Djungelvrål Skrevet 16. juni 2019 #12941 Skrevet 16. juni 2019 17 timer siden, Metzili skrev: Jeg skjønner meg ikke på dagens sminke mote. Det ser jo så ekstremt unaturlig ut. Er det meningen at man skal se contouringen (skrives det slik? Gidder ikke å google). Ser jenter på gata med slik sminke, og kan bare ikke forstå at det skal se fint ut... det ser ut som de har sminket seg i for lite lys. Ser de det ikke selv at man tydelig kan se Highlighteren osv? Nei, det er ikke meningen at man skal se skyggelegging. Det er litt av poenget med teknikken, man skal fremheve og skjule og da skal trekkene syns IKKE sminken. 7
J.. Skrevet 16. juni 2019 #12942 Skrevet 16. juni 2019 2 minutter siden, SupaWoman skrev: Folk som liker sminke har mer, og hun som er millionær kan kjøpe seg mye mer enn hun trenger. Jeg elsker sminke,å bruker det nesten daglig. Jeg har alikevel ikke en dyp,svær skuff fyllt til randen med 1 produkt.
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2019 #12943 Skrevet 16. juni 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Jeg elsker sminke,å bruker det nesten daglig. Jeg har alikevel ikke en dyp,svær skuff fyllt til randen med 1 produkt. Husk på at hun får hauger med sminke gratis hele tiden da, for å promotere det. 2
J.. Skrevet 16. juni 2019 #12944 Skrevet 16. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, SupaWoman skrev: Husk på at hun får hauger med sminke gratis hele tiden da, for å promotere det. Det vet jeg godt. Hun kan også starte å huske på "hjertesaken" sin ang miljø å forbruk,ved å si nei til alle disse produktene. Litt mindre penger i kassa,men det vil det være verdt,hvis det hadde vært en oppriktig kampsak for henne. Kristine Ullebø klarer det,så det hadde SE klart og. Endret 16. juni 2019 av J.. 10
Zenhouse Skrevet 16. juni 2019 #12945 Skrevet 16. juni 2019 11 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Man skal være rimelig dyktig i jobben sin for å klare og oppnå så mye som SE. Hun ble kjent i svært tidlig alder for å skrive en blogg. Det er ekstremt få som klarer å komme seg til topplisten og få navnet sitt kjent i hele landet. I tillegg har hun spilt inn sang, skrevet to bøker, lagd TV-serie. Hvem andre på hennes alder har klart det- nesten helt alene? Jeg synes hun er dyktig til å få det til. Hadde jeg hatt blogg hadde jeg ikke hatt peiling på hvordan jeg skulle fått lesere. Så bare det å gå fra å være ei jente i mengden i en liten bygd til å bli Norges kjent er imponerende, og noe nok mange ikke hadde klart å få til. 2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hva er det du snakker om egentlig, lever du i fantasiland? Hun har ikke gjort noe som helst alene. Media er 98% grunnen til at hun er kjent. Da hun begynte så var det enklere å bli stor. Det hun gjorde riktig var å betale noen for å lage profesjonell layout og header, brukte bra kamera i stedet for mobilkamera, hun kopierte også store, kjente svenske bloggere. ""I dag var jeg ute å lekte med Anna i badebassenget. Det var så varmt ute og vi spiste 4 is. Fin sommer så langt. Hva har dere gjort i dag da lesere? Snakkes bloggen". Det var ganske standard blogginnlegg fra amatører den gang", SE