Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.. feil post

Endret av jealhk94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om offerrolle i dagens episode da, er det mulig.. 🙄 

• Liker 18
Skrevet

Wake-up call, Henrik - det er helt normalt å måtte prioritere jobb før venner. Og kanskje særlig for de som er sin egen arbeidsgiver. 

Når det er sagt, så burde SE oppføre seg mye bedre mot vennene sine - uavhengig av jobbsituasjon.

Men det hadde det jo blitt dårlig tv av...

• Liker 17
Skrevet
5 timer siden, Dråpe skrev:

Wake-up call, Henrik - det er helt normalt å måtte prioritere jobb før venner. Og kanskje særlig for de som er sin egen arbeidsgiver. 

Når det er sagt, så burde SE oppføre seg mye bedre mot vennene sine - uavhengig av jobbsituasjon.

Men det hadde det jo blitt dårlig tv av...

Det er nok normalt å prioritere jobb før venner, men å prioritere jobb høyere enn dem de få gangene hun er med kan vel kanskje oppleves som sårende.. Skjønner at det var mye som skjedde med lansering og plagiatgreiene, men da hadde det egentlig vært bedre å bare bli hjemme (for ja, det skjedde før hun dro til Portugal).

• Liker 9
Skrevet
10 minutter siden, K91 skrev:

Det er nok normalt å prioritere jobb før venner, men å prioritere jobb høyere enn dem de få gangene hun er med kan vel kanskje oppleves som sårende.. Skjønner at det var mye som skjedde med lansering og plagiatgreiene, men da hadde det egentlig vært bedre å bare bli hjemme (for ja, det skjedde før hun dro til Portugal).

Det er absolutt forståelig at det er sårende. Hun bør heller velge å bli hjemme når hun har for mye jobb å tenke på, i steden for å ødelegge for vennene sine. 

Men igjen - det hadde det vel blitt dårlig tv av.

• Liker 7
Skrevet

Finnes det noen tidslinje over alle SEs kjente kosmetiske inngrep? Da mener jeg en tidslinje hvor det både er registrert når hun startet med restylane i leppene, i kinnene, første omtale av hennes botox-inngrep, da hun tok ut fillers, da hun tok inn fett i leppene, da hun tok silikon, da hun fikset på nesen første, andre og tredje gang, da hun opererte kjeven (som helt klart også har hatt en kosmetisk effekt) da hun tok ut silikon, da hun satt inn silikon igjen, da hun fylte inn rumpen og da hun "oppgraderte" rumpen. For litt ekstra krydder kan en slik tidslinje også inneholde ganger hun har forsvart kosmetiske inngrep, og de gangene hun har uttrykket hvordan disse har funnet sted i en tid hvor hun var psyk, og kanskje uttalelser om at det ikke gjør en lykkelig bare sånn for moro skyld. 

Jeg skjønner at med en så omfattende online-tilstedeværelse som SE har hatt vil et velgjennomført arbeid (gjerne backet opp med kilder) være omfattende: nyhetsartikler, intervjuer, instagram, blogg osv. Men jeg for min del hadde elsket en strukturert og objektiv oversikt. 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Ikke glem underlivsoperasjonen.

Forsøk på oppramsing her: 

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 10
Skrevet

Hvem tror dere hun snakker om på ig storyen? Som en influencer hun (tidligere) så opp til? 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, SansaS skrev:

Hvem tror dere hun snakker om på ig storyen? Som en influencer hun (tidligere) så opp til? 

Ida Wulff. Er et lite stikk til SE på nyeste blogginnlegget hennes 😛

• Liker 11
Skrevet

«I don’t like when people say what they are instead of just doing it». 

Og det kommer fra «klimaaktivisten» sjæl! 

38BE17F6-362D-4215-A122-01467D47D656.jpeg

• Liker 11
Skrevet
25 minutter siden, deedee_ skrev:

Ida Wulff. Er et lite stikk til SE på nyeste blogginnlegget hennes 😛

Leste blogginnlegget til Ida Wulff, og hun nok rett. Det er nok clicbait/drama/plastiske operasjoner - blogger som dør ut. Fansen begynner å bli lei tror jeg. 

