12. januar 2020 #15541 Skrevet 12. januar 2020 2 timer siden, J.. skrev: For å rette på meg selv - hun kjører bil til flyplassen for å fly til Stockholm for spa.... Mens hun gråter miljøtårer. ... .... .... Det er nesten så jeg lurer på om hun skriver dette for å være morsom. For det er så sykt latterlig.
Gjest bienvilleparish Skrevet 12. januar 2020 #15542 Skrevet 12. januar 2020 Sophie er ærlig om operasjonene, mens kim kardashian og Kylie blånekter, hva er verst? Det er like åpenbart at alle tre har operert seg.
Gjest pop up bruker Skrevet 12. januar 2020 #15543 Skrevet 12. januar 2020 10 minutter siden, R730 skrev: Sophie er ærlig om operasjonene, mens kim kardashian og Kylie blånekter, hva er verst? Det er like åpenbart at alle tre har operert seg. Hun var ikke åpen i starten når det gjelder første rumpeoperasjoenen. Tok ganske lang tid før hun fortalte det. Når det er sagt syns jeg det er mye bedre at man er åpen om at man er operert enn at man feks sier at man har trent seg til en stor rumpe. Samtidig handler det om hvor mye man deler også, og hvordan man gjør det. Det kan både føre til en normalisering av operasjoner, og at operasjoner er løsningen så fort du har et kompleks.
J.. Skrevet 12. januar 2020 #15544 Skrevet 12. januar 2020 1 minutt siden, pop up bruker skrev: Hun var ikke åpen i starten når det gjelder første rumpeoperasjoenen. Tok ganske lang tid før hun fortalte det. Når det er sagt syns jeg det er mye bedre at man er åpen om at man er operert enn at man feks sier at man har trent seg til en stor rumpe. Samtidig handler det om hvor mye man deler også, og hvordan man gjør det. Det kan både føre til en normalisering av operasjoner, og at operasjoner er løsningen så fort du har et kompleks. Hun var heller ikke åpen om første og andre brystoperasjon. 10
Justlooking Skrevet 12. januar 2020 #15545 Skrevet 12. januar 2020 11 minutter siden, R730 skrev: Sophie er ærlig om operasjonene, mens kim kardashian og Kylie blånekter, hva er verst? Det er like åpenbart at alle tre har operert seg. Ærlig og ærlig, hun løy om rumpa i to år. Nå skulle hun gjøre den mindre men endte vel opp med samme størrelse pluss noen enorme hofter. Hun har alltid påskudd for å operere, sier gjerne det er helserelatert. 27
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2020 #15546 Skrevet 12. januar 2020 3 timer siden, R730 skrev: Sophie er ærlig om operasjonene, mens kim kardashian og Kylie blånekter, hva er verst? Det er like åpenbart at alle tre har operert seg. Så ei på treningsenteret idag, diger hengerumpe og tynne lår i tights, jaja. Ska vedde på hu hadde DEN fine rumpa før hu opererte seg. Var sånn at man bare måtte glo selv om man vet at man ikke bør. 17
Måne Rampelyset Skrevet 12. januar 2020 #15547 Skrevet 12. januar 2020 Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett. Måne, admin.
Gjest pop up bruker Skrevet 12. januar 2020 #15548 Skrevet 12. januar 2020 3 timer siden, J.. skrev: Hun var heller ikke åpen om første og andre brystoperasjon. Nå husker ikke jeg første brystoperasjon, men siste har hun vel ikke nevnt. Sa at hun skulle fjerne innleggene, og vips etter et par uker hadde hun større bryster igjen...
Gjest pop up bruker Skrevet 12. januar 2020 #15549 Skrevet 12. januar 2020 40 minutter siden, SupaWoman skrev: Så ei på treningsenteret idag, diger hengerumpe og tynne lår i tights, jaja. Ska vedde på hu hadde DEN fine rumpa før hu opererte seg. Var sånn at man bare måtte glo selv om man vet at man ikke bør. SE skrev vel at hvis hun fjernet innleggene for godt ville hun få et ganske slapt preg. Tipper de færreste tenker på at hvis du operer deg som 20åring må du kanskje for resten av livet fortsette å operere deg hvis du ikke ønsker at huden skal henge eller få store arr fordi du må stramme opp huden igjen.
