Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest pop up bruker
Skrevet
4 timer siden, Gul_gul skrev:

Ja, og svenske fans av SE som har fulgt (og lest!) bloggen har vel ikke sittet i fire år og ventet på en svensk utgave av boken!? 

Nei, det kan jeg aldri se for meg. Samtidig må jo forleggerne mene det er et marked, hvis ikke ville de gått bevisst inn i et tapsprosjekt og det tror jeg heller ikke de er villig til å gjøre? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, pop up bruker said:

(...). Samtidig må jo forleggerne mene det er et marked, hvis ikke ville de gått bevisst inn i et tapsprosjekt og det tror jeg heller ikke de er villig til å gjøre? 

Ja, det må de vel mene. Men jeg skjønner ikke hvem som skal kjøpe en fire år gammel bok. Men mindre den kanskje relanseres med en oppdatering, eller blir gjenutgitt samtidig med hun deltar i noe tv-prosjekt??  

Gjest pop up bruker
Skrevet
2 timer siden, Gul_gul skrev:

Ja, det må de vel mene. Men jeg skjønner ikke hvem som skal kjøpe en fire år gammel bok. Men mindre den kanskje relanseres med en oppdatering, eller blir gjenutgitt samtidig med hun deltar i noe tv-prosjekt??  

Ikke jeg heller, hvis ikke noen av programmene som går på TV skal selges til svensk TV da. Samtidig kan jeg ikke helt se at det er et marked for det heller. Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå med boksalget i Sverige. 

Skrevet

Ser hun skal på god kveld Norge i morgen. Får litt sånn dårlig følelse når hun har fortalt at hun har så godt forhold til Dorthe og hele familien i tillegg til at de jo selvfølgelig er gode samarbeidspartnere.. Dorthe, eller tv2, har fått kritikk tidligere for koblingen..

• Liker 19
Gjest pop up bruker
Skrevet
3 timer siden, Justlooking skrev:

Ser hun skal på god kveld Norge i morgen. Får litt sånn dårlig følelse når hun har fortalt at hun har så godt forhold til Dorthe og hele familien i tillegg til at de jo selvfølgelig er gode samarbeidspartnere.. Dorthe, eller tv2, har fått kritikk tidligere for koblingen..

Jeg syns det er sykt uetisk at en som har et betalt samarbeid inviterer andre parten inn til tv program som skal være journalistikk. Det må klart opplyses om i så fall. 

Tv2 bryter virkelig alle regler om dagen, og ikke til det bedre. 

Skrevet
13 timer siden, pop up bruker skrev:

Jeg syns det er sykt uetisk at en som har et betalt samarbeid inviterer andre parten inn til tv program som skal være journalistikk. Det må klart opplyses om i så fall. 

Tv2 bryter virkelig alle regler om dagen, og ikke til det bedre. 

Etter at jeg fikk høre at TV2 faktisk SATSER på influencere i sine programmer, så mistet jeg sansen for kanalen. At Egmont eier både plattformen svært mange influencere blir kjent via (blogg.no) , en TV-stasjon der de som har blitt kjent kan bli ytterligere kjent ved å lage drama-TV og halvsannheter ved å være mikrofonstativ for disse (TV2)  - OG eier et forum der kritikken av influencere tidvis "knebles" (modereres) KG. 

..... = Neitakk. 

• Liker 25
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
6 minutter siden, Isild skrev:

Etter at jeg fikk høre at TV2 faktisk SATSER på influencere i sine programmer, så mistet jeg sansen for kanalen. At Egmont eier både plattformen svært mange influencere blir kjent via (blogg.no) , en TV-stasjon der de som har blitt kjent kan bli ytterligere kjent ved å lage drama-TV og halvsannheter ved å være mikrofonstativ for disse (TV2)  - OG eier et forum der kritikken av influencere tidvis "knebles" (modereres) KG. 

..... = Neitakk. 

Og ansatte i Egmont har avtaler med bloggerne om å promotere produktene deres. 

Skrevet
2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Og ansatte i Egmont har avtaler med bloggerne om å promotere produktene deres. 

For en "saus" .. 😕 

• Liker 13
Gjest pop up bruker
Skrevet

Og ikke noe av den sausen vet man faktisk om hvis man ikke aktivt søker informasjonen, og hvor mange gjør det? Jeg syns de burde opplyst mye tydeligere om disse bindingene når programmer og andre produkter promonteres. 

Skrevet

Hel enig med deg, @pop up bruker. Jeg synes det er uredelig og uetisk at dette ikke opplyses om. En rekke av bloggerne har klippekort hos God morgen, Norge. Og i tillegg skal altså SE til Dorte igjen - SE-kolleksjonen til Skappel-strikk er den nyeste skappel-strikk har - alle modellene selges nå, og redaksjonen burde droppe SE, rett og slett. 

