Paradisio1 Skrevet 8. januar 2020 #15481 Skrevet 8. januar 2020 6 timer siden, Uglesjel skrev: Det er nå rart når man fikk se tilbakeblikk fra sesong 2 der han var med, rett etter hun sa det. Hadde det ikke vært noe i det så ville dem ikke ha lagt til et slik tilbakeblikk under en slikt utsagn. For alt vi vet så prøver serieskaperne med Sofie i spissen å lage drama som ikke finnes slik at seerne skal bite på. 11
MaleficentAurora Skrevet 9. januar 2020 #15482 Skrevet 9. januar 2020 11 timer siden, Paradisio1 skrev: For alt vi vet så prøver serieskaperne med Sofie i spissen å lage drama som ikke finnes slik at seerne skal bite på. Er nok det dem bedriver med. Heldigvis så er det ikke mange som biter på det. For folk er ikke så blinde for hvem som står å røre i gryta utgangspunktet. 3
Paradisio1 Skrevet 9. januar 2020 #15483 Skrevet 9. januar 2020 6 timer siden, Uglesjel skrev: Er nok det dem bedriver med. Heldigvis så er det ikke mange som biter på det. For folk er ikke så blinde for hvem som står å røre i gryta utgangspunktet. Nemlig. 2
Zenhouse Skrevet 9. januar 2020 #15484 Skrevet 9. januar 2020 Da får vel SE ærespris på Vixen for lang og tro tjeneste...noen som vedder i mot? 9
Gjest pop up bruker Skrevet 9. januar 2020 #15485 Skrevet 9. januar 2020 (endret) SE har skrevet på sin blogg at Glöd er produsert i England, og derfor kortreist. Bra for miljøet og alt sånt. https://sophieelise.blogg.no/jeg-starter-mitt-eget-skjonnhetsmerke.html En bruker på jodel har postet et bilde hvor det fremkommer at produktet er laget i PRC - Public Reunion of China. Det er designet og formulen er fra Norge. Er det laget i Kina er det ikke mye kortreist altså. Sist jeg sjekket var det et godt stykke. Endret 9. januar 2020 av pop up bruker
Amuletten Skrevet 9. januar 2020 #15486 Skrevet 9. januar 2020 Kommentarfeltet på det siste innlegget på bloggen er jo heilt utruleg. På tross av at ho gjentekne gonger har uttalt at ho slutter å blogge av di ho ikkje vil stå på eitt synkande skip (ref podcast med Stordalen og episode 3 av Sophie Elises verden) så får ho kommentar etter kommentar om kor trist det er at nettrolla vann osv... Eg trudde ærleg talt at no kom dei i alle fall til å ta ho på den siste løgnen der men ser ut så ho slapp unna igjen og vert hylla for at ho tek vare på seg sjølv.. 24
Gjest pop up bruker Skrevet 9. januar 2020 #15487 Skrevet 9. januar 2020 17 minutter siden, Amuletten skrev: Kommentarfeltet på det siste innlegget på bloggen er jo heilt utruleg. På tross av at ho gjentekne gonger har uttalt at ho slutter å blogge av di ho ikkje vil stå på eitt synkande skip (ref podcast med Stordalen og episode 3 av Sophie Elises verden) så får ho kommentar etter kommentar om kor trist det er at nettrolla vann osv... Eg trudde ærleg talt at no kom dei i alle fall til å ta ho på den siste løgnen der men ser ut så ho slapp unna igjen og vert hylla for at ho tek vare på seg sjølv.. Det er nok svært mange som både tror på det og følger henne blindt tror jeg. Og ekstra ille blir det da når hun både promoteret et usunt kroppsfokus, ispedd en hel mengde småløgner som i den store sammenhengen blir ganske graverende. Tenkt på noen ganger at det hadde vært fint med en oversikt over alle disse småløgnene, tenkte litt på å lage en selv, men det blir seriøst for omfattende.
Amuletten Skrevet 9. januar 2020 #15488 Skrevet 9. januar 2020 22 minutter siden, pop up bruker skrev: Det er nok svært mange som både tror på det og følger henne blindt tror jeg. Og ekstra ille blir det da når hun både promoteret et usunt kroppsfokus, ispedd en hel mengde småløgner som i den store sammenhengen blir ganske graverende. Tenkt på noen ganger at det hadde vært fint med en oversikt over alle disse småløgnene, tenkte litt på å lage en selv, men det blir seriøst for omfattende. Ja det kunne vore intr å sett ei slik oversikt! Håpa i alle fall at mange av følgerane hennar etterkvart innser kor mykje ho har forvridd på ting for å hauste sympati og klikk. 3
moonflower__ Skrevet 10. januar 2020 #15489 Skrevet 10. januar 2020 3 hours ago, pop up bruker said: SE har skrevet på sin blogg at Glöd er produsert i England, og derfor kortreist. Bra for miljøet og alt sånt. https://sophieelise.blogg.no/jeg-starter-mitt-eget-skjonnhetsmerke.html En bruker på jodel har postet et bilde hvor det fremkommer at produktet er laget i PRC - Public Reunion of China. Det er designet og formulen er fra Norge. Er det laget i Kina er det ikke mye kortreist altså. Sist jeg sjekket var det et godt stykke. Public Reunion 😂Beklager, men nå måtte jeg le. People's Republic of China* 8
Gjest pop up bruker Skrevet 10. januar 2020 #15490 Skrevet 10. januar 2020 6 timer siden, moonflower__ skrev: Public Reunion 😂Beklager, men nå måtte jeg le. People's Republic of China* Haha!! Aner ikke helt hvordan jeg fikk til det der 🙈🙈
Justlooking Skrevet 10. januar 2020 #15491 Skrevet 10. januar 2020 12 timer siden, pop up bruker skrev: SE har skrevet på sin blogg at Glöd er produsert i England, og derfor kortreist. Bra for miljøet og alt sånt. https://sophieelise.blogg.no/jeg-starter-mitt-eget-skjonnhetsmerke.html En bruker på jodel har postet et bilde hvor det fremkommer at produktet er laget i PRC - Public Reunion of China. Det er designet og formulen er fra Norge. Er det laget i Kina er det ikke mye kortreist altså. Sist jeg sjekket var det et godt stykke. Skulle ikke hun lage et eget innlegg «senere» da kopianklagene kom, hun skrev i alle fall det. Kom det noen gang? https://www.minmote.no/#!/artikkel/24721744/kopianklager-mot-sophie-elise 4
J.. Skrevet 10. januar 2020 #15492 Skrevet 10. januar 2020 (endret) Hjelp. Endret 10. januar 2020 av J.. 26
Justlooking Skrevet 10. januar 2020 #15493 Skrevet 10. januar 2020 27 minutter siden, J.. skrev: Hjelp. Ja, det er virkelig hjelp... Like stor rumpe som før og hofter som ikke kan beskrives.. 26
Hulderen Skrevet 10. januar 2020 #15494 Skrevet 10. januar 2020 33 minutter siden, J.. skrev: Hjelp. Er ikke fasongen helt feil? Også når vi ser bort fra at hoftene er blitt alt for brede. Sitter virkelig hoftene så langt nede på vanlige folk? 32
J.. Skrevet 10. januar 2020 #15495 Skrevet 10. januar 2020 11 minutter siden, Justlooking skrev: Ja, det er virkelig hjelp... Like stor rumpe som før og hofter som ikke kan beskrives.. Ræva er større enn noengang. 19
J.. Skrevet 10. januar 2020 #15496 Skrevet 10. januar 2020 7 minutter siden, Hulderen skrev: Er ikke fasongen helt feil? Også når vi ser bort fra at hoftene er blitt alt for brede. Sitter virkelig hoftene så langt nede på vanlige folk? Hoftene starter ihvertfall ikke på lårene.. 27
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2020 #15497 Skrevet 10. januar 2020 1 minutt siden, J.. skrev: Hoftene starter ihvertfall ikke på lårene.. Ser litt ut som to kropper som er photoshoppet til en kropp. Men hun er veldig fornøyd selv da så.... 18
J.. Skrevet 10. januar 2020 #15498 Skrevet 10. januar 2020 5 minutter siden, SupaWoman skrev: Ser litt ut som to kropper som er photoshoppet til en kropp. Men hun er veldig fornøyd selv da så.... Enig. Ser ut som en plastelinafigur. 16
Gjest førstedamen Skrevet 10. januar 2020 #15499 Skrevet 10. januar 2020 18 minutter siden, J.. skrev: Hoftene starter ihvertfall ikke på lårene.. På noen (slik som meg) så gjør de faktisk det.
Missy1 Skrevet 10. januar 2020 #15500 Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, J.. skrev: Hjelp. Det tar vel ikke så lang tid før hun innser at den nye fasongen får henne til å se kraftig ut... så blir det ny operasjon og utprøving av ny kropp, igjen. Hvorfor gjør hun dette mot seg selv? Hun har operert seg selv til å se tjukk ut 🙄 det er veldig spesielt. Jeg vet hvor lita jenta er, men på disse bildene ser hun ikke lita ut 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå