Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, Isild said:

(...) Jeg syns det er trist at hun har gjort dette mot seg selv. Men jeg syns det er ennå mer trist at hun poserer så til de grader med resultatet - hun VET at det påvirker andre unge og usikre. Det tristeste av alt er at det i mainstream media heter seg at SE har vært i LA for å "korrigere" en mislykket operasjon i Tyrkia. Hun blir "hyllet" for å advare andre. At hun kom hjem med et helt nytt hofteparti i tillegg til nye rumpeimplantater ble overhodet ikke kommentert eller stilt spørsmål til. 

Dette er IKKE bra påvirkning! Hverken fra media eller fra påvirkeren selv. 

Jeg tror hun har sluttet å bry seg om at hun påvirker andre. Hun kvittet seg med bloggen og "ansvaret" - orket ikke ta kritikken til seg. Nå vil hun ha lov å vise seg frem på Instagram for et nytt og ukritisk publikum som bare vil ha 'more ass, less talk'. 

Ang. medier - Jeg ble positivt overrasket av VG som faktisk stilte kritiske spørsmål, bl.a. til hvordan et nytt hofteparti passet inn i den forklaringen hun ga ang. rumpeoperasjonen. Det er tiltrengt. 

Skrevet
17 hours ago, hobbykokken said:

Jeg også liker faren hennes. Han virker ålreit. Men syns Charlotte blanda seg vel mye inn i den podcast krangelen altså..  I serien. 

Hvorfor sluttet de å podcaste? Hva kranglet de om? Har ikke tv2 eller sumó :)

• Liker 1
Skrevet
På 11.1.2020 den 0.57, Lirah skrev:

Hva er forskjellen på modeller/skuespillere og Sophie Elise? Hvorfor er det mer riktig at de fikser på utseendet sitt, enn at Sophie Elise gjør det? En skuespiller har gjerne større følgerbase enn en norsk blogger. En kjent skuespiller kan nå ut til flere enn det Sophie Elise kan. Finnes ingen grunn til at en norsk blogger må gjennom en totalforandring? Hvem er det som bestemmer det? Det er vell en selv som bestemmer hva en vil gjøre med kroppen sin og en må ikke alltid gjøre rede for hvorfor man gjør som man gjør? Lever av ord, ja hun er jo blogger. Eller, hun var. 

Klart det er trist at hun ikke liker sin egen kropp. Det gjør jo tydeligvis ikke andre heller, og de klarer ikke la være å skrive og snakke åpenlyst om det. Ingen som tenker på hvilke skade det kan gjøre. 

Problemet med henne er at hun selv utsetter seg for dette. Finnes masse bloggere som ikke bare MÅ vise kroppen sin for å bli noe...

• Liker 5
Skrevet
På 14.1.2020 den 21.49, acna skrev:

Hva er rart med at faren er ansatt hos sin datter? Det må da være bedre at han er ansatt, enn en grådig manager som kun er ute etter penger. 
Jeg synes faren fremstår både oppegående, jordnær og ressurssterk, av det lille vi har sett til han i bloggerne og i media. Jeg sitter i alle fall med et udelt positivt inntrykk av denne mannen.

Moren har vi ikke sett på skjermen på noen år. Har hun skjermet seg helt? 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Anne 69 skrev:

Moren har vi ikke sett på skjermen på noen år. Har hun skjermet seg helt? 

Hun og søsteren vil ikke ha slik oppmerksomhet.

Med god grunn..

• Liker 11
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen som vet hva de "store juridiske problemene" er? Husker ikke så langt tilbake, var det det med selvbruningskremen eller hva det heter?

Ref episode 6 

Gjetter at det er det at hun ble beskyldt for plagiat. Selvbruningen hennes ved navn Glød(?) var visst likt navnet på et produkt fra en solariumsgigant, om jeg ikke husker feil. 

Uansett en veldig overdramatisert og barnslig oppførsel foran vennene hennes. Burde heller fortalt om dette og fått støtte, istedenfor å surmule både foran de og filmkamera. Men jeg er ikke overrasket.. 😅

Endret av queensnella
  • Liker 12
Skrevet
4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen som vet hva de "store juridiske problemene" er? Husker ikke så langt tilbake, var det det med selvbruningskremen eller hva det heter?

Ref episode 6 

Ble truet med søksmål av Brun&Blid for plagiat,da de selv har en selvbruningskrem som heter Glød,mens SE sin heter Glöd.

SE's produkt ble også laget etter ett langt samarbeid med Brun&Blid der de mente hun brukte info til egen produksjon hun selv fikk via samarbeidet med BB.

• Liker 12
Gjest Gul_gul
Skrevet
45 minutter siden, J.. said:

Ble truet med søksmål av Brun&Blid for plagiat,da de selv har en selvbruningskrem som heter Glød,mens SE sin heter Glöd.

SE's produkt ble også laget etter ett langt samarbeid med Brun&Blid der de mente hun brukte info til egen produksjon hun selv fikk via samarbeidet med BB.

Det er påfallende at så mange av hennes samarbeider ender med en eller annen form for konflikt. 

Jeg har sagt det før, men det er fortsat veldig interessant at SE ikke kunne få én eneste person til å stille opp i media og forsvare henne i bråket etter hodebunnstatoveringen. Man kan si at boblen sprakk for henne og hun mistet status som 'urørlig' i mediene. Men ikke én eneste av hennes tidligere samarbeidspartnere følte behov for å forsvare henne eller at de "skyldte" henne å gjøre det. Go figure. 

Skrevet

Så er vi ute og flyr igjen 😌

• Liker 11
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 16.1.2020 den 12.03):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 timer siden, EmVeeJee skrev:

Så er vi ute og flyr igjen 😌

Jamen... Hva med isbjørnene hun ofret noen tårer for her om dagen? 🤔

• Liker 28
Gjest eelisabethh
Skrevet

Mener hun å provosere? Eller er det noe jeg misforstår? 

For tre dager siden tok fly for å dra på spa i Stockholm, flydde hjem igjen, og nå flyr hun tilbake til Stockholm IGJEN for å diskutere en «marknadsplan». Ser ut til å handle om Sophie Elise som forbilde. Ironien🙄

Skrevet
51 minutter siden, eelisabethh skrev:

Mener hun å provosere? Eller er det noe jeg misforstår? 

For tre dager siden tok fly for å dra på spa i Stockholm, flydde hjem igjen, og nå flyr hun tilbake til Stockholm IGJEN for å diskutere en «marknadsplan». Ser ut til å handle om Sophie Elise som forbilde. Ironien🙄

Dette er på ingen måte et forsvar, men jeg tror de kjørte til Sverige? Hun snappet hvert fall at hun hadde 6 timer i bil foran seg. 

• Liker 4
Gjest eelisabethh
Skrevet
7 minutter siden, Birdo skrev:

Dette er på ingen måte et forsvar, men jeg tror de kjørte til Sverige? Hun snappet hvert fall at hun hadde 6 timer i bil foran seg. 

Åja, nå som du nevner det så tror jeg at det stemmer! Tenker da at hun kunne slått sammen de turene til en og latt være å dra hjem når det er snakk om så få dager imellom...

Gjest pop up bruker
Skrevet
1 time siden, eelisabethh skrev:

Åja, nå som du nevner det så tror jeg at det stemmer! Tenker da at hun kunne slått sammen de turene til en og latt være å dra hjem når det er snakk om så få dager imellom...

Eller om de kunne tatt toget til og fra Oslo - som faktisk er fullt mulig. 

Gjest pop up bruker
Skrevet
1 time siden, Birdo skrev:

Mener hun la ut på instastory at de skulle ta fly, og at hun tok bilde fra flyvinduet ,ed et teit sitat - du er en del av løsningen eller noe sånt. 

Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke helt dette med oversetting av boka forbilde til svensk. Hvem vil egentlig kjøpe den i Svergie, hvor hun ikke er særlig kjent? Har inntrykk av at her solgte boka fordi så mange visste hvem hun var. Sverige har et tonn med influenser som er tusen ganger mer populære enn Sophie, og Sverige er også veldig mye mer miljøbevisste enn Norge. Selv om det er en del som lever i en Stocholm-boble der også så ligger de foran på trendene, som også innbefatter miljø. 

Endret av pop up bruker
Gjest Gul_gul
Skrevet
8 hours ago, pop up bruker said:

Jeg forstår ikke helt dette med oversetting av boka forbilde til svensk. Hvem vil egentlig kjøpe den i Svergie, hvor hun ikke er særlig kjent? Har inntrykk av at her solgte boka fordi så mange visste hvem hun var. Sverige har et tonn med influenser som er tusen ganger mer populære enn Sophie, og Sverige er også veldig mye mer miljøbevisste enn Norge. Selv om det er en del som lever i en Stocholm-boble der også så ligger de foran på trendene, som også innbefatter miljø. 

Ja, og svenske fans av SE som har fulgt (og lest!) bloggen har vel ikke sittet i fire år og ventet på en svensk utgave av boken!? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...