SE sier at hun ikke bryr seg og ikke orker å svare på kritikk -  men virker allikevel veldig sur og opptatt av det når det kommer slike små stikk som dette her. 

• Liker 23
Skrevet

Influenserbransjen består virkelig av mange oppblåste egoer. Jøje.

• Liker 13
Skrevet
21 hours ago, Dråpe said:

Det er absolutt forståelig at det er sårende. Hun bør heller velge å bli hjemme når hun har for mye jobb å tenke på, i steden for å ødelegge for vennene sine. 

Men igjen - det hadde det vel blitt dårlig tv av.

Jeg kan ikke helt se for meg at hun "fikk lov" til å bare være hjemme heller, av producerne? Tenker at for SE var det max uheldig timing, mens producerne tenker "sweet, drama og content!" 

• Liker 4
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
1 time siden, Pust skrev:

Influenserbransjen består virkelig av mange oppblåste egoer. Jøje.

Det er vel årsaken til at de fleste av dem starter blogger eller blir såkalte influensere i utgangspunktet. I min nokså normale verden ville det være helt utenkelig å starte en blogg e.l og tro at livet mitt er så interessant at jeg kan påvirke andre i noen grad. Du skal ha et temmelig stort ego for å tenke at du er interessant, all den tid du ikke har NOE å by på av substans og verdi.

Skrevet
6 timer siden, sofie h skrev:

«I don’t like when people say what they are instead of just doing it». 

Og det kommer fra «klimaaktivisten» sjæl! 

38BE17F6-362D-4215-A122-01467D47D656.jpeg

Fytti det var flaut å se hvor fornærma hu blir 😮😓

• Liker 26
Gjest Plannergirl
Skrevet
3 timer siden, Heisann1234 skrev:

Fytti det var flaut å se hvor fornærma hu blir 😮😓

IW var ærlig ang «synkende skip» spørsmålet, og SE tar det som personlig angrep. Helt typisk usikker tenåringsjente oppførsel, bare synd hun er 25 🤦🏼‍♀️

Skrevet
3 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Det er vel årsaken til at de fleste av dem starter blogger eller blir såkalte influensere i utgangspunktet. I min nokså normale verden ville det være helt utenkelig å starte en blogg e.l og tro at livet mitt er så interessant at jeg kan påvirke andre i noen grad. Du skal ha et temmelig stort ego for å tenke at du er interessant, all den tid du ikke har NOE å by på av substans og verdi.

Dette var veldig jantelov-preget. Hvorfor må man ha ett oppblåst ego for å tenke at man har noe å komme med? Det ER mange interessante mennesker i verden. Om disse ikke hadde hatt tro på seg selv så hadde heller ikke verden kommet så langt som den er i dag. Forandringer krever handling, og noen må tørre å gå foran og iverksette disse handlingene.

• Liker 4
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
5 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Eller så er selvinnsikt totalt fraværende. 

Skrevet (endret)

Hva har ho ikke operert? Fy faen så syyykelig og måtte operere alt på kroppen sin. Noe må ha gått virkelig galt i oppveksten hennes. Å ha så dårlig selvbilde at du må operere alt på kroppen din? Foreldrene virka veldig skikkelige men det må da vært noe galt siden hun må fikse på absolutt alt. Søstra hennes har vel ikke operert noe eller? 

Kristin Gjelsvik har fullstendig rett i at ho er Norges FARLIGSTE forbilde!! Ho ser ikke seg selv utenfor bobla si...

Endret av Ice_83
  • Liker 25
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
10 timer siden, Ice_83 skrev:

Hva har ho ikke operert? Fy faen så syyykelig og måtte operere alt på kroppen sin. Noe må ha gått virkelig galt i oppveksten hennes. Å ha så dårlig selvbilde at du må operere alt på kroppen din? Foreldrene virka veldig skikkelige men det må da vært noe galt siden hun må fikse på absolutt alt. Søstra hennes har vel ikke operert noe eller? 

Kristin Gjelsvik har fullstendig rett i at ho er Norges FARLIGSTE forbilde!! Ho ser ikke seg selv utenfor bobla si...

Jeg tror hun ble mobbet på skolen om jeg ikke tar helt feil? Mobbing er veldig skadelig. Noe å tenke over, hva mobbing faktisk kan gjøre med et menneskes sjel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...