J.. Skrevet 12. januar 2020 #15550 Skrevet 12. januar 2020 31 minutter siden, pop up bruker skrev: Nå husker ikke jeg første brystoperasjon, men siste har hun vel ikke nevnt. Sa at hun skulle fjerne innleggene, og vips etter et par uker hadde hun større bryster igjen... Hun har skrevet at hun har lagt inn nye innlegg. 2
J.. Skrevet 13. januar 2020 #15551 Skrevet 13. januar 2020 Når venninda hennes spør hvor hun har fått "designer inspoen fra" rundt kolleksjonen med MyMuse plukker hun opp Zalando-bodyen og sier ordrett "Denne så jeg på Insta,bare i annen farge.." Designeren sin det. 17
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #15552 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, J.. skrev: Når venninda hennes spør hvor hun har fått "designer inspoen fra" rundt kolleksjonen med MyMuse plukker hun opp Zalando-bodyen og sier ordrett "Denne så jeg på Insta,bare i annen farge.." Designeren sin det.
PinkLady97 Skrevet 13. januar 2020 #15553 Skrevet 13. januar 2020 Nå må seriøst noen snart ta natta på den dama der. Fyfader 5
Hulderen Skrevet 13. januar 2020 #15554 Skrevet 13. januar 2020 13 minutter siden, PinkLady97 skrev: Nå må seriøst noen snart ta natta på den dama der. Fyfader Hva legger du i «ta natta på»? Er du klar over at det kan tolkes som «ta livet av»? 12
PinkLady97 Skrevet 13. januar 2020 #15555 Skrevet 13. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, Hulderen skrev: Hva legger du i «ta natta på»? Er du klar over at det kan tolkes som «ta livet av»? At du noen må stoppe henne i all denne usunne eksponeringen og reklameringen av plastisk kirurgi og hennes usunne kroppsfokus. Stoppe henne mot alle de løgnene og manipuleringene. Heldigvis gjennomskuer flere henne nå. Ting har rett og slett gått for langt og jeg blir helt målløs. Om noen tar det jeg sier så bokstavelig tror jeg man bør logge seg av internettet Endret 13. januar 2020 av PinkLady97 17
Frøken888 Skrevet 13. januar 2020 #15556 Skrevet 13. januar 2020 Hva har skjedd med hoftene hennes? Fjernet hu rompa, men puttet mer inn på sidene? Så siste snappstory av henne må og det så ikke helt normalt ut. 8
Gjest Gul_gul Skrevet 13. januar 2020 #15557 Skrevet 13. januar 2020 8 minutter siden, Frøken888 said: Hva har skjedd med hoftene hennes? Fjernet hu rompa, men puttet mer inn på sidene? Så siste snappstory av henne må og det så ikke helt normalt ut. Hun ifkk rumpe- og hofteimplantater ved kirurgen i LA.
Gjest pop up bruker Skrevet 13. januar 2020 #15558 Skrevet 13. januar 2020 (endret) 4 timer siden, J.. skrev: Når venninda hennes spør hvor hun har fått "designer inspoen fra" rundt kolleksjonen med MyMuse plukker hun opp Zalando-bodyen og sier ordrett "Denne så jeg på Insta,bare i annen farge.." Designeren sin det. Tror ikke det er så "bra" en gang. Den er vel prikk lik. Husker ikke hvem i tråden som skrev det, men man kan visstnok kjøpe opp fra ulike fabrikker, og jeg antar at det er det som er gjort her. MyMuse og det andre merket har brukt samme fabrikk, og dermed fått samme design. Og kan legge til at hvis det hadde vært slik at disse bloggerne hadde hatt en aktiv rolle inn i kolleksjonene de er med på å "designe", utover å si ja eller nei til forslag tror jeg virkelig vi hadde sett mer av prosessen. De viser absolutt alt annet, vi blir til og med tatt med på operasjonsstua, men selve designprosessen ser vi aldri noe av hos disse bloggerne. Endret 13. januar 2020 av pop up bruker
J.. Skrevet 13. januar 2020 #15559 Skrevet 13. januar 2020 (endret) https://gullbarbie.no/ Imorgen åpner muligheten for å nominere. La oss for Guds skyld nominere SE. Av alle i Norge,er det hun som fortjener den mest. Endret 13. januar 2020 av J.. 29
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #15560 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, J.. skrev: https://gullbarbie.no/ Imorgen åpner muligheten for å nominere. La oss for Guds skyld nominere SE. Av alle i Norge,er det hun som fortjener den mest. 100 % enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå