Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, smalls skrev:

Noen slakter kroppen sin? Mener du slanker? :P

Tror nok det mens at noen velger og ødelegger kroppen sin.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, smalls skrev:

Slakter,ja.

"If it's not broken,don't fix it."

• Liker 9
Skrevet
27 minutter siden, Uglesjel skrev:

Tror nok det mens at noen velger og ødelegger kroppen sin.

Ok 🙂

Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

Og med at hun kun er 24 og ikke har fått erfart nok på baken, så er det også skremmende. Alle disse operasjonene gjør man som oftest gjennom livet  og ikke de 5 første årene av voksen livet. Første operasjon var jo da hun var 18 ift brystene. Så har det bare ballet seg på. Når det skal sies rett ut, så har hun egentlig ikke trengt noen av det. Hun har ikke lengre naturlige uttrykk i ansiktet etc. 

Hun begynte med fillers i leppene som 16/17-åring. Hun har skrevet på bloggen at hun fikset seg falsk leg for å gjøre dette.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Pust skrev:

Hun begynte med fillers i leppene som 16/17-åring. Hun har skrevet på bloggen at hun fikset seg falsk leg for å gjøre dette.

Helt riktig.

Men fillers er ikke en operasjon..

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, J.. skrev:

Helt riktig.

Men fillers er ikke en operasjon..

Heh, det påsto jeg da heller ikke. Det er et kosmetisk inngrep.

• Liker 9
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Pust skrev:

Heh, det påsto jeg da heller ikke. Det er et kosmetisk inngrep.

Jeg sa ikke du sa det var en operasjon heller,jeg påpekte det selv.

Siden siterte innlegg nevnte konkret operasjon,å ikke inngrep.

Heh.

Endret av J..
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Uglesjel skrev:

Og med at hun kun er 24 og ikke har fått erfart nok på baken, så er det også skremmende. Alle disse operasjonene gjør man som oftest gjennom livet  og ikke de 5 første årene av voksen livet. Første operasjon var jo da hun var 18 ift brystene. Så har det bare ballet seg på. Når det skal sies rett ut, så har hun egentlig ikke trengt noen av det. Hun har ikke lengre naturlige uttrykk i ansiktet etc. 

Ja 10-12 operasjoner  på 4-5 år er bare....ja finner ikke ord.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Uglesjel skrev:

Hun var ei søt jente før. Nå er hun en trist skygge av seg selv. Håper hun får hjelp der hun trenger det og ikke der hun tror hun trenger det.. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, DianaV skrev:

Hun var ei søt jente før. Nå er hun en trist skygge av seg selv. Håper hun får hjelp der hun trenger det og ikke der hun tror hun trenger det.. 

Så absolutt. Det er synd at man "må" ødelegge seg selv for tilpasse verden. Og likevel forsette med og være "hypokonder" når leserne begynner og aner ugler i mosen.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Syns slakting er et passende ord for det Sofie Elise har gjort med seg selv. Fjernet/slaktet vekk ting hun ikke liker med hele kroppen sin. Det som ikke er kuttet vekk er fyllt på. Stakkars jente. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes nesen hennes nå er finere fra siden enn hva den andre var. Men forfra ser den jo ikke ut. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, nirvania skrev:

Jeg synes nesen hennes nå er finere fra siden enn hva den andre var. Men forfra ser den jo ikke ut. 

Vel, ville ikke sagt «ser ikke ut», men ellers enig. Den er fin fra siden, men ikke ellers.

Skrevet

Jeg forventet meg en MJ nese etter kommentarene her, men etter å ha tatt en titt på bloggen, så syns faktisk at den er blitt finere nå.

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, smalls skrev:

«Bare vent til jeg blir 18... da skal jeg slakte kroppen min!» 😂

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, WhiteSwan skrev:

«Bare vent til jeg blir 18... da skal jeg slakte kroppen min!» 😂

Å fjerne/redusere/fylle på kroppsdeler slik det passer seg,vil jeg kalle å slakte en kropp ja.

Maltraktere,om du vil.

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Å fjerne/redusere/fylle på kroppsdeler slik det passer seg,vil jeg kalle å slakte en kropp ja.

Maltraktere,om du vil.

Den rumpa....ja...kall det hva du vil. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Opererte nesen for helsen sin del,å har ikke fylt på restylane på xxx år.

Neida.

Også var det dette med forbruk,miljø,planeten vår dør å sånne greier da.

*bilde 2 er skrytebilde av utelukkende lebestifter/lipglosser å andre leppeprodukter..

Screenshot_20190615-191258.png

Screenshot_20190615-191312.png

Endret av J..
  • Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Den rumpa....ja...kall det hva du vil. 

Totalen - enda verre.

• Liker 2
Skrevet

Alså.. hva er poenget med og ha en stor skuffe som er stappet fult av lippglose og leppestifter? Er det ikke meningen at man har et par stk, og så kjøpe inn nye når man går tom?

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...