Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, hulillerunde skrev:

Hele greia er jo nok et eksempel på hvorfor SE er Norges farligste forbilde! Hun utgjør jo en helserisiko! 

Bokstavelig talt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, J.. skrev:

Bokstavelig talt.

Skjønner ikke at ikke media plukker dette opp og skriver om det

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Missy1 skrev:

Å videosnappe samtidig som man kjører bil, når man er en OFFENTLIG person...!! Hvor dum går det an å bli? Lærte hun ikke av forrige gang, da hun øvelseskjørte ulovlig med Joachim? 🤦🏼‍♀️

Så oppslukt den dama er i seg selv er hun en enorm fare i trafikken når hun filmer seg selv med mobilen!!

i en story har jeg nå sett hun be lesere som har en dårlig dag tenke på henne, hun leser sin egen blogg, hun hører på sin egen podkast hver tirsdag morgen, hun viser videosnutter hvor hun speiler seg selv i selfiekamera og blir nærmest kåt av eget speilbilde.. og slik atferd har denne dama hver dag. Det er så kvalmt. 

Blir veldig provosert av å lese dette!! Filmer seg selv når hun kjører bil? Nei, er helt måløs! 🤦‍♀️ Skal ikke si mer, for da blir det bare fjernet av moderator.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun vil aldri får den nesen eller ansiktet tilbake. Hun har tatt en mini versjon av MJ= Michael Jackson. Dama er full av plastikk fra topp til tå. Ingenting med henne er ekte utvendig. Skal men finne noe ekte så man nærmeste innvendig og se etter.

Akkurat det tenkte jeg også; at hun er blitt en miniversjon av Michael Jackson. Hun har fått samme nesetipp  som han endte opp med. I tillegg ser det ut på før-bildet som om hun har flekker i ansiktet uten pigment. Og det var jo det MJ hevdet at han også hadde.  Er det noen av dere som leser bloggen til Sofie Elise som vet om hun faktisk har vitiligo?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Samuelle skrev:

Akkurat det tenkte jeg også; at hun er blitt en miniversjon av Michael Jackson. Hun har fått samme nesetipp  som han endte opp med. I tillegg ser det ut på før-bildet som om hun har flekker i ansiktet uten pigment. Og det var jo det MJ hevdet at han også hadde.  Er det noen av dere som leser bloggen til Sofie Elise som vet om hun faktisk har vitiligo?

Nei hun har ikke det. Men så har hun misbrukt noe som heter barbie'dopet, som gjør at man blir usedvanlig unaturlig brun. Og slutter man å bruke det så blir huden kritthvit. Hun er dermed blitt avhengig av og bruke spraytan og ta solarium for å "vedlikehold" det hun kaller for "naturlig" brunfarge. Noe som  syns at det ikke er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nei hun har ikke det. Men så har hun misbrukt noe som heter barbie'dopet, som gjør at man blir usedvanlig unaturlig brun. Og slutter man å bruke det så blir huden kritthvit. Hun er dermed blitt avhengig av og bruke spraytan og ta solarium for å "vedlikehold" det hun kaller for "naturlig" brunfarge. Noe som  syns at det ikke er.

Takk for info!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 16.05, Aintnofun skrev:

Er det virkelig så rart å bry seg om sminke i tillegg til politikk? Går an å ha flere interesser.

Men bryr hun seg virkelig om politikk, eller har hun bare et overfladisk blikk i den retning, før hun skriver ned noen spredte tanker om temaet?

Har ikke hørt noe fra henne angående det kommende kommunevalget, for å si det sånn.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 20.46, Gjest Sorbus skrev:

Jeg tror kanskje SE har litt mer innflytelse enn du har fått med deg. Sophie Elise var årets mektigste kvinne i norske medier i 2015.

http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elise-kaares-til-mektigste-kvinne-i-norske-medier/a/23587114/

I tillegg skriver SE kun om samfunnsrelaterte ting som noen andre allerede har satt lys på allerede. Hun slenger bare på for å komme i rampelyset. Og hun velger alltid den vinklingen som setter SE i best lys. Ikke nødvendigvis forankret i virkeligheten, men veldig bra for imaget.

Jeg driter egentlig i Sophie Elises meninger. I motsetning til mange av kollegene hennes kan hun både rettskriving og hun kan ordlegge seg. Men jeg har barn, og jeg synes det er skremmende at denne dama skal ha mulighet til å påvirke dem på noen som helst måte. Hele dama er fake, fra lepper til meninger...

Det er dette jeg tenker på. Hun kommer ikke med noe nytt og revolusjonerende a la Sigrid Bonde Tusvik, feks. 

Man kan ikke sammenligne henne med andre bloggere og si hun virker dyp og intelligent. Man må sammenligne henne med andre som er engasjert i samme temaer, og der virker hun som en skoleelev som nikker heftig, mens andre prater.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Til å være engasjert i politikk skulle man tro hun hadde noe å melde som ikke var en gjentagelse av noe som allerede er politisk korrekt og trygt å mene noe om. Den damen blir aldri kontroversiell. 

 

Vel.. Hun holder vel en "lav profil" enn så lenge før det smeller. Man vet jo aldri når hun setter i gang en storm som får folk til og hige etter luft på grunn av sjokk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 17.14, elisaday skrev:

Samtidig som hun reklamerer for fysiske forbedringer på klinikker. Ja, da er det bra hun er "samfunnsengasjert".  Det gjør det SÅ mye bedre.

