Isild Skrevet 26. januar 2020 #15701 Skrevet 26. januar 2020 3 timer siden, J.. skrev: Siste InstaStory er jo helt krise.. Ser ut som hun har sofaputer i buksa. Det så rart ut ja 😮 Lurer på hvor lenge hun selv er fornøyd med dette voldsomme hofte og rumpepartiet før hun vil bli petit igjen. Hun ble jo lei puppene da de var på det største, og "bleierumpa" (som hun selv kalte den). 19
Zenhouse Skrevet 26. januar 2020 #15702 Skrevet 26. januar 2020 (endret) Ser på Insta story nå.. viser ei comfy bukse bakfra. det må være en spøk eller?? Man opererer vel ikke på seg en bak og hofteparti avviker så til de grader fra resten av kroppen? Jeg venter bare på at hun skal si snart: got you!!! Og dra ut putene. Men veldig fin med det korte håret da. Endret 26. januar 2020 av Zenhouse 14
Gjest Gul_gul Skrevet 26. januar 2020 #15703 Skrevet 26. januar 2020 10 hours ago, Isild said: (...) Lurer på hvor lenge hun selv er fornøyd med dette voldsomme hofte og rumpepartiet før hun vil bli petit igjen. Hun ble jo lei puppene da de var på det største, og "bleierumpa" (som hun selv kalte den). Tja. Det gikk godt to år (sommer 2018) før hun så smått begynte å snakke åpent om at (Istanbul-) rumpen kanskje var litt for stor. Vil tro hun angret tidligere enn dét, men det blir spekulasjon.
Gjest Jegserdeg Skrevet 26. januar 2020 #15704 Skrevet 26. januar 2020 2 timer siden, Zenhouse skrev: Ser på Insta story nå.. viser ei comfy bukse bakfra. det må være en spøk eller?? Man opererer vel ikke på seg en bak og hofteparti avviker så til de grader fra resten av kroppen? Jeg venter bare på at hun skal si snart: got you!!! Og dra ut putene. Men veldig fin med det korte håret da. Tanken har slått meg også mange ganger, at hun plutselig bare drar ut putene/innleggene. Men nei! Skremmende look ikke mye miljøvennlig! Hun var petit på håret nå ja, det er det enste positive jeg har om dette lille barnet som aldri kommer til å bli voksen!
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2020 #15705 Skrevet 26. januar 2020 38 minutter siden, Jegserdeg skrev: Tanken har slått meg også mange ganger, at hun plutselig bare drar ut putene/innleggene. Men nei! Skremmende look ikke mye miljøvennlig! Hun var petit på håret nå ja, det er det enste positive jeg har om dette lille barnet som aldri kommer til å bli voksen! Hva er det å være petit på håret? Liten på håret? Hva? 8
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2020 #15706 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Hva er det å være petit på håret? Liten på håret? Hva? Hæ? Er det noe som heter det ang håret? 4
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2020 #15707 Skrevet 27. januar 2020 SE på story sier at kvelds episode og de 3 siste av sesong 3 er de beste.. virkelig? Hvordan kan episoder om rompe operasjonen være de beste og vise fram? 8
Isild Skrevet 27. januar 2020 #15708 Skrevet 27. januar 2020 17 minutter siden, Uglesjel skrev: SE på story sier at kvelds episode og de 3 siste av sesong 3 er de beste.. virkelig? Hvordan kan episoder om rompe operasjonen være de beste og vise fram? Har episoden om operasjonen vært ennå? Eller kommer den i kveld? Gi gjerne en liten recap på hvordan operasjonen blir fremstilt. Som advarsel og alvor, eller som noe helt annet. 5
J.. Skrevet 27. januar 2020 #15709 Skrevet 27. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, Isild skrev: Har episoden om operasjonen vært ennå? Eller kommer den i kveld? Gi gjerne en liten recap på hvordan operasjonen blir fremstilt. Som advarsel og alvor, eller som noe helt annet. Idag reiste hun til L.A og som alltid forstår hun ikke hvorfor andre (Henrik...) syns det er stas å være i en ny by i Statene på fint hotel.. Bare fordi det er "normen" for henne,kan han vel få kose seg med turen uten det grinete tryne hennes i bakgrunnen... Episoden viste at hun våknet fra narkose liggende på magen å gnåle om hvor stygg hun følte seg...... 🙄 Endret 27. januar 2020 av J.. 21
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2020 #15710 Skrevet 27. januar 2020 4 minutter siden, Isild skrev: Har episoden om operasjonen vært ennå? Eller kommer den i kveld? Gi gjerne en liten recap på hvordan operasjonen blir fremstilt. Som advarsel og alvor, eller som noe helt annet. Det sendes i kveld. Er selv spent på hvordan det hele blir framstilt på. Blir nok en ny storm når det har blitt vist fram. Tanken på hvordan SE selv har framstilt det på så tviler jeg på at det er så "glam" som hun skal ha det til. 2