skrev ikke slik fordi hun kopierte svenske bloggere. Hun gikk inn for å bli kjent ganske tidlig, og det eneste man trenger å gjøre er da å ha en fin blogg, fine bilder, vis mye hud og skriv provoserende ting. Hun har ikke skrevet bok fordi hun kan å skrive, for det kan hun ikke. Hadde hun gitt ut en bok anonymt så hadde den vell solgt 2 bøker og begge hadde hun kjøpt selv. TV-serie kan alle med 5 i IQ lage, hun blir jo bare fulgt av et kamera. Å synge med autotune kan alle, hun hadde ikke akkurat vunnet noe tv program med sangstemmen sin for å si det slik. Hun har gjort alt dette fordi hun har fått det servert på gullfat. Eneste grunnen til at hun har fått disse mulighetene, er fordi andre vet at de tjener penger på henne. Det er veldig mange bloggere som har kommet og gått. SE har vært der lenge og hun har aldri hatt pauser som mange har gjort. Husker det var periode før blogging og influencere ble noe stort at alle hadde jo pauser hele forbaska tiden. Pauser på flere måneder i strekk, også sluttet de fordi de vokste opp. Mange bloggere hadde blogg på siden mens de gikk skole for å få seg en ekte jobb. Mens SE har vært konsekvent hele veien at det er blogger hun skal bli, så hun har ikke gått skole eller jobbet ved siden av. Alt handlet om bloggen og da er det ikke rart at hun har lykkes. Hun har jo gjort alt hun kan for å bli blogger ved å følge trender, følge med på hva som gir lesere. Hun har jo også profesjonelle folk i bakrommet som hjelper henne på veien også. Men da er hun jo dyktig på det da? Og ingen gjør jo suksess på egenhånd, det handler jo om å plukke ut folk som kan hjelpe en på veien. SE har vært heldig med tidspunktet hun startet å blogge, men ingen tvil om at hun har teften for hva som funker. For det gjør det jo. Helt objektivt sett. 1
Viking-girl Skrevet 16. juni 2019 #12946 Skrevet 16. juni 2019 1 time siden, J.. skrev: Jeg elsker sminke,å bruker det nesten daglig. Jeg har alikevel ikke en dyp,svær skuff fyllt til randen med 1 produkt. Men så får du kanskje ikke mye spons i posten heller 😉 Tror hun får masse av Dajana bla. Pluss alle sminkemerkene hun reklamerer for. 1
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2019 #12947 Skrevet 16. juni 2019 7 minutter siden, Viking-girl skrev: Men så får du kanskje ikke mye spons i posten heller 😉 Tror hun får masse av Dajana bla. Pluss alle sminkemerkene hun reklamerer for. Noe kunne hun ha gitt til leserne sine via konkurranser eller noe lignende. Enn og "skryte" om den skuffen💁♀️ 2
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2019 #12948 Skrevet 16. juni 2019 Alexandra Joner har konkurranser for sine følgere på insta og gir bort sminker som premier. Nå er ikke hun noe blogger, men artist og danser. 2
Gjest nicecar Skrevet 16. juni 2019 #12949 Skrevet 16. juni 2019 35 minutter siden, Viking-girl skrev: Men så får du kanskje ikke mye spons i posten heller 😉 Tror hun får masse av Dajana bla. Pluss alle sminkemerkene hun reklamerer for. Det er ikke noe verre enn at hun sender alle sponsorene en mail om at hun ikke ønsker flere produkter i posten pga hun ønsker å ta hensyn til miljøet. Men så genuint opptatt av miljøsaker er hun ikke.
