Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg tror hun ble mobbet på skolen om jeg ikke tar helt feil? Mobbing er veldig skadelig. Noe å tenke over, hva mobbing faktisk kan gjøre med et menneskes sjel. 

Enig, mobbing er skadelig, både for den som mobber og for den som blir mobbet. SE har selv innrømt at hun var en mobber i ungdomstiden, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. Hun sier noe i én sammenheng, og noe helt annet i andre sammenhenger.

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Pust skrev:

Enig, mobbing er skadelig, både for den som mobber og for den som blir mobbet. SE har selv innrømt at hun var en mobber i ungdomstiden, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. Hun sier noe i én sammenheng, og noe helt annet i andre sammenhenger.

Hun var så heldig å ha mange venner i oppveksten, venner hun fortsatt har.  Problemet var vel at hun ikke hadde innpass i den kuleste gjengen og festene deres? Vi er vel mange som ikke hadde det 😊

• Liker 30
Skrevet
2 timer siden, Justlooking skrev:

Hun var så heldig å ha mange venner i oppveksten, venner hun fortsatt har.  Problemet var vel at hun ikke hadde innpass i den kuleste gjengen og festene deres? Vi er vel mange som ikke hadde det 😊

Man kan ha venner selv om man blir mobbet, altså. 

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, Gorilla skrev:

Man kan ha venner selv om man blir mobbet, altså. 

Selvsagt. Men det hjelper jo veldig å ha noen gode venner.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Gorilla skrev:

Ja, det hjelper å ha gode venninner, men det kan sette dype spor å bli mobbet. Jeg har ikke før nylig tatt stilling til og tatt innover meg at den mobbingen jeg ble utsatt for på barneskolen har preget meg. Mobbing, enten det er graverende eller mildere, setter spor. Man har med seg en baggasje som kan prege hvordan man ser på seg selv og hvordan man forholder seg til andre. 

Ja, kjenner til dette.

• Liker 1
Gjest Era Vulgaris
Skrevet (endret)
19 timer siden, Gorilla skrev:

Dette var veldig jantelov-preget. Hvorfor må man ha ett oppblåst ego for å tenke at man har noe å komme med? Det ER mange interessante mennesker i verden. Om disse ikke hadde hatt tro på seg selv så hadde heller ikke verden kommet så langt som den er i dag. Forandringer krever handling, og noen må tørre å gå foran og iverksette disse handlingene.

Nå snakker jeg om SE og andre rosabloggere, etter som jeg siterte et innlegg om nettopp oppblåst ego. I mine øyne har de et usunt fokus som kretser kun om seg selv og sitt. Gi meg gjerne eksempler på hva SE gjør som er inspirerende, interessant og banebrytende, som gjør henne til en modig foregangsperson. 

Ja, det finnes mange interessante og modige mennesker i verden som tør å gå foran. SE er ikke en av dem, så jantekortet kan du bare legge fra deg.

Endret av Era Vulgaris
Skrevet

Tror den mobbingen er veeeldig overdreven. Hun skulle jo ha det til at Kasper aldri gadd å se hennes vei engang på skolen, men han bustet henne ved å si at han var i komfirmasjon hennes til og med. Så jeg tenker at mobbingen hennes er like ekte som bipolar-lidelsen hennes. 

• Liker 41
Skrevet (endret)

Får vondt i nakken av siste InstaStory..

Her skal hele hodet vris nedover for å få med underliv/truse når hun plaprer i vei om å kjøpe ny el-bil..

Endret av J..
  • Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, J.. skrev:

Får vondt i nakken av siste InstaStory..

Her skal hele hodet vris nedover for å få med underliv/truse når hin plaprer i vei om å kjøpe ny el-bil..

Lurer på hvem hun tenker er målgruppen nå. Engelsken er pinlig dårlig, og bilen er for dyr for Norske tenåringer (hun har tydeligvis gjort det "slutt" med disse - sin faste trofaste gjeng som har gjort henne kjent og "stor") 

• Liker 11
Skrevet
35 minutter siden, Isild skrev:

Lurer på hvem hun tenker er målgruppen nå. Engelsken er pinlig dårlig, og bilen er for dyr for Norske tenåringer (hun har tydeligvis gjort det "slutt" med disse - sin faste trofaste gjeng som har gjort henne kjent og "stor") 

Tenker det samme.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Birdo skrev:

Tror den mobbingen er veeeldig overdreven. Hun skulle jo ha det til at Kasper aldri gadd å se hennes vei engang på skolen, men han bustet henne ved å si at han var i komfirmasjon hennes til og med. Så jeg tenker at mobbingen hennes er like ekte som bipolar-lidelsen hennes. 

Ingen her har sett om hun ble mobbet eller ikke, så jeg synes ikke det er vår jobb å mistro henne. Det er veldig vondt å åpne seg om noe og ikke bli trodd. Bare hun vet 100 % hva som har skjedd.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Gorilla skrev:

Ingen her har sett om hun ble mobbet eller ikke, så jeg synes ikke det er vår jobb å mistro henne. Det er veldig vondt å åpne seg om noe og ikke bli trodd. Bare hun vet 100 % hva som har skjedd.

Vel. Når man har tjent seg styggrik på å komme med løgn/halvsannheter, så kan man ikke sutre etterpå fordi noen ikke tror på en altså. 

• Liker 31
Gjest Gul_gul
Skrevet
10 hours ago, Gorilla said:

Etter gråtevideoen fra badegulvet - 10 minutters skuespill hvor hun "grått" over noe som var 100% løgn, et dritkynisk og uprovosert angrep på en annen person - har SE absolutt ingen krav på å bli trodd på noe som helst. 

Gjest pop up bruker
Skrevet
37 minutter siden, Gul_gul skrev:

Etter gråtevideoen fra badegulvet - 10 minutters skuespill hvor hun "grått" over noe som var 100% løgn, et dritkynisk og uprovosert angrep på en annen person - har SE absolutt ingen krav på å bli trodd på noe som helst. 

Hva var det? 

Skrevet
1 time siden, pop up bruker skrev:

Hva var det? 

Kristin Gjelsvik gikk ut på YouTube og snakket om hvor krise det var med bloggere som opererer seg og holder på(noe i den duren) hvor hun ikke brukte noen navn. SE følte seg, såklart, truffet og la ut en lang video hvor hun sitter på baderomsgulvet og gråter over hvor mye hun har endret seg og at hun er ferdig med operasjoner og sånne ting. Det hun glemte å nevne, var jo at hun satt der nyoperert med gigarumpe, som hun mente kom fra trening og Weightless bukser. 

• Liker 28
Gjest Gul_gul
Skrevet
2 hours ago, pop up bruker said:

Hva var det? 

(...)

On 12/13/2019 at 1:07 PM, AntiBullshit said:

Videoen er ikke sletten, men satt til «privat» på YouTube. Den vil dermed ikke dukke opp når man søker etter den, men hvis noen ønsker å se den på nytt så værsågod:

Videoen av se på badet ble foresten publisert i slutten av januar 2017

Skrevet
36 minutter siden, Gul_gul skrev:

(...)

Kjære Gud, 3 år siden. Hun ligner jo ikke på seg selv lenger en gang😨 Hvor mye har hun gjort på dem 3 årene 😨

• Liker 32
Skrevet
23 timer siden, Birdo skrev:

Amen🙏

22 timer siden, Isild skrev:

Amerikanere og britiske er målgruppen hennes nå. Merkverdig å snakke engelsk på story og så skrive på norsk under per bilder hun poster🤦‍♀️

• Liker 5
Skrevet

Siste InstaStory er jo helt krise..

Ser ut som hun har sofaputer i buksa.

• Liker 9
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...