• Liker 24
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

"– Man sier en ting, men gjør noe annet, fordi «shit happens», er Sophies kommentar til det. " (kommentar til ryktene om at hun tok en utvidet rumpe/hofteoperasjon i LA) 

https://www.tv2.no/a/11140404/

Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral osv... 

• Liker 21
Skrevet

Og så sier hun at folk må vente og se på TV-programmet for å vite mer om rompeoperasjonen. 

det er en psyk, psyk verden. Hvordan i all verden ble hun et forbilde og en mektig medieperson? :trist: 

• Liker 39
Skrevet
25 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og så sier hun at folk må vente og se på TV-programmet for å vite mer om rompeoperasjonen. 

det er en psyk, psyk verden. Hvordan i all verden ble hun et forbilde og en mektig medieperson? :trist: 

Helt tragisk! At TV2 er med på å legge opp til å trekke seere på denne måten er kvalmt! 

• Liker 31
Skrevet

Såklart har hun spart noe «ekslusivt» til serien. Akkurat som hun avslørte første rumpeoperasjon i serien før første gang. Da får hun og serien masse medieomtale..

• Liker 21
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Hvordan kan SE ha kred i media Norge, og ikke få pes fra andre «kjendiser»  når det gjelder dårlig innflytelse og kroppsfokus. Ikke blir det harselert med denne groteske måten hun har operert seg på heller, mens Isabell R derimot, har måtte tåle mye negativ omtale i mange år, pga operasjonene sine. For meg er det en logisk brist der. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Hun sier hun skylder ingen å måtte fortelle om operasjonene sine. 
Hva med å legge ned bloggen, og så dratt i det stille over there, gjøre det hun måtte hatt lyst til, uten kamera på slep? Så enkelt som det hadde det vært å gjøre det på en redelig måte. Og hun hadde hatt tyngde og integritet bak ordene: hun skylder ingen å måtte fortelle om operasjonene sine. 

• Liker 15
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
37 minutter siden, Zenhouse skrev:

Hun sier hun skylder ingen å måtte fortelle om operasjonene sine. 
Hva med å legge ned bloggen, og så dratt i det stille over there, gjøre det hun måtte hatt lyst til, uten kamera på slep? Så enkelt som det hadde det vært å gjøre det på en redelig måte. Og hun hadde hatt tyngde og integritet bak ordene: hun skylder ingen å måtte fortelle om operasjonene sine. 

Når du juger om at punkttrening kan gi deg en en ræv som er operert, så er du rimelig kynisk og utspekulert. Da skylder du leserne dine en unnskydning ihvertfall.

Skrevet

Hadde hun ikke selv fokusert så sterkt på sine egne, opererte kroppsdeler og løyet om og endret bakgrunnen for de utallige operasjonene så hadde hun ikke skyldt noen å fortelle om dem, nei.

Istedet har hun bygget opp og tjent store summer og sikret sin egen livsstil på disse opererte kroppsdelene gjennom alle år, fra hodebunnstatovering og kjeveoperasjon til utallige implantater inn og ut, og en full ansiktsendring, dokumentert i all offentlighet uten tanke for hvem hun påvirker.

Og så forventer hun at vi nå ikke skal stille spørsmål ved hvordan hun har sørget for inntekten sin gjennom svært synlig utseendeendring? Shit happens, liksom?

• Liker 31
Skrevet
På 15.1.2017 den 14.15, Gjest Sorbus skrev:

Det er klart dama må få ha en politisk oppfatning, men da hadde det vært fint om det var denne hun frontet i media, ikke alle andre sin. 

For å ta et eksempel: I september 2016 valgte SE og rette fokus mot kroppspress. Tilfeldigvis etter at en gjeng med internasjonale stjerner hadde gjort det samme i løpet av sommeren. Bl.a Amy Schumer og Jennifer Aniston. Jeg betviler derfor at dette var noe SE kom på helt på egenhånd akkurat denne høstmåneden.

Men selv om hun fronter saken fordi det gir henne positiv omtale og penger i kassa, betyr ikke det at saken ikke er god. Problemet er bare at SE ikke kan bevise sitt engasjement. Hun gir det et forsøk når hun, i protest mot kroppsfokus, flasher puppen sin på Vixen Blog Awards. Kredibiliteten forsvinner når puppen hun viser er full av silikon... Og når hun forsvarer seg mot "de" som bodyshamer henne for vektoppgangen, legger hun ut en serie mildt sagt supersexy bilder av seg selv. Som ingen usikre kvinner kan relatere til.

Hun har også vist sitt naturlige ansikt uten sminke, slik at vi skal se at hun ikke er perfekt, hun heller. Men det blir litt falsk, når hun i samme periode blir  refset av statens legemiddelverk for å  bidra til sterkt kroppspress ved å reklamere ulovlig for botox.

Hun har ikke et naturlig ansikt uten sminke.  Hun har fillere, botox, mikrobladede bryn,  tatovert lipliner, påsatte vipper og gud vet hva.  Naturlig er det ihvertfall ikke.  

• Liker 38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...