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2019 #12950 Skrevet 16. juni 2019 2 minutter siden, nicecar skrev: Det er ikke noe verre enn at hun sender alle sponsorene en mail om at hun ikke ønsker flere produkter i posten pga hun ønsker å ta hensyn til miljøet. Men så genuint opptatt av miljøsaker er hun ikke. Nå ble jeg faktisk nysgjerrig på hvor mange sponsoravtaler SE har etter som hun ikke står ved sine "hjertesaker" lengre. 1
Xstrella Skrevet 16. juni 2019 #12951 Skrevet 16. juni 2019 Utrolig synlig fikset og operert ansikt. Ikke noe naturlig skjønnhet her. Fansen må ta seg ei bolle. Veldig lik M.J 3
Gjest nicecar Skrevet 16. juni 2019 #12952 Skrevet 16. juni 2019 27 minutter siden, Uglesjel skrev: Noe kunne hun ha gitt til leserne sine via konkurranser eller noe lignende. Enn og "skryte" om den skuffen💁♀️ SE er kjent for å være gjerrigheten selv. I ett tilfelle så fikk hun en sminkeboks fra goodiebox som hun likte så innmari godt. Hun ville så gjerne gi sånne sminkepakker til venninnene sine så hun sørget for å få to goodiboxer til - sponset såklart 🤦♀️ Dette er bare ett av flere tilfeller
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2019 #12953 Skrevet 16. juni 2019 Akkurat nå, nicecar skrev: SE er kjent for å være gjerrigheten selv. I ett tilfelle så fikk hun en sminkeboks fra goodiebox som hun likte så innmari godt. Hun ville så gjerne gi sånne sminkepakker til venninnene sine så hun sørget for å få to goodiboxer til - sponset såklart 🤦♀️ Dette er bare ett av flere tilfeller Gjerne komme med flere eksempler om du har. For dette visste jeg faktisk ikke om😬 1
Gjest nicecar Skrevet 16. juni 2019 #12954 Skrevet 16. juni 2019 4 minutter siden, Uglesjel skrev: Nå ble jeg faktisk nysgjerrig på hvor mange sponsoravtaler SE har etter som hun ikke står ved sine "hjertesaker" lengre. Samme her. Tror ikke det er alt som kommer frem på bloggen. Men så lenge folk går fem på hennes bullshit-kamper for miljøet så fortsetter hun å selge løgnen.
Gjest nicecar Skrevet 16. juni 2019 #12955 Skrevet 16. juni 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Gjerne komme med flere eksempler om du har. For dette visste jeg faktisk ikke om😬 En annen gang kom vennegjengen på besøk for å se på det nye huset hennes. Isbilen var tilfeldigvis i nærheten, og etter mye mas fra vennene så bestemte SE (med millionlønningen🤦♀️) seg for å gå ut å kjøpe noen pakker is fra isbilen. Hun fant fort ut at isen var "dyr" så da endte hun opp med å kjøpe en pakke med 4 bittesmå ispinner som hun irritert delte ut til de som var på besøk.
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2019 #12956 Skrevet 16. juni 2019 2 minutter siden, nicecar skrev: Samme her. Tror ikke det er alt som kommer frem på bloggen. Men så lenge folk går fem på hennes bullshit-kamper for miljøet så fortsetter hun å selge løgnen. Hvordan kan hun stå for "hjertesakene" sine når hun selv er av plastikk. Bare lurer alså🤷♀️ 8
Gjest nicecar Skrevet 16. juni 2019 #12957 Skrevet 16. juni 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Hvordan kan hun stå for "hjertesakene" sine når hun selv er av plastikk. Bare lurer alså🤷♀️ Ikke sant 🙄
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2019 #12958 Skrevet 16. juni 2019 Akkurat nå, nicecar skrev: En annen gang kom vennegjengen på besøk for å se på det nye huset hennes. Isbilen var tilfeldigvis i nærheten, og etter mye mas fra vennene så bestemte SE (med millionlønningen🤦♀️) seg for å gå ut å kjøpe noen pakker is fra isbilen. Hun fant fort ut at isen var "dyr" så da endte hun opp med å kjøpe en pakke med 4 bittesmå ispinner som hun irritert delte ut til de som var på besøk. Ble det sendt på serien hennes? For jeg kom over en episode der at hun spurte isbilmannen om han solgte økologiske og vegansk is. Da sa Joackim at hun kunne ikke forvente at alt blir vegansk, pga hun har valgt den livstilen. Var noe i den duren han sa. 5
Gjest nicecar Skrevet 16. juni 2019 #12959 Skrevet 16. juni 2019 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Ble det sendt på serien hennes? For jeg kom over en episode der at hun spurte isbilmannen om han solgte økologiske og vegansk is. Da sa Joackim at hun kunne ikke forvente at alt blir vegansk, pga hun har valgt den livstilen. Var noe i den duren han sa. Ja det ble sendt på serien.
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2019 #12960 Skrevet 16. juni 2019 Akkurat nå, nicecar skrev: Ja det ble sendt på serien. Ja da har jeg sett det. Skjønner ikke hva hun ble så irritert for. Hun kan ikke forvente at vennene skal snu opp ned på sitt liv pga hun har gjort det. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå