Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Qvinn skrev:

Absolutt ikke! Men leste bare litt igjennom enkelte kommentaren og blir faktisk litt trist! Ja, er helt grei halveis kontruktivt, men vell så mye drittslenging. Ser forresten ikke vitsen med konstruktiv kritikk heller inne på et sladreforum! Jeg syns det er viktig å fremme sunne verdier, holdninger etc. Føler å sitte dag ut og dag inn, og kommentere feil på folk , slenge med leppa, yte såkalt konstruktiv kritikk er synd inne på et forum på internett.. virker som et trist liv! Jeg vil være et godt forbilde, for ung som vokser opp idag og andre jeg møter.. noen ganger bør man snu på flisa. Hvis det hadde vært deg? Hva hvis DU hadde vært overskriften på et forum med over 502 negative ladet kommentarer? 

Om det hadde vært meg som folk hadde kommentert etterlatt seg 502 kommentarer på det ene og det andre. Så har jeg igrunn kun meg selv og takke for at folk gir både ris og ros. Folk kritiserer ikke pga dem kjeder seg. Men pga dem har sett seg lei av og se gjengangere oppførsel eller løgner fra en og samme person. Hadde jeg også lagt opp til at andre unge folk hadde fått nye komplekser for kroppen og utseende sitt, så er det igjen min feil at folk stormer imot meg. Rett og slett så er alt min feil som  jeg da må ta ansvar og gjøre en kraftig endring på. Å vise både folk og verden at jeg virkelig har lært av det folk sier til meg. Men det aller viktigste hadde vært er at jeg ikke gjømmer meg bort, eller later til at jeg faktisk forstår hva kritikken går ut på, men når det passer meg så forsettet jeg i samme løpa liksom. Da gir jeg jo folk enda en grunn til å snakke og snakke uendelig om meg.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
12 minutter siden, J.. skrev:

Seg selv,kanskje? 

😂

Der sa du det😂

Endret av Uglesjel
  • Liker 4
Skrevet

SE er jo en offentlig person, så da må man faktisk godta å bli diskutert. Sånn er det bare. (Snakker ikke om dritslenging og hetsing, det er ikke greit) Klarer man ikke det, så må man trekke seg ut av rampelyset, legge ned bloggen og gjøre alt av SoMe privat.

• Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, smalls skrev:

SE er jo en offentlig person, så da må man faktisk godta å bli diskutert. Sånn er det bare. (Snakker ikke om dritslenging og hetsing, det er ikke greit) Klarer man ikke det, så må man trekke seg ut av rampelyset, legge ned bloggen og gjøre alt av SoMe privat.

Det er også hennes ansvar om folk skal ha en grunn for å gi henne heftig med kritikk etc. Hetsing og trussel er så dumt og idiotisk at man kan like så greit legge fra tlf, eller kaste pc i søppla.

• Liker 3
Gjest nicecar
Skrevet
8 timer siden, J.. skrev:

Hun er da en voksen kvinne selv,på straks 25 år.

Hun kunne ha vært 45 år gammel og folk hadde fortsatt unnskyldt henne med at hun er så ung..

Folkens, slutt å behandle SE som en porselensdukke, hun er en voksen kvinne (ja dere leste riktig: voksen) og vet utmerket godt hva det er hun driver med, det være seg å operere seg i hjæl, spille på folks samvittighet når det kommer til miljø, eller prøve å selve luriumspiller til småjenter som følger henne på SOME.

Skrevet
31 minutter siden, nicecar skrev:

Hun kunne ha vært 45 år gammel og folk hadde fortsatt unnskyldt henne med at hun er så ung..

Folkens, slutt å behandle SE som en porselensdukke, hun er en voksen kvinne (ja dere leste riktig: voksen) og vet utmerket godt hva det er hun driver med, det være seg å operere seg i hjæl, spille på folks samvittighet når det kommer til miljø, eller prøve å selve luriumspiller til småjenter som følger henne på SOME.

Nettopp.

• Liker 7
Skrevet

Ref innlegget der hun har lånt en Nissan leaf og reklamerer for konkurranse. Hva skjedde med Mini'en hennes? Nå er visstnok Leafen hennes første bil. Det stemmer da vel ikke. 0

• Liker 16
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, TheTeen said:

Ref innlegget der hun har lånt en Nissan leaf og reklamerer for konkurranse. Hva skjedde med Mini'en hennes? Nå er visstnok Leafen hennes første bil. Det stemmer da vel ikke. 0

Screen-Shot-2019-06-10-at-12-07-00.png

Sitat fra MIN HELG I BILDER 09.12.2018 kl. 15:37.  

Skrevet
7 timer siden, Gul_gul skrev:

Screen-Shot-2019-06-10-at-12-07-00.png

Sitat fra MIN HELG I BILDER 09.12.2018 kl. 15:37.  

Oppriktig spørsmål - får man blomsterbukett av forhandler kun ved å lease ny bil fra fabrikk?

Trodde det bare var ved kjøp.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Oppriktig spørsmål - får man blomsterbukett av forhandler kun ved å lease ny bil fra fabrikk?

Trodde det bare var ved kjøp.

Man får ikke lenger blomsterbukett ved kjøp. Jeg har i hvert fall kjøpt tre nye biler uten å få noe 😊

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Justlooking skrev:

Man får ikke lenger blomsterbukett ved kjøp. Jeg har i hvert fall kjøpt tre nye biler uten å få noe 😊

Ok 😊

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Justlooking skrev:

Vi fikk når vi kjøpte en brukt men dyr BMW. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Vi fikk når vi kjøpte en brukt men dyr BMW. 

Koselig da! Kanskje de syntes de hadde gjort et godt salg? 😊 Neida. Kjenner flere som har kjøpt både dyre nye og dyre litt brukte biler uten å få noe. Mine nye var i medium prisklasse og ikke de aller dyreste.  Dette er på Østlandet, kanskje det kommer an på hvor i landet man bor? Men også her fikk man blomster før i tiden.

Skrevet
13 minutter siden, Justlooking skrev:

Koselig da! Kanskje de syntes de hadde gjort et godt salg? 😊 Neida. Kjenner flere som har kjøpt både dyre nye og dyre litt brukte biler uten å få noe. Mine nye var i medium prisklasse og ikke de aller dyreste.  Dette er på Østlandet, kanskje det kommer an på hvor i landet man bor? Men også her fikk man blomster før i tiden.

Jeg fikk,for 2 år siden,på Østlandet..

Men det var vel "før i tiden" .. 😂

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, J.. skrev:

Jeg fikk,for 2 år siden,på Østlandet..

Men det var vel "før i tiden" .. 😂

Så rart, vi har snakket om det på jobben når noen har kjøpt seg de største og flotteste bilene av Audi, BMW og Volvo. Ingen har fått, selv ikke han som kjører Jaguar. Jaja. Før i tiden tenker jeg i forrige århundre 😁 Nok om det 👍

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ufattelig at dama lever av å skrive, hun skriver så dårlig! Og hun får bare ros for å skrive så bra, lever vi egentlig det samme?
Er det virkelig så bra? 30 kommentarer med ting som at det er nydelig skrevet og at hun har et talent i å skrive... hvem er disse folkene, leser vi det samme? Jeg synes det var slitsomt skrevet. Setningene er jo endeløs.. blir litt paff av kommentarene, for dette synes jeg ikke var noe bra skrevet. 

"Jeg håper du vet at når blikket mitt søker gulvet, når jeg ikke lager deg middag, jeg smeller med døren selv om jeg lovet at det var et uhell, når jeg ikke vil stå opp fra sengen og du ikke vil ligge nærme meg fordi jeg utstråler noe som virker for vondt å røre ved, jeg håper du vet at noen ganger er den sengen verdens beste sted å være og at du drar meg ekstra hardt inntil deg fordi du savner meg i søvne." Kilde for sitat, om mod forstår at det er det jeg skriver kilder for: https://sophieelise.blogg.no/hun-du-vil-ha.html

Det var tidenes lengste setning!

• Liker 13
Gjest hulillerunde
Skrevet
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ufattelig at dama lever av å skrive, hun skriver så dårlig! Og hun får bare ros for å skrive så bra, lever vi egentlig det samme?
Er det virkelig så bra? 30 kommentarer med ting som at det er nydelig skrevet og at hun har et talent i å skrive... hvem er disse folkene, leser vi det samme? Jeg synes det var slitsomt skrevet. Setningene er jo endeløs.. blir litt paff av kommentarene, for dette synes jeg ikke var noe bra skrevet. 

"Jeg håper du vet at når blikket mitt søker gulvet, når jeg ikke lager deg middag, jeg smeller med døren selv om jeg lovet at det var et uhell, når jeg ikke vil stå opp fra sengen og du ikke vil ligge nærme meg fordi jeg utstråler noe som virker for vondt å røre ved, jeg håper du vet at noen ganger er den sengen verdens beste sted å være og at du drar meg ekstra hardt inntil deg fordi du savner meg i søvne." Kilde for sitat, om mod forstår at det er det jeg skriver kilder for: https://sophieelise.blogg.no/hun-du-vil-ha.html

Det er fascinerende at det går ann å bruke SÅ mange ord på å ikke si noe! 

Skrevet
7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Minner meg litt om skrivestilen til Anne Brith, Masse vissvass og "dype setninger" som ikke forteller noe.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...