Hun luller leserne inn i et bilde av at hun er voksen og reflektert. Skulle hun kunne møte kritikk, svømmer hun i et klima samfunnet har laget der man ikke kan kritisere noen for utseendet... I tillegg har hun presentert seg nærmest som psykisk syk og kan dermed ikke angripes, fordi hun er sårbar. Dermed må man bare la henne holde på som hun vil og operere, samtidig som hun sier hun "ikke fronter plastisk kirurgi." Sannheten er at dama har ødelagt utseendet sitt, og det burde noe si til de unge følgerne hennes. "Se hvor galt det kan gå, hvis du først setter igang."

Men hun er jo dyp, samfunnsengasjert og sårbar, så man kan ikke være kritisk. Spesielt ikke til utseende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gul_gul skrev:

Er det bare meg, eller er nesen skjev igjen? (Helder svakt mot venstre i bildet?). Jeg spør fordi det var et av problemene* etter operasjon 3, og det var meningen operasjon 4 (bl.a.) skulle rette opp på det.

*etter SE's eget utsagn

Var det og ikke for å få bedre til og puste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Vel.. Hun holder vel en "lav profil" enn så lenge før det smeller. Man vet jo aldri når hun setter i gang en storm som får folk til og hige etter luft på grunn av sjokk.

Men hvorfor higer de etter luft? Fordi hun har kommet med noen nye kontroversielle tanker, eller er det fordi hun har gjort noe ingen forventet fra den kanten? Somregel er det det siste.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Uglesjel said:

Var det og ikke for å få bedre til og puste?

–>

On 5/31/2019 at 10:09 AM, Gul_gul said:

Nå har jeg - igjen 🙄 - nærlest sagaen om Sofies nese (Sannheten, 2019-05-26 kl. 17:12), og skrevet et resymé av hva hun selv forteller om operasjonene.  

Operasjon 1, Oslo 2013: Fjernet litt av nesebenet (–> mindre nese). Ikke nok, etter hennes mening. 
Operasjon 2, Tyrkia 2015: Fjernet mye mer av nesebenet (–> mye mindre nese). Hun likte den, men etterhvert oppsto problemer fordi nesen var gjort alt for trang. 
Operasjon 3, Tyrkia 2019: Forsøk på å gjendanne det som ble fjernet av nesebenet (–> større nese) men nesebenet ble skeivt og resultatet generelt dårlig. 
Operasjon 4, New York 2019: Videre forsøk på å gjendanne nesebenet og "reparasjon" av det som gikk galt ved operasjon 3. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Hun luller leserne inn i et bilde av at hun er voksen og reflektert. Skulle hun kunne møte kritikk, svømmer hun i et klima samfunnet har laget der man ikke kan kritisere noen for utseendet... I tillegg har hun presentert seg nærmest som psykisk syk og kan dermed ikke angripes, fordi hun er sårbar. Dermed må man bare la henne holde på som hun vil og operere, samtidig som hun sier hun "ikke fronter plastisk kirurgi." Sannheten er at dama har ødelagt utseendet sitt, og det burde noe si til de unge følgerne hennes. "Se hvor galt det kan gå, hvis du først setter igang."

Men hun er jo dyp, samfunnsengasjert og sårbar, så man kan ikke være kritisk. Spesielt ikke til utseende.

Sårbar? Hvor og hva er hun sårbar?

Selvmedinsinering av "hypokonder" diagnoser ser ikke jeg på som sårbar. Men skrik om oppmerksomhet på "pynt" atter "pynt" diagnoser. Har ikke lest noe som helst at hennes lege har "bekreftet" alt dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skremmer meg at Sofie Elise i det hele tatt kan være medienorges mektigste kvinne. Det sier noe om hvilket tanketomt samfunn vi lever i, hvis det ikke stilles større krav til mediene....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Tøytigern said:

Det skremmer meg at Sofie Elise i det hele tatt kan være medienorges mektigste kvinne. Det sier noe om hvilket tanketomt samfunn vi lever i, hvis det ikke stilles større krav til mediene....

Tror ikke hun har den "tittelen" lenger.  Det var i 2015. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Uglesjel skrev:

Sårbar? Hvor og hva er hun sårbar?

Selvmedinsinering av "hypokonder" diagnoser ser ikke jeg på som sårbar. Men skrik om oppmerksomhet på "pynt" atter "pynt" diagnoser. Har ikke lest noe som helst at hennes lege har "bekreftet" alt dette.

Jeg tror ikke diagnosene er til pynt. Når man ser på henne er det tydelig at noe er på skakke. Bare behovet for å konstant ville forbedre utseende og kunne si at angsten dempes av å se fab ut. Det er en en mestringsstrategi hun driver med. "Hvis jeg bare ser bra ut..." Så at hun sliter med noe er utenfor enhver tvil. 

Endret av Tøytigern
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gul_gul skrev:

–>

 

Hjelpes meg. Ble rene MJ dette ja🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gul_gul skrev:

Tror ikke hun har den "tittelen" lenger.  Det var i 2015. 

Det ble gjentatt for ikke lenge siden, nå i 2019.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...