Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nei. Så si. Så vet hun absolutt ingenting hva det vil og si å jobbe for salt å brød på bordet som tusen familiehjem gjør.

Hun får i det minste godt betalt for å skrive regelmessig på nett. Og fullt fortjent er det, ikke lett å nå opp blant de få toppbloggerne som kan leve godt av dette :)

Baksiden av medaljen er naturligvis at så mange er sykelig opptatt av alt de skriver og legger ut, noe vi f.eks ser her inne :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Hun får i det minste godt betalt for å skrive regelmessig på nett. Og fullt fortjent er det, ikke lett å nå opp blant de få toppbloggerne som kan leve godt av dette :)

Baksiden av medaljen er naturligvis at så mange er sykelig opptatt av alt de skriver og legger ut, noe vi f.eks ser her inne :)

Hun får betalt for og skrive løgner atter løgner. Så da er ikke den summen på kontoen hennes fullt så velfortjent nei. Hadde hun vært ærlig hele veien og ikke minst hatt filter ift alle operasjonene sine så ville flere ja tatt henne mer seriøst. Sraad skrev i et innlegg i bloggen sin at hun har tatt lærdom av at leserene hennes ikke vil vite alt hun foretar seg, når det kommer til operasjoner etc. Dette har hun virkelig holdt. Samt så utleverer hun ikke lengre privatlivet sitt. Hun har fått et helt annet, nytt og sunt forhold til leserene sine. Selv om hun i blant legger ut ang disse fake vitaminene. Men det er bare småtterier hva hun serverte tidligere. Anser Sraad mer seriøst nå enn SE er.

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun får betalt for og skrive løgner atter løgner. Så da er ikke den summen på kontoen hennes fullt så velfortjent nei. Hadde hun vært ærlig hele veien og ikke minst hatt filter ift alle operasjonene sine så ville flere ja tatt henne mer seriøst. Sraad skrev i et innlegg i bloggen sin at hun har tatt lærdom av at leserene hennes ikke vil vite alt hun foretar seg, når det kommer til operasjoner etc. Dette har hun virkelig holdt. Samt så utleverer hun ikke lengre privatlivet sitt. Hun har fått et helt annet, nytt og sunt forhold til leserene sine. Selv om hun i blant legger ut ang disse fake vitaminene. Men det er bare småtterier hva hun serverte tidligere. Anser Sraad mer seriøst nå enn SE er.

Der er jeg enig faktisk. Er bare sporadisk innom SE og Raad, men jeg syns Raad har blitt mer troverdig og flytter fokus  - Hun har har forklart at hun har vært "syk" og at det var grunnen til at hun opererte seg så mye, hennes valg ble etter det å ikke legge ut om komplekser hun fikser på lenger. SE har også sagt at hun har vært syk, men hun slutter ikke å dele. Hun deler det bare på en annen måte: "Jeg har hatt så problemer med nesen jeg opererte at jeg har operert den igjen, og dette forteller jeg for å være ærlig med dere bare"... 

• Liker 13
Skrevet
4 timer siden, J.. skrev:

Jeg sa ikke du sa det var en operasjon heller,jeg påpekte det selv.

Siden siterte innlegg nevnte konkret operasjon,å ikke inngrep.

Heh.

Da forstår jeg ikke hvorfor du kritiserer det at jeg tilførte vedlagte kommentar et nytt moment. Det var en utfyllende faktaopplysning, en utdypende beskrivelse av at bloggeren begynte med kosmetiske inngrep i svært tidlig alder, som en forløper til operasjonene som begynte i 18-årsalderen. Er ikke det en helt vanlig dynamikk i en debatt? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på dagens sminke mote. Det ser jo så ekstremt unaturlig ut. Er det meningen at man skal se contouringen (skrives det slik? Gidder ikke å google). Ser jenter på gata med slik sminke, og kan bare ikke forstå at det skal se fint ut... det ser ut som de har sminket seg i for lite lys. Ser de det ikke selv at man tydelig kan se Highlighteren osv? 

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, Metzili skrev:

Jeg skjønner meg ikke på dagens sminke mote. Det ser jo så ekstremt unaturlig ut. Er det meningen at man skal se contouringen (skrives det slik? Gidder ikke å google). Ser jenter på gata med slik sminke, og kan bare ikke forstå at det skal se fint ut... det ser ut som de har sminket seg i for lite lys. Ser de det ikke selv at man tydelig kan se Highlighteren osv? 

Highligtheren skal synes.

Contourering startet i dragmiljøet,så det sier seg selv at det egentlig ikke er ment for Hverdagsen.

Det var egentlig ment for scenen å for foto,ikke hverdagssminken.

"Paint for the people on the back row."

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Metzili skrev:

Derfor jeg ikke følger den sminke trenden. Alle ser kliss like. Og ser man på nærthold så er det jo en rene fornærmelse til alle klovnene og dragqueens. Bare for å sette det litt på spissen.