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2020 #15711 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, J.. skrev: Nei. Idag reiste hun til L.A og som alltid forstår hun ikke hvorfor andre (Henrik...) syns det er stas å være i en ny by i Statene på fint hotel.. Bare fordi det er "normen" for henne,kan han vel få kose seg med turen uten det grinete tryne hennes i bakgrunnen... Hun forstår aldri hvorfor andre har flere humør eller reaksjoner enn henne. Hun har kun 2 ansikter. Enten look at me eller buuhuu stakkkars meg. 14
J.. Skrevet 27. januar 2020 #15712 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Hun forstår aldri hvorfor andre har flere humør eller reaksjoner enn henne. Hun har kun 2 ansikter. Enten look at me eller buuhuu stakkkars meg. Sant nok. 7
Castor Troy Skrevet 27. januar 2020 #15713 Skrevet 27. januar 2020 22 minutter siden, Uglesjel skrev: Hun forstår aldri hvorfor andre har flere humør eller reaksjoner enn henne. Hun har kun 2 ansikter. Enten look at me eller buuhuu stakkkars meg. Det er denne oppførselen hun har gjort til et levebrød. Hvor mye hun spiller på dette blir jeg ikke helt klok på... 3
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2020 #15714 Skrevet 27. januar 2020 47 minutter siden, Castor Troy skrev: Det er denne oppførselen hun har gjort til et levebrød. Hvor mye hun spiller på dette blir jeg ikke helt klok på... Det blir ingen uansett. Derfor hun får så mye hets og kritikk mot seg. Noe hun selvsagt stiller seg "uforståelig" til, selv om hun sier at hun forstår at folk reagerer. 2
Bobir Skrevet 27. januar 2020 #15715 Skrevet 27. januar 2020 11 september 2019 skrev sophie elise på bloggen at hun skulle på stillecamp 29 januar 2020. I dag 27. Januar 2020 legger hun ut på snap at hun skal ligge på hotell i 5 dager og bl.a skrive på en bok... Så var det dette med troverdighet da.. Var vell flere som sa at denne stille amp en ikke kom til å skje, men for all del den kan jo komme senere 30
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2020 #15716 Skrevet 27. januar 2020 13 minutter siden, Bobir skrev: 11 september 2019 skrev sophie elise på bloggen at hun skulle på stillecamp 29 januar 2020. I dag 27. Januar 2020 legger hun ut på snap at hun skal ligge på hotell i 5 dager og bl.a skrive på en bok... Så var det dette med troverdighet da.. Var vell flere som sa at denne stille amp en ikke kom til å skje, men for all del den kan jo komme senere Det er svært lite av det SE sier som faktisk skjer. Stillecamp for henne er nemlig å ligge på hotellet med pc på fanget. 16
Justlooking Skrevet 27. januar 2020 #15717 Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, Bobir skrev: 11 september 2019 skrev sophie elise på bloggen at hun skulle på stillecamp 29 januar 2020. I dag 27. Januar 2020 legger hun ut på snap at hun skal ligge på hotell i 5 dager og bl.a skrive på en bok... Så var det dette med troverdighet da.. Var vell flere som sa at denne stille amp en ikke kom til å skje, men for all del den kan jo komme senere Jeg sa det vel ikke, men tenkte at det kunne jeg vedde ganske mye på at ikke ville skje nå 😊 Kanskje om noen år om hun får et annet fokus enn eget speilbilde? 4
deedee_ Skrevet 28. januar 2020 #15718 Skrevet 28. januar 2020 Haha, visste at hun ikke kom til å dra på Vipassana. Hun hadde sett så sykt malplassert ut på Vipassana uansett. Synd at hun ikke dro likevel egentlig, tror hun hadde fått veldig mye ut av det. Men å ikke kunne leke deilig foran speilet på hele ti dager hadde nok blitt for meget for henne. 25
Populært innlegg Lundii Skrevet 28. januar 2020 Populært innlegg #15719 Skrevet 28. januar 2020 Blir så lei av de venna hennes som hele tida sier "ååh, Sophie jobber så mye.. Hun står på hele tida, hun setter karrieren foran alt.. Ikke rart at hun blir helt utkjørt.." Altså give me a break! Hun er en fakkings influencer som tjener penger på lureri og bruker mye tid foran speilet og på å filme/ta bilder av seg sjøl.. Skulle tru hu var mor til firlinger eller no.. Herregud, blir så oppgitt! Den jenta der veit neppe hva ordet "sliten" betyr! Ja, hu drar på del møter, har skrivi to bøker har mye mail å svare på. Men hu har hushjelp og hu har ingen unger.. Ekke reint lite jeg har sett at hu legger ut at hu ligger og glor på serier hele dagen i badekaret... 53
Sandin Skrevet 28. januar 2020 #15720 Skrevet 28. januar 2020 I serien informerer hun om at faren betalte for den siste rumpeoperasjonen. Mon tro om han er fornøyd... 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå