Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Pust skrev:

TV2 og tabloidene skaper selv det de trenger for å overleve. Det vil si, de finner seg noen objekter som er lette å huske (rare, søte, teite, frekke, vakre, etc), og så blir disse brukt om igjen og om igjen. Spaltefyll. 

For meg er de fleste bloggerne dette. Men så begynner jeg å lure på om jeg tar feil, når jeg finner ut hvor mange unge som påvirkes av damer som henne. (Og faktisk får inntrykk av at sånne lepper er pene. Noe jeg ikke kan forstå at de er...)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ja nå ser du hvor "observant" jeg er på henne og for "viktig hun er i mine hverdager😅

Jeg husker hvor opprevet folk ble av orangutangenes skjebne, da det kom filmer fra Borneo, som viste at de ikke hadde mere naturlig habitat igjen, fordi øya var blitt en eneste stor palmeplantasje. Orangutangene led og døde og mange unge orangutanger måtte tas vare på av mennesker. Da våknet folk på hva denne industrien gjør.  (Jeg ble faktisk veldig opprevet av det selv.) Men fortsatt finnes det palmeolje i alt fra mat til såpe. 

At SofieElise sier det må fjernes gir bare reklame til dem som da faktisk gjør det, rett etterpå. Men igjen, hun gjentar bare noe helt ukontroversielt som plutselig høres dypt ut, når det kommer fra henne- influenceren med de store leppene.

Endret av Tøytigern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tøytigern skrev:

Men nå forholder faktisk folk seg til det. Jeg trodde ingen tok det seriøst da jeg hørte det, men så oppdaget jeg at det gjør faktisk folk med innflytelse i mediebransjen. Det var som om noen hadde satt ord på noe de strevde med å beskrive.

Det sier mest om hvilken mediemakt Dagens Næringsliv har, og kanskje måten websiden satte opp listen, - ved å blande henne inn i en liste med seriøse samfunnsaktører. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pust skrev:

Det sier mest om hvilken mediemakt Dagens Næringsliv har, og kanskje måten websiden satte opp listen, - ved å blande henne inn i en liste med seriøse samfunnsaktører. 

Jepp. Det var det som ble så merkelig for meg. Hva hadde/har hun der å gjøre. Og stilles det virkelig ikke høyere krav enn at man har mange lesere? -Tja, tenkte jeg. De har kanskje rett? Litt skremmende å tenke på. Med tanke på nivået.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvilken angstlidelse har du?

Det må da være lov å komme med eksempler, uten å måtte brette ut noe om sitt eget privatliv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

For meg er de fleste bloggerne dette. Men så begynner jeg å lure på om jeg tar feil, når jeg finner ut hvor mange unge som påvirkes av damer som henne. (Og faktisk får inntrykk av at sånne lepper er pene. Noe jeg ikke kan forstå at de er...)

Ungdom vil alltid påvirkes av andre og bloggformen har gjort at de kan finne idealer blant «sine egne», altså annen ungdom. SE har dessverre frontet en type ideal de voksne er skeptiske til, et som kun dreier seg om utseende (ispedd «dype og samfunnsengasjerte innlegg for å få sympati», som hun sier selv) og kosmetisk kirurgi. Nå er Sofie selv blitt voksen i antall år, men tyngden i hennes blogg og SoMe-kanaler ligger fremdeles på seksualiserte bilder og kosmetisk kirurgi. Vi får tro følgerne er klokere enn idealet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.6.2019 den 20.14, nicecar skrev:

Yes det har jeg, og jeg utelukker ikke at hun kan ha det akkurat:)

Det tror jeg nok ikke hun har. Hennes greie er å se så flott ut at hun ikke trenger å føle seg mindreverdig. Hun vet at det ikke egentlig var noe feil med utseende, men ønsket å forandre på den jenta som var blitt mobbet og rett og slett ta seg smashing ut.

(Noe jeg personlig ikke synes hun har oppnådd.Men det er meg.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fascinerer meg veldig er hvor ille SE er blitt i forhold til Sraad. Skulle tro at det var en konkurranse om hvem som har ligget medt under kniven og nåler etc.

Endret av Uglesjel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det sol fascinerer meg veldig er hvor ille SE er blitt i forhold til Sraad. Skulle tro at det var en konkurranse om hvem som har ligget medt under kniven og nåler etc.

Den forkortelsen var meg ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tøytigern skrev:

Den forkortelsen var meg ukjent.

Sraad= Isabel Raad

Endret av Uglesjel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gul_gul skrev:

^ Man får maks sitere 2-3 setninger. KGs regler. 

Det er jo bare teit🤦‍♀️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Gul_gul skrev:

Er det bare meg, eller er nesen skjev igjen? (Helder svakt mot venstre i bildet?). Jeg spør fordi det var et av problemene* etter operasjon 3, og det var meningen operasjon 4 (bl.a.) skulle rette opp på det.

*etter SE's eget utsagn

Hele ansiktet er dreiet litt mot venstre, legg merke til hvor mye du ser av ørene. Så jeg tror ikke nesebenet er skjevt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt, innhold med opphavsrett, avsporinger og brukerdebatt samt svar til dette.

Edie, adm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når SE skriver at nesen nå er tilbake til hvordan den så ut FØR alle operasjonene, altså bitch please, den ser så langt unna en naturlig nese som overhodet mulig og den ser ihvertfall ikke ut som din gamle nese.. 

Veldig «merkelig» hvordan alle operasjonene til SE plutselig har «komplikasjoner» slik at hun må operere igjen. Hun tror hun har funnet en «god» unnskylding til å kunne operere seg igjen og igjen uten å få «tyn» for det, for det er jo «medisinsk». Går vel ikke langt tid før det har oppstått «komplikasjoner» med rumpa også 🙄

 

Dama er syk og må stoppes.. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

Synes det er morsomt at hun blir så heftig diskutert når hun må stoppes. 

Kalles ofte "å sette lys på problemet".

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun får hjelp før det går veldig galt! Er jo ikke akkurat risikofritt å gjentatte ganger gå gjennom operasjoner og narkose...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye nesen ser i hverfall ikke ut som noe som får in mye luft. Håper den bare er håven for hennes luftveier skyld. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...