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Isild skrev:

Der er jeg enig faktisk. Er bare sporadisk innom SE og Raad, men jeg syns Raad har blitt mer troverdig og flytter fokus  - Hun har har forklart at hun har vært "syk" og at det var grunnen til at hun opererte seg så mye, hennes valg ble etter det å ikke legge ut om komplekser hun fikser på lenger. SE har også sagt at hun har vært syk, men hun slutter ikke å dele. Hun deler det bare på en annen måte: "Jeg har hatt så problemer med nesen jeg opererte at jeg har operert den igjen, og dette forteller jeg for å være ærlig med dere bare"... 

Så SE var "syk" da hun som 18år tok sillikon og så reiste til Tyrkia og la rompa i været? Å neida du. Den billige "jeg var syk" unnskyldningen kjøper jeg overhode ikke. Men at Sraad var syk ang alle operasjonene sine tror jeg mer på enn SE. Sraad var i det minste ærlig når hun ble konfrontert. SE løy helt til Kristin G kom på banen og avslørte henne men sikkre kildebevis.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Alle ser kliss like.

FB_IMG_1553784075863.jpg

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, J.. said:

Highligtheren skal synes.

Contourering startet i dragmiljøet,så det sier seg selv at det egentlig ikke er ment for Hverdagsen.

Det var egentlig ment for scenen å for foto,ikke hverdagssminken.

"Paint for the people on the back row."

Ok, ja det forklarer litt! Highlighter er kanskje glitrende? Da gir det mening at den skal synes, men til hverdag blir det for mye for min smak. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Metzili skrev:

Ok, ja det forklarer litt! Highlighter er kanskje glitrende? Da gir det mening at den skal synes, men til hverdag blir det for mye for min smak. 

Man kan fint bruke det også i hverdagen. Men da må man kunne bruke det i rett nyanse ift hverdags sminken. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Metzili skrev:

Jepp! Highlighteren skal glitre/skimre litt.

Bruker man mye,ser man bare svett ut.

Skrevet
4 minutter siden, Uglesjel said:

Derfor jeg ikke følger den sminke trenden. Alle ser kliss like. Og ser man på nærthold så er det jo en rene fornærmelse til alle klovnene og dragqueens. Bare for å sette det litt på spissen.

5 minutter siden, Uglesjel said:

Enig. Jeg tenker alltid "hvem er det som gjemmer seg bak alle disse lagene med sminke" 

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, Uglesjel skrev:

Så SE var "syk" da hun som 18år tok sillikon og så reiste til Tyrkia og la rompa i været? Å neida du. Den billige "jeg var syk" unnskyldningen kjøper jeg overhode ikke. Men at Sraad var syk ang alle operasjonene sine tror jeg mer på enn SE. Sraad var i det minste ærlig når hun ble konfrontert. SE løy helt til Kristin G kom på banen og avslørte henne men sikkre kildebevis.

Jeg mener ingenting om diagnostiseringen her, men de har begge uttalt offentlig at de har vært syke av BDD. Om de faktisk er diagnostisert av fagpersonell eller ikke har vel ingen av de uttalt seg om tror jeg. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det burde bli laget en episode i Black Mirror om henne. Hvordan man kan bli så forelsket av en manipulert versjon av seg selv,  så man ender opp som en.  

Endret av lille humla
  • Liker 20
Gjest nicecar
Skrevet
3 timer siden, Uglesjel skrev:

Alså.. hva er poenget med og ha en stor skuffe som er stappet fult av lippglose og leppestifter? Er det ikke meningen at man har et par stk, og så kjøpe inn nye når man går tom?

Hun har selv sagt at hun er gjerrig, så hun sparer på alt mulig ræl og crap hun får kastet etter seg. I dusjen er det rundt 15 halve flasker med sponsede dusjsåper f.eks.

Gjest nicecar
Skrevet
3 timer siden, DianaV skrev:

Hun må liksom alltid ha noen å kopiere. Før var det Linni og Lene Alexandra. Nå er det Kardashian /Jenner som er greia. 

Og så må du ikke glemme Erica Jayne-perioden hennes da :goodbye:

Gjest nicecar
Skrevet
3 timer siden, Uglesjel skrev:

SE fremstiller det som om hun har jobbet knallhardt for å komme dit hun er kommet i dag, men det kan man da virkelig oppnå ved å ha seg på TV som deltaker i PH

Alle disse influenserne skal ha det til at de har jobbet knallhardt, de tror de blir mer respekterte av å gå rundt å fortelle at det tar sjukt mye tid å produsere innlegg, og at de omtrent jobber døgnet rundt pga bloggen🙄

Skrevet
44 minutter siden, nicecar skrev:

Alle disse influenserne skal ha det til at de har jobbet knallhardt, de tror de blir mer respekterte av å gå rundt å fortelle at det tar sjukt mye tid å produsere innlegg, og at de omtrent jobber døgnet rundt pga bloggen🙄

Vel. Nå var det ikke jeg som sammenlignet SE med PH deltakerne🙄

Gjest nicecar
Skrevet
30 minutter siden, Uglesjel skrev:

Vel. Nå var det ikke jeg som sammenlignet SE med PH deltakerne🙄

Klarte å sitere feil jeg 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...