Zenhouse Skrevet 11. juni 2019 #12761 Skrevet 11. juni 2019 1 time siden, ReinaSiete skrev: Jeg kan være enig i at når man har en dårlig dag, slik som alle har i blant, så kan det hjelpe litt på humøret å føle at man ser bra ut. Når man har et angstanfall fokuserer de fleste på å overleve den utrolige hjertebanken, skjelvingen og kaldsvetten, ikke hvordan man ser ut(!). For en helt utrolig teit og lite gjennomtenkt uttalelse. Også sitte på podcasten sin å forsvare det med enda fler lite gjennomtenkte argumenter senere? Facepalm. Jeg tror hensikten er å bli husket for «ikoniske quotes» a’la Mae West 🙄 jeg får hvertfall følelsen at det er det hun prøver på... 8
DianaV Skrevet 11. juni 2019 #12762 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, Zenhouse skrev: Jeg tror hensikten er å bli husket for «ikoniske quotes» a’la Mae West 🙄 jeg får hvertfall følelsen at det er det hun prøver på... Hvis det er det hun prøver på så mislykkes hun så kraftig at det er like patetisk som de tekstene der hun prøver SÅ hardt å være "dyp"... 9
J.. Skrevet 11. juni 2019 #12763 Skrevet 11. juni 2019 At SE har hatt ubeskyttet analsex med en amerikaner var jo.... nyttig info. Tomt for sjokkmatriale? 19
smalls Skrevet 11. juni 2019 #12764 Skrevet 11. juni 2019 15 minutter siden, J.. skrev: At SE har hatt ubeskyttet analsex med en amerikaner var jo.... nyttig info. Tomt for sjokkmatriale? Har hun virkelig sagt det?🤦♀️ Ikke alt man trenger å si høyt 6
J.. Skrevet 11. juni 2019 #12765 Skrevet 11. juni 2019 15 minutter siden, smalls skrev: Har hun virkelig sagt det?🤦♀️ Ikke alt man trenger å si høyt Korrekt. Og,at hun gadd aldri å bruke kondom,fordk hun har jo bare hatt en kjønnsykdom uansett,så "hva er vitsen?" Samt hvor mange partnere hun har hatt,da inkludert jenter (viktig å poengtere..). 10
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 11. juni 2019 #12766 Skrevet 11. juni 2019 5 timer siden, ReinaSiete skrev: Jeg kan være enig i at når man har en dårlig dag, slik som alle har i blant, så kan det hjelpe litt på humøret å føle at man ser bra ut. Når man har et angstanfall fokuserer de fleste på å overleve den utrolige hjertebanken, skjelvingen og kaldsvetten, ikke hvordan man ser ut(!). For en helt utrolig teit og lite gjennomtenkt uttalelse. Også sitte på podcasten sin å forsvare det med enda fler lite gjennomtenkte argumenter senere? Facepalm. Man kan ha angst uten å ha panikkangst. Angst kan være overdreven bekymring, unngåelsesatferd, tvangstanker, dårlig søvnkvalitet osv osv.
Gjest nicecar Skrevet 11. juni 2019 #12767 Skrevet 11. juni 2019 Jeg synes hun kommer med 'sitt mest personlige innlegg noensinne' nesten hver uke.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 11. juni 2019 #12768 Skrevet 11. juni 2019 4 timer siden, DianaV skrev: Har slitt med hemmende angst i årevis. For meg er det verre å se "bra" ut når jeg er ute blant folk, for da får jeg mer blikk på meg og derfor mer angst. Går jeg usminket i joggebukse på butikken så er det bedre, da glir jeg gjennom mengden usett, så og si. Vi er alle forskjellige men SE bør snart holde kjeft om alle de "psykiske" problemene sine. Virker på meg som det er helt normale problemer SE har, som folk som ikke kjenner til hva ekte angst kan gjøre med deg har. Hvilken angstlidelse har du?
DianaV Skrevet 11. juni 2019 #12769 Skrevet 11. juni 2019 56 minutter siden, J.. skrev: Korrekt. Og,at hun gadd aldri å bruke kondom,fordk hun har jo bare hatt en kjønnsykdom uansett,så "hva er vitsen?" Samt hvor mange partnere hun har hatt,da inkludert jenter (viktig å poengtere..). Herregud. Med alle kjønnssykdommer som bare blir mer og mer vanlige.... Skremmende holdninger!! Og dette deler hun med lesere som ikke er i tenårene engang... 19
J.. Skrevet 11. juni 2019 #12770 Skrevet 11. juni 2019 (endret) 47 minutter siden, DianaV skrev: Herregud. Med alle kjønnssykdommer som bare blir mer og mer vanlige.... Skremmende holdninger!! Og dette deler hun med lesere som ikke er i tenårene engang... Nettopp det jeg tenkte å.. Kondomer skal ikke tas lett på ved tilfeldig sex. Og faktisk enda viktigere ved analsex. Endret 11. juni 2019 av J.. 18
Pust Skrevet 11. juni 2019 #12771 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, J.. skrev: Korrekt. Og,at hun gadd aldri å bruke kondom,fordk hun har jo bare hatt en kjønnsykdom uansett,så "hva er vitsen?" Samt hvor mange partnere hun har hatt,da inkludert jenter (viktig å poengtere..). Ai. Ai ai. Det er litt av et forbilde for småjentene. Håper foreldrene følger litt med på hvem ungene idoliserer. 10
J.. Skrevet 11. juni 2019 #12772 Skrevet 11. juni 2019 3 minutter siden, Pust skrev: Ai. Ai ai. Det er litt av et forbilde for småjentene. Håper foreldrene følger litt med på hvem ungene idoliserer. Enig. 4
Gjest no. 72 Skrevet 11. juni 2019 #12773 Skrevet 11. juni 2019 7 timer siden, ReinaSiete skrev: Jeg kan være enig i at når man har en dårlig dag, slik som alle har i blant, så kan det hjelpe litt på humøret å føle at man ser bra ut. Når man har et angstanfall fokuserer de fleste på å overleve den utrolige hjertebanken, skjelvingen og kaldsvetten, ikke hvordan man ser ut(!). For en helt utrolig teit og lite gjennomtenkt uttalelse. Også sitte på podcasten sin å forsvare det med enda fler lite gjennomtenkte argumenter senere? Facepalm. Dette 🙌🙌
Gjest hulillerunde Skrevet 11. juni 2019 #12774 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, J.. skrev: Korrekt. Og,at hun gadd aldri å bruke kondom,fordk hun har jo bare hatt en kjønnsykdom uansett,så "hva er vitsen?" Samt hvor mange partnere hun har hatt,da inkludert jenter (viktig å poengtere..). Kanskje HUN bare har hatt en kjønnssykdom, men hva med de hun har sex med?! Hun vet jo ikke hva de har eller ikke har! Enkelte kjønnssykdommer er ikke nødvendigvis så farlige for oss voksne, men hva om hun blir gravid og gir det videre til barnet sitt?! Cytomegaloviorus kan feks medføre at barnet blir født med en lang rekke helseutfordringer som vil preget hele livet til barnet...
J.. Skrevet 11. juni 2019 #12775 Skrevet 11. juni 2019 16 minutter siden, hulillerunde skrev: Kanskje HUN bare har hatt en kjønnssykdom, men hva med de hun har sex med?! Hun vet jo ikke hva de har eller ikke har! Enkelte kjønnssykdommer er ikke nødvendigvis så farlige for oss voksne, men hva om hun blir gravid og gir det videre til barnet sitt?! Cytomegaloviorus kan feks medføre at barnet blir født med en lang rekke helseutfordringer som vil preget hele livet til barnet... Og en del kjønnsykdommer er også permanente.. Men er det så farlig da?! 🙄 17
Missy1 Skrevet 11. juni 2019 #12776 Skrevet 11. juni 2019 Å videosnappe samtidig som man kjører bil, når man er en OFFENTLIG person...!! Hvor dum går det an å bli? Lærte hun ikke av forrige gang, da hun øvelseskjørte ulovlig med Joachim? 🤦🏼♀️ Så oppslukt den dama er i seg selv er hun en enorm fare i trafikken når hun filmer seg selv med mobilen!! i en story har jeg nå sett hun be lesere som har en dårlig dag tenke på henne, hun leser sin egen blogg, hun hører på sin egen podkast hver tirsdag morgen, hun viser videosnutter hvor hun speiler seg selv i selfiekamera og blir nærmest kåt av eget speilbilde.. og slik atferd har denne dama hver dag. Det er så kvalmt. 33
DianaV Skrevet 11. juni 2019 #12777 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, Missy1 skrev: Å videosnappe samtidig som man kjører bil, når man er en OFFENTLIG person...!! Hvor dum går det an å bli? Lærte hun ikke av forrige gang, da hun øvelseskjørte ulovlig med Joachim? 🤦🏼♀️ Så oppslukt den dama er i seg selv er hun en enorm fare i trafikken når hun filmer seg selv med mobilen!! i en story har jeg nå sett hun be lesere som har en dårlig dag tenke på henne, hun leser sin egen blogg, hun hører på sin egen podkast hver tirsdag morgen, hun viser videosnutter hvor hun speiler seg selv i selfiekamera og blir nærmest kåt av eget speilbilde.. og slik atferd har denne dama hver dag. Det er så kvalmt. Nytter ikke å snakke fornuft til noen som setter sitt eget speilbilde høyere enn noe annet. Etter å ha lest hvordan hun skriver til og om samboeren så begynner jeg å lure litt på hva han feiler også. 16
AntiBullshit Skrevet 11. juni 2019 #12778 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, J.. skrev: Korrekt. Og,at hun gadd aldri å bruke kondom,fordk hun har jo bare hatt en kjønnsykdom uansett,så "hva er vitsen?" Samt hvor mange partnere hun har hatt,da inkludert jenter (viktig å poengtere..). Hun gidder ikke å bruke kondom fordi hun har ligget med mange uten å plukke med seg kjønnssykdommer. Jasså. Tenker hun at man ikke trenger å bruke kondom før man har pådratt seg div. sykdommer? Blir litt som å vente med å skaffe seg innboforsikring til etter at huset har brent ned. 22
J.. Skrevet 11. juni 2019 #12779 Skrevet 11. juni 2019 10 minutter siden, AntiBullshit skrev: Hun gidder ikke å bruke kondom fordi hun har ligget med mange uten å plukke med seg kjønnssykdommer. Jasså. Tenker hun at man ikke trenger å bruke kondom før man har pådratt seg div. sykdommer? Blir litt som å vente med å skaffe seg innboforsikring til etter at huset har brent ned. Forstår jo slik sett hvorfor mange tenker på henne som yngre enn hun er,hun har jo logikken til enhver tenåring. "Skjer ikke meg." 10
Gjest hulillerunde Skrevet 11. juni 2019 #12780 Skrevet 11. juni 2019 Hele greia er jo nok et eksempel på hvorfor SE er Norges farligste forbilde! Hun utgjør jo en helserisiko!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå